abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:56:15 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85134032
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Nou ik weet wel bijna zeker dat ze niet op Mallorca is geweest. Maar de situatie die jij omschrijft vind ik ook dermate triest dat ik dan ook geen medelijden heb met de jongen.
Ze was iig wel lid van een of andere Playa del Ingles 2010 Hyves, of iets wat daar op lijkt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85134045
Ze heeft toch ook voor langere tijd een vriend gehad? Zou wel lullig zijn als hij een van de vaders is. Heb je een tijd een relatie met elkaar moet je er op kunnen vertrouwen dat je vriendin de pil slikt (als dat in dit geval zo is) en hoef je toch geen condooms meer te gebruiken?
Juist bij een one-night stand is onveilige seks dommer.
  Admin woensdag 11 augustus 2010 @ 12:09:21 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85134517
quote:

[..]

Nou ik weet wel bijna zeker dat ze niet op Mallorca is geweest. Maar de situatie die jij omschrijft vind ik ook dermate triest dat ik dan ook geen medelijden heb met de jongen.
En iets zegt me dat jij haar kent.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_85134666
quote:

[..]

Vind je dat echt zo raar? We zijn toch allemaal vroeger wel eens in Lloret, Salou of Kreta geweest en we weten allemaal hoe het er daar aan toe gaat.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:32:49 #280
3542 Gia
User under construction
pi_85135337
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft toch ook voor langere tijd een vriend gehad? Zou wel lullig zijn als hij een van de vaders is. Heb je een tijd een relatie met elkaar moet je er op kunnen vertrouwen dat je vriendin de pil slikt (als dat in dit geval zo is) en hoef je toch geen condooms meer te gebruiken?
Als die langere tijd een relatie had, had hij ook kunnen zien dat ze zwanger was.
Met kleren aan, kun je nog wel wat verbergen, maar naakt, tijdens het vrijen zie je dat echt wel. Daarbij krijg je een harde buik wanneer je in hoogzwangere toestand klaarkomt.

Verder is het wel in het belang van het onderzoek om te weten wie de vader(s) is/zijn. Want het zou ook de eigen vader kunnen zijn en dat zou de hele zaak veranderen.

Lullig voor die ene of meerdere jongemannen om hierachter te komen, als hij/zij het is/zijn. Maar nog altijd beter dan de onzekerheid het niet te weten, maar wel te vermoeden.
pi_85135806
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lijkt me als je een langdurige relatie met iemand hebt het je wel opvalt dat ze niet ongesteld word en een flinke buik krijgt :')
  Admin woensdag 11 augustus 2010 @ 12:50:49 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85136017
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lijkt me als je een langdurige relatie met iemand hebt het je wel opvalt dat ze niet ongesteld word en een flinke buik krijgt :')
Psst, er zijn vrouwen die geen noemenswaardige buik krijgen...
En niet ongesteld worden, schat nu niet, ik ben ongesteld kun je makkelijk inbouwen heur :7
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin woensdag 11 augustus 2010 @ 12:52:04 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85136090
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Daarbij krijg je een harde buik wanneer je in hoogzwangere toestand klaarkomt.

Gia toch! Wil je hiermee zeggen dat je, nee echt?
Ik dacht dat jij nooit aan sex deed :')
Poepoe, meteen een ander beeld van je, kleine hete donder dat je er bent!

pi_85136095
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Psst, er zijn vrouwen die geen noemenswaardige buik krijgen...
En niet ongesteld worden, schat nu niet, ik ben ongesteld kun je makkelijk inbouwen heur :7
Oh dat geloof ik, maar het gaat er bij mij niet in dat als je een SERIEUZE relatie hebt dat het niet opvalt, 9 maanden lang. Met alle misselijkheid, bloedingen en weet ik wat nog meer van dien.

En ik neem aan dat als ze even zelf amateuristisch ergens is bevallen die egel ook aardig ontploft was, dus dat valt ook wel op denk ik zo. ;( :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:14:42 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85136965
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik, maar het gaat er bij mij niet in dat als je een SERIEUZE relatie hebt dat het niet opvalt, 9 maanden lang. Met alle misselijkheid, bloedingen en weet ik wat nog meer van dien.

En ik neem aan dat als ze even zelf amateuristisch ergens is bevallen die egel ook aardig ontploft was, dus dat valt ook wel op denk ik zo. ;( :')
Nah, je hoeft niet misselijk te zijn hoor, en zeker niet op de momenten dat een zwangere vrouw dat "normaal" wel is.
Zowel bij de zwangerschap van mijn zoon 19 jaar geleden, als bij m'n huidige zwangerschap heb ik in de eerste drie maanden nergens last van gehad.... maand vier en vijf waren in beide gevallen feest :r
Meestal zijn het echter de eerste 3 maanden, en dan zie je bij de meeste vrouwen nog amper wat niets.

Ik denk wel dat je meestal wel aardig ontploft bent, ook als je niet amateuristisch maar gewoon "professioneel" onder begeleiding bevalt.

Overigens was haar 4-jarige verkering met die ene jongen toch een gevalletje knipperlicht-relatie?? Kan me voorstellen dat het dan misschien net even een paar maanden uit was rond de bevalling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85138457
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:08 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar ik heb het juist over dat laatste. Uiteraard niet met het pure feit dat ze een kind verwekt hebben. Maar juist de afloop maakt dat dit hele andere koek is, en dat er heel andere emoties loskomen. Ik zeg ook dat ik snap dat er onderzoek naar gedaan wordt, maar dan kun je het toch wel met zo'n potentiele vader te doen hebben natuurlijk. Of denk je dat die mannen/jongens allemaal zo ongevoelig zijn dat het ze niet kan schelen? Dat geloof ik zelf niet namelijk.

-edit- Misschien kunnen de heren hier antwoord geven op de vraag of ze zouden willen weten of het hun kind was, als dit meisje een oude scharrel van hun zou zijn.
Ik ben een man, en ik zou het natuurlijk wel willen weten. Maar ik realiseer me ook dat mijn normen en waarden niet geheel overeen komen met die van de gemiddelde man.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_85140594
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die buik kun je inderdaad niet makkelijk overheen kijken, maar zouden er mannen zijn die het opvalt als hun vriendin niet meer ongesteld wordt?
pi_85140637
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die buik kun je inderdaad niet makkelijk overheen kijken, maar zouden er mannen zijn die het opvalt als hun vriendin niet meer ongesteld wordt?
Lijkt me wel, iig als je elkaar toch wel regelmatig ziet
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:55:24 #289
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85141175
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Sommige details hoef je als vriend niet letterlijk te zien nee. Ik zou dat tweede niet opmerken - als ze het ook maar op de geringste manier weet te camoufleren.
Overal verstand van.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:03:28 #290
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85148671
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:13 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Vind je dat echt zo raar? We zijn toch allemaal vroeger wel eens in Lloret, Salou of Kreta geweest en we weten allemaal hoe het er daar aan toe gaat.
Niet iedereen heeft behoefte aan simpelheid :')
Geloof niets, denk zelf.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 augustus 2010 @ 17:53:29 #292
862 Arcee
Look closer
pi_85149135
quote:
Vrijdag uitsluitsel over moederschap Sietske

LEEUWARDEN - Het Openbaar Ministerie (OM) in Leeuwarden verwacht vrijdag te weten of de 25-jarige Sietske H. uit Nij Beets de moeder is van de vier dode baby's die op haar zolder lagen. De lichaampjes zaten elk verstopt in een koffer. Sietske heeft van ten minste drie baby's aangegeven dat ze de moeder is. Dna-onderzoek zal vrijdag naar verwachting uitsluitsel geven, aldus een woordvoerder van het OM woensdag.

Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) onderzoekt de baby's verder op geslacht, doodsoorzaak en op datum van overlijden. Ook is het OM benieuwd naar de vader of vaders van de baby's. Vrijdag is waarschijnlijk alleen bekend of Sietske de moeder is. Andere informatie volgt later.
Het OM verdenkt Sietske van moord of babymoord. Voor moord kan ze maximaal een levenslange gevangenisstraf krijgen. Indien ze wordt veroordeeld wegens babymoord, dan is de maximale straf twaalf jaar. Voor een enkelvoudige babymoord staat negen jaar, maar als het om meer moorden gaat, dan kan er nog eens een derde van de maximumstraf bijkomen. Het maakt dan dus niet uit of iemand meer dan twee baby's vermoord.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85151965
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:39 schreef defamai het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft behoefte aan simpelheid :')
Ik snap niet wat je met je opmerking bedoelt, het ging er om dat het mogelijk is dat er vaders bij zijn die niet weten dat ze het ooit met haar gedaan hebben, dus bijvoorbeeld vroeger ooit op vakantie het een keer met haar gedaan hebben of bij de disco in Schubbekutterveen of zo. Als voorbeeld. En dat die nu niet weten dat zij dat was. Dat kan. Toch.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:19:26 #294
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_85152053
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:17 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je met je opmerking bedoelt, het ging er om dat het mogelijk is dat er vaders bij zijn die niet weten dat ze het ooit met haar gedaan hebben, dus bijvoorbeeld vroeger ooit op vakantie het een keer met haar gedaan hebben of bij de disco in Schubbekutterveen of zo. Als voorbeeld. En dat die nu niet weten dat zij dat was. Dat kan. Toch.
Maar ja, die zal de politie dan ook niet kunnen opsporen, dus die zullen het dan nooit weten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:19:46 #295
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85152062
quote:

[..]

Sterker nog, dat lijkt mij best waarschijnlijk. Een psychose komt zelden voor bij twee mensen tegelijkertijd..

Maar hoe zou je je als kerel voelen als je er nú achter komt dat je de vader was? Ook al ben je een Spanjaard op Mallorca?
Overal verstand van.
pi_85155289
quote:

[..]

Dat niet iedereen naar Salou of Chersonisos gaat. En als gevolg met zomaar met een sletje het bed in duiken.
Geloof niets, denk zelf.
pi_85157705
Vanuit filosofisch standpunt vraag ik me wel eens af of een babymoord erger of minder erg is dan een moord op een volwassene...of maakt dat niet uit?
Ook vraag ik me af of mevrouw dan een serie moordenaar zou zijn, mits bewezen...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:30:54 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85157843
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:27 schreef capricia het volgende:
Vanuit filosofisch standpunt vraag ik me wel eens af of een babymoord erger of minder erg is dan een moord op een volwassene...of maakt dat niet uit?
Ook vraag ik me af of mevrouw dan een serie moordenaar zou zijn, mits bewezen...
ik denk dat de verhouding ongeveer hetzelfde is als een kind verkrachten of een volwassen vrouw. en de frequentie maakt het inderdaad serieel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85158061
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat de verhouding ongeveer hetzelfde is als een kind verkrachten of een volwassen vrouw. en de frequentie maakt het inderdaad serieel.
Wwarom is een babymoord volgens jou minder erg dan de moord op een tiener of zo?
( filosofische vraag, geen waarde oordeel of zo)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:36:39 #300
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85158139
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Wwarom is een babymoord volgens jou minder erg dan de moord op een tiener of zo?
ik denk dat het gek genoeg ook te maken heeft met een mededogend gevoel. een moeder/vader die haar/zijn eigen kinderen doodt, is gek en dus rijp voor psychische ondersteuning.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')