jawelquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef DeLuna het volgende:
Het moet wel 2222 worden, anders word ik boos.
Ja zeker 2222 geluksdatum voor mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoelaat zou het verbroken moeten worden?Om 22:22 ook?
Zou kunnen, want nog 72 te gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoelaat zou het verbroken moeten worden?Om 22:22 ook?
Zoals die boven je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
Maak ook eens posts van meer dan 1 woord.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
= 6 woordenquote:
Of 2-2-22.quote:
ik ben geen kloon, vind ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk een kloon of gewoon een binnenstormende veelposter?
1893quote:
Nog zevenenvijftig posts dus. Netjes.quote:
Kijk je zou kunnen zeggen dat ik een kloon ben, maar ik vind niet dat ik mezelf heb gekloond eigenlijk, ik vind dat ik gewoon een acc heb gemaakt, weet je wel ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ah een ninja-edit, ik vond je al opmerkelijk goed thuis op het forum als je geen kloon was.
Maar je bent net een week lid, hoe kom je dan toch in godesnaam op het idee om ineens zoveel te posten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kijk je zou kunnen zeggen dat ik een kloon ben, maar ik vind niet dat ik mezelf heb gekloond eigenlijk, ik vind dat ik gewoon een acc heb gemaakt, weet je wel ?
Omdat het gewoon een kloon is, men, dat is nu toch wel duidelijk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je bent net een week lid, hoe kom je dan toch in godesnaam op het idee om ineens zoveel te posten?
Zondagquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je bent net een week lid, hoe kom je dan toch in godesnaam op het idee om ineens zoveel te posten?
Ik st a op dit moment bovenaan in die postlijst, dus als ik gebannen zou moeten zijn zou ik dat allang zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een kloon is, men, dat is nu toch wel duidelijk?
Zijn wel meer ´bewijzen´ dat ´ie een kloon is. Vanaf 1e registratiedag ´in side jokes´ maken over treinen bijvoorbeeld. Ook via PM. Zelfs even moeten blocken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ah een ninja-edit, ik vond je al opmerkelijk goed thuis op het forum als je geen kloon was.
Dat weet ik ook wel, ssssht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een kloon is, men, dat is nu toch wel duidelijk?
Ik vroeg wanneer de trein naar Enschede vertrekt, dat is toch geen joke?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn wel meer ´bewijzen´ dat ´ie een kloon is. Vanaf 1e registratiedag ´in side jokes´ maken over treinen bijvoorbeeld. Ook via PM. Zelfs even moeten blocken.
Maar goed, doet verder niets af aan het aanstaande record natuurlijk.
Gewoon een nieuwe account dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kijk je zou kunnen zeggen dat ik een kloon ben, maar ik vind niet dat ik mezelf heb gekloond eigenlijk, ik vind dat ik gewoon een acc heb gemaakt, weet je wel ?
Stel ik was een kloon dan was ik geen kloon die gebanned moet zijn op dit moment, maar gewoon een user met een andere acc waar die toestemming op heeft gekregen om op te postenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef Trollface. het volgende:
Tuurlijk is het een kloon, maar het maakt niets uit voor dit record.
Het is 1 dag, dus nog redelijk wat dagen over, lijkt me?quote:
Ja of een herkansingquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef chufi het volgende:
Gewoon een 2e accountje mag toch .... Als je niet gebanned bent ?
Als je dan niet doowd achter je tobo neervalt.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is 1 dag, dus nog redelijk wat dagen over, lijkt me?
Duh, maar dat maakt je toch nog steeds een kloon. Je bent niet alleen een kloon als je originele account een ban heeft he, je bent sowieso een kloon als je een 2e of meerdere account van iemand bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Stel ik was een kloon dan was ik geen kloon die gebanned moet zijn op dit moment, maar gewoon een user met een andere acc waar die toestemming op heeft gekregen om op te posten
Dat is nog het steeds een kloon, ik zei ook nergens dat er iets mee was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Stel ik was een kloon dan was ik geen kloon die gebanned moet zijn op dit moment, maar gewoon een user met een andere acc waar die toestemming op heeft gekregen om op te posten
Dan ben ik dus ook een kloon.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, maar dat maakt je toch nog steeds een kloon. Je bent niet alleen een kloon als je originele account een ban heeft he, je bent sowieso een kloon als je een 2e of meerdere account van iemand bent
Je bent vooral een kloon als er geen link is tussen de kloon en het vorige account. Dat die link niet bekend is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Duh, maar dat maakt je toch nog steeds een kloon. Je bent niet alleen een kloon als je originele account een ban heeft he, je bent sowieso een kloon als je een 2e of meerdere account van iemand bent
Ik heette eerst X-as. Maar die naam vond ik kut dus toen maakte ik een nieuwe. Maar da's toch legaal?quote:
Tuuk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik heette eerst X-as. Maar die naam vond ik kut dus toen maakte ik een nieuwe. Maar da's toch legaal?
En zo bekend was ik ook niet onder die username, dus daarom weet ook niemand het.quote:
Ik al sinds 1999 Arcee.quote:
1943, nog maar 7!quote:
Moet je er 1 makenquote:
Tekstueel is X-as niet alles idd, maar inhoudlijk vind ik het wel cool.quote:
Inderdaad. Dit is zo irritant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
Graag gedaan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tekstueel is X-as niet alles idd, maar inhoudlijk vind ik het wel cool.
Oh, en dank je, denk ik!
quote:
Op deze manier kan ik ook wel beginnen jaquote:
Ga je gangquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op deze manier kan ik ook wel beginnen ja
Open 10 tabbladen en snel
Hoi
Doei
Euh![]()
Etc
Die valt 1 min na 12quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Nectar het volgende:
Is dit hem? de 1950ste?
Edit: kut moet weg
En dan nu internet uit laten vallen.quote:
Waarom zou je daar 10 tabbladen voor openen?:')quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoi
Doei
Euh![]()
Etc
Gek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Nectar het volgende:
Is dit hem? de 1950ste?
Ik heb tenminste een levenquote:
Dat scheelt tijd als je internet niet zo snel is. Ik doe dat ook wel eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zou je daar 10 tabbladen voor openen?:')
grappenmakerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Nectar het volgende:
Is dit hem? de 1950ste?
En ik dacht nog wel dat jij zo snel kon posten vroegerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoi
Doei
Euh![]()
Etc
2.5 jaar 300+ posts per dag en iemand die 1 dag 1950 keer post heeft dan geen leven?:')quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb tenminste een leven![]()
al had ik 2.5 jaar geleden nog 300+ post per dag
Maar sowieso. Ik ben in maart gestopt met school, dus sindsdien is mijn gemiddelde ook ontploft. Ik ga straks weer naar school, en ik wil dit keer mijn school wel afronden dus dan zal het posten op FOK! natuurlijk ook veel minder wordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een leven![]()
al had ik 2.5 jaar geleden nog 300+ post per dag maar dan komt de verhuizing en daarna de kleine en dan heb je toch wel andere dingen te doen dan 2000+ posten te plaatsen
er zou een verbod op moeten komen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
2.5 jaar 300+ posts per dag en iemand die 1 dag 1950 keer post heeft dan geen leven?:')
Als je het bij 1951 laat, ga ik morgen een poging doen je record te breken.quote:
Nee tuurlijk niet laat ik het daar bijquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je het bij 1951 laat, ga ik morgen een poging doen je record te breken.
Oh, gelukkig. Kan ik gewoon uitgaan enzo morgen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet laat ik het daar bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |