Maar zo horen vrouwen er toch dagelijks bij te lopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus, een latexpakje voor Koei waar alleen de tepels uitsteken?
hier verder [GAM SC #441] Supercow al rescate
Dat is soms wel grappig en leerzaam. Aussies die illegalen de deur wijzen en ze dezelfde dag nog op het vliegtuig naar huis zettenquote:
Zouden ze hier in Nederland ook moeten doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is soms wel grappig en leerzaam. Aussies die illegalen de deur wijzen en ze dezelfde dag nog op het vliegtuig naar huis zetten
Leerzaam? Welke kwal neemt er drugs mee in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is soms wel grappig en leerzaam. Aussies die illegalen de deur wijzen en ze dezelfde dag nog op het vliegtuig naar huis zetten
Wikipedia is je vriendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:12 schreef Nebo het volgende:
Al rescate! Dus dat riep dat beest altijd.
Daar kan geen pitje tegenopquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Leerzaam? Welke kwal neemt er drugs mee in het vliegtuig?
Weet nog wel dat een paar geleden vrienden in turkije ineens een joint aant roken waren, hadden ze van iemand lokaal gekocht. Hoe nat ben je dan als je ze oppakken
quote:
Dadelijk eens binnen halen danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:30 schreef lkb9000 het volgende:
Damn dat nieuwe Eminem album is wel fucking awesome
was m&m stout ofzo, omdat hy buiten moest staan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dadelijk eens binnen halen dan
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:30 schreef lkb9000 het volgende:
Damn dat nieuwe Eminem album is wel fucking awesome
Waarom wil je maagden? Niet liever een paar ervaren dekhengsten? (figuurlijk uiteraard)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:43 schreef GameBabe het volgende:
GoedemorgenWeer geslapen als een engeltje met een zuiver geweten
![]()
En mag ik nu ook een paar maagden tbv Poit zijn verjaardag
Mensen met ervaring zijn zeker relaxter hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom wil je maagden? Niet liever een paar ervaren dekhengsten? (figuurlijk uiteraard)
Supercow kan vliegen dus zo'n pakje kun je de 11e best aandoenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef koei het volgende:
Nee Morthill, ik heb geen behoefte aan een dergelijk pakje, die laat ik graag voor anderen liggen.
Plus dat ik daarna nog door moet naar mn werk...
Gefeliciteerd ouwe lobbes!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:46 schreef Poit het volgende:
Mogguh! Thnx voor de felicitaties en de maagden!
Ik ga zo lekker stampen op Welcome To The Future!
Binnenkort potje racen met Forza 3? Toen ik jou die game zag spelen heb ik nogmaals mijn huis doorgespit en toen eindelijk de play disc gevondenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Terminator was tof
Nu maar Monsters vs Aliens kijken, geen zin om te gamen...
quote:
dat geeft niet daar kan je prima naar kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:46 schreef badboynova het volgende:
censuur op hiv'es
[ afbeelding ]
Maar toch is en blijft het een BreeZaH
Hoi, wie ben jij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:57 schreef errrbek het volgende:
oh en koei, ik ben het wel met je eens hoor! Lijkt me volkomen terecht dat jullie die knakker gevloerd hebben. Je laat je huis immers ook niet straffeloos leegrovenDie zure reacties van Sigmund en Morthill getuigen alleen aan een gebrek aan inlevingsvermogen: alles in de wereld is van iedereen!
Dat is het enige dat ik er nog over wil zeggen
Internetheldenreactie!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:57 schreef errrbek het volgende:
oh en koei, ik ben het wel met je eens hoor! Lijkt me volkomen terecht dat jullie die knakker gevloerd hebben. Je laat je huis immers ook niet straffeloos leegrovenDie zure reacties van Sigmund en Morthill getuigen alleen aan een gebrek aan inlevingsvermogen: alles in de wereld is van iedereen!
Dat is het enige dat ik er nog over wil zeggen
Krav maga dude, iedereen op fok kan hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Internetheldenreactie!
Want jij slaat de eerste de beste inbreker die met een vuurwapen of mes voor je staat zo het wapen uit de hand om hem finaal in het ziekenhuis te krijgen alwaar hij de eerste 4 weken pap door een rietje moet slurpen.
Krav maga minimaal, Aikido maximaal sinds de Steven Segal-films.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Krav maga dude, iedereen op fok kan het
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:42 schreef badboynova het volgende:
ik moest lachen
http://partyflock.nl/user/807039:Edwin_Reekers.html
P.s
1 opgelost nog 2 te gaan, kom op gozer je kan het.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:11 schreef lkb9000 het volgende:
April 2010: Three astronauts living aboard the International Space Station sent to Mission Control this April Fool's Day prank photo of themselves floating in space without spacesuits. "You have a real problem", responded Mission Control. "Don't worry, we are wearing sunscreen", responded the astronauts.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:11 schreef lkb9000 het volgende:
April 2010: Three astronauts living aboard the International Space Station sent to Mission Control this April Fool's Day prank photo of themselves floating in space without spacesuits. "You have a real problem", responded Mission Control. "Don't worry, we are wearing sunscreen", responded the astronauts.
[ afbeelding ]
Hoor ik daar serieus een sample van What is Love van Haddaway?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:23 schreef lkb9000 het volgende:
Yup het hele nummer doorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoor ik daar serieus een sample van What is Love van Dr Alban?
Niet van mijn fobo af jattenquote:
De hele clip is gewoon geniaalquote:
Ja man, übertof nummerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoor ik daar serieus een sample van What is Love van Haddaway?
ik ben nieuw en jij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij?
En gefeliciteerd poitje.
Het kwam zomaar in me op. Ik zeg toch ook niet dat jij Ed bent, of wel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef errrbek het volgende:
[..]
een aanname op basis van wat precies?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef errrbek het volgende:
[..]
een aanname op basis van wat precies?
Hooguit een inseminatie jaquote:
ik ben ritse en houd van bier. en ik heb een hekel aan ":)"quote:
ik hou ook van bier en ik ben blij dus ik doe graagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
ik ben ritse en houd van bier. en ik heb een hekel aan ":)"
Hoe dan ook een keer proberenquote:
Dat is me in de keuken een keer gebeurt. En nee, dat wil je niet zelf proberen. Die gozer boft nog dat de vloer niet echt hard is.quote:
Optyven Flodderquote:
Ik mis dus nog niks hier...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het gezellig was in SC, ik begin het wel te missen.
Yeah right.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef errrbek het volgende:
Mja, mee eens. Het was echt prima totdat Sigmund666 op alles begon te kankeren wat 'ie niet kende. Nu gooi ik zelf ook wel de nodige olie op het vuur vandaag, maar ik heb liever een AQ en edwinuß samen in de SC dan Sigmund666 die alles en iedereen afzeikt.
* errrbek gaat leven beteren
Geen wonder dat je fifa 10 onder de krassen zitquote:
Zoals je tegen mij doet, doe je ook tegen nieuwe mensen in de SC en dat verziekt de sfeer telkens weer. Mensen van wie ik het nodig vind weten wie ik ben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Yeah right.
Ik zeik je ook alleen maar af omdat je doet alsof je hier al vanaf het begin komt en enorm aandacht loopt te zoeken (en waarschijnlijk een wanhopige kloon bent van ik weet niet wie.
(Ik gok nog steeds Flodder)
Nope, maar wij zijn dan ook echte mannenquote:
Nou! Wat komen hier toch veel nieuwe mensen ook! Tjonge!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef errrbek het volgende:
[..]
Zoals je tegen mij doet, doe je ook tegen nieuwe mensen in de SC en dat verziekt de sfeer telkens weer. Mensen van wie ik het nodig vind weten wie ik ben.
Die tijd dat we het nog over seks etc hadden ipv al dat gezeikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het gezellig was in SC, ik begin het wel te missen.
Ik heb een fase gehad dat ik dat standaard keekquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Allemaggies! Ik kijk ff op Comedy Central, zenden ze Ab Normaal uit! Jeweetwel, dat niet-grappige moppen-tappende konijn die zo populair is onder de minder bedeelden qua herseninhoud in dit land...
Ik heb het 2 minuten volgehouden, maar het is echt ZO ENORM slecht! De grappen zijn echt zo enorm flauw, ik kan ze niet eens herhalen want ik ben ze al vergeten!
Dat komt vast omdat ze meerdere afleveringen per dag opnemen ofzoquote:Op zondag 8 augustus 2010 04:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb een fase gehad dat ik dat standaard keekWat mij toen opviel was dat het altijd dezelfde mensen in die 'kroeg' waren.
Anders ik welquote:
WORDquote:
Valt wel op dat je er alleen bent als er iets te zeiken isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Doe normaal knurftquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Yeah right.
Ik zeik je ook alleen maar af omdat je doet alsof je hier al vanaf het begin komt en enorm aandacht loopt te zoeken (en waarschijnlijk een wanhopige kloon bent van ik weet niet wie.
(Ik gok nog steeds Flodder)
Na 4 jaar in Eindhoven te hebben gewoond en bijna elk weekend lastig gevallen te zijn door PSV supporters ben ik niet zo erg PSV'ig meerquote:
Petti! Mocht het 11 sept goed weer zijn, ben jij weer chef BBQ met mij en fipo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb een fase gehad dat ik dat standaard keekWat mij toen opviel was dat het altijd dezelfde mensen in die 'kroeg' waren.
Maar jij bent een zeeuw hequote:Op zondag 8 augustus 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Na 4 jaar in Eindhoven te hebben gewoond en bijna elk weekend lastig gevallen te zijn door PSV supporters ben ik niet zo erg PSV'ig meerVoetbal boeit me sowieso weinig trouwens, maar toch
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
Moggu
Na mijn laatste ritje bleek een passagier niet goed opgelet te hebben en dus op het station te staan terwijl er geen bussen meer reden. Maar aardig als ik was reed ik gerust nog even een blokje om hem toch af te zetten. Wat ben ik soms toch te goed voor deze wereld
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
Moggu
Na mijn laatste ritje bleek een passagier niet goed opgelet te hebben en dus op het station te staan terwijl er geen bussen meer reden. Maar aardig als ik was reed ik gerust nog even een blokje om hem toch af te zetten. Wat ben ik soms toch te goed voor deze wereld
Er is een blad, maar het is digitaal en ik kijk er nooit naar eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]en zo hoort het!
Is er eigenlijk ook zo'n te cliché personeelsblad van de busmaatschappij? Kan me nog wel herinneren dat mn huisgenoot die altijd kreeg van de appie, allejezus wat een hoop onzin was dat zegiedere maand weer van die mensen die "opvielen wegens hun klantgerichte karakter", filialen die "de dagtargets ruimschoots hebben gehaald door de combinatie van marketing, team-spirit en klant-tevredenheid) en producten die "een aanwinst zijn voor het assortiment"
Had ik niet doorgegeven dat ik konquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Petti! Mocht het 11 sept goed weer zijn, ben jij weer chef BBQ met mij en fipo?
Dat heb ik ook een keer gehad op station Valkenburg. Hadden ze iets van 8 treinen aan elkaar gekoppeld omdat de laatste trein defect was gegaan in Heerlen. Was half een s nachts. Kwam om half twee die enorm lange trein nog aanzettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb het ooit meegemaakt met een trein. Was de laatste trein allang vertrokken, maar dat hadden we niet door. Stopt ineens de intercity die daar normaal nooit stopt, snel instappen jongens dan kunnen jullie nog met ons meegelukkig stonden we een beetje achteraf op het station en hadden ze genoeg remweg
AQ? wie is dat? msnen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waag het niet om weer met AQ te gaan msnen flodder
Zit al een hele middag op het terrasquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:07 schreef koei het volgende:
Het is zondag en het is mooi weer. Het zou juist verdacht zijn als het dan niet traag zou gaan hier...
nou? wat bedoel je daarmeequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit al een hele middag op het terras
Hij bedoelt ermee dat hij al de hele middag op een terras zit. Het is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Praat eens ff normaal, asotje en leer duidelijk/concreet te zijn, psycho![]()
Nee, niet daarmee, de post ervoor en ik stel de vraag normaal hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij bedoelt ermee dat hij al de hele middag op een terras zit. Het is niet zo moeilijk.
Doe een beetje normaal.
Zegt de knuppel met de belachelijke stellingenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Praat eens ff normaal, asotje en leer duidelijk/concreet te zijn, psycho![]()
Waar the fuck heb je het overquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zegt de knuppel met de belachelijke stellingen
Rot toch op
Mooi weer? Hier niet echt hoor, de hele dag al somberquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:07 schreef koei het volgende:
Het is zondag en het is mooi weer. Het zou juist verdacht zijn als het dan niet traag zou gaan hier...
Hij heeft het nergens over, en dat is ook niet nodig. Waarom verward doen waar het absoluut niet mogelijk is?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef Nectar het volgende:
jongens ik heb vandaag voor mijn zoon een spel gekocht genaamd gta iv, ik heb geen het allemaal is, maar ik zag hem vandaag allemaal prono kijken en nu heb ik hem geklapt en heb ik gta iv van hem afgepakt en ik heb hem uit het raam gegooid omdat hij mijn mikly way stool,vieze HOND! AARGH
quote:
Geheugensteuntje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:10 schreef Nectar het volgende:
Bestaan er spellen uit de jaren 50?
of was het concept spel toen nog niet ontwikkeld!?
Nee hoor,quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
En we hebben alweer een rel hier, wat een verrassing
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat?dat was voor de fun maaaan! relax!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat?dat was voor de fun maaaan! relax!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
En we hebben alweer een rel hier, wat een verrassing
Broodje krotket uit de oven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:12 schreef Morthill het volgende:
Hmm, het is etenstijd, maar ik ben te laks om te koken, heb geen zin in Chinees, frituur oid. Wat moet ik doen
Geen kroket in huis en Groningen is niet progressief genoeg dus winkels zijn dicht op zondagquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:13 schreef errrbek het volgende:
Vandaag drie lampen opgehangen. Wat een bizar kutwerk is dat trouwens, gelukkig kun je daar ook gewoon mensen voor inhuren
Mocht je zin hebben om dat bij mij te komen doen, be my guestquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:14 schreef Morthill het volgende:
[..]je maakt een grapje hoop ik? Lampen ophangen is zo makkelijk, daar mensen voor inhuren moet je doen als je van gekheid niet weet wat je met je geld moet.
Geen wonder dat verhuizen duur is. Geld over de balk smijten is blijkbaar een deel ervan
Niet iedereen is even handig hequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:14 schreef Morthill het volgende:
[..]je maakt een grapje hoop ik? Lampen ophangen is zo makkelijk, daar mensen voor inhuren moet je doen als je van gekheid niet weet wat je met je geld moet.
Geen wonder dat verhuizen duur is. Geld over de balk smijten is blijkbaar een deel ervan
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef errrbek het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben om dat bij mij te komen doen, be my guest
Voorbeeld: lamp in woonkamer waarbij de schroefdraad in de pot in het plafond dol gedraaid is. Je wilt niet dat het gat in het plafond zichtbaar is dus moet je vlakbij die pot boren met als gevolg dat je heel voorzichtig moet boren omdat anders het beton rond die pot wegtrilt.
Ander voorbeeld: badkamerlamp ophangen. Door rubber heen met kabeltjes, te weinig ruimte hebben in de lamp zelf om overtollig lange kabeltjes kwijt te kunnen. Eindelijk gelukt, blijken de schroeven te kort te zijn om de schroefdraad van die pot te halen. Kan ook zijn dat de gaatjes in de lampen zelf niet op dezelfde breedte zitten als de schroefdraden in die potten.
Conclusie: Morthill, kom gerust even langs voor een bakkie, een hap eten, goede Tequila die niet in een pistool zit en een stukje gezelligheid als je die drie lampen ophangt die nog moeten
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef Nebo het volgende:
Hoe weet Errrbek over de tequila in pistool? Is Errrbek Misan?
Help mij uit mijn ontwetendheidquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]niet alleen je onwetendheid is leuk, vooral je aanname is hilarisch
Mijn netbook moet Morrowind nog kunnen draaienquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ff kijken of Morrowind het op deze laptop doet
Ik heb zo'n gedeelde videokaart ofzo dus vaak doen die spellen het niet terwijl ze het dan wel doen op mijn veel oudere laptopquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn netbook moet Morrowind nog kunnen draaien
Wat zijn de spec's van je laptop?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gedeelde videokaart ofzo dus vaak doen die spellen het niet terwijl ze het dan wel doen op mijn veel oudere laptop
Het is pizza gewordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:12 schreef Morthill het volgende:
Hmm, het is etenstijd, maar ik ben te laks om te koken, heb geen zin in Chinees, frituur oid. Wat moet ik doen
Alles is in principe voldoende alleen die kaart niet denk ik en weet niet precies welke het is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat zijn de spec's van je laptop?
Gewoon Gpu-z downloaden, en je ben daar dan snel achter.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alles is in principe voldoende alleen die kaart niet denk ik en weet niet precies welke het is.
Maar we komen er zo achter
begin jij nu ook al? Nee, ik ben geen Misan, ik ben geen Nectar, ik ben geen Flodder en ook geen edwinuss of Aquila360quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef Nebo het volgende:
Hoe weet Errrbek over de tequila in pistool? Is Errrbek Misan?
Die rechter gast is echt hilarisch om te zien zonder geluid aanquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Scott_Pilgrim.aspx?id=99
wtf wie is die rechter gast :S Ken jij die Morthill?
Mislukte puber die blijkbaar net haargroei heeft op zijn bovenlipquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Scott_Pilgrim.aspx?id=99
wtf wie is die rechter gast :S Ken jij die Morthill?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:37 schreef errrbek het volgende:
[..]
Die rechter gast is echt hilarisch om te zien zonder geluid aan
Dan ben je Gamebabe.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:37 schreef errrbek het volgende:
[..]
Die rechter gast is echt hilarisch om te zien zonder geluid aan
Snel nog een keer kijken, dan is 'ie nog steeds awesissima! Snapte je hem helemaal?quote:
Ja man, zo moeilijk was ie toch niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Snel nog een keer kijken, dan is 'ie nog steeds awesissima! Snapte je hem helemaal?
Dat krijg je natuurlijk als je kwaliteitsfilms gewend bent! Als er geen ass gekickt wordt, dan is het ook de moeite van het kijken niet waard!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik snap niet echt hoe je Inception niet helemaal kan snappen, echt alles wordt uitgelegd. En dat komt van iemand die wegzakt als er een minuut lang geen explosies te zien zijn.
Groningen heeft samen met Den Haag en Rotterdam de enige supermarkten die 365 (of 366) dagen per jaar geopend zijn. Niet zo lui zijn en gewoon wat verder fietsen dus volgende keer!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen kroket in huis en Groningen is niet progressief genoeg dus winkels zijn dicht op zondag
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef koei het volgende:
[..]
Groningen heeft samen met Den Haag en Rotterdam de enige supermarkten die 365 (of 366) dagen per jaar geopend zijn. Niet zo lui zijn en gewoon wat verder fietsen dus volgende keer!
Ik viel in slaap tijdens Predators en m'n date had al gezegd dat ze me zou meppen als ik in slaap zou vallen. En dat deed ze ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat krijg je natuurlijk als je kwaliteitsfilms gewend bent! Als er geen ass gekickt wordt, dan is het ook de moeite van het kijken niet waard!
Ik viel in slaap bij Revenge of the Sithquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik viel in slaap tijdens Predators en m'n date had al gezegd dat ze me zou meppen als ik in slaap zou vallen. En dat deed ze ook.Raar genoeg viel ik niet in slaap tijdens bijv. Iron Man 2 terwijl die door veel mensen als langzaam werd gezien.
JE MOEDER'S OMA IS SLAAPVERWEKKEND!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef koei het volgende:
Star Wars is dan ook slaapverwekkend, dus dat is terecht Morthill!
Zeg dat tegen Jomandaquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE MOEDER'S OMA IS SLAAPVERWEKKEND!!
Die is ook al jaren dood dus inderdaad niet echt heel interessant... Hoewel ze volgens mn moeder wel een medium was ofzo dus je zou denken dat ze daardoor juist niet slaapverwekkend zou moeten zijn na haar dood...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE MOEDER'S OMA IS SLAAPVERWEKKEND!!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef koei het volgende:
Star Wars is dan ook slaapverwekkend, dus dat is terecht Morthill!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ze allemaal nog een keer zienquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik viel in slaap bij Revenge of the Sithwerd pas wakker bij het eindgevecht
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Golden
BikiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
echt hey...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Jammer van de "versiering"...quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet ze allemaal nog een keer zien![]()
Gelukkig is het bijna kerst.quote:
Niks mis mee, crazy chicks....quote:
Zelfs dan....quote:
Crazy chicks zijn prima, maar ik vind tattoo's op tetten gewoon niet mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Niks mis mee, crazy chicks....en ik ben nieteens een star wars fan
Jammer dat het enige meisje die ik ken en wel in zou zijn voor zoiets al wat op die plek heeft staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef errrbek het volgende:
Dit vind je dan zeker ook niets Fallen?Waarom zou je zoiets willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Dit vind je dan zeker ook niets Fallen?Ik hoor het nu al in mijn hoofd "feed me"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik heb ze liever naturel maar je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zelfs dan....
[..]
Crazy chicks zijn prima, maar ik vind tattoo's op tetten gewoon niet mooi.![]()
Overigens vind ik een tramp-stamp ook niet mooi, maar in elk geval nog acceptabel.
Nee hoor, de film is gewoon lastig om te volgen, helemaal als je zo nu en dan even niet oplet. De tweede keer vielen enkele missende stukjes op zijn plaats en begreep ik hem beter dan de eerste keer. Ik zal niet van een brug afspringen omdat een paar mensen die ik ken hem gemakkelijk vonden. Spanky's IQ is hoger dan die van mij dus hij mag hem in één keer helemaal begrijpen. Bovendien is mijn IQ nog altijd hoger dan jouw IQ, BUYAAAAH!quote:
Het is ongelooflijk, daar moet ik naar toe. Zo is er ook een plaatsje in Illinois en Kentucky, een makelaar in Groningen, een zorgcentrum, een restaurant en het is zelfs de berg waar Mozes is gestorven! En dan nog heb ik de nick met de natte vinger verzonnen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef koei het volgende:
Nebo, wist je dat er in Jordanië een stadje naar jou vernoemd is? Dat las ik vanmiddag in de Quest.
BUIG!!!quote:Nabu, een Babylonisch-Assyrische godheid, in de Bijbel aangeduid als Nebo
Dit vind je dan zeker ook niets Fallen?Euh... nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon eng... *ril*He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
voor een god die al duizenden jaren geen macht meer heeftquote:
Zijn z'n bliksemschichten op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
voor een god die al duizenden jaren geen macht meer heeft
Ja dat klopt, why?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hey, was er hier niet pas geleden een rel op fok, over een gast die foto's had gemaakt van iemand anders ze vriendin??
Iets met alexxx en nog zo'n gast, koei heeft dat toen hier gepost toen
Nee, goden hebben macht afhankelijk van de hoeveelheid mensen die erin gelooft. Een god waar niemand in gelooft heeft geen macht en in de laatste twee duizend jaar hebben de antieke goden veel macht verlorenquote:
Niemand geloofde me nog, maar we geloven tegenwoordig wel allemaal een verrekte octopus!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
voor een god die al duizenden jaren geen macht meer heeft
Ja natuurlijk, dat ding heeft het WK goed voorspeldquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niemand geloofde me nog, maar we geloven tegenwoordig wel allemaal een verrekte octopus!
Ik ben dan ook al duizenden jaren oud, dat zou ik je ook niet aan willen doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat ding heeft het WK goed voorspeld
Daarbij kun je inktvis nog eten als hij zijn macht verliest. Ik wil geen Nebo op mijn bord.
Duizenden jaren oude inktvis moet ik ook niet aan denken eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al duizenden jaren oud, dat zou ik je ook niet aan willen doen.
Dat vond je moeder gisteravond anders niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef badboynova het volgende:
Een vrouw die Nebo eet, dat zou wel heel erg raar klinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Zocht de linkquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat vond je moeder gisteravond anders niet!Vandaar dat ze vandaag zo stoffig over kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Je mag best toegeven dat je regelmatig in KPD kijkt hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zocht de link
Maar wat ik net mee maak :/...
Goeie vriend van mij zit hier ook op fok, maar post alleen maar in KPD.. Heb hem denk nu al een jaar niet mee gesproken.. Maar DAMN!
oh.. ik keek in KPD omdat ik een ander topic aant aant lullen was met een paar mensen en toen kwam het aan de orde.
Tja ik zei nog zo 'nee we gaan géén rollenspel doen, dat kun je niet aan', maar ze stond erop... letterlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vandaag zo stoffig over kwam
Als jij dat denkt, moet je dat vooral doenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef koei het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je regelmatig in KPD kijkt hoor
Had ze weer deze aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tja ik zei nog zo 'nee we gaan géén rollenspel doen, dat kun je niet aan', maar ze stond erop... letterlijk.
Nee, Crocs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had ze weer deze aan?
[ afbeelding ]
quote:
Je eerste knuffel zou ik ook maar verbranden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik leen haar echt niks meer uit
Jij beest, gewoon mijn Ernie verkrachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je eerste knuffel zou ik ook maar verbranden.
ik moest lachen..quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee gedaan. Ik zat in een stoel en keek ernaar. Sorry.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij beest, gewoon mijn Ernie verkrachten![]()
Maar goed dat we vroeger gauw Bassie de clown uit de kelder hebben gelaten, want stel je eens voor wat je had gedaan met hem als hij er nog was.
LOL!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen halen, hopelijk is hij nog oranje en niet bruinquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee gedaan. Ik zat in een stoel en keek ernaar. Sorry.
Van swaffelen zie je niks...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen halen, hopelijk is hij nog oranje en niet bruin
Smegma word op den duur bruin, sex aidquote:
Ervaring mee dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Smegma word op den duur bruin, sex aid
Nog meer van dat soort feiten voor handen zodat de rest van SC niet hoeft te experimenterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Smegma word op den duur bruin, sex aid
Persoonlijk niet, maar ooit eens op school hebben ze mijn tere ziel dusdanig gekrenkt met een sex voorlichtings filmpjequote:
Waarbij ze vertelden dat meuk bruin wordt na een tijdje? Toffe voorlichtingquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Persoonlijk niet, maar ooit eens op school hebben ze mijn tere ziel dusdanig gekrenkt met een sex voorlichtings filmpje![]()
Vaag. Een beetje man met hersens weet wanneer het bruin wordt het niet echt gezond en smakelijk meer isquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Persoonlijk niet, maar ooit eens op school hebben ze mijn tere ziel dusdanig gekrenkt met een sex voorlichtings filmpje![]()
Dan kan je na gaan hoe smerig dat filmpje was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vaag. Een beetje man met hersens weet wanneer het bruin wordt het niet echt gezond en smakelijk meer is
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vaag. Een beetje man met hersens weet wanneer het bruin wordt het niet echt gezond en smakelijk meer is
[ afbeelding ]
ik dacht dat mijn dag van Nazi-gebouwen opblazen nutteloos was, maar dit slaat allesquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:20 schreef Gamer_V het volgende:
Nectarren die 2187 posts maken op één dag
Onze favoriete kloon heeft een goede hobby gevonden
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ban voor eigen bestwil en een rekening sturen voor misbruik van de bandbreedtequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:20 schreef Gamer_V het volgende:
Nectarren die 2187 posts maken op één dag
Onze favoriete kloon heeft een goede hobby gevonden
quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat ding heeft het WK goed voorspeld
Daarbij kun je inktvis nog eten als hij zijn macht verliest. Ik wil geen Nebo op mijn bord.
Ik gil alvast dat ik dinsdagavond pas weer op MSN benquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef errrbek het volgende:
Rossdale, geef ff een gil op msn als je online bent
Door de cola gemengd was hij best te doen! Maakte FirstLook een stuk dragelijkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef errrbek het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben om dat bij mij te komen doen, be my guest
Voorbeeld: lamp in woonkamer waarbij de schroefdraad in de pot in het plafond dol gedraaid is. Je wilt niet dat het gat in het plafond zichtbaar is dus moet je vlakbij die pot boren met als gevolg dat je heel voorzichtig moet boren omdat anders het beton rond die pot wegtrilt.
Ander voorbeeld: badkamerlamp ophangen. Door rubber heen met kabeltjes, te weinig ruimte hebben in de lamp zelf om overtollig lange kabeltjes kwijt te kunnen. Eindelijk gelukt, blijken de schroeven te kort te zijn om de schroefdraad van die pot te halen. Kan ook zijn dat de gaatjes in de lampen zelf niet op dezelfde breedte zitten als de schroefdraden in die potten.
Conclusie: Morthill, kom gerust even langs voor een bakkie, een hap eten, goede Tequila die niet in een pistool zit en een stukje gezelligheid als je die drie lampen ophangt die nog moeten
je hebt gisteren al mail gehadquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gil alvast dat ik dinsdagavond pas weer op MSN ben
"Goedzo meisje! Ik zou daar nog maar een laagje plamuur smeren inderdaad, want je ziet er niet uit!"quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:03 schreef errrbek het volgende:
Dan gaat er zo'n meid tegenover me zitten in de trein die zich begint op te maken. Dus ik geef 'r groot gelijk, wordt ze boos!
Gozer ? met een vrouw logotjequote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe normaal knurftErrrbek is oke en een goeie gozer die jij gewoon niet kent
Goed zo Morph!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, weer aan het werk na een super weekend
Drag queen is nog altijd een manquote:
Is lang uit op de bank liggen, terwijl ik kijk hoe een opnieuw geinstalleerde laptop automatische alle updates binnen haalt ook hard werken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat heb je gedaan dan dat het zo'n tof weekend was?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uhm ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is lang uit op de bank liggen, terwijl ik kijk hoe een opnieuw geinstalleerde laptop automatische alle updates binnen haalt ook hard werken?
Niet bepaaldquote:
Ik geloof dat je de CE nog kunt krijgen voor 30 bij GameMania momenteel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier AvP tekoop op de Xbox360
En niet CE heb ik voor 20 zien liggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de CE nog kunt krijgen voor 30 bij GameMania momenteel.
Je hebt het over de laatste versie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
AvP was echt een enorm rukspel, die moet je wel ergens tegen dumpprijzen moeten vinden. Op Amazon staat ie voor 8 pond ofzo
http://www.zavvi.com/game(...)edator/10043852.htmlquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier AvP tekoop op de Xbox360
Nee ik heb het over de Jaguar versie van 15 jaar terug.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt het over de laatste versie?
Inderdaad, speelde echt voor geen meterquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
AvP was echt een enorm rukspel, die moet je wel ergens tegen dumpprijzen moeten vinden. Op Amazon staat ie voor 8 pond ofzo
gadverdamme, dat kan gewoon niet lekker zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
GoedemorgenGelukkig is het alweer bijna weekend
![]()
Gister nog een inktvistentakel gegeten met zuignappen![]()
![]()
Ik had ooit als voorgerecht een toestje met allemaal kleine inktvisjes, dus met alles erop en eraan. Erg lekker moet ik zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gadverdamme, dat kan gewoon niet lekker zijn
Om nom nom nom nom!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
slakken lijken ook wel erg op oesters qua structuurquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik had ooit als voorgerecht een toestje met allemaal kleine inktvisjes, dus met alles erop en eraan. Erg lekker moet ik zeggen. Dat het vies klinkt, maakt het niet vies. Slakken zijn ook erg lekker
en oesters natuurlijk
.
Ja, alleen eet je ze op een heel andere manier als het goed isquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:39 schreef errrbek het volgende:
[..]
slakken lijken ook wel erg op oesters qua structuur
Echt wel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |