Ik zoek voor jou ook een mooie vrouwquote:
Wat heb je al gedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
How you doin'![]()
Buiten alle gekheid om:
Ik zoek nog steeds een idee wat te gaan doen op date 3. Iets origineels, goedkoop en leuk..
Hebbes.. ze wacht op in je de badkamer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik zoek voor jou ook een mooie vrouwhelemaal voor jou alleen..
Voor mij alleen? Hah, die kan ik wel met een paar mensen delenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hebbes.. ze wacht op in je de badkamer.
[ afbeelding ]
voor jou alleen, personal trainer voor je bierbuikje weg te trainen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Voor mij alleen? Hah, die kan ik wel met een paar mensen delen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben date af, dont ask meBen even klaar met stomme gedate.. blijf gewoon single.
Die is met alle respect wel erg dikquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hebbes.. ze wacht op in je de badkamer.
[ afbeelding ]
Als je dichtbij de zee woont en het is lekker weer; Een strandwandeling met een drankje bij een strandtent?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
How you doin'![]()
Buiten alle gekheid om:
Ik zoek nog steeds een idee wat te gaan doen op date 3. Iets origineels, goedkoop en leuk..
Gedumpt ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben date af, dont ask meBen even klaar met stomme gedate.. blijf gewoon single.
Neuken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
How you doin'![]()
Buiten alle gekheid om:
Op z'n minst een goed potje tongworstelen...quote:
Nee mannen moequote:
dat is ook gratis en kan leuk zijn jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Op z'n minst een goed potje tongworstelen...
Te hoge verwachtingen gesteld?quote:
Serieus is saai, dat werkt niet. NEXT!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef DrMarten het volgende:
Net voor het eerst in tijden weer een serieus berichtje gestuurd naar een dame op RP. Ben benieuwd
Zegt de man die zijn FoBo dicht heeft en geen foto heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Je ziet er niet naar uit dat je ze van je af hoeft te slaan, dus dat behoeft verklaring!
Nee, dat geloof ik niet.quote:
hoe serieus, wat serieus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
Tja sorry een man moet nu gewoon echt me helemaal van me stuk brengen en serieus zijn.
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. Jij stuurt zelf hartjes naar mannen (je bent immers geen lid) en die komen met een gebroken hartje terug.quote:
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. ---> Truequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. Jij stuurt zelf hartjes naar mannen (je bent immers geen lid) en die komen met een gebroken hartje terug.
Ben ik warm ?
Maar ja, welke (minimaal redelijk goed uitziende vrouw) wordt er op RP niet overladen met mailtjes en berichtjes? Dat zal wel nooit veranderen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Laat me raden. Je wordt op RP overladen met mailtjes en interesse berichten. Geen man erbij die je van je stuk brengt. ---> True
Jij stuurt zelf hartjes naar mannen (je bent immers geen lid) en die komen met een gebroken hartje terug.--> not true
Dank je voor het complimentquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Maar ja, welke (minimaal redelijk goed uitziende vrouw) wordt er op RP niet overladen met mailtjes en berichtjes? Dat zal wel nooit veranderen...
Je username zegt al genoeg, je komt hier alleen maar om te etterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Je ziet er niet naar uit dat je ze van je af hoeft te slaan, dus dat behoeft verklaring!
The truth must be said!quote:
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je username zegt al genoeg, je komt hier alleen maar om te etteren.
Nee, het was bedoeld als voorbeeld aan DrMarten om te laten zien op welke berichten vrouwen wel reageren, niet op serieuzequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je username zegt al genoeg, je komt hier alleen maar om te etteren.
Hallelluujaaaaquote:
Pardon?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Nee, het was bedoeld als voorbeeld aan DrMarten om te laten zien op welke berichten vrouwen wel reageren, niet op serieuze
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pardon?
Dude, ik weet niet hoe oud je bent maar je komt over als een 15 jarig irritante kutpuber.
Dan schrijf je toch lekker serieuze berichten naar dames op RPquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pardon?
Dude, ik weet niet hoe oud je bent maar je komt over als een 15 jarig irritante kutpuber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |