Er zijn er in ieder geval 3, misschien 4 die het nu snappen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Chowi het volgende:
Ik had dit een tijdje geleden ook geprobeerd, maar niemand begreep er iets van.
Hoe dan ook; hoi!
En iedereen die niet weet wat dat is, valt er dus onder.quote:
Je hebt je naam mee ,vooruit! Maar we wachten eigenlijk op de knaap die sliep van de drank tijdens een Fok!meetquote:
ahquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je hebt je naam mee ,vooruit! Maar we wachten eigenlijk op de knaap die sliep van de drank tijdens een Fok!meet.
Terwijl we wachten, mag ik ook bier?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je hebt je naam mee ,vooruit! Maar we wachten eigenlijk op de knaap die sliep van de drank tijdens een Fok!meet.
Ja zo lang is de TT ook weer niet, maar die zijn meer dan welkom natuurlijk. JK zwerft hier nog rond he?quote:
Geregistreerd: 30-10-2003quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
Mag ik hier tegenwoordig wel posten? Want vroegah was ik newb... Die grens veranderd nog wel eens toch?
Nogal een understatement, dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Tiemie het volgende:
vroegâh ging zo'n topic wel wat sneller.
Verandert met enige regelmaat, ik ben nog newb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
Mag ik hier tegenwoordig wel posten? Want vroegah was ik newb... Die grens veranderd nog wel eens toch?
Zo heet dat niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chowi, wie gehtst? Al klaar voor de brugklas?
Dan ben ik ook olbiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Check!
Gaaf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Allemaal mensen hier waarvan ik de naam herinner.
Dat lijkt me sterk...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Allemaal mensen hier waarvan ik de naam herinner.
n00bquote:
Hij bedoelde jou ook niet, mij ook nietquote:
Moet ik wel zeggen dat jij nog vrij newbie bent wat betreft je registratie...quote:
Hm ja, al hield ik me vooral bezig met quality-checks op het blog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf.
Ik weet nog te herinneren dat je weblogde, en ik ook
doel op nitespeed.com/nl of zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hm ja, al hield ik me vooral bezig met quality-checks op het blog.
Mensen die denken dat dit mijn eerste account was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat jij nog vrij newbie bent wat betreft je registratie...
Aaaaah ja. Die tijden zijn long gone alleen. Met de Shirtninja's en blogmeetings. Verrek wat kwamen daar een josti's zeg.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Aaaaah ja. Die tijden zijn long gone alleen. Met de Shirtninja's en blogmeetings. Verrek wat kwamen daar een josti's zeg.
Alleen al vanwege TS.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef tho_Omas het volgende:
Dit kan trouwens wel sticky. Het is nu al beter dan alle ONZ-topics in 2010.
Mensen die op hun 16e nog Sesamstraat kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
![]()
Mensen die op hun 30ste nog fokken
Schandalig! Is je oude kloon Tessje dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit mijn eerste account was..
15quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die op hun 16e nog Sesamstraat kijken
Bijnaquote:
De Puppeteerquote:
Ga eens bier voor me halen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ahha, hier zitten jullie dus allemaal.
Sjoe sjoequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ahha, hier zitten jullie dus allemaal.
Ik heb gisteren de 4 topics doorgespit op zoek naar een foto waar NS op stond, tot ik me realiseerde dat ik helemaal niet wist hoe hij eruit ziet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (5)
Hier zitten we NS
Met je mooie ogen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de 4 topics doorgespit op zoek naar een foto waar NS op stond, tot ik me realiseerde dat ik helemaal niet wist hoe hij eruit ziet.
Jeeeez... jij moet echt gewoon weer een dagbesteding krijgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de 4 topics doorgespit op zoek naar een foto waar NS op stond, tot ik me realiseerde dat ik helemaal niet wist hoe hij eruit ziet.
Niemand post namen onder de foto's.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was 's nachts. Dus een nachtbesteding dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeeeez... jij moet echt gewoon weer een dagbesteding krijgen
Het is ook moeilijk om van meetfoto's van 6 jaar terug precies nog te kunnen zeggen wie wie is, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niemand post namen onder de foto's.
Vooral als je tijdens de meet niet al wist wie iedereen was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om van meetfoto's van 6 jaar terug precies nog te kunnen zeggen wie wie is, lijkt me zo.
Het is gewoon een ouderdomsproces van dezelfde mensen over een tijdspanne van 10 jaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om van meetfoto's van 6 jaar terug precies nog te kunnen zeggen wie wie is, lijkt me zo.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Er loopt hier zojuist een neger voorbij.
Gátverdamme!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Er loopt hier zojuist een neger voorbij.
Een 'soort' neger bestaat niet. Je bent neger of je bent het niet.quote:
Je hebt ook blanke mensen die zich voordoen als neger, wellicht bedoelde hij dat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een 'soort' neger bestaat niet. Je bent neger of je bent het niet.
Goede gedachtegang.quote:
Die noemen we 'wiggers'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt ook blanke mensen die zich voordoen als neger, wellicht bedoelde hij dat.
Inderdaad. Maar ik ga croupouque niet wigger noemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt ook blanke mensen die zich voordoen als neger, wellicht bedoelde hij dat.
Dat klopt, maar misschien was hij zich daar niet van bewust.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |