quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De associatie met Stalin's praktijken is relevant, omdat het om dezelfde stof gaat en wat belangrijker is: Het motief achter het gebruik er van is hetzelfde.
Luitjes van Oxford University zeggen immers zelf:
"Fluoridation may not merely be about tooth decay. It may be about the future of humanity and the drive to be better. Current enhancers are not suitable for population level distribution. But drugs to improve working memory and other select aspects of cognition may be. We may just want to be smarter. A government which refuse to enhance its population might well be effectively disabling it. What government would refuse its citizens access to the internet?"
Met "drug enhancement of the memory and cognition" bedoelen ze natuurlijk de gedweeheid die fluoride in drinkwater teweeg brengt. De stof heeft geen andere werking op het brein behalve schade aanrichten. Het werkt in feite als een chemische lobotomie. Ze proberen de hersens van mensen te beperken, want dat is beter om de achtergestelde status quo vol verderf en uitbuiting en non-progressie en oorlog van de mensheid in stand te houden.
Het is één van de manieren waarop onze huidige leiders het volk fysiek domesticeren.
Wat ze met die laatste zin bedoelen valt alleen maar te raden, maar aangezien overheden in real life het internet proberen te "beperken", lijkt het mij een sarcastische associatie met eenzelfde overheid die haar subjecten chemische lobotomieën geeft.
Dit zijn de laatste 2 posts uit het topic over chemtrails. Het lijkt me toch echt beter om hier even verder te gaan over deze onderwerpen (zie TT).quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Diezelfde redenatie zou je op gas kunnen plaatsen. Of electriciteit :/
[..]
Nee de journal of ethics, of wat precies de naam was, dit omdat het een bekende ethische kwestie is die door het fluoride toevoegen aan water weer relevant is.Het is zo'n interessante kwestie omdat twee doelen van de overheid (of in andere contexten een ouder) zo tegenover elkaar staan. Aan de ene kant de vrijheid van het subject, aan de andere kant de "verbetering".
Een boek dat diezelfde tegenstrijdigheid benadert in een andere context is bv. Michael Sandel's case against perfection, waarin de vraag gesteld wordt in hoeverre genetische manipulatie van een ongeboren kind wel of niet zou moeten kunnen.
Zo zijn er nog heel veel andere contexten waar continu deze discussie gevoerd wordt.
Daarom is jouw interpretatie van wat er in die journal of ethics wordt gezegd vrij onwaarschijnlijk.
Nee daarmee trekt hij de discussie naar een abstracter niveau:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Salvad0R het volgende:
Met "drug enhancement of the memory and cognition" bedoelen ze natuurlijk de gedweeheid die fluoride in drinkwater teweeg brengt. De stof heeft geen andere werking op het brein behalve schade aanrichten. Het werkt in feite als een chemische lobotomie. Ze proberen de hersens van mensen te beperken, want dat is beter om de achtergestelde status quo vol verderf en uitbuiting en non-progressie en oorlog van de mensheid in stand te houden.
Het is één van de manieren waarop onze huidige leiders het volk fysiek domesticeren.
Wat ze met die laatste zin bedoelen valt alleen maar te raden, maar aangezien overheden in real life het internet proberen te "beperken", lijkt het mij een sarcastische associatie met eenzelfde overheid die haar subjecten chemische lobotomieën geeft.
Terwijl dat soort discussies gaande zijn, manipuleren corporaties als Monsanto gewassen dusdanig, dat ze vaccinaties in hun DNA ingebouwd hebben. Poep raakt de ventilator. Intussen hebben dat soort bedrijven discussies ja. Over hoe en wat ze genetisch gaan fucken aan de mens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee daarmee trekt hij de discussie naar een abstracter niveau:
Het is zo'n interessante kwestie omdat twee doelen van de overheid (of in andere contexten een ouder) zo tegenover elkaar staan. Aan de ene kant de vrijheid van het subject, aan de andere kant de "verbetering".
Een boek dat diezelfde tegenstrijdigheid benadert in een andere context is bv. Michael Sandel's case against perfection, waarin de vraag gesteld wordt in hoeverre genetische manipulatie van een ongeboren kind wel of niet zou moeten kunnen.
Zo zijn er nog heel veel andere contexten waar continu deze discussie gevoerd wordt.
Daarom is jouw interpretatie van wat er in die journal of ethics wordt gezegd vrij onwaarschijnlijk.
Je hebt echt geen flauw idee over wat inhibition is heh? Het gebeurt ook in jouw lijf nu op dit moment!@quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Terwijl dat soort discussies gaande zijn, manipuleren corporaties als Monsanto gewassen dusdanig, dat ze vaccinaties in hun DNA ingebouwd hebben. Poep raakt de ventilator. Intussen hebben dat soort bedrijven discussies ja. Over hoe en wat ze genetisch gaan fucken aan de mens.
Maar dat is weer een ander topic waard..
Ik ben benieuwd wat fluoride voor schade aanricht aan het DNA van mensen.
7 seconden research levert het volgende op:
Keywords:
* Fluoride;
* cell culture;
* protein synthesis;
* DNA synthesis
Fluoride concentrations at and above 0.9 mM caused a progressive, concentration-related inhibition in the incorporation of both 14C-leucine and 3H-thymidine in LS cells incubated in medium with serum. The incorporation of leucine was more affected than that of thymidine, Lowering the pH enhanced the effect of fluoride on both. Removing serum from the incubation medium changed the effect of fluoride, particularly at low pH (7.0). Incorporation of leucine was then stimulated by low fluoride concentrations (0.5 and 0.9 mM), and the effect on thymidine incorporation was eradicated up to 1.3 mM-NaF. No differences were found in the pool and the specific activity of 14C-leucine in the fluoride exposed cells compared to control cells without fluoride (incubated at pH 7.4 in medium without serum). The cellular pool of 3H-thymidine decreased markedly during the incubation period, somewhat less in the fluoride exposed cells than in the control.
Ga je kijken wat zo'n inhibitor precies inhoudt:
in·hib·i·tor /ɪnˈhɪbɪtər/ [in-hib-i-ter]
–noun
2.
Chemistry . a substance that decreases the rate of or stops completely a chemical reaction.
Aha. Ga maar na. Ze degraderen ons DNA waar we bijstaan, kondigen het vrolijk aan in de media, en verwachten dat we even roll over & die spelen.
Jij hebt ook toegang tot google is het niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw idee over wat inhibition is heh? Het gebeurt ook in jouw lijf nu op dit moment!@
De abstract heeft iig niet genoeg informatie voor mij om te begrijpen waar het nu precies over gaat, kun je de pdf misschien posten?
Nou vertel, wat overtuigt jou in dat korte stukje dat er iets ernstigs aan de hand is? Wij zien het niet nml.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij hebt ook toegang tot google is het niet?
Ga maar excerptions zoeken.
ik begrijp je niet, misschien zou je uit kunnen leggen hoe je geposte abstract relevant is / iets onderbouwt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij hebt ook toegang tot google is het niet?
Ga maar excerptions zoeken.
Jammer :/quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat overtuigt jou in dat korte stukje dat er iets ernstigs aan de hand is? Wij zien het niet nml.
Oompa: Helaas, de RU ook niet.
Ik wil een volledige pdf omdat ik weet dat jij toch niet uit gaat leggen hoe die abstract ook maar iets bewijst, dat doe je namelijk nooit. Daarom kies ik er voor op een andere manier aan die informatie te komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef Salvad0R het volgende:
Het is echt belachelijk dit.
Er wordt volop gehuild om "argumentaties" etc, krijgen ze kaas voor de kiezen, is het nog niet genoeg, willen ze de volledige pdf's zien.. etc.
En als ze de volledige pdf's zien dan gaan ze die niet lezen om onbevooroordeeld te kijken wat fluoride nou eigenlijk met hun brein doet, neen, dan gaan ze op zoek naar oneliners of incorrecties die de feiten zogenaamd zouden moeten ontkrachten.
Prutsers .
Ik heb alleen het 1e zinnetje verwijderd van die post. Misschien dat bij het invoeren het over je laatste versie heen is gegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef Salvad0R het volgende:
En vertel ToT, waarom kan ik mijn post niet wijzen naar "excerpts", terwijl ik die net had verbeterd?
Ja ik snapte het.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen het 1e zinnetje verwijderd van die post. Misschien dat bij het invoeren het over je laatste versie heen is gegaan.
Heb je hier een bron/artikel/meer info over?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
Aha, fluoride in het drinkwater, hetgeen wat Stalin had ontdekt in zijn Gulags... Als hij fluoride toevoegde aan het drinkwater van de gevangenen in die concentratiekampen, had hij 80% minder bewakers nodig, omdat iedereen "gedwee" was.
Niet te veel hoop hebben, daar vraag ik namelijk al sinds hij dat gepost heeft naarquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Heb je hier een bron/artikel/meer info over?
Ik heb nog geen idee hoe ik over fluoride, of over andere additieven in drinkwater moet denken, mijn eerste reactie is niet doen maar een serieuze onderbouwing dat dat effect op Stalins gevangen zo zou werken zou een goede onderbouwing zijn voor dat gevoel.
nocebo effectquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef Orchestra. het volgende:
Even on a side note: het drinkwater smaakt momenteel wel behoorlijk ranzig. Geen grapje overigens.
Kom op, doe eens snuggerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef Salvad0R het volgende:
Het is echt belachelijk dit.
Er wordt volop gehuild om "argumentaties" etc, krijgen ze kaas voor de kiezen, is het nog niet genoeg, willen ze de volledige pdf's zien.. etc.
En als ze de volledige pdf's zien dan gaan ze die niet lezen om onbevooroordeeld te kijken wat fluoride nou eigenlijk met hun brein doet, neen, dan gaan ze op zoek naar oneliners of incorrecties die de feiten zogenaamd zouden moeten ontkrachten.
Prutsers .
Lang leve grondwaterquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef Orchestra. het volgende:
Even on a side note: het drinkwater smaakt momenteel wel behoorlijk ranzig. Geen grapje overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |