quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
YES EINDELIJK BEN IK OOK EEN KEER DE EERSTE MET HET NIEUWSTE SPUL![]()
![]()
Hebbenquote:
Wat een schattige nageltjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Eindelijk een goede camera
[ afbeelding ]
Mijn arme nagels zijn afgebroken een week geleden, plus voor werk mag ik niets fels erop smeren. Dus: Catrice; Clayton.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef miss--moana het volgende:
Mijn nageltjes van vandaag
[ afbeelding ]
Nfu oh 62
Nu ik naar mn vingers kijk issie ook bruin... terwijl ik hem straks meer paars vond en gisteren roodquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef AmyGrace het volgende:
@Loqi, ik heb CT hier ook staan, maar ik vond hem best bruinMaar nu ik jouw pic zie ga ik hem toch nog
Morgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef AmyGrace het volgende:
@Bubsel, hmm, dat is echt geen kleurtje voor mijGa maar gauw wat anders lakken
![]()
Lekker bescheiden kleurtje is dat!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn arme nagels zijn afgebroken een week geleden, plus voor werk mag ik niets fels erop smeren. Dus: Catrice; Clayton.
Nice!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu oh 62
Oh, een lakje met meerdere gezichtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nu ik naar mn vingers kijk issie ook bruin... terwijl ik hem straks meer paars vond en gisteren rood
Deal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgenanders is het zonde met morgen zending
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Swatches, SQ, alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieeeeeeeft![]()
Leuk, lijkt een beetje peachy?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
SQ !! Evill !!!![]()
![]()
Met alleen al galaxy girl en space cadet zou ik al errrrg blij zijn
![]()
Bah niet naar kruidvat kunnen gaanMoest overwerken en was pas om 18u thuis toen kruidvat al dicht was *zucht* Morgen nog es proberen en dan maar hopen dat niet al de leukste lakjes al weg zijn
Ok ik ben nog geen held in foto's maken van mijn nagels, dus erg duidelijk is het niet (en bewust mijn wijsvinger en duim niet op de foto gezet omdat deze al gechipt waren); maar hier alvast een sneak-peak van mijn nagels![]()
Dit is dus Eyeko Nude polish met Essence multi dimension glam style:
[ afbeelding ]
Da's een heel lief work-appropriate kleurtjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu oh 62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |