Mooi!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:20 schreef Loqi het volgende:
Nieuwe frankeneen hele gekke
Camo groen met blauwe en gouden shimmer in t flesje, blauw zilver op t wiel![]()
Camo-camelion
[ afbeelding ]
Best rap, maar ik kan het nog niet goed inschatten omdat ik altijd hele dikke lagen op zon wiel blobquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi!
Droogt het ook een beetje?
Very nice! Ik ben voor paradoxal ook de stad in geweest. Alleen bij de Bijenkorf stond 'ie nog in de display maar daar hadden ze dus (nog) geen voorraad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TD
[ afbeelding ]
Groothandel
Nu heb ik bijna alle Summer days (2009) compleet! Behalve de oranje, maar ik en oranje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, die 5de OPI van links, welke is dat? Zo mooi!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TD
[ afbeelding ]
Groothandel
Nu heb ik bijna alle Summer days (2009) compleet! Behalve de oranje, maar ik en oranje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon bij de douglas bestellen. Als ze zeggen dat dat niet kan moet je zeggen dat ze liegen. Ze kunnen ze gewoon bestellen. Ze willen het alleen niet altijd doen. Tip: laat je man/vriend/een man voor je gaan. Mebbe dat ze het dan wel willen doen. 'kadoootje'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Very nice! Ik ben voor paradoxal ook de stad in geweest. Alleen bij de Bijenkorf stond 'ie nog in de display maar daar hadden ze dus (nog) geen voorraad.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon bij de douglas bestellen. Als ze zeggen dat dat niet kan moet je zeggen dat ze liegen. Ze kunnen ze gewoon bestellen. Ze willen het alleen niet altijd doen. Tip: laat je man/vriend/een man voor je gaan. Mebbe dat ze het dan wel willen doen. 'kadoootje'
Leuke kleurenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
aangezien ik een tijdje hier geslacked heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nou mijn sharanascorner.com fixen ipv http://sharanascorner.blogspot.com
Heel apart, maar wel leuk! Welke lakjes heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:20 schreef Loqi het volgende:
Nieuwe frankeneen hele gekke
Camo groen met blauwe en gouden shimmer in t flesje, blauw zilver op t wiel![]()
Camo-camelion
[ afbeelding ]
faalkipje! mooie aanwinsten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TD
[ afbeelding ]
Groothandel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik een man ken die ik zo gek kan krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon bij de douglas bestellen. Als ze zeggen dat dat niet kan moet je zeggen dat ze liegen. Ze kunnen ze gewoon bestellen. Ze willen het alleen niet altijd doen. Tip: laat je man/vriend/een man voor je gaan. Mebbe dat ze het dan wel willen doen. 'kadoootje'
Ja, daar vraag je me wat. Mijn zusje kwam aanzetten met een hand vol oude lakjes die ze niet meer wilde.. en ik vond ze ook niet om aan te zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef kieskleurig het volgende:
Heel apart, maar wel leuk! Welke lakjes heb je gebruikt?
Color to watch! Die vind ik ook wel heel mooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, die 5de OPI van links, welke is dat? Zo mooi!!
Sucksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Very nice! Ik ben voor paradoxal ook de stad in geweest. Alleen bij de Bijenkorf stond 'ie nog in de display maar daar hadden ze dus (nog) geen voorraad.
Niet!quote:
Stomme Arnhem met hun flutwinkels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier hadden ze hem ook overal op voorraad. Mooie faal Ren
Mooi Spaceinvaders wou hem ook maar eigenlijk ook weer niet, die haal ik dus donderdag mooi even over dat we hem samen kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef kieskleurig het volgende:
Bij Iciparis krijg je op het 2de make-up artikel 25% korting, geldt ook voor Chanel lakjes
Chanel is daar best goedkoper, 17nogwat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames ik sta 3 september op schiphol he! Als die chanel daar goedkoper hebben kan ik natuurlijk paar meenemen
Ik moest haar tegenhoudenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mooi Spaceinvaders wou hem ook maar eigenlijk ook weer niet, die haal ik dus donderdag mooi even over dat we hem samen kopen
Oeeeeeh dan mag ik wel eens kijken voordat we op vakantie gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Chanel is daar best goedkoper, 17nogwat.
STIEKEMERDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mooi Spaceinvaders wou hem ook maar eigenlijk ook weer niet, die haal ik dus donderdag mooi even over dat we hem samen kopen
OChelle en Pourvous 2e artikel 50%quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef kieskleurig het volgende:
Bij Iciparis krijg je op het 2de make-up artikel 25% korting, geldt ook voor Chanel lakjes
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TD
[ afbeelding ]
Groothandel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef Holyme het volgende:
Loqi, lekker kleurtje en lief van je oudersEn gave franken!
Juud-, die is inderdaad zomers, mooi!
Stormqueen, tof! Jammer van je nagel, maar ze zijn echt mooi geworden
-Bubseltje-, die ligt hier ook nog steeds untried, hij staat je goed!
PriemGirl, welkom!En gewoon posten hoor, meer pics hier is altijd goed
Ik heb zelf ook jarenlang nagels en velletjes gebeten, knap dat je gestopt bent en helemaal na zo'n lange tijd!
Sharana_LV, d'r zitten 'n paar prachtige tussen![]()
RenRen-, wat een goeie faal![]()
VGA4xZoom, hij staat je mooi, bij mij lijken m'n vingers zo rood daarmee![]()
[ afbeelding ]
Nubar Hyacinth Sparkle.
Geldt dat voor alle make-up?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OChelle en Pourvous 2e artikel 50%
Het is wel een leuke kleurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef VGA4xZoom het volgende:
Dank u, o kruidvat 50% korting aanbieding.
Catrice - Sold Out For Ever
[ afbeelding ]
Ik vind de formule hiervan overigens wel prut
quote:
Die hebben we hier alletwee nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OChelle en Pourvous 2e artikel 50%
Gaaf!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef Holyme het volgende:
Ik heb zelf ook jarenlang nagels en velletjes gebeten, knap dat je gestopt bent en helemaal na zo'n lange tijd!
[ afbeelding ]
Nubar Hyacinth Sparkle.
Staat je goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef VGA4xZoom het volgende:
@ -Bubseltje- , wat een gaaf kleurtje is dat
@ Sharana_LV ; erg mooi allemaal<3 Cuckoo for this Color vind ikzelf dan weer de leukste.![]()
Dank u, o kruidvat 50% korting aanbieding.
Catrice - Sold Out For Ever
[ afbeelding ]
Ik vind de formule hiervan overigens wel prut
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar Hyacinth Sparkle.
Mooi weer, als altijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar Hyacinth Sparkle.
*jaloers is op niet verkleurde nagels*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef Miezziej het volgende:
[..]
![]()
Moet toch eens wat nubars aanschaffen... Wie sponsort?haha
[ afbeelding ]
Vanavond werken, dus vandaar nog geen kleurtje eropWerk verneukt het toch alleen maar als ik het nu nog doe. Kon het niet laten om het te posten haha
Die zijn wel verkleurd hoor, of ligt dat aan mijn monitor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
*jaloers is op niet verkleurde nagels*
Mooie glittertjes zijn dat zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:08 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart met laagje glitters erover.
@Holyme : die is mooi
Oh het zou ook nog aan de mijne kunnen liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn wel verkleurd hoor, of ligt dat aan mijn monitor?
Zijn iig wel mooie nagels!
Ik gebruik zelden basecoat, jaja laksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Miezziej het volgende:
Ze zijn wel een beetje verkleurd jaMaar ze waren eerst erger, voordat het woord basecoat in mijn woordenboek stond... haha
Ach, zovaak loop ik toch niet naakt rond
De onderkant is roze, en de bovenkant is geligquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh het zou ook nog aan de mijne kunnen liggenHier lijken ze nog mooi roze.
Thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Lindytje het volgende:
@Sharana: mooie foto's!!
@Loqi: toffe franken!!
@Renren: goede buit![]()
@Holyme: paars en glitter: altijd goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |