Zegt de man die zijn FoBo dicht heeft en geen foto heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Je ziet er niet naar uit dat je ze van je af hoeft te slaan, dus dat behoeft verklaring!
Nee, dat geloof ik niet.quote:
hoe serieus, wat serieus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
Tja sorry een man moet nu gewoon echt me helemaal van me stuk brengen en serieus zijn.
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. Jij stuurt zelf hartjes naar mannen (je bent immers geen lid) en die komen met een gebroken hartje terug.quote:
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. ---> Truequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. Jij stuurt zelf hartjes naar mannen (je bent immers geen lid) en die komen met een gebroken hartje terug.
Ben ik warm ?
Maar ja, welke (minimaal redelijk goed uitziende vrouw) wordt er op RP niet overladen met mailtjes en berichtjes? Dat zal wel nooit veranderen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. ---> True
Jij stuurt zelf hartjes naar mannen (je bent immers geen lid) en die komen met een gebroken hartje terug.--> not true
Dank je voor het complimentquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Maar ja, welke (minimaal redelijk goed uitziende vrouw) wordt er op RP niet overladen met mailtjes en berichtjes? Dat zal wel nooit veranderen...
Je username zegt al genoeg, je komt hier alleen maar om te etterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Je ziet er niet naar uit dat je ze van je af hoeft te slaan, dus dat behoeft verklaring!
The truth must be said!quote:
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je username zegt al genoeg, je komt hier alleen maar om te etteren.
Nee, het was bedoeld als voorbeeld aan DrMarten om te laten zien op welke berichten vrouwen wel reageren, niet op serieuzequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je username zegt al genoeg, je komt hier alleen maar om te etteren.
Hallelluujaaaaquote:
Pardon?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Nee, het was bedoeld als voorbeeld aan DrMarten om te laten zien op welke berichten vrouwen wel reageren, niet op serieuze
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pardon?
Dude, ik weet niet hoe oud je bent maar je komt over als een 15 jarig irritante kutpuber.
Dan schrijf je toch lekker serieuze berichten naar dames op RPquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pardon?
Dude, ik weet niet hoe oud je bent maar je komt over als een 15 jarig irritante kutpuber.
Voor de originaliteit. En originaliteit = aandacht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Natalie78 het volgende:
Mijn nickname is niet bijster origineel maar sommigen...nu ook weer, in mijn nieuwe matches lijstje. Geen sexgod maar op zich niet afstotelijk, 28 jaar en hij noemt zichzelf...zuurpruim. Why? Zag laatst ook iemand voorbij komen met de naam 'Zorgenkindje'.![]()
Nog niks van date (terug)gehoord trouwens. Hoe lang staat daar gemiddeld voor? Wil niet te stalkerig overkomen.
Misschien wacht hij wel op een berichtje van jou?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Natalie78 het volgende:
Mijn nickname is niet bijster origineel maar sommigen...nu ook weer, in mijn nieuwe matches lijstje. Geen sexgod maar op zich niet afstotelijk, 28 jaar en hij noemt zichzelf...zuurpruim. Why? Zag laatst ook iemand voorbij komen met de naam 'Zorgenkindje'.![]()
Nog niks van date (terug)gehoord trouwens. Hoe lang staat daar gemiddeld voor? Wil niet te stalkerig overkomen.
Jij post hier ook dusuhmmquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch lekker serieuze berichten naar dames op RP![]()
En als je al een berichtje terug krijgt kun je hier fijn lopen klagen over de veeleisende verlangens van die over het paard getilde dames daar, net als de rest van het 'kneuzenkabinet' hier
Niet echt aantrekkelijk als ie ook werkelijk een zuurpruim is...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Voor de originaliteit. En originaliteit = aandacht.
Immers 'zuurpruim', dan wil je toch gelijk weten waarom diegene zich zo noemt
Het gaat allemaal om hoe je het meest opvalt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet echt aantrekkelijk als ie ook werkelijk een zuurpruim is...
Ik was nieuwsgierig naar de ervaringen van de deskundigen, maar zo te zien zijn het vooral afwijzingen die ze ervarenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jij post hier ook dusuhmmEn praat voor jezelf
![]()
Moet je toch een beetje beter leren lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig naar de ervaringen van de deskundigen, maar zo te zien zijn het vooral afwijzingen die ze ervaren
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig naar de ervaringen van de deskundigen, maar zo te zien zijn het vooral afwijzingen die ze ervaren
*Negeer modus*quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Kneuzenkabinet? Zegt het kereltje dat hier loopt te rellenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch lekker serieuze berichten naar dames op RP![]()
En als je al een berichtje terug krijgt kun je hier fijn lopen klagen over de veeleisende verlangens van die over het paard getilde dames daar, net als de rest van het 'kneuzenkabinet' hier
Ja, en wij happen allemaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:05 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Kneuzenkabinet? Zegt het kereltje dat hier loopt te rellen
quote:
Leuk meisquote:
Het is net het echte leven he? Je wordt soms afgewezen en soms ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Maar de zon scheen ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:47 schreef elkravo het volgende:
Even een tip tussendoor...
Als je een foto van jezelf plaatst... doe er dan een ZONDER zonnebril. Dat staat zo suf... Komt bij mij vaak zelfs "uit de hoogte" over of je ster-allures hebt of zo
...
Haha, ik denk dat bekenden me er wel uitpikken ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je wordt herkend
Heh, stuur er dan eentjequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb weer een collega gespot.
Zou wel leuk zijn om een berichtje te sturen
Dan plaats je een andere foto... of worden alleen foto's van je genomen als je je zonnebril op hebt...quote:
Grappig, ik heb echt nog nooit een collega of wie dan ook gezien daar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb weer een collega gespot.
Zou wel leuk zijn om een berichtje te sturen
Beetje flauw eigenlijk... wellicht wil die collega/bekende wat meer privé houden dat hij/zij op die site zit... kom jij door de bocht... Tenzij je écht interesse hebt in die collega/bekende, zou ik gewoon doen of m'n neus bloedt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kwam ooit een bekende tegen op RP. Berichtje gestuurd met iets in de trant van 'hey jij hier?! Wat grappig'.
Geen reactie terug gehad
Ik denk gewoon een gevalletje gratis membership..quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:10 schreef elkravo het volgende:
[..]
Beetje flauw eigenlijk... wellicht wil die collega/bekende wat meer privé houden dat hij/zij op die site zit... kom jij door de bocht... Tenzij je écht interesse hebt in die collega/bekende, zou ik gewoon doen of m'n neus bloed.
Vind ik er niet toe doen... het kan door de andere partij als ongewenst gezien worden... vooral als het alleen maar gaat om "hoi jij ook hier, ik heb je gezien"... 't is geen msn of zo... Gewoon in gedachte houden dat niet iedereen zo open is dat ze hun RP-profiel open op een forum delen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:11 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een gevalletje gratis membership..
Ook een keer gehad bij een collega waar ik op zich wel goed mee op kon schieten. Stuurde iets van 'Wat doe jij op dit soort kansloze sites? Wie gaat er zich nou inschrijven op een datingsitequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kwam ooit een bekende tegen op RP. Berichtje gestuurd met iets in de trant van 'hey jij hier?! Wat grappig'.
Geen reactie terug gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |