Ik staar niet, probeer het juist te negerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef erikkll het volgende:
Je kat merkt dat jij ergens naar staart, en doet dat vervolgens ook?
zoiets als dit idd. Katten en honden zijn erg gevoelig voor de stemming/humeur waarin mensen zich bevinden. Dus hij voelt wellicht jouw onrust gewoon aan en merkt aan jouw houding ed dat 'daar' waar de kat nu naar kijkt iets zou moeten zitten voor jou.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien reageer je wel heel schrikachtig, en daar reageert je kat dan weer op. En die kijkt dan dezelfde richting op. Zou ook kunnen.
Je denkt dat je kat ernaartoe zit te staren, je bent namelijk psychotisch.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik staar niet, probeer het juist te negerenDat die kat er dan wél naar gaat staren helpt daar alleen niet bij.
dit is ook een mogelijkheid iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Je denkt dat je kat ernaartoe zit te staren, je bent namelijk psychotisch.
ojaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Je denkt dat je kat ernaartoe zit te staren, je bent namelijk psychotisch.
Ik zie meestal mensen die er nogal slecht aan toe zijn, of die zichzelf van kant hebben gemaakt..quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef 1oog het volgende:
Waar ik nieuwschierig naar ben is, wat zie je dan precies? Dat je iets ziet wat een ander persoon niet waarneemt wil niet zeggen dat jij iets mankeert. Er is zoveel wat er wel is maar wat wij niet waarnemen.
Misschien bijwerkingen van je medicijnen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik zie meestal mensen die er nogal slecht aan toe zijn, of die zichzelf van kant hebben gemaakt..![]()
Als ik wat stabieler ben zie ik alleen schaduwen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:33 schreef noksala het volgende:
Veel katten kunnen geesten waarnemen, de ene iets meer als de ander. Mijn kat is er bijvoorbeeld heel gevoelig voor, en soms staart ze de hele tijd naar een plek, en ineens word ze hysterisch. Waarschijnlijk spookt het een beetje bij jou thuis, als ik jou was zou ik verhuizen.
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:55 schreef vosss het volgende:
Fucking hell, ben ik de enige op fok die niet autistisch, schizofreen of een TBS-er met proefverlof is?!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doe anders mn best. Daar zal het niet aan liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |