abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:02:52 #251
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85108967
Bovendien: als iemand (bewezen) een misdaad begaan heeft wordt ie daarvoor gestraft door bijv. de bak in te gaan. Komt ie eruit, moet ik de kans krijgen om met een schone lei te beginnen. Want als wij effe gaan besluiten dat een veroordeelde extra straf verdient door bijv. zijn of haar foto op internet te plaatsen, waarom dan niet gewoon die gast nog eens een paar keer 's nachts opbellen? Of beter: een klap voor zijn bek geven!
"Is toch zijn eigen schuld?"
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_85108972
Na dit Friese incident

http://www.depers.nl/binn(...)r-dood-in-kamer.html

en nu dit weer in Nij Beets

pleit ik voor een nieuw woord:

In-Friezen

Betekenis:
Na de dood nog een tijdje in je huis blijven vertoeven.

Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien...
(Herman Finkers)
;)
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_85109047
Friesland :')
pi_85109530
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt het erover dat ze die kinderen heeft vermoord. Hoe weet je dat? Op slechts 1 bekentenis kun je niet veroordeeld worden, zoals jij, als iemand die voorligt, ongetwijfeld weet.
Heb je daarnaast wel eens gehoord van de Schiedammer parkmoord? Maar jij weet kennelijk zeker dat ze die kinderen bewust vermoord heeft. Dus vandaar nogmaals mijn vraag: hoe weet jij dat?
Ik zeg niet vermoord, ik zeg gedood. Daar is verschil tussen. Lees je daar eerst maar eens over in. Of het moord of doodslag wordt weet ik niet, maar 'vermoord' heb ik niet gezegd.

En laten we er vooral van uitgaan dat ze nu onder druk bekent, en deze zaak gaan vergelijken met een Schiedammer Parkmoord.

Er wordt weer van alles bijgehaald; de vader is de vader van de baby's, ze heeft onder druk bekent, enz enz. Hoe weet jij dat?
pi_85109605
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Na dit Friese incident

http://www.depers.nl/binn(...)r-dood-in-kamer.html

en nu dit weer in Nij Beets

pleit ik voor een nieuw woord:

In-Friezen

Betekenis:
Na de dood nog een tijdje in je huis blijven vertoeven.

Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien...
(Herman Finkers)
;)
In Twente gebeuren zulke dingen idd niet

http://www.tctubantia.nl/(...)by-kind-Marike-H.ece
know'm sayin?
word? word.
pi_85109678
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zeg niet vermoord, ik zeg gedood. Daar is verschil tussen. Lees je daar eerst maar eens over in. Of het moord of doodslag wordt weet ik niet, maar 'vermoord' heb ik niet gezegd.

En laten we er vooral van uitgaan dat ze nu onder druk bekent, en deze zaak gaan vergelijken met een Schiedammer Parkmoord.

Er wordt weer van alles bijgehaald; de vader is de vader van de baby's, ze heeft onder druk bekent, enz enz. Hoe weet jij dat?
Ze weten nog niet eens of de baby's wel levend ter wereld zijn gekomen, dus misschien zijn ze wel helemaal niet vermoord/gedood.
know'm sayin?
word? word.
pi_85109734
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bovendien: als iemand (bewezen) een misdaad begaan heeft wordt ie daarvoor gestraft door bijv. de bak in te gaan. Komt ie eruit, moet ik de kans krijgen om met een schone lei te beginnen. Want als wij effe gaan besluiten dat een veroordeelde extra straf verdient door bijv. zijn of haar foto op internet te plaatsen, waarom dan niet gewoon die gast nog eens een paar keer 's nachts opbellen? Of beter: een klap voor zijn bek geven!
"Is toch zijn eigen schuld?"
Natuurlijk is het fout om zelf je recht te gaan halen, en een gevangene als die is vrijgelaten nog te gaan treiteren.
Maar mocht blijken dat zij in haar eentje verantwoordelijk is voor de dood van die baby's en er verder niemand bij betrokken was, denk ik niet dat ze snel op vrije voeten komt.
Dat worden heel wat jaartjes. Men vergeet gelukkig snel en ze zal er ook niet meer hetzelfde uitzien.

Tja, en over die schone lei.... Wat mij betreft zit een gezin stichten er voor haar niet meer in.

Zouden er kinderen in NL zijn die een moeder hebben die meerdere broertjes en/of zusjes van ze vermoord heeft en die bij hun moeder wonen?
pi_85109950
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ze weten nog niet eens of de baby's wel levend ter wereld zijn gekomen, dus misschien zijn ze wel helemaal niet vermoord/gedood.
Wat raar:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nt-babymoorden.dhtml

Maar laten we er maar van uit gaan dat ze flink onder druk is gezet, de arme meid.
pi_85110055
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Zucht. Het gaat hierbij niet om MIJN rol, het gaat om die van degene die misbruikt maakt van een situatie waarbij het hem makkelijk wordt gemaakt om een misdrijf te plegen of misbruik te maken van iets. Dat is dus de link met dit verhaal: het feit dat haar Hyves openbaar is wil niet zeggen dat jij daardoor het recht hebt om daar misbruik van te maken.
Zucht. Dat beweer ik toch ook niet? Ik stel alleen dat je weinig indruk maakt als je dan gaat zeuren.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:19:43 #260
124676 RobertoCarlos
pi_85112294
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[quote]Ik zeg niet vermoord, ik zeg gedood. Daar is verschil tussen. Lees je daar eerst maar eens over in. Of het moord of doodslag wordt weet ik niet, maar 'vermoord' heb ik niet gezegd.
echt te dom om te poepen _O- 8)7
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zouden er kinderen in NL zijn die een moeder hebben die meerdere broertjes en/of zusjes van ze vermoord heeft en die bij hun moeder wonen?
quote:
Weet ik niet, alleen ik trek geen conclusies: jij wel :+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:24:29 #261
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_85112558
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lig je achter? Ze heeft notabene bekent drie van de vier baby's na de geboorte te hebben gedood. Dat jij dat niet als een misdaad ziet.... :')
Laat die beoordeling nu gewoon aan de rechtelijke macht over. Heb daar maar geen oordeel over, want dan kun je nog wel eens heel vies op je bek gaan in deze.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_85112833
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

echt te dom om te poepen _O- 8)7
[..]

[..]

Weet ik niet, alleen ik trek geen conclusies: jij wel :+
Nee, jij trekt nu de conclusie dat ik denk dat Sietske die baby's vermoord heeft. Dat is niet zo.

Het is een algemene vraag. Ik vraag me af of er kinderen zijn in Nederland die ouders hebben die hun broertjes/zusjes zoiets aangedaan hebben.

Verder hou je je opmerkingen over 'domheid' en 'poepen' maar voor je, staat je ook niet bijster intelligent, en maakt de discussie er niet gezelliger op.
En ga niet zeuren dat ik zo begin, ik herinner me je opmerkingen over hoe ik m'n kinderen opvoed en geblaat over mijn vriend (????) en een ex (????) van een paar dagen geleden nog wel. Je toont je eigen zwakheid als je op die manier een discussie wilt voeren.
pi_85112895
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Laat die beoordeling nu gewoon aan de rechtelijke macht over. Heb daar maar geen oordeel over, want dan kun je nog wel eens heel vies op je bek gaan in deze.
Laten we eerlijk zijn: het ziet er niet goed uit voor de vrouw in kwestie. Dat wordt een veroordeling, gevangenisstraf en/of TBS.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:32:52 #264
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_85113025
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: het ziet er niet goed uit voor de vrouw in kwestie. Dat wordt een veroordeling, gevangenisstraf en/of TBS.
Dat weet jij dus al uit de sumiere informatie die tot nu toe naar buiten is gekomen? Knap! Maar gelukkig ben jij geen rechter, ga dan ook niet op die stoel zitten. Wacht maar even af, en het zal je mogelijk nog verbazen wat er uit deze zaak allemaal nog naar boven komt.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_85113078
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat weet jij dus al uit de sumiere informatie die tot nu toe naar buiten is gekomen? Knap! Maar gelukkig ben jij geen rechter, ga dan ook niet op die stoel zitten. Wacht maar even af, en het zal je mogelijk nog verbazen wat er uit deze zaak allemaal nog naar boven komt.
Hoezo, wat denk jij dan?
Jij klinkt alsof je denkt dat het allemaal heel anders gaat lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door nummer_zoveel op 10-08-2010 21:42:22 ]
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:18:17 #266
124676 RobertoCarlos
pi_85115554
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]
En ga niet zeuren dat ik zo begin, ik herinner me je opmerkingen over hoe ik m'n kinderen opvoed en geblaat over mijn vriend (????) en een ex (????) van een paar dagen geleden nog wel. Je toont je eigen zwakheid als je op die manier een discussie wilt voeren.
Huh? :?
pi_85116689
Dat kind is doodziek.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:53:14 #268
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_85117333
ff wat anders, over de berichten dat er eventueel een dna-onderzoek onder de potentiele vaders zal worden gehouden...
Kijk, ik snap wel dat het voor de beoordeling van de zaak belangrijk is te weten onder welke omstandigheden ze zwanger is geraakt. En dat de verwekker daarbij van belang is. Maar toch... ik zit steeds te denken, stel je hebt een keer met zo'n meisje gescharreld voor een avondje. Zij raakt zwanger, maar jij hebt dat nooit geweten. En dan komt nu de politie even vertellen dat jij de vader bent van een van die dode baby's. Heb je ook mooi een trauma voor de rest van je leven. :{ Ik bedoel, verantwoordelijk zijn voor het verwekken van een kind is een ding, maar ineens de vader zijn van een dood kind waar je het bestaan niet wist is heel wat anders...
Maar misschien heb ik het mis en zou je juist graag willen weten of het van jou was... ik weet het niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_85117594
Ja dat is ook zo, maar degene die sex met haar hebben gehad en dat weten, die zullen dat nu allemaal wel denken. En dan kan het juist een bevrijding zijn om te weten wie het nu wel en niet zijn.
pi_85125200
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Jane het volgende:
ff wat anders, over de berichten dat er eventueel een dna-onderzoek onder de potentiele vaders zal worden gehouden...
Kijk, ik snap wel dat het voor de beoordeling van de zaak belangrijk is te weten onder welke omstandigheden ze zwanger is geraakt. En dat de verwekker daarbij van belang is. Maar toch... ik zit steeds te denken, stel je hebt een keer met zo'n meisje gescharreld voor een avondje. Zij raakt zwanger, maar jij hebt dat nooit geweten. En dan komt nu de politie even vertellen dat jij de vader bent van een van die dode baby's. Heb je ook mooi een trauma voor de rest van je leven. :{ Ik bedoel, verantwoordelijk zijn voor het verwekken van een kind is een ding, maar ineens de vader zijn van een dood kind waar je het bestaan niet wist is heel wat anders...
Maar misschien heb ik het mis en zou je juist graag willen weten of het van jou was... ik weet het niet.
Mja, tuurlijk kon je niet weten dat het zo zou aflopen, maar als je met iemand het bed in duikt, zijn er altijd 2 mensen bij. Hoogstens heb je een reden om kwaad te zijn op haar, dat ze het nooit verteld had. Maar waar twee neuken, hebben twee schuld. (en dan heb ik het NIET over de afhandeling)
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_85125221
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef bloodymary het volgende:
Ja dat is ook zo, maar degene die sex met haar hebben gehad en dat weten, die zullen dat nu allemaal wel denken. En dan kan het juist een bevrijding zijn om te weten wie het nu wel en niet zijn.
Degene die sex met haar hebben gehad en dat weten??? Hoe kan je dat niet (meer) weten??
Ik denk dat het hele geheel al heel klote is voor de meeste jongens, los van het feit of een kind van hen is, het had wel zo kunnen zijn en ze zitten nu in spanning. Ik ken waarschijnlijk een aantal van die jongens, precies weet ik namelijk niet wie haar scharrels zijn geweest, maar ik voel wel met ze mee.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 03:27:53 #272
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85126470
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Jane het volgende:
Ik denk niet dat de opzet van dat DNA-onderzoek is dat de nieuwsgierigheid naar de bedpartners van de verdachte wordt bevredigd.

Men zal willen weten wie de bedpartners waren en zijn, om gedegen onderzoek te kunnen doen naar beweegredenen van háár. Daarvoor is het nu eenmaal van belang wie de vaders zijn van de baby's. Niet eens vanwege hén, maar misschien vanwege de manier waarop de verdachte naar die vader(s) keek.

En dan is het even van minder belang dat het voor de heren niet zo leuk zou zijn om te weten dat het per ongeluk hun kinderen zijn. Waarheidsvinding wat betreft motief staat dan voorop.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:08:44 #273
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_85127706
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:14 schreef defamai het volgende:

[..]

Mja, tuurlijk kon je niet weten dat het zo zou aflopen, maar als je met iemand het bed in duikt, zijn er altijd 2 mensen bij. Hoogstens heb je een reden om kwaad te zijn op haar, dat ze het nooit verteld had. Maar waar twee neuken, hebben twee schuld. (en dan heb ik het NIET over de afhandeling)
Maar ik heb het juist over dat laatste. Uiteraard niet met het pure feit dat ze een kind verwekt hebben. Maar juist de afloop maakt dat dit hele andere koek is, en dat er heel andere emoties loskomen. Ik zeg ook dat ik snap dat er onderzoek naar gedaan wordt, maar dan kun je het toch wel met zo'n potentiele vader te doen hebben natuurlijk. Of denk je dat die mannen/jongens allemaal zo ongevoelig zijn dat het ze niet kan schelen? Dat geloof ik zelf niet namelijk.

-edit- Misschien kunnen de heren hier antwoord geven op de vraag of ze zouden willen weten of het hun kind was, als dit meisje een oude scharrel van hun zou zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jane op 11-08-2010 08:26:59 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_85128505
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:15 schreef J.R.S. het volgende:

[..]

Degene die sex met haar hebben gehad en dat weten??? Hoe kan je dat niet (meer) weten??
Iemand uit Zeeland die in 2004 op Mallorca een onenightstand met haar gehad heeft kan best nu niet weten dat het om dit meisje gaat.
pi_85133894
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Iemand uit Zeeland die in 2004 op Mallorca een onenightstand met haar gehad heeft kan best nu niet weten dat het om dit meisje gaat.
Nou ik weet wel bijna zeker dat ze niet op Mallorca is geweest. Maar de situatie die jij omschrijft vind ik ook dermate triest dat ik dan ook geen medelijden heb met de jongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')