ooooh je hoeft je er echt niet voor te verontschuldigen hoor, dat is namelijk vrij normaal een andere mening/smaak hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sorry dat ik een andere smaak heb dan jij sorry hahahahahah
Hou dan stil, kneus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
ooooh je hoeft je er echt niet voor te verontschuldigen hoor, dat is namelijk vrij normaal een andere mening/smaak hebben!
Ach, je hebt nog ca. 11 maanden voor de volgende lijst dus dat moet toch lukkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef Fruitsalade het volgende:
Zou graag ook een lijstje posten, maar de helft van de films die ik heb gezien ben ik alweer half vergeten en om ze überhaupt in een volgorde van goed naar beter te krijgen, gaat sowieso niet lukken...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:57 schreef dwerg het volgende:
49. Josie and the Pussycats (2001)
50. Lawrence of Arabia (1962)
Ik heb gewoon een account op imdb en houd het daar zodoende bijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef Fruitsalade het volgende:
Zou graag ook een lijstje posten, maar de helft van de films die ik heb gezien ben ik alweer half vergeten en om ze überhaupt in een volgorde van goed naar beter te krijgen, gaat sowieso niet lukken...
precies, Nice job!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Bedankt voor de organisatie Gorro
Altijd leuk die lijstjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |