Er zijn er in ieder geval 3, misschien 4 die het nu snappen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Chowi het volgende:
Ik had dit een tijdje geleden ook geprobeerd, maar niemand begreep er iets van.
Hoe dan ook; hoi!
En iedereen die niet weet wat dat is, valt er dus onder.quote:
Je hebt je naam mee ,vooruit! Maar we wachten eigenlijk op de knaap die sliep van de drank tijdens een Fok!meetquote:
ahquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je hebt je naam mee ,vooruit! Maar we wachten eigenlijk op de knaap die sliep van de drank tijdens een Fok!meet.
Terwijl we wachten, mag ik ook bier?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je hebt je naam mee ,vooruit! Maar we wachten eigenlijk op de knaap die sliep van de drank tijdens een Fok!meet.
Ja zo lang is de TT ook weer niet, maar die zijn meer dan welkom natuurlijk. JK zwerft hier nog rond he?quote:
Geregistreerd: 30-10-2003quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
Mag ik hier tegenwoordig wel posten? Want vroegah was ik newb... Die grens veranderd nog wel eens toch?
Nogal een understatement, dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Tiemie het volgende:
vroegâh ging zo'n topic wel wat sneller.
Verandert met enige regelmaat, ik ben nog newb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
Mag ik hier tegenwoordig wel posten? Want vroegah was ik newb... Die grens veranderd nog wel eens toch?
Zo heet dat niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chowi, wie gehtst? Al klaar voor de brugklas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |