Schattig ^^quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barry M cyan blue met bloemetjess
Erg schattig en mooie kleur blauwquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij stippies met een prikker of dotterquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:18 schreef Juud- het volgende:
Leuke kleurtjes Franneh!
En SpaceInvaders: mooi zeg! Heb je die bloemetjes zelf gemaakt of zijn het stickertjes??
Hmm, nee lijkt me niet. Bij mij kon je meteen reacties achterlaten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef mirannie het volgende:
Thanks Linnie!!
Maar dat heb ik dus inderdaad allemaal zo staan... behalve dan dat ik voor "alleen leden van deze blog" heb gekozen, de rest is hetzelfde.
Zou het niet zo kunnen zijn dat je eerst een tijdje moet bloggen voor je reacties mag ontvangen?
Leuk, maar ik krijg er inderdaad ook een horrorgevoel bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Miasan het volgende:
Mijn stempelwerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een gefriemel he, op die kindernagels? Wel vrolijk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:03 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Allemaal,![]()
Wat een mooie nagels in de OP
weer terug in Nederland, nog wel veel bij te lezen, en niet zoveel genageld in de vakantie, had een minipakketje gemaakt voor de wk nagels, en uiteindelijk heb ik daar een meisje van 12 mee bewerkt.
Ik had een paar stripers bij me.
De nagels dus ook met stripers gelakt.
1e ronde
[ afbeelding ]
2e ronde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga morgen teruglezen
Ook deze had ik al op je blog gezien, maar het is echt supertof!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basis is H&M Love At First Sight, scribbles met China Glaze Ink en RBL Stormy en vervolgens gestempeld met Konad special polish in Black Pearl en imageplate M57
Jaaaa, leuk!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
De aanhouder wint, eindelijk een Ed Hardy mani waar ik wél blij mee ben
[ afbeelding ]
De Nfu Oh 49 flakies in close-up:
[ afbeelding ]
Nu eerst afwassen, poetsen etc, en dan rechts en nagelriempies doen
Hij blijft prachtig!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
Heb ´m net op m´n blog gezet, maar vind ´m zo mooi dat ie hier ook nog even geshowd moet worden
[ afbeelding ]
OPI merry midnight
Een van de mooiste van de Vintage Vixensquote:
Perfectie, as alwaysquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
CCL Uptown girl met Essence stickertjes
Leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gosh lambada met Gosh nero:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's zijn net gemaakt door een vriendinnetje vandaar 2 handen op 1 foto!![]()
En holy crap wat zijn je nagels mooi Holyme!![]()
Mijn 21 bundlemonster plates zijn trouwens binnen yoehooo!![]()
Wat leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste "creatie" met het nep-konad setje van EssenceViel me nog best tegen, maar voor een eerste keer is het nog wel te doen...
@AmyGrace en Puckzzz:
Hele mooie mani's!!
Ook al zo'n mooierd, ben dol op foil lakjes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef Juud- het volgende:
Mooi gedaan voor een 1e keer Miezziej, goede kleurcombinatie ook!
Vandaag:
[ afbeelding ]
P2-Gorgeous
Wat tof, french skittlesquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Franneh het volgende:
Wist niet welk kleurtje dus dan maar meerdere als french.
[ afbeelding ]
Goed geluktquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker voor een eerste keer vind ik hem zeer goed gelukt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste "creatie" met het nep-konad setje van EssenceViel me nog best tegen, maar voor een eerste keer is het nog wel te doen...
@AmyGrace en Puckzzz:
Hele mooie mani's!!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zeker voor een eerste keer vind ik hem zeer goed gelukt!
Zag ook nog een toffe gekleurde french en een mooie blauw met bloemies![]()
Nfu-Oh 64. Wat een draaaama om aan te brengen zeg, net of zat ik dikke klonters op mn nagels te smeren. Maar met 3 laagjes is ie dan toch wel pretty![]()
[ afbeelding ]
Gewoon untried, is minder typwerk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Miezziej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat nog op mijn "heb-in-bezit-maar-moet-nog-gebruiken" lijstje!
En dank je trouwens ^^
Jaaquote:
Hehhe, ik heb ook een flinke untried list maar deze moest ik rap in het echt zienquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Miezziej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat nog op mijn "heb-in-bezit-maar-moet-nog-gebruiken" lijstje!
En dank je trouwens ^^
Geil!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:50 schreef Tammymara het volgende:
P2 Rebel met Flakies!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de zon is hij echtmaar helaas, er is hier geen zon
Zo cutequote:Op maandag 9 augustus 2010 09:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Suzi Says Feng Shui met bloemetjes.
Wat een kleurquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:50 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MIisschien moet ik toch maar eens die aqua base van Nfu Oh gaan overwegen, dan zal het beter moeten gaan met die Nfu Oh holo´s. Ze zijn zoooo mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nfu-Oh 64. Wat een draaaama om aan te brengen zeg, net of zat ik dikke klonters op mn nagels te smeren. Maar met 3 laagjes is ie dan toch wel pretty![]()
[ afbeelding ]
Mooi blauw kleurtjequote:Op maandag 9 augustus 2010 09:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg tof!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:50 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zeg!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je zulke dingen niet posten als ik nét heb besloten dat rebel weg mag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:50 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de folder staat dat de aanbiedingen vanaf dinsdag zijn, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:55 schreef Tammymara het volgende:
Trouwens, die kruidvatactie, is dat vandaag ook al? (Omdat acties bij kruidvat meestal pas op dinsdag ingaan)
die is zooo vetquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef Loqi het volgende:
Wat veel mooierds weer!
NOTD
Diamond cosmetics - Cherry Tobacco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes
Liev!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:09 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Van paps en mams gekregen die net terug zijn van mini-vakantie
Ja hequote:
Pretty!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:50 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How cute!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, prachtig lakje!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die weggedaan... why??quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef Loqi het volgende:
Wat veel mooierds weer!
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes
Ohhh die 2 linkse heb ik nog nooit gezien! Of ligt dat gewoon aan mij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:09 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Idd een lekker zomerkleurtjequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ohhh die 2 linkse heb ik nog nooit gezien! Of ligt dat gewoon aan mij?
[ afbeelding ]
Net gesmeerd: H&M-Bella's Choice (met dank aan SQ die 'm voor me heeft gehaald bij H&M).. vind het zooo'n lekker zomerkleurtje!
Ja, die heb je aan mij geruild op de meetquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Volgens mij heb ik die weggedaan... why??
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, die heb je aan mij geruild op de meet
Ik kan me dat kleurtje ook niet herinneren,,quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Juud- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net gesmeerd: H&M-Bella's Choice (met dank aan SQ die 'm voor me heeft gehaald bij H&M).. vind het zooo'n lekker zomerkleurtje!
Haha. De een ziet er lieve beestjes in en de andere vindt me devilish.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:41 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik mis de stipjes
Das tenminste het eerste wat in me opkomt, een lieveheersbeestjesmani
Ik wil het best voor je doen, ik kom donderdag weer in de stad!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Tegan het volgende:
Oeh, iemand die misschien voor mij H&M - Love At First Sight wil meenemen? Ik kan die nergens vinden
. Uiteraard betaal ik alle kosten
.
Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je doen, ik kom donderdag weer in de stad!
Heel zomers! ga je nu van wit naar babyblauw langzaam donkerder?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Juud- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is die linkse poison me poison you, en die zwarte back to black.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:57 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Ik kan me dat kleurtje ook niet herinneren,,
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel zomers! ga je nu van wit naar babyblauw langzaam donkerder?
You will.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
[..]
je hebt een goed geheugen
![]()
Nou, ik merk wel dat ik steeds meer naar de wat felle lakjes grijp. Eerst was ik nog een beetje van het taupe, grijs, etc, maar nu kan het me eigenlijk niet fel genoeg. Ik vrees de dag dat ik de neon's en holo's in mijn handen krijg.
Op jouw nagels ziet alles er gewoon mooi uit, al zou ik zelf deze kleur nooit kopen, vind het er wel super uitzien!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef Loqi het volgende:
Wat veel mooierds weer!
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me likes
Dat is lief!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:09 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Best een heel leuk kleurtje!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Juud- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
OPI - Lucerne-tainly look marvelous!
[ afbeelding ]
Kijk nou wat mijn ringvinger me flikte vlak voor ik de foto ging maken, zag het net pas![]()
Is het een losgeraakt stukje of een luchtbel? Extra laagje tc er overheen, is -ie zo weg. David strijkt bij mij iig alle bubbels enzo wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou wat mijn ringvinger me flikte vlak voor ik de foto ging maken, zag het net pas![]()
't is een stukje nagel dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Juud- het volgende:
[..]
Is het een losgeraakt stukje of een luchtbel? Extra laagje tc er overheen, is -ie zo weg. David strijkt bij mij iig alle bubbels enzo weg
Dees is echt niet te vergelijken met een Suede met TC, het is zooo shiny dat het lijkt of je een discobol op je vingers hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op jouw nagels ziet alles er gewoon mooi uit, al zou ik zelf deze kleur nooit kopen, vind het er wel super uitzien!
[..]
Dat is lief!
[..]
Best een heel leuk kleurtje!!
[..]
Wat een gave kleur!! Maar ja, heb al 2 kleurtjes (beide suede achtig) die bijna hetzelfde zijn (met topcoat erop dan
)
Natuurlijk geen probleem!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. PM maar hoeveel ik moet overmaken als je dat al weet, dan doe ik dat meteen
.
lakje is prachtigquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ssstttquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dees is echt niet te vergelijken met een Suede met TC, het is zooo shiny dat het lijkt of je een discobol op je vingers hebt
Geen idee! Die heb ik niet gekocht omdat ik Luxe al heb...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
SQ, kun je me dan ook meteen vertellen of die gouden van de swiss (ben even de naam kwijt) erg lijkt op Orly luxe? Of moet ik die soms ook echt hebben...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee! Die heb ik niet gekocht omdat ik Luxe al heb...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb op je blog gekeken![]()
Erg mooi kleurtje en wat een groot verschil zeg
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Spiced Bronze
Die DS mirannie
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Spiced Bronze
Limited editionquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ik heb dat lakje gewoon nog nooit gezien bij de kruidvat hier
Bwuhquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef RenRen- het volgende:
Limited editionWaren hier na 2 dagen al leeggeroofd
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, die heb je aan mij geruild op de meet
Pretty polish!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die is best wel tof!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Spiced Bronze
Die DS mirannie
Ik mis paars in dat lijstje... of kijk ik weer eens scheel...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
http://stylishthought.com(...)olor-says-about-you/
QFT!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom! En je mag ook foto's posten als je nagels er niet zo uitzien als die van Holyme, Loqi of AmyGrace hoor
Welkom!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
Woohoo kan eindelijk reageren (had hier reeds een account maar was mijn wachtwoord én mailadres vergeten. Drama !). Lees nu al meer dan een week mee; en ben momenteel al de oude topics aan het doorlezen.
Echt geweldig wat ik hier voorbij zien komen! Super lakjes en wat een schitterende nagels![]()
Ik doe hard mijn best om ze net zo netjes te krijgen als jullie. Ben in mei gestopt met nagelbijten (na 24 jaar...), maar het duurt nog wel een tijdje. Mijn nagels zijn drastisch verzwakt door het nagelbijten (en ook velletjes bijten); maar goed.. Het begin is er...
Voordeel is: Door al die mooie lakjes die ik hier voorbij zie komen, word ik wel erg hebberig en nog meer vastberaden om mooie nagels te 'kweken'.![]()
Ik verwacht deze week 3 china glaze lakjes (rated holographic, ttyl, fyi) en 5 nubar lakjes (paradise, essence, brilliant, treasure, fire sparkle). Ben erg benieuwd.
Euh sorry voor min intermezzo dames. Ga maar weer lekker door met foto's posten; kan ik lekker mee van genieten
Als mijn nagels net zo mooi zijn als van jullie, zal ik ook meedoen met foto's posten
het is juist leuk om die ontwikkeling te zien bij stoppers! En het leuke is, verreweg de meesten hier zijn bijters geweest. Dat geeft de burger moed, toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Nou euh... Ik zal kijken of ik foto's kan maken als ik mijn nieuwe lakjes binnen hebMaar dan moeten jullie dus wel onthouden dat ik nog maar 3 maanden nagelbijtvrij ben
![]()
En nouja morgen heb ik sowieso al nieuwe lakjes, want ook ik ga lekker het kruidvat induiken na mijn werk
Dat dus!! En die lakjes zie je hier nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Tammy, OPI heeft zelfs een hele nagellaklijn voor sephora. Dus dat ga je daar zeker vinden!
Ben je ook al gelijk gestopt met je velletjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Nou euh... Ik zal kijken of ik foto's kan maken als ik mijn nieuwe lakjes binnen hebMaar dan moeten jullie dus wel onthouden dat ik nog maar 3 maanden nagelbijtvrij ben
![]()
En nouja morgen heb ik sowieso al nieuwe lakjes, want ook ik ga lekker het kruidvat induiken na mijn werk
Bah, die nagels zijn lelijk, allemaal een andere lengtequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(Niet mijn nagels maar daar kwam ik uit toen ik googlede op Sephora en OPI .....YUK! )
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(Niet mijn nagels maar daar kwam ik uit toen ik googlede op Sephora en OPI .....YUK! )
Done!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, denk ik. Ren, verander jij de tt van de vorige sc nog terug?
van nailpolish fashion?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Nou vooruit. Morgen maak ik mijn eerste foto's dan
Helaas blijven de velletjes wel erggggg moeilijk om af te blijven. Erg zonde, ik weet het. Morgen ga ik dan ook wat cuticle.. spul... inslaan haha. Heb in ieder geval al heel wat goeie tips gelezen in de diverse topics. Ook las ik al van een aantal ex-bijters (maar ik zit nog maar aan topic 15 van de 200... Heb nog genoeg topics om door te lezen/kijken hihi).
O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence xxxl 43 glam style.
Afgelopen weekend liep ik met eyeko vampire polish rond (Ik heb 2 weken terug de eyeko must haves serie en de eyeko cult classics serie gekocht n.a.v. een aantal blogposts van lacquerized; die ook wel in dit topic post, als ik me niet vergis?).
En vandaag kreeg ik een mail binnen dat ik reeds een pre order kan plaatsen voor de orly cosmic fx serie... Ik vind het best lastig om me te bedwingen *wil heb wil heb wil heb*
Je weet ook al wat een helmer is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Helaas blijven de velletjes wel erggggg moeilijk om af te blijven. Erg zonde, ik weet het. Morgen ga ik dan ook wat cuticle.. spul... inslaan haha. Heb in ieder geval al heel wat goeie tips gelezen in de diverse topics. Ook las ik al van een aantal ex-bijters (maar ik zit nog maar aan topic 15 van de 200... Heb nog genoeg topics om door te lezen/kijken hihi).
O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence xxxl 43 glam style.
Afgelopen weekend liep ik met eyeko vampire polish rond (Ik heb 2 weken terug de eyeko must haves serie en de eyeko cult classics serie gekocht n.a.v. een aantal blogposts van lacquerized; die ook wel in dit topic post, als ik me niet vergis?).
En vandaag kreeg ik een mail binnen dat ik reeds een pre order kan plaatsen voor de orly cosmic fx serie... Ik vind het best lastig om me te bedwingen *wil heb wil heb wil heb*
Het lukt mij dan niet om daar door heen te kijken he! Soms zoek ik een swatch en dan zie ik hele vieze lange nagels, dan kan het lakje nog zó mooi zijn maar dan hoef ik hem al niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nou! Flutter, doe ik dan tenminste, doe ik alleen op mijn nagelriemen en andere probleemgebieden van mijn handen. Handcreme gewoon voor heel mijn handquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ow ja en als handcrème gebruik ik handy gurugu van lush. Alhoewel ik al las dat lemony flutter eerder werd aangeraden.
Eigenlijk zou ze moeten bijhouden per topic hoeveel nagellakjes erbijgekomen zijn he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van nailpolish fashion?En was je van plan 200 topics terug te lezen?
respect!
nailpolishfashionquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en om het toch nog een beetje in de nagellak sfeer te houden: Vandaag heb ik Eyeko Nude Polish op met daarop Essence multi dimension 43 glam style.
Maar sharana toch, het is Color so hot it BERNSquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
aangezien ik een tijdje hier geslacked heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nou mijn sharanascorner.com fixen ipv http://sharanascorner.blogspot.com
jezusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar sharana toch, het is Color so hot it BERNS
Wel mooie swatches
Sorry ik had helemaal over je post gelezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Juud- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |