quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef vosss het volgende:
Eentje die in België gebruikt is als vechthond bij illegale wedstrijden.
Dat zijn valse beesten waar je akelig van wordt.
Vergeet ook vooral niet om hem buiten in een klein hok op te sluiten en hem op zn tijd een pak slaag te geven, want anders wordt ie lief en dat is niet de bedoeling
Is dit serieus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:13 schreef DRA het volgende:
Om mezelf wat meer zelfvertrouwen te geven zoek ik een hond waarmee ik over straat kan lopen zodat mensen niet zo snel meer iets vervelends tegen me durven te zeggen of te doen. Dan kan ik tenminste gewoon me gang gaan zonder dat mensen wat te zeggen hebben omdat ze weten dat ze anders met mijn hond te maken krijgen.
Wat voor hond kun je daar het beste voor gebruiken?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Ik vind persoonlijk dat je dan iets aan jouw zelfvertrouwen moet gaan doen en het niet van een extern iets moet laten afhangen. Stel dat (in dit geval de hond) het externe "hulpmiddel" niet aanwezig is en jij voor jezelf moet opkomen, wat dan?
Dit dus. Ik vind het een beetje triest zelfs. Een hond is in de kern gewoon vredelievend en zal mensen alleen maar afschrikken door te gaan happen of vals te reageren, wat hem door het baasje wordt aangeleerd door het dier op te stoken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Ik vind persoonlijk dat je dan iets aan jouw zelfvertrouwen moet gaan doen en het niet van een extern iets moet laten afhangen. Stel dat (in dit geval de hond) het externe "hulpmiddel" niet aanwezig is en jij voor jezelf moet opkomen, wat dan?
Ik was serieus hoor. Soms kan ik dat namelijk best welquote:
En dan krijgt de hond op een gegeven moment straf omdat hij eens hapt o.i.d., of in het ergste geval zal de hond afgemaakt moeten worden en dit alleen maar omdat de eigenaar een laag zelfbeeld heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind het een beetje triest zelfs. Een hond is in de kern gewoon vredelievend en zal mensen alleen maar afschrikken door te gaan happen of vals te reageren, wat hem door het baasje wordt aangeleerd door het dier op te stoken.
Sorryquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was serieus hoor. Soms kan ik dat namelijk best wel
Geeft niks. Ik ben niet boos op je hoorquote:
Kan ik toch gewoon een nieuwe kopen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan krijgt de hond op een gegeven moment straf omdat hij eens hapt o.i.d., of in het ergste geval zal de hond afgemaakt moeten worden en dit alleen maar omdat de eigenaar een laag zelfbeeld heeft.
Het probleem is gewoon dat ik een hoop van die sportschool types heb in mjn straat die om het minste of geringste een grote bek opzetten. Als ik een hond heb kan ik ze tenminste afschrikken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind het een beetje triest zelfs. Een hond is in de kern gewoon vredelievend en zal mensen alleen maar afschrikken door te gaan happen of vals te reageren, wat hem door het baasje wordt aangeleerd door het dier op te stoken.
Ik ben én geen sportschooltype én niet bang voor honden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef DRA het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat ik een hoop van die sportschool types heb in mjn straat die om het minste of geringste een grote bek opzetten. Als ik een hond heb kan ik ze tenminste afschrikken.
Hebben we dat niet allemaal?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:44 schreef BrandX het volgende:
DRA topic. Niet serieus te nemen. Kerel heeft een zeer bizarre gedachtenwereld.
Waarom denk je dan dat ik op Fok! post? Gezelligheid?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:44 schreef BrandX het volgende:
DRA topic. Niet serieus te nemen. Kerel heeft een zeer bizarre gedachtenwereld.
Ik doe anders mn best. Daar zal het niet aan liggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je hebt bizar en bizar.... Wij kunnen niet aan hem tippen hoor!
Een goede trap tussen de voorpoten, en veel honden gaan dan liggen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef DRA het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat ik een hoop van die sportschool types heb in mjn straat die om het minste of geringste een grote bek opzetten. Als ik een hond heb kan ik ze tenminste afschrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |