Kapot gedraaid of niet, Live is anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan er niet meer van genieten.
Het is helemaal kapot gedraaid door alles en iedereen.
Jawel, maar af en toe wipt hij even langs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef errrbek het volgende:
[..]
maar heeft de SC niet de rug toe gekeerd?
Ik heb de band live gezien wat ik goed vond, maar de DJ set vond ik toch minder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kapot gedraaid of niet, Live is anders.
Lijkt me de juiste woordkeuze als het over Poit gaatquote:
hahaha, dat had ik nog niet eens bedachtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef koei het volgende:
Het was de R die het 'm deedAl klinkt je nick wel leuker als je het op zn piraats uitspreekt
Ja, toen ik het met een rollende R uitsprak kwam ik ook uit op een airbag idd, dus het is nog wel herkenbaar. Maar piratenuitspraak >> rollende Rquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef errrbek het volgende:
[..]
hahaha, dat had ik nog niet eens bedacht
Ik dacht zelf meer aan die airbag die ik voor me uit draag
Nee sorry. Gezonde fruitdingen worden in deze slowchat niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Nectar het volgende:
Mag ik ook in de OP staan, ik zal vanaf nu hier posten!
Wat?? Ik snap je nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef koei het volgende:
[..]
Nee sorry. Gezonde fruitdingen worden in deze slowchat niet gewaardeerd.
nectar is geen fruit, je dacht natuurlijk aan nectarinesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef koei het volgende:
[..]
Nee sorry. Gezonde fruitdingen worden in deze slowchat niet gewaardeerd.
Nectar komt toch uit bloemetjes? Fruit is ook een soort van bloemetje dus nectar is iets fruitigs. Ze staan in ieder geval in de supermarkt naast de vruchtensappen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
nectar is geen fruit, je dacht natuurlijk aan nectarines
Nectar wordt door planten geproduceerd om o.a. bijen te lokken, tja het bloemen en bijtjes verhaal
Maar Nectar blijf eerst maar een tijdje hier posten voordat je erin komt, anders is het ook geen uitdaging meer
Oke mooi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
nectar is geen fruit, je dacht natuurlijk aan nectarines
Nectar wordt door planten geproduceerd om o.a. bijen te lokken, tja het bloemen en bijtjes verhaal
Maar Nectar blijf eerst maar een tijdje hier posten voordat je erin komt, anders is het ook geen uitdaging meer
Jij hebt zeker nooit aardbeienplantjes gezien... N00b!quote:
Fruit is niet echt het bloemetje, meer het zaadje plus voeding zodat het kan groeien. Het komt wel vaak na het bloemtje. bv bij aardbeien. Maar het is geen bloemetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Nectar komt toch uit bloemetjes? Fruit is ook een soort van bloemetje dus nectar is iets fruitigs. Ze staan in ieder geval in de supermarkt naast de vruchtensappen!
Bij de frituurvetten want die zijn soms ook plantaardig, dat staat erop!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Fruit is niet echt het bloemetje, meer het zaadje plus voeding zodat het kan groeien. Het komt wel vaak na het bloemtje. bv bij aardbeien. Maar het is geen bloemetjehet is plantaardig daarom staat het bij de vruchtensappen. Waar hadden ze het anders moeten neerzetten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit aardbeienplantjes gezien... N00b!
ja, maar dan heb je toch eerst de bloemetjes en daarna de vruchtjes toevallig op dezelfde plek?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:18 schreef koei het volgende:
Ja, dat zijn twee plantjes in één bak, waarvan de een ouder is dan de ander natuurlijk! Kijk maar bij de bloemetjes, daar zijn sommige al in aardbeien aan het veranderen.
Nee, niet op toevallig dezelfde plek. Of is het ook toevallig dat iemand een baby heeft en een jaar later een peuter...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je toch eerst de bloemetjes en daarna de vruchtjes toevallig op dezelfde plek?
Het bloemetje sterft af en daarna word het een vrucht. En daarmee veranderd de functie van het lokken van bijen naar het daadwerkelijk zorgen dat er meer plantjes komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:18 schreef koei het volgende:
Ja, dat zijn twee plantjes in één bak, waarvan de een ouder is dan de ander natuurlijk! Kijk maar bij de bloemetjes, daar zijn sommige al in aardbeien aan het veranderen.
bizarre metafoor, maar ok: fruit zijn bloemetjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, niet op toevallig dezelfde plek. Of is het ook toevallig dat iemand een baby heeft en een jaar later een peuter...
Het kan nog! Terroristen kapen het vliegtuig, piraten kapen een schip, BAM!!! OVEREENKOMST!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef koei het volgende:
Ik heb van de week een piratenoutfit gekocht. Stiekem vind ik het wel jammer dat Rossdale een ander thema heeft voor zn feestje
Hihihihihihiii!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:15 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Ik sta weer strak van de molotovcocktail die verliefdheid wordt genoemd. Echt bizar al 3 dagen voor mijn wekker wakker...
Toen terrorisme nog gepaard ging met termen als yarr en ahoyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het kan nog! Terroristen kapen het vliegtuig, piraten kapen een schip, BAM!!! OVEREENKOMST!!!
dus je had naast een poes ook een ster in je gezicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hihihihihihiii!!
Ik werd vanochtend wakker, bleek dat mijn kat al heel de avond lang in mn kamer heeft gezeten want die zat vrolijk op mn gezicht... Dus ik het beestje vriendelijk aan de kant gezet dank u wel, loop de woonkamer binnen BAM!!! ANDERE KAT IN HET HUIS!!! Dus die ook maar vriendelijk buiten gezet dank u wel, toen ging mijn kat al miauwend heel het huis af en nu ligt ze op mn schoot heel tevreden
Somalische piraat branching out?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het kan nog! Terroristen kapen het vliegtuig, piraten kapen een schip, BAM!!! OVEREENKOMST!!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:24 schreef errrbek het volgende:
[..]
dus je had naast een poes ook een ster in je gezicht?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister weer eens Revenge of the Nerds gekekenBazenfilm!
Mwoah... vond ze nooit zo tof eigenlijk... Het is eigenlijk hetzelfde als Tool maar de zanger klinkt als die gast van Racoonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
http://savefrancesbean.wo(...)le-announce-reunion/
Hell Yeah!!![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah... vond ze nooit zo tof eigenlijk... Het is eigenlijk hetzelfde als Tool maar de zanger klinkt als die gast van Racoon
A perfect circle vergelijken met Racoonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah... vond ze nooit zo tof eigenlijk... Het is eigenlijk hetzelfde als Tool maar de zanger klinkt als die gast van Racoon
Je moet ook niet naar dat nummer, laat staan album luisterenquote:
Idd. Dat is zoiets als The Beatles met de Roling Stones gaan vergelijken. Of eh........ Jullie snappen het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
A perfect circle vergelijken met Racoon
Leer lezen voordat je gaat lopen mauwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Dat is zoiets als The Beatles met de Roling Stones gaan vergelijken. Of eh........ Jullie snappen het wel
Ik mauw niet. En nee, ik heb geen zin om dingen terug te lezen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leer lezen voordat je gaat lopen mauwen
Een echte man zoals ik heeft die outfit gewoon hangen natuurlijk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik moet echt eens zo'n outfit regelen!
[ afbeelding ]
Bemoei je er dan niet meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik mauw niet. En nee, ik heb geen zin om dingen terug te lezen.
Die 1e Predator film is wel heel vetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Een echte man zoals ik heeft die outfit gewoon hangen natuurlijk!
Gisteren predators gezien, die film wasmaar had nog wel een stuk beter gekund.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Zo tof? Of minder tof?
Hij krijgt iets van een 7.1 op IMDBquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die 1e Predator film is wel heel vet![]()
Die nieuwe leek me niet heel tof maar hij is wel te doen dus?
Loogie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister weer eens Revenge of the Nerds gekekenBazenfilm!
Hahaha echt geniaal die hondquote:
Waar in Deutchland Nick?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Op naar duitsland, gister al in belgië geweest. jammer dat in duitsland geen games kan kopen
Ik kan nooit slapen als ik iets van 3 a 4 bier op heb ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef Morthill het volgende:
pfff, kut geslapen, alcohol heeft tegenwoordig erg negatief effect op mijn nachtrust, zeker als ik van te voren niet fatsoenlijk gegeten heb
Ze hebben tegenwoordig ook Euro's in Duitslandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Op naar duitsland, gister al in belgië geweest. jammer dat in duitsland geen games kan kopen
klopt, door alcohol rust je lichaam niet uit, maar kun je vaak wel heel diep slapenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef Morthill het volgende:
pfff, kut geslapen, alcohol heeft tegenwoordig erg negatief effect op mijn nachtrust, zeker als ik van te voren niet fatsoenlijk gegeten heb
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook Euro's in Duitsland
Tabee! Ow en tot volgende week maar weer....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers
ik heb besloten om Fok! (en daarmee deze SC) te verlaten
ik dank jullie wel voor de lol-waardige tijd hier
maar dit is vaarwel
groeten
Flodder450
Dag floddertje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers
maar dit is vaarwel
groeten
Flodder450
Tot morgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers
maar dit is vaarwel
groeten
Flodder450
Het was kort maar krachtig, hopelijk heb je het wel naar je zin gehad! Hoezo verlaat je Fok dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers
maar dit is vaarwel
groeten
Flodder450
Als hij zich aan zijn woord houdt, reageert hij natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef errrbek het volgende:
[..]
Het was kort maar krachtig, hopelijk heb je het wel naar je zin gehad! Hoezo verlaat je Fok dan?
Groetjes
Dan heeft mijn donatie aan het Urker Bijbelfonds ter promotie van de Bijbel toch veel zin gehadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers
maar dit is vaarwel
groeten
Flodder450
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers
maar dit is vaarwel
groeten
Flodder450
waarom dat in godsnaam ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik moet echt eens zo'n outfit regelen!
[ afbeelding ]
Omdatquote:
Hij is heel goed te doen, gewoon veel actie, de minigun zit er natuurlijk weer in, evenals double uzi, katana's en combat shotgunsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die 1e Predator film is wel heel vet![]()
Die nieuwe leek me niet heel tof maar hij is wel te doen dus?
GET TO DA CHOPPAH!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Hij is heel goed te doen, gewoon veel actie, de minigun zit er natuurlijk weer in, evenals double uzi, katana's en combat shotguns
Voor de echte fans ook genoeg references naar Predator 1.
quote:
Jullie kunnen Ritse ook aan jullie clan toevoegen, die had ook spontaan vreemde kleren aan afgelopen vrijdagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Laat maar Spank, dat begrijpen ze hier niet
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen Ritse ook aan jullie clan toevoegen, die had ook spontaan vreemde kleren aan afgelopen vrijdag
Heerlijk als dit soort profiteurs hun zin niet krijgenquote:A US district court judge has dismissed a long-running case against Microsoft, which alleged that it infringed a patent for multiplayer gaming.
Harold Milton Jr. filed the patent 'Apparatus and method for electrically connecting remotely located videogames' in 1994, referring to it as a system "for two or more players playing the same video game to compete with each other without using the same physical video game which alleviates the necessity of proximity of the players."
Milton had also filed against Sony, which settled out of court last April.
Microsoft elected to hold out, however. According to documents seen by GamaSutra, this last week resulted in the judge throwing the case out of court and ordering Milton to cover Microsoft's legal fees.
The root of the judge's decision was the mention of an electrical connection between remotely-located games, citing that this does not accurately reflect how Xbox Live links its players.
Mooi zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)ictory-for-microsoft
[..]
Heerlijk als dit soort profiteurs hun zin niet krijgen
Nintendo deed toch al veel eerder aan multiplayer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)ictory-for-microsoft
[..]
Heerlijk als dit soort profiteurs hun zin niet krijgen
*PWÉÉÉÉÉÉÉÉÉP*quote:
Zo voelde ik me vanochtend, kan niet eens meer fatsoenlijk een beetje drinken zonder dat dit mijn nachtrust kostquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:Ik ben oud aan het worden, zit bijna knikkebollend achter de PC op werk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:Ik ben oud aan het worden, zit bijna knikkebollend achter de PC op werk
Date?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Nebo het volgende:
Koffie en hawaii tostie in de Coffee United voor mijn date begint... life's not so bad
Coffee United is echt slechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Nebo het volgende:
Koffie en hawaii tostie in de Coffee United voor mijn date begint... life's not so bad
Bij mij was het meer de vrouw die na het drinken in m'n bed kroop, maar het blijft vervelend om zo op werk te zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo voelde ik me vanochtend, kan niet eens meer fatsoenlijk een beetje drinken zonder dat dit mijn nachtrust kost
Oh jij duiveltje! Een beetje dronken meisjes in je bed toelaten!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Bij mij was het meer de vrouw die na het drinken in m'n bed kroop, maar het blijft vervelend om zo op werk te zitten
Goed bezigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Bij mij was het meer de vrouw die na het drinken in m'n bed kroop, maar het blijft vervelend om zo op werk te zitten
Ik zou ook niet slapen als ik iedere nacht hiermee in bed verdwijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
verliefd worden is de oplossing, ik sta strak van de noadrealine en heb geen slaap nodig
Die twee ice tea en een water tikken idd aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh jij duiveltje! Een beetje dronken meisjes in je bed toelaten!
En zo op je werk zitten, yeah het voelt kut maar zo eens in de zoveel tijd kan het ook wel... Af en toe...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Die twee ice tea en een water tikken idd aan.
Ik kreeg wel minstens elke week weer een PM, niet altijd over banen hoor, gewoon vervelende gamers.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]meisjes van tegenwoordig zijn niets meer gewend!
Maar hee Elroy, gebeurt het echt zo vaak dat mensen je om een baan vragen dat je het zelfs in je sig moet zetten? Ik bedoel, ik begrijp het wel, ik zou ook wel willen werken met zo'n tof persoon!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kreeg wel minstens elke week weer een PM, niet altijd over banen hoor, gewoon vervelende gamers.
LEGO doet het nog altijd goedquote:Time Warner has posted its highest revenue growth rate for two years, marking an eight per cent rise in revenues across the company for the second quarter.
The Filmed Entertainment division, which houses Warner Bros Interactive Entertainment - publishers of the LEGO videogames - saw revenues climb $183 million (£115 million), up 8 per cent, to $2.5 billion.
The latest title, LEGO Harry Potter: Years 1-4, has shipped over 2.7 million copies worldwide since its release on June 29, 2010.
The division also includes the Warner Bros cinematic arm, which posted strong gains on releases such as Inception and Sex and the City 2, but increased videogame revenues were acknowledged as a contributing factor to performance for the period.
"Time Warner delivered another quarter of strong financial and operating performance. Our revenue increased at its highest rate in two years, driving 15 per cent growth in adjusted operating income," said chairman and chief executive officer Jeff Bewkes.
Ja of gewoon alleen een 'kan ik bij jullie stage lopen? Mijn hobbies zijn games en poezen. Doeidoei'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef Morthill het volgende:
Zomg, jij bent spelontwikkelaar?kun jij voor mij niet een stage regelen bij Blizzard?
Ik zeg dat ik dat niet ga vertellen op FOKquote:Waar werk je eigenlijk?
Ik vertel hem over NDA en dat het voor mij dus niet handig is om dingen te gaan vertellen over mijn baanquote:Tipje van de sluier? Groot bedrijf, klein bedrijf? Type games? Schaal van projecten? Aantal werknemers? Hoe ben je er in gerold? Welke studies heb je gedaan?
De overdaad aan vragen
- knip ENORM LEVENSVERHAAL-
Ik reageer niet meer, maar toch:quote:No problem Ik begrijp de wettelijke en ethische verantwoordelijkheid bij de gemiddelde NDA
quote:Is het Guerrilla ?
En wat doe je als je zulke berichten van lekkere Fok!sters krijgt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Even een mooi voorbeeldje:
[..]
Ik zeg dat ik dat niet ga vertellen op FOK
[..]
Ik vertel hem over NDA en dat het voor mij dus niet handig is om dingen te gaan vertellen over mijn baan
[..]
Ik reageer niet meer, maar toch:
[..]
Edit: ik maak hem nu een beetje belachelijk, maar verder is het een aardige kerel (just in case dat hij zit mee te lezen)
Let me know hoe het ging!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Nebo het volgende:
Bij Venlo de grens over, en ben in 4 dorpjes of steden geweestquote:
Wat is er met hem dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
Het ga je goed Flodder!
En sterkte er mee!
Aww... Vanmiddag nog helemaal gelukkig op schoot en nu niet meer... Maar het is wel een zielepoot. Eerst wat rare dingen breken en nu weer dit... Het ergste waar mijn katten last van hebben gehad is haar uitval (Ik ben een weekje op vakantie geweest en Axel zit onder de kale plekkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:
mn katje heeft pijn, ik vond haar ineengekropen op mn bed, opgetild en toen ging ze het uitschreeuwen van de pijn, dus morgen om 12u gaat ze naar de dierenarts... het arme beestje
Geen idee!quote:
Wordt het niet eens tijd om de kat te verzekeren?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:mn katje heeft pijn, ik vond haar ineengekropen op mn bed, opgetild en toen ging ze het uitschreeuwen van de pijn, dus morgen om 12u gaat ze naar de dierenarts... het arme beestje
Nee helaas, dat wordt nooit een vermelding in de OP voor jou. Probeer het eens in een andere slowchat!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef Nectar het volgende:
jongens ik heb vandaag voor mijn zoon een spel gekocht genaamd gta iv, ik heb geen het allemaal is, maar ik zag hem vandaag allemaal prono kijken en nu heb ik hem geklapt en heb ik gta iv van hem afgepakt en ik heb hem uit het raam gegooid omdat hij mijn mikly way stool,vieze HOND! AARGH
plz jawelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nee helaas, dat wordt nooit een vermelding in de OP voor jou. Probeer het eens in een andere slowchat!
quote:Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
Lees de OP.quote:
Dat doe ik Koei niet aanquote:
jong katje toch nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:mn katje heeft pijn, ik vond haar ineengekropen op mn bed, opgetild en toen ging ze het uitschreeuwen van de pijn, dus morgen om 12u gaat ze naar de dierenarts... het arme beestje
Als het lekkere FOK!sters zijn dan ga ik natuurlijk proberen om een meet te regelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En wat doe je als je zulke berichten van lekkere Fok!sters krijgt?
En volgens mij heb je mij ook ooit benaderd waar en wat voor games ik maakte
Alleen jammer dat er maar enkelen niet lelijk zijn (en mogen we wat dat betreft gezegend zijn in de GAM SC)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als het lekkere FOK!sters zijn dan ga ik natuurlijk proberen om een meet te regelen.
En jij vond het heul niet erg.
Een stereotype die echt niet klopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef errrbek het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er maar enkelen niet lelijk zijn (en mogen we wat dat betreft gezegend zijn in de GAM SC)
Nee he, niet jij weer. Opbokken met je kutvragen. Ga naar een coffeeshop en stel ze daar zulke gare vragen (in de hoop dat iemand je meteen een klap op je bek verkoopt)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Nectar het volgende:
Mensen, ik heb een gaarv, als ik een leuk spel opeet, word ik dan gezien als een bandiet?
Sigmund666, ey man! ales goed?! lang niet gezien, hoe gaat het met de kinderen?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee he, niet jij weer. Opbokken met je kutvragen. Ga naar een coffeeshop en stel ze daar zulke gare vragen (in de hoop dat iemand je meteen een klap op je bek verkoopt)
Het is net als jeuk van een muggenbult. Gewoon negeren en als het na een tijdje niet weggaat even een huisarts (mod) raadplegenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee he, niet jij weer. Opbokken met je kutvragen. Ga naar een coffeeshop en stel ze daar zulke gare vragen (in de hoop dat iemand je meteen een klap op je bek verkoopt)
quote:Ja hoor, de hele kabinetsformatie Opstelten...
Ja idd, goed advies.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is net als jeuk van een muggenbult. Gewoon negeren en als het na een tijdje niet weggaat even een huisarts (mod) raadplegen
Hij is toch niet flodder ofwel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
quote:
"U gaat -random getal- verdienen minus de wekelijkse 6,75 euro die deze dienst in rekening brengt"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef koei het volgende:
Hoe geniaal, ik zie net een reclame voorbij komen waarbij je als je 'geld' smst naar een bepaald nummer kan zien hoe rijk je later gaat worden. Dit is de eerste keer dat ik zo'n voorspellings smsdienst geloof, tenminste, zolang ze iedereen het advies geven dat ze rond het minimum inkomen blijven hangen omdat ze hun geld uitgeven aan zinloze dingen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
"U gaat -random getal- verdienen minus de wekelijkse 6,75 euro die deze dienst in rekening brengt"
En terecht, als ik iemand zo zou zien dansen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:34 schreef CraniuM het volgende:
Wat lees ik nou, Flodder weg?Geniet er nu maar van, zo lang het duurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Mooi! Opgekankerd!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers
maar dit is vaarwel
groeten
Flodder450
nietusquote:
Daarom post ik weerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van, zo lang het duurt
Ik zet de tijd stop en laat dit vreugdevolle moment oneindig duren! De kist Havana's staat al klaar, het bier staat koud en de Jacuzi staat te brommen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van, zo lang het duurt
You're Welcomequote:
Ik ga hem vanavond even downloaden en uittesten. Al hoor ik van iedereen dat hij kut isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
You're Welcome, servers lagen gisteren down van EA.
![]()
En werkt maar t/m 9 augustus, daarna gaan beta servers down.
MoH?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond even downloaden en uittesten. Al hoor ik van iedereen dat hij kut is
PC versie is inderdaad compleet ruk, console versies zouden iets beter moeten wezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga hem vanavond even downloaden en uittesten. Al hoor ik van iedereen dat hij kut is
Het is ook wel tof, had een half jaar geleden niet gedacht dat ik dat nog eens zou meemaken op korte termijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Moggûh!
Gamebabe, vind het wel tof hoor! Heerlijk gevoel om zo verliefd te zijn!
Dat kan je nooit van tevoren bedenken, kan je zo overkomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef GameBabe het volgende:
Het is ook wel tof, had een half jaar geleden niet gedacht dat ik dat nog eens zou meemaken op korte termijn![]()
Wees niet bang, wie weet ben jij over een half jaar ook stapelverliefdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:
Pff, het wordt mij te zoetsappig hier
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wees niet bang, wie weet ben jij over een half jaar ook stapelverliefd
quote:Veteran grunge band Soundgarden's greatest hits album will be bundled free with the first million launch units of upcoming music game Guitar Hero: Warriors of Rock – in the US.
The deal will not be offered to European gamers, however, Activision confirmed to Eurogamer.
Daarom had ik dus nog niet enthousisas gereageerd, het verbaasd me niets dat dit gebeurd. Maar je kunt altijd het album nog kopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:
en trouwens, kut Activisionkut gamesindustrie met zijn voorliefde voor Amerika
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:
Pff, het wordt mij te zoetsappig hier
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wees niet bang, wie weet ben jij over een half jaar ook stapelverliefd
Met cars 2 gaat dat niet gebeurenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren had ik bijna mijn Xbox het raam uitgegooid![]()
Erg leuk kinderspelletjes
Dat hoop ik dan maar... hoewel.. .die nieuwe xbox zou ik wel willen hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met cars 2 gaat dat niet gebeuren
Goed!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:19 schreef badboynova het volgende:
AQ hoe is je gesprek met die mooie dame gegaan?
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik hem zo graag gebruik
[ afbeelding ]
Hoe kun je dat nou van tevoren zeggenquote:
Omdat ik weet waar ik het komend half jaar mee bezig ben en ik het zoals eerder gezegd druk genoeg heb en dus geen eens tijd heb of wil maken om verliefd te worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou van tevoren zeggen
Het is niet altijd een kwestie van tijd hebben of willen maken. Die shit gebeurt gewoon hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat ik weet waar ik het komend half jaar mee bezig ben en ik het zoals eerder gezegd druk genoeg heb en dus geen eens tijd heb of wil maken om verliefd te worden.
Liefde op het eerste gezicht is een mythequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is niet altijd een kwestie van tijd hebben of willen maken. Die shit gebeurt gewoon hoor
Op het eerste gezicht misschien wel, maar op het eerste gesprek zeker niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht is een mythe
Ik verwacht geen uitgebreide gesprekken met vrouwen te voeren nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht misschien wel, maar op het eerste gesprek zeker niet.Dus tenzij je zes maanden van plan bent om geen vrouw aan te spreken kan je altijd nog de lul zijn
QFT, ik had 110 redenen waarom ik nu niet verliefd wilde worden... en dan kiest mijn lichaam ook nog de meest onhandige persoon uit ongeveer, niet te begrijpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is niet altijd een kwestie van tijd hebben of willen maken. Die shit gebeurt gewoon hoor
Ik geloof wel in aantrekkingskracht op het eerste gezicht, soms loop je gewoon een kamer in en pik je er meteen een persoon uit... zal wel iets met feromonen zijn enzo...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht misschien wel, maar op het eerste gesprek zeker niet.Dus tenzij je zes maanden van plan bent om geen vrouw aan te spreken kan je altijd nog de lul zijn
Dat is gewoon biologie. Ik zou blind vertrouwen hebben in een datingservice op basis van feromonen en wat oppervlakkige persoonlijke eigenschappen. Om precies diezelfde reden vind ik datingsites dan weer helemaal niks, want binnen een paar seconden irl weet ik of iemand aantrekkelijk is of niet, en dat is niet eens puur op uiterlijk. Online kan het dan wel prima klikken en op vriendschappelijk gebied ook wel, maar dat is niet genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik geloof wel in aantrekkingskracht op het eerste gezicht, soms loop je gewoon een kamer in en pik je er meteen een persoon uit... zal wel iets met feromonen zijn enzo...
Aantrekkingskracht is niks waar je in gelooft of niet, dat is gewoon iets biologisch. Maar dan gaat het om seksuele aantrekkingskracht. Dat heeft geen klap te maken verder met liefde oid. Er zijn genoeg vrouwen geweest waartoe ik me aangetrokken voelde, maar genoeg daarvan zou ik ook echt niet verliefd op kunnen wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT, ik had 110 redenen waarom ik nu niet verliefd wilde worden... en dan kiest mijn lichaam ook nog de meest onhandige persoon uit ongeveer, niet te begrijpen
[..]
Ik geloof wel in aantrekkingskracht op het eerste gezicht, soms loop je gewoon een kamer in en pik je er meteen een persoon uit... zal wel iets met feromonen zijn enzo...
Maar seksuele aantrekkingskracht is wel een must om verliefd te worden vind ik...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is niks waar je in gelooft of niet, dat is gewoon iets biologisch. Maar dan gaat het om seksuele aantrekkingskracht. Dat heeft geen klap te maken verder met liefde oid. Er zijn genoeg vrouwen geweest waartoe ik me aangetrokken voelde, maar genoeg daarvan zou ik ook echt niet verliefd op kunnen worden
Misschien. Maar de laatste keer dat ik verliefd werd (wat overigens serieus al best lang geleden isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar seksuele aantrekkingskracht is wel een must om verliefd te worden vind ik...
Nerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef Morthill het volgende:
En verdorieik zeur dat het te zoetsappig wordt en dan ga ik er zelf in mee.
Ik ga weer nazi's opblazen
Wat sneu... Dan moet er intern wel iets echt niet goed zitten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga zo maar ff mn kat in mn verhuisdoos stoppen en op naar de dierenarts! Beestje zit nu al heel de ochtend in de kattenbak verstopt en begint te blazen als ik bij dr in de buurt kom... Ware liefde
Yeah ze is echt niet ok, dus ben benieuwd wat het is, of het haar pootje is of iets anders...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef koei het volgende:
[..]
Wat sneu... Dan moet er intern wel iets echt niet goed zitten...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga zo maar ff mn kat in mn verhuisdoos stoppen en op naar de dierenarts! Beestje zit nu al heel de ochtend in de kattenbak verstopt en begint te blazen als ik bij dr in de buurt kom... Ware liefde
Hopen dat het niet te ernstig is, arm beesie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Nouja, als ze de hele tijd op de kattenbak verstopt zit zal het wel een bacterie of verstopping ofzo zijn. Anders zoek je wel een andere fijnere verstopplaats lijkt me. Bij een mannetje denk je dan meteen nierstenen, maar dat is vooral een kwaal van katers en komt bij poezen veel minder voor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ze is echt niet ok, dus ben benieuwd wat het is, of het haar pootje is of iets anders...
Koei just went full cat ladyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:29 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, als ze de hele tijd op de kattenbak verstopt zit zal het wel een bacterie of verstopping ofzo zijn. Anders zoek je wel een andere fijnere verstopplaats lijkt me. Bij een mannetje denk je dan meteen nierstenen, maar dat is vooral een kwaal van katers en komt bij poezen veel minder voor.
Komt vrijwel niet bij poezen voor, enkel bij katers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef badboynova het volgende:
blaasgruis, dit heeft mijn kat ook gehad. ga maar zo snel mogelijk naar de arts toe, anders kan het erg verkeerd gaan.
Tss, ik heb er maar twee. Om full cat lady te gaan moet je er minimaal vier hebben of drie waarvan er één flink wat mankeert en eigenlijk al dood had moeten zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Koei just went full cat lady
Verstopping moet je toch wel kunnen zien aan een bol buikje ofzo?
Heb ik ook bij een van mijn katers gehad. Moet nu verplicht dagelijks dieetvoer eten (en dan ook de low carb variant) en dat kost me ongeveer 50 euro per twee maanden voor twee kattenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ging er vanuit dat spank een kater heeft, dit omdat hy het over een kat had.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef koei het volgende:
[..]
Komt vrijwel niet bij poezen voor, enkel bij katers.
En ik ben blij dat mijn katten enkel bij de kattenbak komen als het nodig is. Verder brengen ze bij voorkeur hun tijd door op bed, in de wasmand en onder het wasrek. En van die vieze scheten laten ze gelukkig ook erg weinig, dat verschilt per kat.
http://videosift.com/vide(...)y-feeds-her-130-catsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef koei het volgende:
[..]
Tss, ik heb er maar twee. Om full cat lady te gaan moet je er minimaal vier hebben of drie waarvan er één flink wat mankeert en eigenlijk al dood had moeten zijn.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Wuppie (onze kitten) verstopt zich ook regelmatig in de kattenbak, dus zo gek is dat niet eigenlijk. Altijd fijn als ze een tijdje in die stinkbak zitten en dan lekker op schoot willen kruipen
Oh en Wuppie kan stinkscheten laten... echt niet normaal meerDe eerste paar keer beschuldigden mijn vriendin en ik elkaar nog, maar toen bleek er zo'n putlucht uit dat kleine ding te kunnen komen
Klopt, vet handigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]en mocht jij er ooit een laten kun je altijd nog Wuppie de schuld geven
kat is de onzijdige variant, geen afkorting voor kater ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat spank een kater heeft, dit omdat hy het over een kat had.
quote:
Heerlijk linksquote:
quote:
Verhangen wou sowieso welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Het klopt wel. Vooral het CDA vind ik nog steeds zeer slap. Eerst nee schudden zodra het woord PVV valt, en omdat machtige man Lubbers opeens op komt draven en aandringt zeggen ze opeens ja
Wiequote:
Bullshit. Dat weet je ook wel. Hij wou in eerste instantie van geen wijken weten. VVD was aanwezig, PVV, maar CDA liet het steeds maar weer afweten. Zal lekker lang duren dit kabinetquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, terug van de dierenarts. Wat een ellende zeg dat beest, dierenarts moest weer zo'n ovenwant aan omdat ze het niet aandurfte, maargoed... Het lijkt toch het pootje te zijn, maar helemaal zeker is het allemaal niet, op het gevoel lijkt er niets mis maar het was onmogelijk om te kijken wanneer guinness pijn had omdat ze continu aan het grommen en blazen was![]()
Heb in ieder geval pijnstillers, en ze gaat binnenkort onder het mes om de staaf in dr pootje te verwijderen (blijkbaar moest die eruit, niemand had mij ooit wat gezegd...), misschien is dat het wel... Dan tegelijkertijd met die operatie doen ze een röntgen zodat ze kunnen zien of er iets kapot is
wat een mietje die dierenarts, mijn dierenarts liet gewoon merken dat ze de baas was door een van de heren met z'n borst tegen de tafel te drukken zodra 'ie ook maar een poot uitstakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, terug van de dierenarts. Wat een ellende zeg dat beest, dierenarts moest weer zo'n ovenwant aan omdat ze het niet aandurfte, maargoed... Het lijkt toch het pootje te zijn, maar helemaal zeker is het allemaal niet, op het gevoel lijkt er niets mis maar het was onmogelijk om te kijken wanneer guinness pijn had omdat ze continu aan het grommen en blazen was![]()
Heb in ieder geval pijnstillers, en ze gaat binnenkort onder het mes om de staaf in dr pootje te verwijderen (blijkbaar moest die eruit, niemand had mij ooit wat gezegd...), misschien is dat het wel... Dan tegelijkertijd met die operatie doen ze een röntgen zodat ze kunnen zien of er iets kapot is
Yeah ze is wel een mietje, ik pakte guinness ook gewoon goed vast en drukte dr tegen de tafel aan, daarna was ze stukken rustiger...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:00 schreef errrbek het volgende:
[..]
wat een mietje die dierenarts, mijn dierenarts liet gewoon merken dat ze de baas was door een van de heren met z'n borst tegen de tafel te drukken zodra 'ie ook maar een poot uitstak
oh en ze ligt waarschijnlijk in de kattenbak, omdat het een veilige plek is spank!
Als ik mijn kat in de houdgreep neem is ze helemaal stil maar begint ze echt heeeel laag continu te miauwen. Heel zielig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ze is wel een mietje, ik pakte guinness ook gewoon goed vast en drukte dr tegen de tafel aan, daarna was ze stukken rustiger...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als ik mijn kat in de houdgreep neem is ze helemaal stil maar begint ze echt heeeel laag continu te miauwen. Heel zielig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Nebo het volgende:
Ik Shutter Island kopen. Doe ik het doosje open, staat er Case 39 op de disc. Ik maar denken dat dat iets is uit de film wat belangrijk is of iets dergelijks. Ga ik kijken, komt eerst Shutter Island voorbij in de 'binnenkort verwacht', dus daar dacht ik al van 'hmmm lekker logisch'. Niet echt het hoofdmenu bekeken maar direct op play gedrukt. Eerste 20 minuten gekeken, nog gedacht van 'aaah nee speelt die snol erin?' en toen had ik zoiets van 'hmm waar blijft Leonardo nou eigenlijk en wat heeft dit allemaal met dat eiland te maken?'.... Pas toen ging er een lampje branden dat ik de verkeerde dvd had meegekregen.
Baas! Je kat naar een biermerk venoemenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ze is wel een mietje, ik pakte guinness ook gewoon goed vast en drukte dr tegen de tafel aan, daarna was ze stukken rustiger...
Dat valt ook wel mee (vind ik danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Baas! Je kat naar een biermerk venoemen![]()
(Nee, het is ontzettend goor bier)
FRS?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Nebo het volgende:
Ik Shutter Island kopen. Doe ik het doosje open, staat er Case 39 op de disc. Ik maar denken dat dat iets is uit de film wat belangrijk is of iets dergelijks. Ga ik kijken, komt eerst Shutter Island voorbij in de 'binnenkort verwacht', dus daar dacht ik al van 'hmmm lekker logisch'. Niet echt het hoofdmenu bekeken maar direct op play gedrukt. Eerste 20 minuten gekeken, nog gedacht van 'aaah nee speelt die snol erin?' en toen had ik zoiets van 'hmm waar blijft Leonardo nou eigenlijk en wat heeft dit allemaal met dat eiland te maken?'.... Pas toen ging er een lampje branden dat ik de verkeerde dvd had meegekregen.
Jep, maar het is volgens mij de eerste keer dat het me overkomt.quote:
Want zij was zeker een moslima in een Servisch dorp die riep dat ze het schijt konden krijgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef badboynova het volgende:
Nu snap ik waarom er oorlog was in de Balkan
Je hoeft de FRS niet te verdedigen hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jep, maar het is volgens mij de eerste keer dat het me overkomt.
Ik verdedig mezelf meer dat ik het pas heel laat als het mogelijke probleem ontdektequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hoeft de FRS niet te verdedigen hooriedereen weet dat het een matige winkel is
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Want zij was zeker een moslima in een Servisch dorp die riep dat ze het schijt konden krijgen?
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef Nectar het volgende:
Jongens, als je een aardappel schilt en je doet vervolgens peper en zout op, heb je dan een geroosterde aardappel?
Verrassing: Niet iedereen heeft een miljoenenbudget om een clip te schieten. Kijk maar op TV Oranje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
wat een vage clips en liedjes hebben ze op you tube staan, het is maar goed dat ze TETTEN heeft
Hoi, ik ben beleidsmedewerker bij het Ministerie voor Domme Vragen en we kunnen mensen als jij zeker goed gebruiken! Laat het even weten als je geïnteresseerd bent in een functie als consultant.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef Nectar het volgende:
Jongens, als je een aardappel schilt en je doet vervolgens peper en zout op, heb je dan een geroosterde aardappel?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef Nectar het volgende:
Fokken vanuit spanjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef koei het volgende:
de treinconducteur hier roept in het spaans de stations om
Moeten we je alweer in Spanje komen ophalen, omdat je weer in slaap ben gevallen in de treinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef koei het volgende:
de treinconducteur hier roept in het spaans de stations om
Ze zit waarschijnlijk ergens in Midden-Amerika. ahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Moeten we je alweer in Spanje komen ophalen, omdat je weer in slaap ben gevallen in de trein
Alleen als je de honing uit het potje zuigt en de afzuigkap in de hoogste stand zet, maar dat kan alleen als de zout voor de peper is gekocht en het schilmesje is gesteriliseerd in Cuba met Hokkietokkie kiwi's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef Nectar het volgende:
Hoe ging je date trouwens?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Alleen als je de honing uit het potje zuigt en de afzuigkap in de hoogste stand zet, maar dat kan alleen als de zout voor de peper is gekocht en het schilmesje is gesteriliseerd in Cuba met Hokkietokkie kiwi's.
ik kon een brede grijns niet echt onderdrukkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik een Nozzman echt een beetje smakeloos vind.
Ik vond hem ook wel tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef errrbek het volgende:
[..]
ik kon een brede grijns niet echt onderdrukken
Qft!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef errrbek het volgende:
[..]
ik kon een brede grijns niet echt onderdrukken
Meh, had er al iets over in de GCC SC gezetquote:
Ja, maar daar kunnen sommigen van ons toch helemaal niet kijken!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meh, had er al iets over in de GCC SC gezet
Blauwtje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
O die lees ik nooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal zeker van wat voor kleurquote:
Je hebt binnen de crew echt de taak van Frankii overgenomen volgens mij he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O die lees ik nooitMoet ik eigenlijk wel doen daar gezelligheid mijn rol in de crew is
Ik stem zoals altijd voor duidelijkheid vragen....Doe ik zelf ook altijd en vind het ook prima als een man dat bij mij doetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal zeker van wat voor kleur
Zoveel drink in nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt binnen de crew echt de taak van Frankii overgenomen volgens mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |