Graziequote:
Ah oke, ik dacht dat hij iets van smaak begon te ontwikkelen, ik schrok al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry, door Benny's afwezigheid heb ik de maisjuhs niet meegenomen vorige week.
Inmiddels 27 maisjuhs. Zo rond de 5 per aflevering![]()
De eckte hè
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:59 schreef Karina het volgende:
Dit keer maar op tijd de tv aan doen, anders mis ik WEER het begin.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht dat hij iets van smaak begon te ontwikkelen, ik schrok al.
quote:
Vind je het wat? Of mee eens?quote:
Ik had nog een fles roze Proseccoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KarinaaaaaaaIk vroeg net al of je drankje al koud stond
Ik weet het verband niet helemaal, ik gooi het altijd op de zus ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht vroegah altijd dat Linda de oudere zus van Johnny was.
Ik ben het met je eens, helemaalquote:
Nepnagels of eigen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
En ik kan niet zo goed typen, mijn nagels zijn te lang.
Tante is ze, zus van Johnny's vaderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het verband niet helemaal, ik gooi het altijd op de zus ja.
Tante.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Linda trekt wekelijks bijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tante.Maar Johnny had ouwe kop en Linda jong daarom.
Tantequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens ja, vandaar dat ik ze eens in de zoveel weken bijknipquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had nog een fles roze ProseccoGeen zoutjes, ik had patat gegeten vanavond en zit nog hardstikke vol.
En ik kan niet zo goed typen, mijn nagels zijn te lang.
Oh maar dan leer je toch vanzelf typen? Omdat ze langzaam groeien. Ik typ gewoon met de vingers praktisch plat op de toetsenquote:
John. Over John gesproken. John Ewbankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Tante
Linda is de zus van John (van Endemol)
Linda.quote:
Nah ik heb altijd lange nagels gehad, maar als ze te lang worden heb ik er toch wel last vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar dan leer je toch vanzelf typen? Omdat ze langzaam groeien. Ik typ gewoon met de vingers praktisch plat op de toetsen
Heb ik niks meequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John. Over John gesproken. John EwbankMaar wel dan voor ie buiten de deur ging hengelen.
Nou ik typ niet zo heel vaak op mijn laptop, op mijn normale toetsenbord gaat het wel. Morgen gaan die nagels er weer af, helemaal niet handig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar dan leer je toch vanzelf typen? Omdat ze langzaam groeien. Ik typ gewoon met de vingers praktisch plat op de toetsen
Ik vind hem een kutkop hebben. Hij is knap maar op een irritante manier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John. Over John gesproken. John EwbankMaar wel dan voor ie buiten de deur ging hengelen.
Shit je hebt gelijk, ik dacht er niet aan omdat ik ze idd altijd op tijd vijlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik heb altijd lange nagels gehad, maar als ze te lang worden heb ik er toch wel last van
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk, ik dacht er niet aan omdat ik ze idd altijd op tijd vijl
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik snap al waarom er tijdens Popstars niet zoveel reclame is, dat maken ze nu goed, tijdens Shownieuws.
Beter toch dan die 3 lagen shag van Beauquote:
Jaaquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beter toch dan die 3 lagen shag van Beauen Kraay
Omdat het nep is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh oh die Beau is toch wel diep gezonken zeg, ik vond hem altijd zo leuk bij Boulevard, dat kijk ik nu ook helemaal niet meer. En waarom zo een raar spleetje daar in het midden van die baard?
Ze heeft een batshoofd.quote:
Het is een HJ-baardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh oh die Beau is toch wel diep gezonken zeg, ik vond hem altijd zo leuk bij Boulevard, dat kijk ik nu ook helemaal niet meer. En waarom zo een raar spleetje daar in het midden van die baard?
Ik vind het altijd een korpsbalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Ja toch he? Ik vond het er al zo raar uitzien. Waarom doet hij in godsnaam een nepbaard op? En Johnny de Mol met zijn mutsjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |