Nou kom maar hierheen danquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Uit je dip tip:
[..]
Wie niet op Black Sabbath stemt, verdient het om tegen de muur te worden gezet zo gauw ik de macht heb. Niet dat de kans groot is dat dat gaat gebeuren, maar dan ben je vast gewaarschuwd.
Ik heb de macht nog niet. Maar je staat op het lijstje!quote:
LOL.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de macht nog niet. Maar je staat op het lijstje!
* -Hans- doet mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ennn allemaal: oeh la la la la la
Been there, done that.quote:
QFT.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is die Bart Arens toch ontzettend slecht en vooral zo ontzettend niet grappig![]()
![]()
.
Wie gaat er dan ook al voor 5 uur eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef alors het volgende:
Op het nieuws lieten ze gewoon dat filmpje zien uit die sauna dat die gozer helemaal epileptisch ging doen... Lekker tijdens het eten![]()
Het was vanmorgen bij het ontbijt...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook al voor 5 uur eten.
Oh correctie: Dat nummer komt net van een andere cdquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef alors het volgende:
Okay ik beken:
Ik heb deze cd heel vaak gedraaid, had hem zelf niet, maar mijn zus wel (zoals heel Friesland overigens)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Hele dag @ tuin gewerkt. Vrees toch dat een afzetcontainer van 3 m 3 weer niet voldoende is. Damn, wat een berg! Nu eerst kwark eten voor de eiwitten en uiteraard naar MetMichiel luisteren.
Btw, wat een super weer! Ben mooi verkleurd.
Moi !quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef alors het volgende:
[..]Ja vandaag was eindelijk weer dat van mij een voldoende kan krijgen. Wat een druilerig zeikweer was het de afgelopen tijd. En de vooruitblik van de weermevrouw belooft ook al weinig goeds
Lijkt me ook niet meer dan logischquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
haha de sukkel die gisteren het veld oprende tijdens FC GRoningen - Ajax krijgt een krijgt stadionverbod voor het leven + straf van de KNVB. Prima!
Live
Maar is een forum nog wel heel nu en zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat wel! En dat terwijl 3FM volgens Michiel en 3FM.nl nog wel Social Radio is...
Hij mag ook 5 jaar lang niet in andere stadions komen. Hij droeg ook een "fuck Ajax" shirtquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan logisch
Wat een dwaas zeg
quote:boriszz RTLboulevard bevestigt dat Willemijn Houbert zwanger is.
Die andere weervrouw is ook zwanger, die wel eens Goedemorgen Nederland doet en RTV Utrecht, Amara nog wat.quote:
Die ken ik volgens mij nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere weervrouw is ook zwanger, die wel eens Goedemorgen Nederland doet en RTV Utrecht, Amara nog wat.
Dit topic is slechts 1 miniscuul onderdeel van heel fok en een algehele afname van posts of bezoeken is daar geloof ik niet te merken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Maar is een forum nog wel heel nu en zo?
Vind ik wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Maar is een forum nog wel heel nu en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |