hoe lang was bij jou de levertijd? Ik zit nu op 11 weken (2 maanden+3weken voor de dombo's)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb hem ook alweer een week binnen!
Ben er wel tevreden over.
Heb het niet bijgehouden, maar denk ongeveer 1 maand tot anderhalve maand.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
hoe lang was bij jou de levertijd? Ik zit nu op 11 weken (2 maanden+3weken voor de dombo's)
Wat lang!! De meesten hier hadden hem volgens mij wel binnen 2 maanden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
hoe lang was bij jou de levertijd? Ik zit nu op 11 weken (2 maanden+3weken voor de dombo's)
Onze hond wilde 'm stuk bijtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:
De mijne is ook binnen! De hond is er erg blij mee!
Ik ook. Het is een lekkere bal.quote:
Toch wel, lag thuis klaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef Tha_Duck het volgende:
7-7 besteld en bevestiging. Nog niets binnen
Als je 't topic had gelezen wist je dat mensen hier gemiddeld 2 maanden moeten wachten op de bal, slimmerd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb hem fucking 4 weken geleden besteld. Heb er nog geen.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:32 schreef Sdm007 het volgende:
Heb me 2e gratis bal net ontvangen.![]()
![]()
Hoeveel kan je er bestellen ?
quote:
Ja! Ik ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:54 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb Googlecache gebruikt en kreeg een bevestigings email![]()
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik weet van niks maar toch een bal. Zal sinterjj wel geweest wezen.
De halve familie heeft er ééntjequote:Op donderdag 16 september 2010 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ff serieus, bedankt hé lekkere bal!
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:25 schreef Ayca het volgende:
Niet gekregen, maanden geleden besteld..
nicéquote:Op donderdag 16 september 2010 19:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
De halve familie heeft er ééntje
Ja nog eentje die ik via googlecache heb bestelt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:59 schreef Sosha het volgende:
Iemand nog een exemplaar van de laatste lading ballen binnengekregen?Aangezien de actie afgelopen is...
Vlak na mijn bestelling bleek dat ik dat zou verhuizen, dus voor de zekerheid heb ik inderdaad een tweede besteld op mijn nieuwe adres... De eerste kwam net op tijd aan, dus had ik er twee, maar dat kwam mooi uit want mijn vader wilde er ook éénquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ergens doen ze hun naam weer wel eer aan. De helft van de mensen bestelt er genoeg om heel hun familie mee te voorzien en deelt ze ook uit
Die van mij ligt hier al een paar weken hard te zijn hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef emss het volgende:
Leuke bal, maar een week na ontvangst is ie al zacht.
Die van mij ook, maar ik doe er dan ook niet veel meequote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Die van mij ligt hier al een paar weken hard te zijn hoor
Pakje vast daar afgeleverdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Nooit binnengekregen! Ik zie mijn buurjongetje al wel sinds een tijdje met een mooie blauwe bal spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |