't is een stukje nagel dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Juud- het volgende:
[..]
Is het een losgeraakt stukje of een luchtbel? Extra laagje tc er overheen, is -ie zo weg. David strijkt bij mij iig alle bubbels enzo weg
Dees is echt niet te vergelijken met een Suede met TC, het is zooo shiny dat het lijkt of je een discobol op je vingers hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op jouw nagels ziet alles er gewoon mooi uit, al zou ik zelf deze kleur nooit kopen, vind het er wel super uitzien!
[..]
Dat is lief!
[..]
Best een heel leuk kleurtje!!
[..]
Wat een gave kleur!! Maar ja, heb al 2 kleurtjes (beide suede achtig) die bijna hetzelfde zijn (met topcoat erop dan
)
Natuurlijk geen probleem!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. PM maar hoeveel ik moet overmaken als je dat al weet, dan doe ik dat meteen
.
lakje is prachtigquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
OPI - Lucerne-tainly look marvelous!
[ afbeelding ]
Kijk nou wat mijn ringvinger me flikte vlak voor ik de foto ging maken, zag het net pas![]()
Ssstttquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dees is echt niet te vergelijken met een Suede met TC, het is zooo shiny dat het lijkt of je een discobol op je vingers hebt
Geen idee! Die heb ik niet gekocht omdat ik Luxe al heb...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
SQ, kun je me dan ook meteen vertellen of die gouden van de swiss (ben even de naam kwijt) erg lijkt op Orly luxe? Of moet ik die soms ook echt hebben...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee! Die heb ik niet gekocht omdat ik Luxe al heb...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb op je blog gekeken![]()
Erg mooi kleurtje en wat een groot verschil zeg
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Spiced Bronze
Die DS mirannie
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Spiced Bronze
Limited editionquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ik heb dat lakje gewoon nog nooit gezien bij de kruidvat hier
Bwuhquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef RenRen- het volgende:
Limited editionWaren hier na 2 dagen al leeggeroofd
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, die heb je aan mij geruild op de meet
Pretty polish!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
OPI - Lucerne-tainly look marvelous!
[ afbeelding ]
Kijk nou wat mijn ringvinger me flikte vlak voor ik de foto ging maken, zag het net pas![]()
Die is best wel tof!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Spiced Bronze
Die DS mirannie
Ik mis paars in dat lijstje... of kijk ik weer eens scheel...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
http://stylishthought.com(...)olor-says-about-you/
QFT!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom! En je mag ook foto's posten als je nagels er niet zo uitzien als die van Holyme, Loqi of AmyGrace hoor
Welkom!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
Woohoo kan eindelijk reageren (had hier reeds een account maar was mijn wachtwoord én mailadres vergeten. Drama !). Lees nu al meer dan een week mee; en ben momenteel al de oude topics aan het doorlezen.
Echt geweldig wat ik hier voorbij zien komen! Super lakjes en wat een schitterende nagels![]()
Ik doe hard mijn best om ze net zo netjes te krijgen als jullie. Ben in mei gestopt met nagelbijten (na 24 jaar...), maar het duurt nog wel een tijdje. Mijn nagels zijn drastisch verzwakt door het nagelbijten (en ook velletjes bijten); maar goed.. Het begin is er...
Voordeel is: Door al die mooie lakjes die ik hier voorbij zie komen, word ik wel erg hebberig en nog meer vastberaden om mooie nagels te 'kweken'.![]()
Ik verwacht deze week 3 china glaze lakjes (rated holographic, ttyl, fyi) en 5 nubar lakjes (paradise, essence, brilliant, treasure, fire sparkle). Ben erg benieuwd.
Euh sorry voor min intermezzo dames. Ga maar weer lekker door met foto's posten; kan ik lekker mee van genieten
Als mijn nagels net zo mooi zijn als van jullie, zal ik ook meedoen met foto's posten
het is juist leuk om die ontwikkeling te zien bij stoppers! En het leuke is, verreweg de meesten hier zijn bijters geweest. Dat geeft de burger moed, toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Nou euh... Ik zal kijken of ik foto's kan maken als ik mijn nieuwe lakjes binnen hebMaar dan moeten jullie dus wel onthouden dat ik nog maar 3 maanden nagelbijtvrij ben
![]()
En nouja morgen heb ik sowieso al nieuwe lakjes, want ook ik ga lekker het kruidvat induiken na mijn werk
Dat dus!! En die lakjes zie je hier nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Tammy, OPI heeft zelfs een hele nagellaklijn voor sephora. Dus dat ga je daar zeker vinden!
Ben je ook al gelijk gestopt met je velletjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Nou euh... Ik zal kijken of ik foto's kan maken als ik mijn nieuwe lakjes binnen hebMaar dan moeten jullie dus wel onthouden dat ik nog maar 3 maanden nagelbijtvrij ben
![]()
En nouja morgen heb ik sowieso al nieuwe lakjes, want ook ik ga lekker het kruidvat induiken na mijn werk
Bah, die nagels zijn lelijk, allemaal een andere lengtequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(Niet mijn nagels maar daar kwam ik uit toen ik googlede op Sephora en OPI .....YUK! )
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(Niet mijn nagels maar daar kwam ik uit toen ik googlede op Sephora en OPI .....YUK! )
Done!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, denk ik. Ren, verander jij de tt van de vorige sc nog terug?
van nailpolish fashion?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Nou vooruit. Morgen maak ik mijn eerste foto's dan
Helaas blijven de velletjes wel erggggg moeilijk om af te blijven. Erg zonde, ik weet het. Morgen ga ik dan ook wat cuticle.. spul... inslaan haha. Heb in ieder geval al heel wat goeie tips gelezen in de diverse topics. Ook las ik al van een aantal ex-bijters (maar ik zit nog maar aan topic 15 van de 200... Heb nog genoeg topics om door te lezen/kijken hihi).
O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence xxxl 43 glam style.
Afgelopen weekend liep ik met eyeko vampire polish rond (Ik heb 2 weken terug de eyeko must haves serie en de eyeko cult classics serie gekocht n.a.v. een aantal blogposts van lacquerized; die ook wel in dit topic post, als ik me niet vergis?).
En vandaag kreeg ik een mail binnen dat ik reeds een pre order kan plaatsen voor de orly cosmic fx serie... Ik vind het best lastig om me te bedwingen *wil heb wil heb wil heb*
Je weet ook al wat een helmer is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Helaas blijven de velletjes wel erggggg moeilijk om af te blijven. Erg zonde, ik weet het. Morgen ga ik dan ook wat cuticle.. spul... inslaan haha. Heb in ieder geval al heel wat goeie tips gelezen in de diverse topics. Ook las ik al van een aantal ex-bijters (maar ik zit nog maar aan topic 15 van de 200... Heb nog genoeg topics om door te lezen/kijken hihi).
O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence xxxl 43 glam style.
Afgelopen weekend liep ik met eyeko vampire polish rond (Ik heb 2 weken terug de eyeko must haves serie en de eyeko cult classics serie gekocht n.a.v. een aantal blogposts van lacquerized; die ook wel in dit topic post, als ik me niet vergis?).
En vandaag kreeg ik een mail binnen dat ik reeds een pre order kan plaatsen voor de orly cosmic fx serie... Ik vind het best lastig om me te bedwingen *wil heb wil heb wil heb*
Het lukt mij dan niet om daar door heen te kijken he! Soms zoek ik een swatch en dan zie ik hele vieze lange nagels, dan kan het lakje nog zó mooi zijn maar dan hoef ik hem al niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nou! Flutter, doe ik dan tenminste, doe ik alleen op mijn nagelriemen en andere probleemgebieden van mijn handen. Handcreme gewoon voor heel mijn handquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ow ja en als handcrème gebruik ik handy gurugu van lush. Alhoewel ik al las dat lemony flutter eerder werd aangeraden.
Eigenlijk zou ze moeten bijhouden per topic hoeveel nagellakjes erbijgekomen zijn he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van nailpolish fashion?En was je van plan 200 topics terug te lezen?
respect!
nailpolishfashionquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence multi dimension 43 glam style.
Maar sharana toch, het is Color so hot it BERNSquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
aangezien ik een tijdje hier geslacked heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nou mijn sharanascorner.com fixen ipv http://sharanascorner.blogspot.com
jezusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar sharana toch, het is Color so hot it BERNS
Wel mooie swatches
Sorry ik had helemaal over je post gelezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ohhh die 2 linkse heb ik nog nooit gezien! Of ligt dat gewoon aan mij?
[ afbeelding ]
Net gesmeerd: H&M-Bella's Choice (met dank aan SQ die 'm voor me heeft gehaald bij H&M).. vind het zooo'n lekker zomerkleurtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |