abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85072698
Wat een warm welkom :D
Nou euh... Ik zal kijken of ik foto's kan maken als ik mijn nieuwe lakjes binnen heb :@ Maar dan moeten jullie dus wel onthouden dat ik nog maar 3 maanden nagelbijtvrij ben :X

En nouja morgen heb ik sowieso al nieuwe lakjes, want ook ik ga lekker het kruidvat induiken na mijn werk :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_85072771
Mag ik nog wat vragen?

Ik ga over twee weken naar Parijs.
Nu zat ik een beetje te kijken of daar winkels zitten die men hier niet heeft. (Nou ja, in het zuiden,waar ik woon dus) Ik zie dat ze daar mega veel Sephora's hebben. En dat ze daar OPI verkopen.Zat ik op die site te kijken, zie ik weer dat ze daar alleen maar een setje alice in wonderland hebben staan (mini's aan de prijs te zien)

Weet iemand of ze in die grote sephora's ook veel OPI verkopen, en ik daar Mad as a hatter kan kopen bijv?
(Ja, ik weet dat ik die met een beetje zoeken ook wel hier zou kunnen uithalen maar ik vind het juist leuk om die mee te nemen uit Parijs :P zodat ik elke keer aan parijs kan denken als ik m opheb,ben een beetje raar :P)

Kortom lang verhaal kort maken: Klopt het dat ze daar OPI hebben of zouden het maar een paar simpele kleurtjes zijn en verder gewoon niets en moet ik ergens anders kijken? Zag alleen die naam en toen viel me dat in dat ik dat wel eens gelezen had.
pi_85072887

:X

(Niet mijn nagels maar daar kwam ik uit toen ik googlede op Sephora en OPI .....YUK! )
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:49:36 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_85072994
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
Nou euh... Ik zal kijken of ik foto's kan maken als ik mijn nieuwe lakjes binnen heb :@ Maar dan moeten jullie dus wel onthouden dat ik nog maar 3 maanden nagelbijtvrij ben :X

En nouja morgen heb ik sowieso al nieuwe lakjes, want ook ik ga lekker het kruidvat induiken na mijn werk :Y
het is juist leuk om die ontwikkeling te zien bij stoppers! En het leuke is, verreweg de meesten hier zijn bijters geweest. Dat geeft de burger moed, toch? :D
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:52:01 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_85073119
Tammy, OPI heeft zelfs een hele nagellaklijn voor sephora. Dus dat ga je daar zeker vinden!
disclaimer
pi_85073231
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Tammy, OPI heeft zelfs een hele nagellaklijn voor sephora. Dus dat ga je daar zeker vinden!
Dat dus!! En die lakjes zie je hier niet :D
pi_85073457
*O*
Zal mijn man blij mee zijn , Romantisch (trouwdag) naar Parijs en dan nagellak kopen :D Maar nu ik dat weet ga ik zeker zo'n winkel naar binnen! Dank jullie!
pi_85073509
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef PriemGirl het volgende:

Ben je ook al gelijk gestopt met je velletjes?
Sowieso knap dat je gestopt bent met bijten, er zitten hier veuuul exbijters. Sommige zijn nog bezig (Ik, met mijn velletjes). Dus je hebt sowieso wel begrip hoor :D

Pics! We all like pics.
pi_85073551
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]

(Niet mijn nagels maar daar kwam ik uit toen ik googlede op Sephora en OPI .....YUK! )
Bah, die nagels zijn lelijk, allemaal een andere lengte :X
Ja en dus?
pi_85073552
quote:
[ afbeelding ]

:') . Ik weet niet hoe zij vijlt.
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:00:58 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_85073628
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef RenRen- het volgende:

[..]

:') . Ik weet niet hoe zij vijlt.
niet, denk ik. Ren, verander jij de tt van de vorige sc nog terug? :@
disclaimer
pi_85073945
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet, denk ik. Ren, verander jij de tt van de vorige sc nog terug? :@
Done! O+
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:07:27 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_85073987
O+
disclaimer
pi_85074376
Nou vooruit. Morgen maak ik mijn eerste foto's dan :P

Helaas blijven de velletjes wel erggggg moeilijk om af te blijven. Erg zonde, ik weet het. Morgen ga ik dan ook wat cuticle.. spul... inslaan haha. Heb in ieder geval al heel wat goeie tips gelezen in de diverse topics. Ook las ik al van een aantal ex-bijters (maar ik zit nog maar aan topic 15 van de 200... Heb nog genoeg topics om door te lezen/kijken hihi).

O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence multi dimension 43 glam style.
Afgelopen weekend liep ik met eyeko vampire polish rond (Ik heb 2 weken terug de eyeko must haves serie en de eyeko cult classics serie gekocht n.a.v. een aantal blogposts van lacquerized; die ook wel in dit topic post, als ik me niet vergis?).

En vandaag kreeg ik een mail binnen dat ik reeds een pre order kan plaatsen voor de orly cosmic fx serie... Ik vind het best lastig om me te bedwingen *wil heb wil heb wil heb* :9~

[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 09-08-2010 23:48:53 ]
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:22:32 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_85074818
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef PriemGirl het volgende:

Helaas blijven de velletjes wel erggggg moeilijk om af te blijven. Erg zonde, ik weet het. Morgen ga ik dan ook wat cuticle.. spul... inslaan haha. Heb in ieder geval al heel wat goeie tips gelezen in de diverse topics. Ook las ik al van een aantal ex-bijters (maar ik zit nog maar aan topic 15 van de 200... Heb nog genoeg topics om door te lezen/kijken hihi).

O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence xxxl 43 glam style.
Afgelopen weekend liep ik met eyeko vampire polish rond (Ik heb 2 weken terug de eyeko must haves serie en de eyeko cult classics serie gekocht n.a.v. een aantal blogposts van lacquerized; die ook wel in dit topic post, als ik me niet vergis?).

En vandaag kreeg ik een mail binnen dat ik reeds een pre order kan plaatsen voor de orly cosmic fx serie... Ik vind het best lastig om me te bedwingen *wil heb wil heb wil heb* :9~
van nailpolish fashion? O-) En was je van plan 200 topics terug te lezen? :D respect!
disclaimer
pi_85074929
quote:

O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence xxxl 43 glam style.

Je weet ook al wat een helmer is? :+
Ik ben al.. Ruim een halfjaar gestopt denk ik, misschien al een jaar eigenlijk, en mijn velletjes blijven nogsteeds een enorm probleem-iets. Het is gewoon een bewustwording denk ik, dan gaat het veel beter. Mijn vingers zijn in ieder geval niet meer heel de tijd dik en rood (weet niet hoe erg het bij jou is O+). Cuticlespul helpt heel goed, en je handen met handcreme insmeren. Enzo.
pi_85075258
Van nailpolishfashion idd !! :D En jup, zo erg ben ik.. Dat ik alle topics ga doorlezen. In 3 dagen tijd reeds 15 topics achter de rug, dus ik 'vermoed' dat ik nog een hele tijd bezig ben :+

En ja een helmer ken ik ook al haha. Maar nog niet in mijn bezit (m.a.w: Is momenteel nog niet nodig, maar in het tempo dat ik bezig ben, denk ik dat dat gauw gaat veranderen - laatste maand heb ik 25 nieuwe lakjes gekocht oooops).
Ja de randen zijn best rood en dik. En als ik dus te veel aan het knauwen ben, heb ik zo een deel van m'n cuticle mee :@ En dan heel erg de pijn verbijten wanneer je met remover aan het klooien bent (maar goed... eigen schuld etc etc :P )

Ow ja en als handcrème gebruik ik handy gurugu van lush. Alhoewel ik al las dat lemony flutter eerder werd aangeraden. ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door PriemGirl op 09-08-2010 23:43:30 ]
pi_85077783
quote:
[ afbeelding ]

Het lukt mij dan niet om daar door heen te kijken he! Soms zoek ik een swatch en dan zie ik hele vieze lange nagels, dan kan het lakje nog zó mooi zijn maar dan hoef ik hem al niet meer :X
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85078370
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ow ja en als handcrème gebruik ik handy gurugu van lush. Alhoewel ik al las dat lemony flutter eerder werd aangeraden. ;)
Nou! Flutter, doe ik dan tenminste, doe ik alleen op mijn nagelriemen en andere probleemgebieden van mijn handen. Handcreme gewoon voor heel mijn hand :Y Succes met de velletjes (
pi_85083056
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

van nailpolish fashion? O-) En was je van plan 200 topics terug te lezen? :D respect!
Eigenlijk zou ze moeten bijhouden per topic hoeveel nagellakjes erbijgekomen zijn he? :D :D :D

Leuk Priem, dat je je hier nu ook meldt! :W
I had a signature once. It was awful.
pi_85083087
quote:

O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence multi dimension 43 glam style.

nailpolishfashion ^O^
pi_85083106
aangezien ik een tijdje hier geslacked heb:

en nou mijn sharanascorner.com fixen ipv http://sharanascorner.blogspot.com
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:25:26 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_85083211
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
aangezien ik een tijdje hier geslacked heb:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en nou mijn sharanascorner.com fixen ipv http://sharanascorner.blogspot.com
Maar sharana toch, het is Color so hot it BERNS :D
Wel mooie swatches O+
disclaimer
pi_85083339
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar sharana toch, het is Color so hot it BERNS :D
Wel mooie swatches O+
jezus _O- goeiemooooooooooooorgen!

thuis gelijk ff veranderen O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:41:03 #200
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85084454
Nog bedankt voor alle complimenten :*

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Juud- het volgende:

[..]

Ohhh die 2 linkse heb ik nog nooit gezien! Of ligt dat gewoon aan mij?

[ afbeelding ]
Net gesmeerd: H&M-Bella's Choice (met dank aan SQ die 'm voor me heeft gehaald bij H&M).. vind het zooo'n lekker zomerkleurtje!
Sorry ik had helemaal over je post gelezen :@
van links naar rechts zijn het Poison me poison you, Back to black, I sea you en Lost in mud
Geloof dat iemand t al gezegd had, maar nu weet je t zeker ;)
Knoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')