quote:
Nah, de .com is in principe nog alleen voor uitbreiding qua schijfruimte (Ongelimiteerd).
En momenteel zit ik ook in 4 engelse groepen, waarbij ik en nog 2 mensen weer bezig zijn met een engelse groep op te richten. Ik ga het druk krijgen, yeui
Weliswaar had ik dat idee al een jaartje, maar daar ga ik (nog) niet aan beginnen, omdat er toch al genoeg engelse groepen zijn die snel en tegelijk goed zijn, en tenslotte moet Nederland maar is wat wakker worden op dit gebied.
We zijn nu zeg maar bezig om een (klein) community te beginnen met wat uitgebreidde profielen, streams, comments, spelletjes etc...
En zoals je al gemerkt hebt, hoef ik niet eens naar het engels te vertalen noch mijn site in het engels te zetten om DMCA's te krijgen

En waarschijnlijk krijg ik binnenkort nog een DMCA van FUNi vanwege Ookami-san, maar die fikken we ook weer aan... Ben die dingen zat geworden.
DMCA's

EDIT: En de .nl website ligt soms wat offline of laadt helemaal niet, vandaar dat we er ook een .com bij hebben, zodat we in ieder geval bereikbaar blijven
[ Bericht 7% gewijzigd door Koito91 op 08-08-2010 23:16:42 ]