Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef D. het volgende:
Volgens mij moest ik ook nog 'diversen' selecteren
Voor jou welquote:
Nou, bedankt danquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat niet, even aangepast, kleine moeite.
Dat was figuurlijk hequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
In stilte?
Ik vond het anders vrij rap gaan hier gister en vandaag
Spemmertquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
Tering, nog 124 posts. Moet ik een dezer dagen eens opletten, dan mis ik eens niet een leuk getal
Ik doe niets in MENquote:
prrrrrquote:
Dank u.quote:
quote:
Marokkaanse stoofpot.quote:
Ik heb wat anders. maar het is erg lekker en vooral geurigquote:
Met mango of ananas kan ook. Tajine is niet 1 gerecht, maar een manier om te kokenquote:
Ow, je zet het jezelf niet voor?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat anders. maar het is erg lekker en vooral geurig
quote:
Die foto is van een Google denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Je zegt dat jij wat anders hebt, dus je maakt het wel, maar eet het zelf niet
Ow, want anders dan op de foto bedoelde iequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto is van een Google denk ik
Dus hij maakt er wat anders in.
Kun je een ei koken?quote:
Dan begrijp ik dat een tajine je te veel wordtquote:
Ik denk dat Pheno patat met frikandellen in de tajine heeft zitten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, want anders dan op de foto bedoelde ie
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Pheno patat met frikandellen in de tajine heeft zitten.
Sshhhht
Patat gaat niet lukken, friet ook niet, maar frikandel moet ik toch eens proberenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Sshhhht
Ik zwijg als het graf hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Sshhhht
Graftakquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf hoor
Als een zwijgend graf zelfs
http://www.twitterinfo.nl/quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
heeft iemand een linkje met een goede basisuitleg voor Twitter?
Eej!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef D. het volgende:
Iedereen zwijgt een potje mee?
Of wil iedereen on-topic blijven?
Big thanks.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf hoor
Als een zwijgend graf zelfs
quote:
Dat regel je goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef D. het volgende:
We krijgen zo gasten, en ik denk dat ik ze zelf het eten maar laat klaarmaken
Met mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wie/wat leven we mee? Watskeburt?
Ah, en jij laat je gasten de salades maken, vlees en stokbrood snijden en jij hoeft alleen maar aan te schuiven?quote:
Jij was vermist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wie/wat leven we mee? Watskeburt?
Nee, dat zal ik maar ff gaan doen danquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en jij laat je gasten de salades maken, vlees en stokbrood snijden en jij hoeft alleen maar aan te schuiven?
quote:
ik zeg: DOENquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en jij laat je gasten de salades maken, vlees en stokbrood snijden en jij hoeft alleen maar aan te schuiven?
Wehehehe, dus toch werk met je eters.quote:
ik vind gourmetten altijd een hoop werk, maar achteraf kan niemand miepen over je kookkunst tenminstequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, dus toch werk met je eters.![]()
Smakelijk!
heb een paar zeikerds in de familie en dan is het niet leuk meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het juist tof om voor anderen te koken. Spannend ook, want ja, niet iedereen houdt van hetzelfde.
Dat vind ik ook leuk. Doe het ook nog wel eens. Ja ik woon dan ook onder woonbegeleiding met meer mensen in een huis, dus dan kan het ook makkelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het juist tof om voor anderen te koken. Spannend ook, want ja, niet iedereen houdt van hetzelfde.
Kun je mij een ei leren koken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:16 schreef crv het volgende:
[..]
die is onder de gordel, heb een off-day vandaag
![]()
jij hebt vanmorgen ook al een ei opgezet zonder water in het pannetje te doenquote:
Nee, ik ben verliefd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:21 schreef crv het volgende:
[..]
jij hebt vanmorgen ook al een ei opgezet zonder water in het pannetje te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |