Nee, door krapte op de arbeidsmarkt naar aanleiding van de toename van het aantal eskimo-immigranten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:51 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Omdat je werkgever je posthistory doorspitte?
Eskimo's altijd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, door krapte op de arbeidsmarkt naar aanleiding van de toename van het aantal eskimo-immigranten.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:54 schreef Chowi het volgende:
En dat zuigt als je in de visindustrie zit. Want eskimo's hebben een aangeboren talent voor vissen.
Dat klopt wel. Hoewel er veel nog wel meelezen, getuige de opkomst in dat meetfototopic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:48 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Burgerlijkheid? Het is eerder gewoon het aantal uren wat je op het forum doorbrengt. Zo zonde van je tijd eigenlijk. Dat was voor mij in ieder geval de hoofdreden.
Ik kan dat echt niet hè, alleen maar lurken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Hoewel er veel nog wel meelezen, getuige de opkomst in dat meetfototopic.
Dat gaat ook niet echt. Heb het ooit een half jaar volgehouden na een 48-uurs ban.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hè, alleen maar lurken.. Ik wil op teveel dingen mijn reactie geven.
Holy fuck, zo'n geschiedenis heb ik ook. 48 uur, en maanden later pas gemaild voor een unban!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet echt. Heb het ooit een half jaar volgehouden na een 48-uurs ban.Ik had geen zin om te mailen.
Gewoon laten zien dat je er geen fuck om geeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:05 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Holy fuck, zo'n geschiedenis heb ik ook. 48 uur, en maanden later pas gemaild voor een unban!
BB post nog regelmatig. Net als maanvis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:05 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Hey is BB hier nog wel eens?
Ik herinner me nog zo'n rare overbelichte foto van haar met ketchup.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:09 schreef thegoddamnbatman het volgende:
En waar is Insomaniac? Is die er nog? Dat was een tof wijf!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gewoon laten zien dat je er geen fuck om geeft.Inso was nog ONZ-mod dacht ik.
Heb je dat account gekoppeld aan een nog werkend emailadres? Ik ben al mijn accounts verloren na de hack van vorige zomer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:19 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht ik nog 200 dagen, of kom ik morgen overdag opeens weer opduiken onder mijn eigen username?
Eeeh.. hack?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heb je dat account gekoppeld aan een nog werkend emailadres? Ik ben al mijn accounts verloren na de hack van vorige zomer.
wel 600 kloons verloren gegaan in die strijdquote:
Okay, lekker dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Kwam niet ingelogd net, passmailer werkte gelukkigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat 'ie gewoon nog werkt. Anders kan Yvonne het voor je fixen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |