Wat doe jij dat toch goed, oplettend Modjequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef zquing het volgende:
[..]
laat ik even de mod uithangen en de OP quoten
[..]
dit soort reacties willen we dus niet hebben
quote:
jup, gewoon niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:27 schreef robin007bond het volgende:
Filecrop is een search engine..
Of is animesuki etc. noemen tegenwoordig ook verboden? :p
Omdat het een gratis muismat is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
waarom zo'n d'r tieten niet dikker als polsondersteuning
Als IMAGIN dat niet doet, kan je altijd de novels lezen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef zquing het volgende:
Spice and Wolf is tof, hoop dat ze een S3 maken
moet ik gaan lezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als IMAGIN dat niet doet, kan je altijd de novels lezen...
Ja, wie leest er tegenwoordig nog subsquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jay, laten we doen alsof we allemaal anime kijken zonder de ondertitels te lezen.
...of een 'kawai' japans schoolmeisje naast zich, die het allemaal kan vertalen voor ze...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen heeft toch tegenwoordig een Japans gehoorimplantaat?
Die van mij kon geen Japansquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...of een 'kawai' japans schoolmeisje naast zich, die het allemaal kan vertalen voor ze...
Het was ook een chineesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien was het stiekum een chinees die zich voordeed als japanse!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |