Dan nog. Slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Boldface het volgende:
Het is sowieso kwalijk dat die foto's zo groot in de krant worden afgedrukt. Maar aan de andere kant is er toch geen houden meer aan, omdat foto's van profielsites anders via internet wel hun weg vinden naar lezers.
Nee, inderdaad, maar je kunt niet anders dan jezelf neerleggen bij het gegeven dat er altijd van die sensatiebeluste mensen zonder moreel besef zijn. Hier op Fok zijn moderators ook al vaak genoeg in actie gekomen omdat users bepaalde privé-informatie openbaar maakten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan nog. Slaat natuurlijk nergens op.
Moet je maar geen hyves, facebook, enz hebben, ook nog openbaar te bekijken voor iedereen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Boldface het volgende:
Het is sowieso kwalijk dat die foto's zo groot in de krant worden afgedrukt. Maar aan de andere kant is er toch geen houden meer aan, omdat foto's van profielsites anders via internet wel hun weg vinden naar lezers.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik snap die drang van mensen toch niet om hun hele hebben en houden op internet te gooien.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet je maar geen hyves, facebook, enz hebben, ook nog openbaar te bekijken voor iedereen.
En al helemaal niet als je misdaden pleegt of hebt gepleegd. En dan heb ik het niet over een winkeldiefstalletje...
Ik kan er geen medelijden mee hebben.
Inderdaad. En ik vind dat dan nog wat minder erg dan al die 'dorpsgenoten' en 'vage kennissen' die nog even met dr harses op SBS moeten om te vertellen dat ze het 'altijd al een rare meid vonden', maar dus 9 jaar lang niks hebben gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik snap die drang van mensen toch niet om hun hele hebben en houden op internet te gooien.....
Oh jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het komt zo wel erg dichtbij hé
Wat een utter bullshit anno 2010.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet je maar geen hyves, facebook, enz hebben, ook nog openbaar te bekijken voor iedereen.
En al helemaal niet als je misdaden pleegt of hebt gepleegd. En dan heb ik het niet over een winkeldiefstalletje...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah, je mag anno 2010 zelf ook wel even nadenken als je een profiel ergens plaatst, zeker als je je met dit soort shit inlaat. Maar goed, ze had wel wat anders aan haar hoofd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een utter bullshit anno 2010.
Journalisten hebben gewoon hun werk goed te doen, jij draait de dingen nu wel heel erg om....
De vraag is niet of ik medelijden met de verdachte heb. De vraag is of er moreel juist wordt gehandeld. Ik stoor me aan het gemak waarmee mensen zo'n Hyves-pagina plunderen en allerlei foto's ongecensureerd de wereld in helpen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb ook een kofferquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja
Het komt zo wel dichtbij
M'n achternaam is ook met een H
Jij weet er meer van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lees eens goed, ik heb het over dat de foto's van hyves van die meid die in de kranten verschenen. Moet je maar geen hyvesprofiel hebben als je baby's dood op de zolder liggen. Ik kan er niet om rouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een utter bullshit anno 2010.
Journalisten hebben gewoon hun werk goed te doen, jij draait de dingen nu wel heel erg om....
Lig je achter? Ze heeft notabene bekent drie van de vier baby's na de geboorte te hebben gedood. Dat jij dat niet als een misdaad ziet....quote:
Iemand die dus, nogmaals, heeft bekent drie van haar vier baby's te hebben gedood mag van mij best als ze zo stom is hyves te hebben, onafgeschermd ook nog, aan de publieke schandpaal genageld worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Alsof je dan maar alles over iemand mag publiceren
![]()
![]()
.
Want? We leven toch niet meer in de Middeleeuwen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iemand die dus, nogmaals, heeft bekent drie van haar vier baby's te hebben gedood mag van mij best als ze zo stom is hyves te hebben, onafgeschermd ook nog, aan de publieke schandpaal genageld worden.
Dat zou dus betekenen dat iedereen die vier koffers met dode baby's op zolder heeft staan niet eens op hyves kan. Je kunt ook nog overdrijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iemand die dus, nogmaals, heeft bekent drie van haar vier baby's te hebben gedood mag van mij best als ze zo stom is hyves te hebben, onafgeschermd ook nog, aan de publieke schandpaal genageld worden.
Dat gezever altijd over daders die zoveel recht op privacy hebben.![]()
Als je verdomme niks uitvreet kraait er geen haan naar, en nu ineens is het allemaal zielig ofzo?
Ik bedoel het natuurlijk niet letterlijk, maar de foto's van hyves die in kranten verschijnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? We leven toch niet meer in de Middeleeuwen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat iedereen die vier koffers met dode baby's op zolder heeft staan niet eens op hyves kan. Je kunt ook nog overdrijven.
En ook dat, dan blijven we bij: journalisten moeten hun werk goed cq stukken beter doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Het maakt in ieder geval weinig indruk als je dan nog gaat zeuren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Wat een dom uitgangspunt. Omdat je een profiel hebt moet je maar accepteren dat mensen er misbruik van maken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind zeker niet dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld hoeft te worden. Nog niemand weet zeker wat er gebeurd is en hoe. En zelfs dan nog. Maar ik ben het wel met nummerzoveel eens dat als je alles maar op Hyves en Facebook zet, wat mensen tegenwoordig doen, je ook niet raar moet opkijken als dat eens tegen je gebruik wordt. En ik vind ook dat kranten en andere media daar gebruik van mogen maken, dat hoort nu eenmaal bij journalistiek. Daarom ben ik ook fel tegen hyves, buiten dat ik het infantiel gedoe vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |