abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:59:09 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85044689
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_85045179
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Manke het volgende:
Welke medicijnen gebruik je?
Ik gebruik ook hele zware medicijnen in hoge dosis, 800mg Seroquel, maar het helpt ook voor geen meter tegen de stemmen, terwijl het allang had moeten aanslaan..
seroquel heb ik ook gehad ja, hielp idd niet. Ook nog risperdal en andere standaard antipsychotica hielpen niet. Momenteel slik ik Zyprexa.(in combinatie met fluoxetine en rivotril).
pi_85045335
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar om even terug op het onderwerp te komen, voel jij dan ook echt dat je iets waarneemt? En zo ja, op welke manier? Je hebt het zelf over "zien", maar wat versta jij onder zien? Schaduwen, licht, beweging, trilling? :)
Als ik iets zie voel ik er ook iets bij ja, vaak heftige emoties waarvan ik de oorsprong niet ken. Ook voel ik wel eens aanrakingen ( alsof mn pols wordt vastgegrepen bijv.), maar dan zie ik vaak niets.
pi_85045400
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
TS, ik geloof niet in labels die door de psychiatrie geplakt worden.

Waarschijnlijk ben je juist heel erg in touch met je menselijke capaciteiten. Omdat de meerderheid van de mensen dat is verloren, ben jij degene die als paria beschouwt wordt.

Fuck collectivisme.
Hm ja zo zag ik het op het begin ook, maar al snel werd me verteld dat die overtuiging ook bij het psychotisch zijn hoort.
pi_85049844
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het verhaaltje dat honden perfect aanvoelen wie betrouwbaar is en wie niet ook altijd wel leuk. Mijn honden hebben gewoon een hekel aan mensen waar ik ook een hekel aan heb omdat zij aanvoelen dat ik die persoon niet mag. Niks paranormaals aan.
Ik hoor ook wel eens van mensen dat hun honden racistisch zijn.
Heftig reageren op Marokkanen en negers enz.
pi_85049986
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Hm ja zo zag ik het op het begin ook, maar al snel werd me verteld dat die overtuiging ook bij het psychotisch zijn hoort.
Dan horen religieuze opvattingen daar ook onder.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:52:06 #57
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85052607
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
TS, ik geloof niet in labels die door de psychiatrie geplakt worden.
Dat snappen we, niemand vindt het leuk om verteld te worden dat er een paar draadjes verkeerd aangesloten zijn in zijn/haar bovenkamer. Zeggen dat ze er niks van snappen is dan makkelijker dan accepteren.
Jij hebt helemaal geen last van woedeaanvallen, het zijn al die andere mensen die er voortdurend om vragen, toch ?
zzz
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:00:47 #58
31101 _Led_
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:01:13 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85055703
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En vanuit een andere optiek : http://www.skeptic.org.uk/component/content/article/542
Ik sta skeptisch tegenover deze skeptici. :{w.
Vrijheid
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:02:49 #60
31101 _Led_
pi_85055780
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik sta skeptisch tegenover deze skeptici. :{w.
Daar is niks mis mee.
Op welk gebied dan ? Over welk gedeelte van wat daar aangehaald wordt heb je je twijfels ?
zzz
pi_85057811
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef Nee het volgende:

[..]

Dan horen religieuze opvattingen daar ook onder.
Als bijv. Jezus door hun kamer huppelt en boeddha hun koelkast plundert wel, ja.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:06:24 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85058473
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee.
Op welk gebied dan ? Over welk gedeelte van wat daar aangehaald wordt heb je je twijfels ?
Moest ik het ook nog lezen dan? Laat me nou gewoon lekker een pavlovje hebben.
Vrijheid
pi_85058626
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Als bijv. Jezus door hun kamer huppelt en boeddha hun koelkast plundert wel, ja.
Heb je wel eens lsd of paddos gebruikt? Ik vraag me altijd af of het zien in psychoses vergelijkbaar is met het zien onder invloed van drugs...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85059465
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Heb je wel eens lsd of paddos gebruikt? Ik vraag me altijd af of het zien in psychoses vergelijkbaar is met het zien onder invloed van drugs...
Ik vind het niet echt vergelijk baar, als je in een trip zit weet je op de een of andere manier nog dat het door de drugs komt. Bij een psychose is het heel anders, je eigen lichaam houdt je voor de gek, waardoor het levensecht lijkt. Ik heb bijv. een hele tijd gedacht dat ik paranormaal begaafd was, omdat ik maar niet kon accepteren dat ik niet op mezelf kon vertrouwen.
pi_85059750
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:28 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt vergelijk baar, als je in een trip zit weet je op de een of andere manier nog dat het door de drugs komt. Bij een psychose is het heel anders, je eigen lichaam houdt je voor de gek, waardoor het levensecht lijkt. Ik heb bijv. een hele tijd gedacht dat ik paranormaal begaafd was, omdat ik maar niet kon accepteren dat ik niet op mezelf kon vertrouwen.
damn lijkt me heel erg moeilijk :/
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85059830
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Ik hoor ook wel eens van mensen dat hun honden racistisch zijn.
Heftig reageren op Marokkanen en negers enz.
Twee van mijn drie honden hebben een hekel aan verstandelijk gehandicapten. Maar dan ook echt een hekel met grommen en blaffen en er op af stormen als ik ze niet op tijd tegenhoud. Dat is best wel gênant. :@ Dat is overigens niet omdat ik een hekel heb aan verstandelijk gehandicapten maar heeft volgens mij te maken met dat die mensen afwijkend gedrag vertonen. Met kinderen hebben ze engelengeduld maar grote mensenbeesten horen zich op een bepaalde manier te gedragen en verstandelijk gehandicapten passen niet in dat plaatje. Ze zijn impulsiever, de motoriek is vaak net even iets ongecontroleerder etc. Daar kunnen ze niet zo goed mee omgaan. :')

De derde hebben we daarom bewust meer in aanraking met verstandelijk gehandicapten gebracht en die vind het nu allemaal wel prima. :P
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85069073
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:55 schreef vosss het volgende:
Fucking hell, ben ik de enige op fok die niet autistisch, schizofreen of een TBS-er met proefverlof is? :D!
Autistisch ben je wel, of psychopaat, gezien je totale gebrek aan inlevingsvermogen. Die mensen zitten zwaar in de shit en moeten medicijnen slikken en jij zit ze uit te lachen? Je hebt zelf een serieus mankement gast!
Veni vidi foetsie
pi_85069179
TS heet Tjimkje.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_85070304
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:28 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

nu vertrouw je je op de farmacie? Lijkt me geen vooruitgang.
pi_85072114
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Loppe het volgende:

[..]

nu vertrouw je je op de farmacie? Lijkt me geen vooruitgang.
Ik vertrouw niets meer dus ik zal binnenkort wel het label "paranoide" krijgen :')
pi_85072314
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Ik vertrouw niets meer dus ik zal binnenkort wel het label "paranoide" krijgen :')
Heb je wel een goede psycholoog / psychiater die je helpt?

En mis ik ergens een obvious troll o.i.d. omdat veel mensen zo cynisch doen?
pi_85072495
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ehm.. voor zover ik weet niet..
Maareh, wegens recente verhuizing heb ik momenteel geen begeleiding in wat voor vorm dan ook, maar daar wordt aan gewerkt.
pi_85072662
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Mwah, het cynisme valt best mee dacht ik.
pi_85072691
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Maareh, wegens recente verhuizing heb ik momenteel geen begeleiding in wat voor vorm dan ook, maar daar wordt aan gewerkt.
Gelukkig maar, want dat heb je wel nodig lijkt mij.
pi_85072975
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Dan kun je ook meteen om andere medicatie vragen lijkt me :) (of werken ze wel deels of zo?)
Weet je wat de oorzaak van je psychoses is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')