Ga gewoon online spelen! tegen de computer is toch lang niet zo leuk. Maakt niet uit als je verliest bekijk de replay wat je beter kon doen. Je kan nog even de filmpjes op youtube kijken van i suck at starcraft 2 dan kom je ookal een heel eind. Tegen de computer is denk ik zoiezo niet te vergelijk tegen een mensquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef TwenteFC het volgende:Ik heb nog steeds 0 online matches gedaan, ben alleen maar aan het oefenen tegen de AI. Medium versla ik makkelijk maar van Hard kan ik nog nauwelijks winnen
K zal online dan ook wel gigantisch slecht zijn.
Alleen in de campaign heb je medics. Medics zijn makkelijker, aangezien je neit een hele starport hoeft te bouwen. Maar als je nog gebruik wilt maken van de drop functie van een medivacs neem je die.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is beter te gebruiken als je een klein legertje marines hebt, medics of medivacs?
Je kan je builds wel makkelijker oefenen tegen de computer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:20 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ga gewoon online spelen! tegen de computer is toch lang niet zo leuk. Maakt niet uit als je verliest bekijk de replay wat je beter kon doen. Je kan nog even de filmpjes op youtube kijken van i suck at starcraft 2 dan kom je ookal een heel eind. Tegen de computer is denk ik zoiezo niet te vergelijk tegen een mens
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik own zo hard he, bij die eerst 50 oefenpotjes,
Wat maakt het uit waar je zit.quote:
ik bedoel dat die koreanen mad skills hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Je weet toch niet of je tegen een koreaan speelt of niet. Bij mij denken ze vaak ook dat ik Japans ben
Ik zit in gold maar kan niet van jou winnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:58 schreef GoodGawd het volgende:
Iemand van gold platinum diamond, zin om beetje te spelen? Oefening baart kunstZie OP mijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |