Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef D. het volgende:
Volgens mij moest ik ook nog 'diversen' selecteren
Voor jou welquote:
Nou, bedankt danquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat niet, even aangepast, kleine moeite.
Dat was figuurlijk hequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
In stilte?
Ik vond het anders vrij rap gaan hier gister en vandaag
Spemmertquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
Tering, nog 124 posts. Moet ik een dezer dagen eens opletten, dan mis ik eens niet een leuk getal
Ik doe niets in MENquote:
prrrrrquote:
Dank u.quote:
quote:
Marokkaanse stoofpot.quote:
Ik heb wat anders. maar het is erg lekker en vooral geurigquote:
Met mango of ananas kan ook. Tajine is niet 1 gerecht, maar een manier om te kokenquote:
Ow, je zet het jezelf niet voor?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat anders. maar het is erg lekker en vooral geurig
quote:
Die foto is van een Google denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Je zegt dat jij wat anders hebt, dus je maakt het wel, maar eet het zelf niet
Ow, want anders dan op de foto bedoelde iequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto is van een Google denk ik
Dus hij maakt er wat anders in.
Kun je een ei koken?quote:
Dan begrijp ik dat een tajine je te veel wordtquote:
Ik denk dat Pheno patat met frikandellen in de tajine heeft zitten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, want anders dan op de foto bedoelde ie
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Pheno patat met frikandellen in de tajine heeft zitten.
Sshhhht
Patat gaat niet lukken, friet ook niet, maar frikandel moet ik toch eens proberenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Sshhhht
Ik zwijg als het graf hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Sshhhht
Graftakquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf hoor
Als een zwijgend graf zelfs
http://www.twitterinfo.nl/quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
heeft iemand een linkje met een goede basisuitleg voor Twitter?
Eej!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef D. het volgende:
Iedereen zwijgt een potje mee?
Of wil iedereen on-topic blijven?
Big thanks.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf hoor
Als een zwijgend graf zelfs
quote:
Dat regel je goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef D. het volgende:
We krijgen zo gasten, en ik denk dat ik ze zelf het eten maar laat klaarmaken
Met mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wie/wat leven we mee? Watskeburt?
Ah, en jij laat je gasten de salades maken, vlees en stokbrood snijden en jij hoeft alleen maar aan te schuiven?quote:
Jij was vermist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wie/wat leven we mee? Watskeburt?
Nee, dat zal ik maar ff gaan doen danquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en jij laat je gasten de salades maken, vlees en stokbrood snijden en jij hoeft alleen maar aan te schuiven?
quote:
ik zeg: DOENquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en jij laat je gasten de salades maken, vlees en stokbrood snijden en jij hoeft alleen maar aan te schuiven?
Wehehehe, dus toch werk met je eters.quote:
ik vind gourmetten altijd een hoop werk, maar achteraf kan niemand miepen over je kookkunst tenminstequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, dus toch werk met je eters.![]()
Smakelijk!
heb een paar zeikerds in de familie en dan is het niet leuk meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het juist tof om voor anderen te koken. Spannend ook, want ja, niet iedereen houdt van hetzelfde.
Dat vind ik ook leuk. Doe het ook nog wel eens. Ja ik woon dan ook onder woonbegeleiding met meer mensen in een huis, dus dan kan het ook makkelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het juist tof om voor anderen te koken. Spannend ook, want ja, niet iedereen houdt van hetzelfde.
Kun je mij een ei leren koken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:16 schreef crv het volgende:
[..]
die is onder de gordel, heb een off-day vandaag
![]()
jij hebt vanmorgen ook al een ei opgezet zonder water in het pannetje te doenquote:
Nee, ik ben verliefd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:21 schreef crv het volgende:
[..]
jij hebt vanmorgen ook al een ei opgezet zonder water in het pannetje te doen![]()
wildvuur is toch besmettelijk?quote:
quote:
Da's miltvuur. Als je je foon in een heuptasje doet.quote:
oh ja,quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's miltvuur. Als je je foon in een heuptasje doet.
quote:
quote:
Daarom zit ik lekker voor op mijn balko en niet achter in de tuin, maar parasolletje opzettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
Hier is het lekker zonnigdus ik kan mijn beeldscherm amper lezen maar zit wel prima
Zo even wat eten maken al zit de homp kaas van net nog best hoog
Kan ook wel in de schaduw zitten maar wil natuurlijk in de zonquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:41 schreef crv het volgende:
[..]
Daarom zit ik lekker voor op mijn balko en niet achter in de tuin, maar parasolletje opzetten
te warm en zoals je al zegt je ziet geen flikker op je schermquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ook wel in de schaduw zitten maar wil natuurlijk in de zon
nou daar kan ik niet meer tegenop slapenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
Het is hier wel lekker maar ga ff n dutje doen, voorkomt rimpels en ik word er wat bruiner van
NEE HOOR.quote:
Goedquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goedvanochtend ben ik met de pup naar puppycursus geweest, waar hij een deense dog heeft bevriend
terwijl Percy evengroot is als de uitwerpselen van die dog.
je moet dat ding ook niet op je snikkel zettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ging ff stofzuigen, maar krijg het er zowaar warm van...
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En pikt de pup wat op van de cursus, naast Deense doggen?
Dus kun jij lekker over hem bazen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar hij is van nature al heel volgzaam dus dat is ook een meevaller.
Trouwens; http://www.nu.nl/opmerkel(...)ste-hond-wereld.html
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goedvanochtend ben ik met de pup naar puppycursus geweest, waar hij een deense dog heeft bevriend
terwijl Percy evengroot is als de uitwerpselen van die dog.
ok leuk, zeker als pupquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik ben verliefd.![]()
Dan heb je vanzelf een off-day en vergeet je zelfs de ei in de pan te doen
HEE VISSIE!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
* Pisces29*sluipt in stilte binnen*
Avond![]()
quote:
Ik denk hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
! Hey Cat!
![]()
Woar is iedereen, allemaal in stilte?
nee, wat in TAL, heb mijn hotel geboekt en uh, net gegeten. Tajine (ja D.) met tomaat , mango en flink wat ras el hanoud kruiden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
! Hey Cat!
![]()
Woar is iedereen, allemaal in stilte?
Dat doe ik al een uur of wat.quote:
Ik zit wel allerlei klusjes te doen, nu plantjes uitzoeken voor in de tuinquote:
Hotel geboekt, uitnodiging voor keulen nog inpuzzelen (en daar moet ik heen, een uur naar een game kijken en vragen stellen aan ontwikkelaars). Ik heb alleen de voorloper nooit gespeeldquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit wel allerlei klusjes te doen, nu plantjes uitzoeken voor in de tuin
Laat ze wat proeven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En er zitten nu ook twee katten te kijken alsof ze roti ook lekker vinden.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog wat vakantiefoto's aan het uploaden.
JJHquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En er zitten nu ook twee katten te kijken alsof ze roti ook lekker vinden.
Doe niet zo kattig tegen Catquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JJH![]()
Das wel vreemd, katten die dat lusten
En drie dagen twee katten aan de diarree. Nee, dank je.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat ze wat proeven.![]()
Ik ben nog wat vakantiefoto's aan het uploaden.
Plantje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik weet weer waar ik deze week voor werk
Ik heb al subtiel aangegeven dat ik weg wil,dus dat zal niet zo tof vallen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik weet weer waar ik deze week voor werk
-jes jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En drie dagen twee katten aan de diarree. Nee, dank je.![]()
[..]
Plantje?
Huh wat? vertel?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al subtiel aangegeven dat ik weg wil,dus dat zal niet zo tof vallen.
waarheen wil je weg?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al subtiel aangegeven dat ik weg wil,dus dat zal niet zo tof vallen.
Van huis? Dat heb ik zelf betaald, daar ga ik niet van weglopenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
waarheen wil je weg?![]()
of bedoel je weglopen van huis?
Flink omrijdsequote:
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van huis? Dat heb ik zelf betaald, daar ga ik niet van weglopen
Nee, werk, ik ben het zat.
Hihi ben jij geen inlener dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van huis? Dat heb ik zelf betaald, daar ga ik niet van weglopen
Nee, werk, ik ben het zat.
Heb net even blommetjes en plantjes bestellijstje gemaaktquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Wil je iets anders gaan doen Pheno of gewoon weg bij je huidige baas?
En Ml-etje, waar werk jij voor?
Een watquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ben jij geen inlener dan?
Dat dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en daar moeten jullie het mee doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh, dan valt het nog mee. Paar eetbare blomme erbij en het eten is ook al geregeld.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb net even blommetjes en plantjes bestellijstje gemaaktdaar kan ik wel een tijdje voor werken, het valt mee zag ik hoef er maar 1 dag voor te werken gelukkig.
Donequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, dan valt het nog mee. Paar eetbare blomme erbij en het eten is ook al geregeld.
Haha, zoals je het eerst schreef leek het alsof je een maand salaris neer moest leggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
het valt mee zag ik hoef er maar 1 dag voor te werken gelukkig.
Moet je echt doen. Het is een prachtig land.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat mooi Cat, kan over elke foto wel iets roepen omdat het zo mooi is
Wilde er al eens heen en nu na jouw foto's nog meer.
Rababs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
DoneAndijvie en rababs
Mooie foto's en dat huisje
Dat is jouw auto toch niet hé?
Hihi nee dacht 1 weekquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, zoals je het eerst schreef leek het alsof je een maand salaris neer moest leggen![]()
Oehh ben jij blij met die verzekering.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rababs.![]()
Nee, dat was de huurauto. 3 weken oud en nu al zijn eerste deuk.![]()
En aangezien ik in NL een aanvullende verzekering had afgesloten moest ik in IJsland het volledige eigen risico betalen. Mijn CC huilt.Morgen maar snel mijn verzekering bellen zodat ze het af kunnen handelen.
Dan weet je je waar je ze voor afsluit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh ben jij blij met die verzekering.
Mja wij hebben het met de glasverzekering, ruit kapot.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan weet je je waar je ze voor afsluit.![]()
Alleen jammer dat ze het niet onderling kunnen regelen maar dat ik moet voorschieten. Maja, dat is nu eenmaal niet anders.
Daar lijkt het bij ons wel op. En tot in het extreme. Dan kan ik beter zelf zzp'er worden.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lijkt het bij ons wel op. En tot in het extreme. Dan kan ik beter zelf zzp'er worden.
Ik op zich ook, maar niet onder dit bedrijf, dan wil ik ook alles zelf doen, niet zoals het nu gaat, een hoop gezeik.quote:
Heb je al concrete plannen of is dit iets wat je nog verder gaat uitdenken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik op zich ook, maar niet onder dit bedrijf, dan wil ik ook alles zelf doen, niet zoals het nu gaat, een hoop gezeik.
Hmm ja herken dat wel zelfstandig maar dan wel op de vingers getikt worden constant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik op zich ook, maar niet onder dit bedrijf, dan wil ik ook alles zelf doen, niet zoals het nu gaat, een hoop gezeik.
Ik heb nog geen idee. Het liefst zou ik weg uit nl gaan, gewoon omdat het kan. Maar ja, geen idee waar te beginnen. Dus laat ik maar eens eerst weg gaan bij dit bedrijf. Ik heb er lang gezeten, maar via fusies zit ik nu ergens waar ik niet blij van word.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al concrete plannen of is dit iets wat je nog verder gaat uitdenken?
Spannende stap, je baas verlaten. Zit je in een branche waar veel werk te vinden is?
quote:
P30, dat klinkt als een parkeervakquote:
P30 it isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
P30, dat klinkt als een parkeervak![]()
Oh nee, Pisces klinkt leukerquote:
Jij moet dat aan je baas vragen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
Weer thuis.
Zo maar eens de baas bellen of ik een flesje wijn mag opentrekken. Ik wil weekend!
Op Schiphol heb je wel P40.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
P30, dat klinkt als een parkeervak![]()
Hij doet het niet, maar de url zegt wel voldoendequote:
quote:
Neequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
En da's afgekort Pis? Of doen we niet aan afkorten?
Ik hoop dat je snel je wijntje open kunt trekkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit nu nog stend-bai. En dan moet ik zo in de auto kunnen springen, en dat gaat wat minder met een fles wijn achter de kiezen.
Pisces29 is afgekort P.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
En da's afgekort Pis? Of doen we niet aan afkorten?
Ja J., gewoon lekker simpelquote:
Ow, ik spring juist altijd heel soepel als ik gedronken hebquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit nu nog stend-bai. En dan moet ik zo in de auto kunnen springen, en dat gaat wat minder met een fles wijn achter de kiezen.
Wat had jij als je geen letter met punkt had?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook saai, een letter met zo'n puntje
Ik heette eerst D.Rosequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat had jij als je geen letter met punkt had?
Maar je zit al zo lang met dit profiel, had je er hiervoor eentje of elders?quote:
Elders sowieso, hier op Fok weet ik niet zeker. Ik geloof het nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je zit al zo lang met dit profiel, had je er hiervoor eentje of elders?
Ik ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik spring juist altijd heel soepel als ik gedronken heb
Kom terug naar onsquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ook autoruilenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga even de auto ruilen en dan ben ik klaar.
Ik voel me net een knipperlicht.
Oke, D.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Elders sowieso, hier op Fok weet ik niet zeker. Ik geloof het niet
Dat is nog ter compensatie van mijn TT die ooit elders niet door de keuring kwamquote:
Dat doe je goed!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga even de auto ruilen en dan ben ik klaar.
Ik voel me net een knipperlicht.
Door mijn keuring?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog ter compensatie van mijn TT die ooit elders niet door de keuring kwam
Ik heb al een balletje opgegooid daar.quote:
Ik hield mijn opmerking toch achterwegequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[V&A SC #23] Waar het tempo hoog ligt!
Mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe je goed!![]()
Heb je mijn foto's op de vorige pagina gezien?
Je moest hem ook met een knipoog lezen gekkerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hield mijn opmerking toch achterwege
Maar dat je dat nog weet
Dan moet het wel diep zitten haastBij deze mijn verontschuldigingen
quote:
Proost!quote:
Ik lees bijna alles met een knipoogquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moest hem ook met een knipoog lezen gekkerdIk dacht dat je mod was, daarom heb ik het onthouden en dat bleek dus niet zo te zijn
Trustequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens n aar bed, morgen weer naar mijn favoriete baan.
Das goequote:
Trusten en succes morgen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens n aar bed, morgen weer naar mijn favoriete baan.
Trustenquote:
Je was al aardig in de buurt een paar weken terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nu moet ik ook een keer naar IJsland.![]()
Neem je Dhr Naartje mee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je was al aardig in de buurt een paar weken terug.![]()
Trusten slaperts!![]()
Ik heb zoooo geen zin om morgen te gaan werken.De meeste collega's zijn op vakantie dus ik kom nog aan in een leeg pand ook nog, gezellig, de hele ochtend met mezelf kletsen.
Wehehe, zou hij blij mee zijn geweest.quote:
Bootje boeken.quote:En ik was niet echt in de buurt. Wel noordelijk genoeg maar er lag nog een stukje zee tussen.
Ik loop met je meequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens het mandje opzoeken.![]()
Succes morgen Cat
Trusten voor later allemaal![]()
Bootjes varen niet tussen Noorwegen en IJsland, wel vanaf Denemarken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe, zou hij blij mee zijn geweest.Al had hij waarschijnlijk wel de hele zaak bij elkaar geklaagd dan.
![]()
[..]
Bootje boeken.
4 of 5 dagen, via de Faroër eilanden. Daar kun je dan een paar dagen rondkijken terwijl de boot wat korte op en neer tripjes doet naar een eiland in de buurt voor hij doorvaart naarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Bootjes varen niet tussen Noorwegen en IJsland, wel vanaf Denemarken.
Ik wil alleen niet weten hoe lang ie er over doet..
Zeeziekte? Ahw.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 of 5 dagen, via de Faroër eilanden. Daar kun je dan een paar dagen rondkijken terwijl de boot wat korte op en neer tripjes doet naar een eiland in de buurt voor hij doorvaart naarIJsland
. Lijkt me ook een gave trip om te maken. Maar dan moet je wel ruim tijd hebben. En - in mijn geval- heel veel pillen meenemen.
Volgens mij zit je in totaal een dag of 3 op zee. En dus anderhalve dag op die eilanden. Enkele reis.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeeziekte? Ahw.
Maar dan zit je dus 4 of 5 dagen op zee. Op een boot. En dat is niets voor mij. En als het nu dan lekker weer zou zijn dat je een beetje buiten kan liggen enzo.
Nee, dan zou ik ook voor de optie van vliegen en een huurauto gaan.
Had je dat dan eerder ook als je zelf reed? Dat lijkt me best wel kut.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in totaal een dag of 3 op zee. En dus anderhalve dag op die eilanden. Enkele reis.
Vliegen + huurauto is een stuk sneller, maar huren is duur en eigen auto+boot schijnt al vanaf 2 weken verblijf daar goedkoper te zijn.
En ja, zee-, bus, - wagen- en vliegtuigziek.Al gaan bus en wagen tegenwoordig gelukkig erg goed.
Dan is het nog steeds vervelend genoeg om ernstig roet in het eten te gooien tijdens een lange reis en erg prettig dat je er nu geen last meer van hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Toen ik het hevig had (gelukkig zelden zakjes nodig, maar wel een wit neusje, misselijk en zweet op het voorhoofd) was ik nog ietwat te jong om te rijden.Inmiddels ben ik daar wel overheen gegroeid qua auto, of we moeten op Franse bochtenweggetjes rijden. En daar heb ik ontdekt dat, als ik zelf rijd, ik er geen last van heb gelukkig.
En goddank kan ik prima treinreizen, zelfs achteruit rijden en lezen!jammer genoeg lukt me dat in de bus niet, vandaar dat ik ook een hekel heb aan busvakanties. Dan kan ik alleen maar uit het raam staren.
Mogguh!quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:17 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Het is rustig op het werk. Als in: er is nog niemand.
idem. Altijd lekker, even rust. Nu komt er wat volk binnen.quote:
Hier begon het mistig en grijs, maar er is nu ook wat blauw te zien en het schijnt vanmiddag best redelijk weer te wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
De zon schijnt hier![]()
Cat, wat een gave foto's zeg, echt heel mooi
Is dit in de categorie, de vos verlaat zijn hol en is gaan bowlen met drie knikkers? Of is het geen geheimtaal?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Pheno hoe bevalt de bevroren yoghurt?
Ik ben een te grote geekquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit in de categorie, de vos verlaat zijn hol en is gaan bowlen met drie knikkers? Of is het geen geheimtaal?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit in de categorie, de vos verlaat zijn hol en is gaan bowlen met drie knikkers? Of is het geen geheimtaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Jij snapt mijn geekspeak wel. Hoe komt dat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
bevroren yoghurt
=
Frozen Yoghurt
=
Froyo
=
Benaming van Android 2.2
=
De updeeeet die jij al op je Desire heb en ik nog krijg (als 't goed is) op m'n Wildfire
Oh, Froyo. Ja, prima, maar ik heb maar een paar weken de Desire, dus ik merk er weinig van. Of ik heb me nog niet genoeg geirriteerd aan bugs, laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben een te grote geekzelf mede-geeks begrijpen me niet meer *kraskraskras*
Nee.quote:
Omdat dit mijn eerste mobiele telefoon isquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij snapt mijn geekspeak wel. Hoe komt dat toch
quote:
Ga je het overleven?quote:
Precies, gewoon lekker beetje bakkies doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik dacht dat ik wel verwerkt had dat ik maar 2 weken vakantie kon pakken, maar op deze mainer terugkomen sucks bigtime. Ik wil naar huis!![]()
Voordeel van geen documenten kunnen bekijken (en bewerken) is wel dat ik nu een langzaam-aan dagje kan plannen. Als baas niet zorgt voor goede werkomstandigheden dan kan ik immers mijn werk niet doen.
En Fok!ken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker beetje bakkies doen
Dat vraag ik mezelf nu ook af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij snapt mijn geekspeak wel. Hoe komt dat toch
Hey Zwabbert, lang niet gezienquote:
Waar schuilt ie in?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk schuilt er een heel klein bebrild mannetje met puistjes in je hé
Ik heb net in paniek allerlei opties opgeschreven, welke de oorzaak zouden kunnen zijn van het feit dat ik jou zojuist begreep. Die optie stond er ook bij, maar is doorgehaald inmiddels nadat ik in de spiegel keek. Pfieuw!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk schuilt er een heel klein bebrild mannetje met puistjes in je hé
Piscie!quote:
Hé Dé!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |