Toch wel. Wij hadden voor de jongste de Babysafe plus isofix, en die is dus ook met een 'base' voor het isofix-systeem. Is nu trouwens uitgeleend, maar misschien dat ik 'm over een half jaar ofzo doorverkoop.. hij is nog helemaal goed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:33 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp dat mensen graag heel veilig hun kind vervoeren, maar ik vraag me af of zo'n easybase nu echt zoveel veiliger is dan de 3 punts gordel.
Ik denk namelijk dat het vooral een grote marketing campagne is, met als doel, geld verdienen.
Volgens mij is Romer nog altijd degene die de meest veilige stoelen maakt, al ben ik daar niet exact van op de hoogte, die maken geen base voor hun stoelen voor zover ik weet.
Nou ja, ze vermeldt zelf de prijs en zegt dat ze het mee vond vallen. Mijn mond viel open bij het bedrag.quote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
mja als iemand t niet onzin vindt moet diegene t toch zelf weten.
iedereen weet voor zichzelf wat zijn budget is...vind t een beetje stom om zo te reageren eigenlijk
niet echt leuk als je blij komt vertellen wat je gekocht heb...maar goed das mijn mening...
Nou DML, dat was precies hoe ik het ook zag. Nou blijkt J-net een heel weloverwogen keuze te maken, maar je wilt niet weten hoe vaak mensen in een babyzaak zich vanalles laten aansmeren, gewoon omdat verkopers zeggen dat het zo handig/veilig/noodzakelijk is.quote:Op zondag 14 november 2010 15:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja, ze vermeldt zelf de prijs en zegt dat ze het mee vond vallen. Mijn mond viel open bij het bedrag.
Zo'n babyzaak zal je alleen maar laten proberen zoveel mogelijk te kopen natuurlijk dus als mensen hier menen dat je ook met één base af kan dan is dat toch gewoon goed bedoelt advies?
In ieder geval krijg je bij babydump de maxi cosi gratis dus dat scheelt weer 120 euro.
Als ik de maxi cosi op de wagen heb staan (Quinnny Speedi) zit hij echt wel vast en kan hij niet wippen volgens mij (even uit m'n hoofd van bij Lotte, nu staat hij nog met wandelwageninzet)quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij ons is de Easywalker Qtro vorige week bezorgd.
[ afbeelding ]
We hebben meteen alle drie de versies even uitgeprobeerd. Ik vroeg me alleen af...
Als de maxi cosi er op zit met de adapters, dan zit deze niet muurvast. Als in je kan de MC heel lichtjes wippen. Is dit normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |