Nu is het een goudvis.quote:
Zo'n dier moet je toch gewoon als huisdier hebben eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo'n dier moet je toch gewoon als huisdier hebben eigenlijk?.
Argh wat is dat voor cutesssssssssquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:49 schreef Brawler het volgende:
Chinchilla's zijn veel schattiger
[ afbeelding ]
Een chinchilla!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Argh wat is dat voor cutesssssssss![]()
![]()
Of baby konijntjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:49 schreef Brawler het volgende:
Chinchilla's zijn veel schattiger
[ afbeelding ]
Waar ging die mening dan over, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:52 schreef tho_Omas het volgende:
Wasberen zijn op het oog lieve dieren, maar ik zal nooit vergeten hoe ze mijn moeder verslonden hebben om haar mening.
Ze had bepaalde ideëen over één munteenheid voor heel Europa. Jaren later heb ik nog een lange neus kunnen maken naar de daders, maar dat is een schrale troost voor een weesje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar ging die mening dan over, als ik vragen mag?
Wat is er dan met je vader gebeurd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze had bepaalde ideëen over één munteenheid voor heel Europa. Jaren later heb ik nog een lange neus kunnen maken naar de daders, maar dat is een schrale troost voor een weesje.
Mijn vader heeft zich na mijn geboorte teruggetrokken om bij de dieren te gaan leven. Ik weet niet of je beestenbos is boos kent, maar hij speelt zeg maar die vos.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is er dan met je vader gebeurd?
Jezus, Thomas, jij hebt een veel interessanter levensverhaal dan ik verwacht had.
Jij moet een kloon zijn. VAC en PP en BS heb ik hier al zo lang niet meer gezien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:11 schreef Chowi het volgende:
De prominenten van toen zijn verdwenen, Thomas. Ik denk daar vaak aan terug; die gekke tijd waarin ik dagelijks dijen kletste met figuren als Bioslock en Bupatih en PP en VAC en wie niet al.
Ik ben inderdaad een kloon. Maar de username waarvan ik een gekloonde ben is in de vergetelheid geraakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:13 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Jij moet een kloon zijn. VAC en PP en BS heb ik hier al zo lang niet meer gezien.
Hm ja JK is er nog wel. FF is pleite toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:13 schreef tho_Omas het volgende:
Maar die laatste 3 posten hier nog vaker. En JK ook. Alleen die Japfag avant la lettre, die lijkt spoorloos.
Het was je UI.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een kloon. Maar de username waarvan ik een gekloonde ben is in de vergetelheid geraakt.
Behalve voor Thomas, blijkbaar.
Hm, niet meer onder hun eigen naam, toch? Ik heb het niet voorbij zien komen in elk geval. En ik weet niet hoe ze als kloon heten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:13 schreef tho_Omas het volgende:
Maar die laatste 3 posten hier nog vaker. En JK ook. Alleen die Japfag avant la lettre, die lijkt spoorloos.
Ja. Maar die was toch meer van de US-vrouwen. (quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:15 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Hm ja JK is er nog wel. FF is pleite toch?
Oh ja, die heeft nog een trio gehad met een fok!ster en haar vriendin. Slettebak dat het is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja. Maar die was toch meer van de US-vrouwen. ()
Welke van de 495906403920931?quote:
http://forum.fok.nl/user/history/178990quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, niet meer onder hun eigen naam, toch? Ik heb het niet voorbij zien komen in elk geval. En ik weet niet hoe ze als kloon heten.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon? Hint?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:16 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Schokkend trouwens om te zien. Ik ben 3 jaar niet op Fok! geweest en alle PUB-ers zijn opeens moderator of forum-admin. Wat is hier voor oorlog geweest in de tussentijd.
Die met die tieten. Ze stuiterden zo'n beetje. Dat was revolutionair in die tijd. Afentoe zie ik nog users die hem gebruiken, maar de magie is verdwenen.quote:
Niet van VAC. Wel dezelfde tijdspanne.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/178990
Maar misschien is thegoddamnbatman ook wel een kloon van VAC. Raadsels en nevelen.
Eehh. Mijn andere kloontje werkt het mailadres niet meer, dus ik heb passmailerzelfmoord gepleegd zonder het te beseffen een paar dagen terug. Ik geef je een hint, mijn laatste post op mijn originele account is tussen de 700 en 1000 dagen geleden, en heeft meer dan 15K posts.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon? Hint?
Opmerkelijk was dat hij PP, VAC en Bioslock wel noemde maar Bupatih niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/178990
Maar misschien is thegoddamnbatman ook wel een kloon van VAC. Raadsels en nevelen.
Bupatih beschouw ik als nieuwe garde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Opmerkelijk was dat hij PP, VAC en Bioslock wel noemde maar Bupatih niet.
I think we are on to something here.
Denk je dan automatisch aan mij als je die UI voorbij ziet komen? Ik heb trouwens ook heel lang zo'n custom made UI gehad die gemaakt was door Cerror.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die met die tieten. Ze stuiterden zo'n beetje. Dat was revolutionair in die tijd. Afentoe zie ik nog users die hem gebruiken, maar de magie is verdwenen.
Bupatih post gewoon nog. Als IQM en Bragi. Die mogen we afstrepen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Opmerkelijk was dat hij PP, VAC en Bioslock wel noemde maar Bupatih niet.
I think we are on to something here.
Jij stond vast ook altijd in die TT's. BS, VAC, PP, Yv., Inso, rest, bier!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:21 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Niet van VAC. Wel dezelfde tijdspanne.
[..]
Eehh. Mijn andere kloontje werkt het mailadres niet meer, dus ik heb passmailerzelfmoord gepleegd zonder het te beseffen een paar dagen terug. Ik geef je een hint, mijn laatste post op mijn originele account is tussen de 700 en 1000 dagen geleden, en heeft meer dan 15K posts.
Niet vaak, af en toequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij stond vast ook altijd in die TT's. BS, VAC, PP, Yv., Inso, rest, bier!
Als je binnenkort een grote verbouwing moet doen dan is een wasbeer uitermate geschikt....hij sloopt je hele huis....helemaal gratis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo'n dier moet je toch gewoon als huisdier hebben eigenlijk?.
Ik mis dat ook vaak.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:26 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Niet vaak, af en toe. Mooie tijden.
*weemoed*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zich na mijn geboorte teruggetrokken om bij de dieren te gaan leven. Ik weet niet of je beestenbos is boos kent, maar hij speelt zeg maar die vos.
Mijn levensverhaal is interessant voor derden, maar een zware last die altijd een schaduw over mijn leven zal werpen.
Haha die ken ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:35 schreef Chowi het volgende:
Het is NiteSpeed niet, die had een hele andere poststijl.
Ik spreek hem nog wel eens.quote:
Iedereen lijkt te bezwijken. Of soms treden ze toe tot de burgerlijkheid, met huisje boompje volvo enzo. En wat krijg je ervoor terug? Mensen zoals gnilrednoz.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik spreek hem nog wel eens.
Maar hij is nauwelijks op FOK! te vinden. Heeft het nog steeds zwaar met de faam die hij verworven heeft met het FOK! Bijbeltopic. Bezweken onder de populariteit. Triest verhaal.
Burgerlijkheid? Het is eerder gewoon het aantal uren wat je op het forum doorbrengt. Zo zonde van je tijd eigenlijk. Dat was voor mij in ieder geval de hoofdreden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Iedereen lijkt te bezwijken. Of soms treden ze toe tot de burgerlijkheid, met huisje boompje volvo enzo. En wat krijg je ervoor terug? Mensen zoals gnilrednoz.
Ja, ik heb ook een pauze van ruim een jaar genomen wat betreft FOK!. Met diezelfde reden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:48 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Burgerlijkheid? Het is eerder gewoon het aantal uren wat je op het forum doorbrengt. Zo zonde van je tijd eigenlijk. Dat was voor mij in ieder geval de hoofdreden.
Omdat je werkgever je posthistory doorspitte?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een pauze van ruim een jaar genomen wat betreft FOK!. Met diezelfde reden.
Maar toen werd ik werkeloos..
Nee, door krapte op de arbeidsmarkt naar aanleiding van de toename van het aantal eskimo-immigranten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:51 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Omdat je werkgever je posthistory doorspitte?
Eskimo's altijd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, door krapte op de arbeidsmarkt naar aanleiding van de toename van het aantal eskimo-immigranten.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:54 schreef Chowi het volgende:
En dat zuigt als je in de visindustrie zit. Want eskimo's hebben een aangeboren talent voor vissen.
Dat klopt wel. Hoewel er veel nog wel meelezen, getuige de opkomst in dat meetfototopic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:48 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Burgerlijkheid? Het is eerder gewoon het aantal uren wat je op het forum doorbrengt. Zo zonde van je tijd eigenlijk. Dat was voor mij in ieder geval de hoofdreden.
Ik kan dat echt niet hè, alleen maar lurken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Hoewel er veel nog wel meelezen, getuige de opkomst in dat meetfototopic.
Dat gaat ook niet echt. Heb het ooit een half jaar volgehouden na een 48-uurs ban.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hè, alleen maar lurken.. Ik wil op teveel dingen mijn reactie geven.
Holy fuck, zo'n geschiedenis heb ik ook. 48 uur, en maanden later pas gemaild voor een unban!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet echt. Heb het ooit een half jaar volgehouden na een 48-uurs ban.Ik had geen zin om te mailen.
Gewoon laten zien dat je er geen fuck om geeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:05 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Holy fuck, zo'n geschiedenis heb ik ook. 48 uur, en maanden later pas gemaild voor een unban!
BB post nog regelmatig. Net als maanvis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:05 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Hey is BB hier nog wel eens?
Ik herinner me nog zo'n rare overbelichte foto van haar met ketchup.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:09 schreef thegoddamnbatman het volgende:
En waar is Insomaniac? Is die er nog? Dat was een tof wijf!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gewoon laten zien dat je er geen fuck om geeft.Inso was nog ONZ-mod dacht ik.
Heb je dat account gekoppeld aan een nog werkend emailadres? Ik ben al mijn accounts verloren na de hack van vorige zomer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:19 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht ik nog 200 dagen, of kom ik morgen overdag opeens weer opduiken onder mijn eigen username?
Eeeh.. hack?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heb je dat account gekoppeld aan een nog werkend emailadres? Ik ben al mijn accounts verloren na de hack van vorige zomer.
wel 600 kloons verloren gegaan in die strijdquote:
Okay, lekker dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Kwam niet ingelogd net, passmailer werkte gelukkigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat 'ie gewoon nog werkt. Anders kan Yvonne het voor je fixen.
Dan had ik het toch goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:50 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Ja mooi kut, nu staat mijn laatste bezoek op 1 minuut geleden. Heb je nu je zin?
Misschien kwam dat ook door het tijdstip en het feit dat de AT-lijst bestond uit 10 topics.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zeker, en mensen bleven weg. Dat is altijd fijn.
Verpest het moment nou niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien kwam dat ook door het tijdstip en het feit dat de AT-lijst bestond uit 10 topics.
Basje van der Vlies?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:45 schreef tho_Omas het volgende:
En daar hebben we Bas weer.
[ afbeelding ]
Dat is wel een gemene zegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:35 schreef Chowi het volgende:
Dit topic verdient nog een wasbeer.
[ afbeelding ]
volgens mij ookquote:
Niet, hij lacht en klapt in zijn zachte handjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 04:24 schreef Chowi het volgende:
Nee, hij laat z'n tanden zien dus is 'ie boos.
quote:
Houd die vuige sloths eens uit dit wasberen topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef frank07 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Houd die vuige sloths eens uit dit wasberen topic
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Houd die vuige sloths eens uit dit wasberen topic
TR gemacht.quote:
Bitchquote:
Dierenmishandeling.quote:
Ow sorry, niet gezien.quote:
Kusje om het goed te maken, aight.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat doe me pijn, in m'n hart.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kusje om het goed te maken, aight.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Chowi het volgende:
Zo, jij was er vroeg bij vanmorgen, vosss.
[ afbeelding ]
Die was al eens gepost.quote:
Die is liev.quote:
Ook liefquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwww.......quote:
Agossie wat een schatje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:41 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik alsjeblieft weer uit de hoek Chowi?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:41 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik alsjeblieft weer uit de hoek Chowi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |