Welnee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Myraela is toch niet verplicht om foto's van zichzelf te laten zien ofwa?
[quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Oh. En als je iets over mij wilt weten moet je eens proberen het gewoon te vragen. Er is geen vraag die ik niet gewoon beantwoord hoor.
Jawel, maar ik moet het even wat handiger formuleren, dat lukt niet erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij was hij aardig serieus.
Wanneer kom je gezellig weekendje Emmen doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Oh. En als je iets over mij wilt weten moet je eens proberen het gewoon te vragen. Er is geen vraag die ik niet gewoon beantwoord hoor.
OH dat is een vet cool nummerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Pat: durf je het aan stand by me waarbij ik de baspartij voor mijn rekening neem?
I get that a lot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, tuurlijk nietDaar gaat het ook niet om. Waar gaat het wel om? Geez, zit ik me weer in de penarie te lullen? godver.
dan doet die echt belachelijk lang over het laden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom verander je je mobiele layout niet in Silver of Bagger?.
Woon je in Emmen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer kom je gezellig weekendje Emmen doen?
Ik snap je punt wel, maar aan de andere kant is niet iedereen zo dat ze dingen zeggen zonder dat er iemand specifiek naar vraagt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet het even wat handiger formuleren, dat lukt niet erg eigenlijk.
Die heb ik vanmorgen nog gekaraook'tquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Pat: durf je het aan stand by me waarbij ik de baspartij voor mijn rekening neem?
Spare the trouble, er was geen PI. Sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
dan doet die echt belachelijk lang over het laden.
Nee. Maar carequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen nog gekaraook't
Heet dat zo?
ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[[ afbeelding ] ] Vind je mij lief![]()
![]()
?
Yay, nu kan ik weer rustig slapen straksquote:
Nee, je hebt ook gelijk ook. Ik had er niet over moeten beginnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar aan de andere kant is niet iedereen zo dat ze dingen zeggen zonder dat er iemand specifiek naar vraagt.
Jaquote:
Ik ga morgen naar friesland is dat al in de buurt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer kom je gezellig weekendje Emmen doen?
Neuken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Zeroku het volgende:
We hebben het over homo's en kijk eens wie er meteen isGrapje Patrick
![]()
Oh, dat zeg ik niet. Beetje weerstand is af en toe wel okéquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook gelijk ook. Ik had er niet over moeten beginnen.
Voor mij was het weer even geledenquote:
Gast ik zit me al een half uur te sjorren op jouw FoBo.quote:
Alle Duiven Op Den Dam!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Patje
Welk nummer gaan we zingen?
Ow, da's niet eens zo heul ver weg.quote:
Doe Soos de groetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar friesland is dat al in de buurt?
Je mag wel. Wat is er dat je nu denkt niet te weten? Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook gelijk ook. Ik had er niet over moeten beginnen.
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik heb mn vriend nog niet eens gefeliciteerd dat ie het al 4 jaar met me uithoudt
Uhm ik rij in een uurtje naar Sneekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar friesland is dat al in de buurt?
Waar woon jij danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow, da's niet eens zo heul ver weg..
* weg isquote:
Kusjekroelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast ik zit me al een half uur te sjorren op jouw FoBo.
Ollahquote:
Doe ik straks om 23:59quote:
quote:
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Zwolle.quote:
He, ik was er al eerder hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef crv het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
OEH!!!quote:
Zijn er ouwe verhaaltjes?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Chowi, wanneer komen er trouwens nieuwe verhaaltjes?
ja maar ik was ff wegquote:
Ik bedoel d'r LJ.quote:
Hmm, ik ben wel ergens mee bezig, maar niet op mijn LiveJournal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Chowi, wanneer komen er trouwens nieuwe verhaaltjes?
Das kutquote:
Wat heb je misdaan ?quote:En dan zondag 2 x 4 uur in de trein zitten
Oh, niks specifieks eigenlijk. Het viel me gewoon op dat je zo veel praatjes had over mannen die vrouwenlichamen mooi vinden etc, terwijl je zelf in duisternis gehuld blijft zeg maar. Een paar dingen die als diagnostisch gezien worden voor zogenaamde Internethelden. Mede gekoppeld aan je voortdurende internetproblemen en de berichtgeving daarover. Ik zou dat anders gedaan hebben. Maar goed, ik ben ook de ALwetende niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag wel. Wat is er dat je nu denkt niet te weten? Wat wil je weten?
*nu wel weetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hmm, ik ben wel ergens mee bezig, maar niet op mijn LiveJournal.
Gondolettaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
Noem maar even een random steekwoord waar ik op voort kan borduren en wie weet komt er wat uit..
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OEH!!!
Dan vind ik dat we best wel een keer een bakkie kunnen doen samen![]()
En nee dat is geen synoniem voor wilde ruige lesboseks
ben gevlucht toen poepstars begon, heb wat huishoudelijke taken verrichtquote:
Een eenzame Japanner. Achterlaten door zijn enige zoon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hmm, ik ben wel ergens mee bezig, maar niet op mijn LiveJournal.
Wil je een verzoekje doen dan?. Noem maar even een random steekwoord waar ik op voort kan borduren en wie weet komt er wat uit.
.
LiveJournalquote:
Wut?quote:
Precies, ga maar eens wat research doen voordat je wat schrijftquote:
Dat is dat ding in de Efteling.quote:
Dat is geen steekwoord maar wel verdomd inspirerend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een eenzame Japanner. Achterlaten door zijn enige zoon.
[..]
LiveJournal.
Ghehe.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Klinkt goed..
Maar dan niet in een plaats 'in het midden', zeg maar, want dat is in dit geval volgens mij Hoogeveen..
Oh ja, als ze daar meer over te melden heeft, "Efteling" mag ookquote:
Nee. Een blog, waar je neer kan gooien wat je wil. En Chowi gooit er verdomd mooie dingen neerquote:
Alweer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga naar Scheveningen, naar Marietje Poppins
Hihihihi homo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, kijk, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een blog, waar je neer kan gooien wat je wil. En Chowi gooit er verdomd mooie dingen neer.
oh en das leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik denk dat je er gewoon op de verkeerde momenten bejt dan. Want ik heb mezelf al behoorlijk bloot gegeven in deze sc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, niks specifieks eigenlijk. Het viel me gewoon op dat je zo veel praatjes had over mannen die vrouwenlichamen mooi vinden etc, terwijl je zelf in duisternis gehuld blijft zeg maar. Een paar dingen die als diagnostisch gezien worden voor zogenaamde Internethelden. Mede gekoppeld aan je voortdurende internetproblemen en de berichtgeving daarover. Ik zou dat anders gedaan hebben. Maar goed, ik ben ook de ALwetende niet natuurlijk.
Heb ik die link al?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een blog, waar je neer kan gooien wat je wil. En Chowi gooit er verdomd mooie dingen neer.
Het zal maar over je gezegd wordenquote:geloof vanaf de eerste keer dat ik je sprak op IRC had ik al gelijk zoiets van dat is niet een van de normaalste mensen hier, die moet ik onthouden
Geen idee, maar een post boven je staat iequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik die link al?
Dan ga ik morgen lezen![]()
Ga nu naar bed. Vannacht maar 4,5 uur geslapen, toen ruim 5 uur in de auto gezeten en net nog gewerkt. Ik ben soort van dood
Gebladwijzerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
http://chowi.livejournal.com/
[/ongegeneerde zelfpromotie]
ik zla er morgen eens naar kijken, als ik nuchter benquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
http://chowi.livejournal.com/
[/ongegeneerde zelfpromotie]
Lieverd hoe is het afgelopen met die ene jongen van de sms?quote:
nou heel veel fun danquote:
waar haal jij het idee vandaan dat je morgen nuchter bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
ik zla er morgen eens naar kijken, als ik nuchter ben
quote:
Wat lief van jullie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
ik zla er morgen eens naar kijken, als ik nuchter ben
JIJ!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:18 schreef crv het volgende:
[..]
waar haal jij het idee vandaan dat je morgen nuchter bent
Oh, die is van 't padje af... hij wil graag afspreken, en uit leggen wat er allemaal aan de hand is. Maar heeft tijd nodigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd hoe is het afgelopen met die ene jongen van de sms?
Jij bent een echte musicalliefhebber?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik wou wel nog een keer gaan ja, maar zo snel was eigenlijk niet de bedoeling
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
HeePatrique, hoezo denken mensen dat jij zo goed kan zingen?
Omdat hij hier zo'n kek filmpje had geüploadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
HeePatrique, hoezo denken mensen dat jij zo goed kan zingen?
Wishfull thinking?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:18 schreef crv het volgende:
[..]
waar haal jij het idee vandaan dat je morgen nuchter bent
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |