Als je binnenkort een grote verbouwing moet doen dan is een wasbeer uitermate geschikt....hij sloopt je hele huis....helemaal gratis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo'n dier moet je toch gewoon als huisdier hebben eigenlijk?.
Ik mis dat ook vaak.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:26 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Niet vaak, af en toe. Mooie tijden.
*weemoed*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zich na mijn geboorte teruggetrokken om bij de dieren te gaan leven. Ik weet niet of je beestenbos is boos kent, maar hij speelt zeg maar die vos.
Mijn levensverhaal is interessant voor derden, maar een zware last die altijd een schaduw over mijn leven zal werpen.
Haha die ken ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:35 schreef Chowi het volgende:
Het is NiteSpeed niet, die had een hele andere poststijl.
Ik spreek hem nog wel eens.quote:
Iedereen lijkt te bezwijken. Of soms treden ze toe tot de burgerlijkheid, met huisje boompje volvo enzo. En wat krijg je ervoor terug? Mensen zoals gnilrednoz.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik spreek hem nog wel eens.
Maar hij is nauwelijks op FOK! te vinden. Heeft het nog steeds zwaar met de faam die hij verworven heeft met het FOK! Bijbeltopic. Bezweken onder de populariteit. Triest verhaal.
Burgerlijkheid? Het is eerder gewoon het aantal uren wat je op het forum doorbrengt. Zo zonde van je tijd eigenlijk. Dat was voor mij in ieder geval de hoofdreden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Iedereen lijkt te bezwijken. Of soms treden ze toe tot de burgerlijkheid, met huisje boompje volvo enzo. En wat krijg je ervoor terug? Mensen zoals gnilrednoz.
Ja, ik heb ook een pauze van ruim een jaar genomen wat betreft FOK!. Met diezelfde reden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:48 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Burgerlijkheid? Het is eerder gewoon het aantal uren wat je op het forum doorbrengt. Zo zonde van je tijd eigenlijk. Dat was voor mij in ieder geval de hoofdreden.
Omdat je werkgever je posthistory doorspitte?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een pauze van ruim een jaar genomen wat betreft FOK!. Met diezelfde reden.
Maar toen werd ik werkeloos..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |