quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:33 schreef Donderkonijn het volgende:
Had niet door dat het de laatste post was... je mag me er wel weer bij zetten hoor, beetje kinderachtig dit.
je doet het precien omgekeerd zoals ik het doequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:21 schreef Nuck.Chorris het volgende:
nuck.chorris - Xalithian#351
ik zal iedereen gelijk maar even toevoegen voor wat actie. Speel momenteel alleen nog 2vs2 online in de bronze league en ben een klein beetje begonnen aan de campaign. Heerlijk spel!
Youtube maar eens starcraft 2 tutorialsquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand ook nog suggesties voor goede 1v1 guides? Ik speel nogsteeds die oefenpotjes en ben ondertussen op de helft.
Nee, nog nooit. Maar werd eigenlijk gewoon meegetrokken in online matches door mijn huidige teamgenoot en had toen geen tijd meer voor de campaignquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
je doet het precien omgekeerd zoals ik het doe![]()
zeker veel starcraft 1 gespeeld?
Haha, da's echt lame, en idd, als je 4v4 speelt is dat toch makkelijker om te doen (die tactiek). Wel all-in, en als 't mislukt ben je de sjaakquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Gisteren ben ik met 3 anderen op een belachelijke manier aangevallen, maar ik heb terug kunnen slaan en gewonnen.
Het begon zo, Megaton map; de vijand kende elkaar waarschijnlijk, alle 4 kwamen ze met hun drones, SVC's enzovoort naar onze basis en begonnen onze SVU's aan te vallen tot ze allemaal dood waren.
We hergroepeerden onze SVC's echter snel, en gingen in de aanval in onz eigen basis en ik liet er één achter om baracks te bouwen uit hun zicht. (4 barracks later en wat marines) ben ik gaan rushen en had toen hun basis vernietigd.
muhhaaha ik trek je meequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:10 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Maar werd eigenlijk gewoon meegetrokken in online matches door mijn huidige teamgenoot en had toen geen tijd meer voor de campaign
Ik zou overigens wel mee willen spelen in een 4 man team. iemand interesse?
Ga gewoon online spelen! tegen de computer is toch lang niet zo leuk. Maakt niet uit als je verliest bekijk de replay wat je beter kon doen. Je kan nog even de filmpjes op youtube kijken van i suck at starcraft 2 dan kom je ookal een heel eind. Tegen de computer is denk ik zoiezo niet te vergelijk tegen een mensquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef TwenteFC het volgende:Ik heb nog steeds 0 online matches gedaan, ben alleen maar aan het oefenen tegen de AI. Medium versla ik makkelijk maar van Hard kan ik nog nauwelijks winnen
K zal online dan ook wel gigantisch slecht zijn.
Alleen in de campaign heb je medics. Medics zijn makkelijker, aangezien je neit een hele starport hoeft te bouwen. Maar als je nog gebruik wilt maken van de drop functie van een medivacs neem je die.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is beter te gebruiken als je een klein legertje marines hebt, medics of medivacs?
Je kan je builds wel makkelijker oefenen tegen de computer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:20 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ga gewoon online spelen! tegen de computer is toch lang niet zo leuk. Maakt niet uit als je verliest bekijk de replay wat je beter kon doen. Je kan nog even de filmpjes op youtube kijken van i suck at starcraft 2 dan kom je ookal een heel eind. Tegen de computer is denk ik zoiezo niet te vergelijk tegen een mens
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik own zo hard he, bij die eerst 50 oefenpotjes,
Wat maakt het uit waar je zit.quote:
ik bedoel dat die koreanen mad skills hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Je weet toch niet of je tegen een koreaan speelt of niet. Bij mij denken ze vaak ook dat ik Japans ben
Ik zit in gold maar kan niet van jou winnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:58 schreef GoodGawd het volgende:
Iemand van gold platinum diamond, zin om beetje te spelen? Oefening baart kunstZie OP mijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |