abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85093223
Het is sowieso kwalijk dat die foto's zo groot in de krant worden afgedrukt. Maar aan de andere kant is er toch geen houden meer aan, omdat foto's van profielsites anders via internet wel hun weg vinden naar lezers.
pi_85093375
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Boldface het volgende:
Het is sowieso kwalijk dat die foto's zo groot in de krant worden afgedrukt. Maar aan de andere kant is er toch geen houden meer aan, omdat foto's van profielsites anders via internet wel hun weg vinden naar lezers.
Dan nog. Slaat natuurlijk nergens op.
pi_85093554
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan nog. Slaat natuurlijk nergens op.
Nee, inderdaad, maar je kunt niet anders dan jezelf neerleggen bij het gegeven dat er altijd van die sensatiebeluste mensen zonder moreel besef zijn. Hier op Fok zijn moderators ook al vaak genoeg in actie gekomen omdat users bepaalde privé-informatie openbaar maakten.
pi_85097576
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Boldface het volgende:
Moet je maar geen hyves, facebook, enz hebben, ook nog openbaar te bekijken voor iedereen.
En al helemaal niet als je misdaden pleegt of hebt gepleegd. En dan heb ik het niet over een winkeldiefstalletje...
Ik kan er geen medelijden mee hebben.
pi_85097741
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Moet je maar geen hyves, facebook, enz hebben, ook nog openbaar te bekijken voor iedereen.
En al helemaal niet als je misdaden pleegt of hebt gepleegd. En dan heb ik het niet over een winkeldiefstalletje...
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik snap die drang van mensen toch niet om hun hele hebben en houden op internet te gooien.....
pi_85097904
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik snap die drang van mensen toch niet om hun hele hebben en houden op internet te gooien.....
Inderdaad. En ik vind dat dan nog wat minder erg dan al die 'dorpsgenoten' en 'vage kennissen' die nog even met dr harses op SBS moeten om te vertellen dat ze het 'altijd al een rare meid vonden', maar dus 9 jaar lang niks hebben gedaan :r

Risico van overal een (openbaar) profieltje openen is nu eenmaal dat die foto's gebruikt/misbruikt worden. Zeker als je dingen doet die breed uitgemeten kunnen worden in de media (positief of negatief).
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:26:58 #207
862 Arcee
Look closer
pi_85099494
Wat een megafaal van De Leeuwarder Courant, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Admin dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:40:46 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85100086
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het komt zo wel erg dichtbij hé
Oh ja :D

Het komt zo wel dichtbij :'(
M'n achternaam is ook met een H :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:42:44 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85100185
quote:

[..]

Wat een utter bullshit anno 2010.
Journalisten hebben gewoon hun werk goed te doen, jij draait de dingen nu wel heel erg om....
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_85100483
quote:

[..]

:'). Alsof je dan maar alles over iemand mag publiceren :') :') :').
pi_85100491
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Journalisten hebben gewoon hun werk goed te doen, jij draait de dingen nu wel heel erg om....
Mwah, je mag anno 2010 zelf ook wel even nadenken als je een profiel ergens plaatst, zeker als je je met dit soort shit inlaat. Maar goed, ze had wel wat anders aan haar hoofd waarschijnlijk
pi_85100505
quote:
De vraag is niet of ik medelijden met de verdachte heb. De vraag is of er moreel juist wordt gehandeld. Ik stoor me aan het gemak waarmee mensen zo'n Hyves-pagina plunderen en allerlei foto's ongecensureerd de wereld in helpen.

Het gemak waarmee mensen "moet je maar geen Hyves hebben" zeggen, stoort me. Waar het om gaat, is dat iemands privacy wordt geschonden en zolang de persoon in kwestie niet is veroordeeld, is het een verdachte en geen dader. Hoe erg het kan misgaan, bleek wel toen het AD ten onrechte iemand met dezelfde achternaam afbeeldde als zijnde Karst Tates.
pi_85100555
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh ja :D

Het komt zo wel dichtbij :'(
M'n achternaam is ook met een H :{
Ik heb ook een koffer :'(
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:55:36 #214
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85100850
quote:

[..]

Jij weet er meer van? :?
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_85102526
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lees eens goed, ik heb het over dat de foto's van hyves van die meid die in de kranten verschenen. Moet je maar geen hyvesprofiel hebben als je baby's dood op de zolder liggen. Ik kan er niet om rouwen.

En ja, het is de donkere meid. De Telegraaf had dus wel gelijk en Geenstijl eens niet.
pi_85102562
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Jij weet er meer van? :?
Lig je achter? Ze heeft notabene bekent drie van de vier baby's na de geboorte te hebben gedood. Dat jij dat niet als een misdaad ziet.... :')
pi_85102724
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Iemand die dus, nogmaals, heeft bekent drie van haar vier baby's te hebben gedood mag van mij best als ze zo stom is hyves te hebben, onafgeschermd ook nog, aan de publieke schandpaal genageld worden.

Dat gezever altijd over daders die zoveel recht op privacy hebben. :{w
Als je verdomme niks uitvreet kraait er geen haan naar, en nu ineens is het allemaal zielig ofzo? :{w
pi_85103048
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Iemand die dus, nogmaals, heeft bekent drie van haar vier baby's te hebben gedood mag van mij best als ze zo stom is hyves te hebben, onafgeschermd ook nog, aan de publieke schandpaal genageld worden.
Want? We leven toch niet meer in de Middeleeuwen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85103072
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat gezever altijd over daders die zoveel recht op privacy hebben. :{w
Als je verdomme niks uitvreet kraait er geen haan naar, en nu ineens is het allemaal zielig ofzo? :{w
Dat zou dus betekenen dat iedereen die vier koffers met dode baby's op zolder heeft staan niet eens op hyves kan. Je kunt ook nog overdrijven.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_85103097
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef marcodej het volgende:

[..]

Want? We leven toch niet meer in de Middeleeuwen?
Ik bedoel het natuurlijk niet letterlijk, maar de foto's van hyves die in kranten verschijnen.
pi_85103113
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dat zou dus betekenen dat iedereen die vier koffers met dode baby's op zolder heeft staan niet eens op hyves kan. Je kunt ook nog overdrijven.
:') :')
Misschien hebben ze wel een gemeenschappelijke hyve :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_85103396
Ik vind zeker niet dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld hoeft te worden. Nog niemand weet zeker wat er gebeurd is en hoe. En zelfs dan nog. Maar ik ben het wel met nummerzoveel eens dat als je alles maar op Hyves en Facebook zet, wat mensen tegenwoordig doen, je ook niet raar moet opkijken als dat eens tegen je gebruik wordt. En ik vind ook dat kranten en andere media daar gebruik van mogen maken, dat hoort nu eenmaal bij journalistiek. Daarom ben ik ook fel tegen hyves, buiten dat ik het infantiel gedoe vind.
  Admin dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:52:04 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85103491
quote:

[..]

En ook dat, dan blijven we bij: journalisten moeten hun werk goed cq stukken beter doen.

pi_85103511
quote:

[..]

Het maakt in ieder geval weinig indruk als je dan nog gaat zeuren.
pi_85103525
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind zeker niet dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld hoeft te worden. Nog niemand weet zeker wat er gebeurd is en hoe. En zelfs dan nog. Maar ik ben het wel met nummerzoveel eens dat als je alles maar op Hyves en Facebook zet, wat mensen tegenwoordig doen, je ook niet raar moet opkijken als dat eens tegen je gebruik wordt. En ik vind ook dat kranten en andere media daar gebruik van mogen maken, dat hoort nu eenmaal bij journalistiek. Daarom ben ik ook fel tegen hyves, buiten dat ik het infantiel gedoe vind.
Wat een dom uitgangspunt. Omdat je een profiel hebt moet je maar accepteren dat mensen er misbruik van maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')