Aaah nee johquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef gniffie het volgende:
Gundam 00 is pure saaiheid, na 10 afleveringen uitgezet. Al dat politieke gezever komt me de strot uit en er is totaal geen koele soundtrack
Je gaat internationaal (Engels)?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:34 schreef SleepSub het volgende:
Ja, TT zal de komende paar uur nog offline liggen [Over 17/18 uur zal het weer online zijn, als het goed is...].
and I'm back, had ademhalings problemen, nu nog steeds maar minder, dus ik kan er weer lekker tegenaan![]()
Belgiëquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef gniffie het volgende:
Nederlands is ook internationaal, belgie en zulks
Nah, de .com is in principe nog alleen voor uitbreiding qua schijfruimte (Ongelimiteerd).quote:
Ik vind die ene blonde (moeder van die kenjie)van de Pfaffs altijd zo geilquote:
Pics?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik vind die ene blonde (moeder van die kenjie)van de Pfaffs altijd zo geil
ze is best lilluk ik bedoel milferigquote:
waarom zo'n d'r tieten niet dikker als polsondersteuningquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef SleepSub het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie van mijn Morishima-senpai muismat?
Anime: Amagami SS
Arc: 1
[ afbeelding ]
ze blijven nog steeds plat, kan je ze nog wel dikker makenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
waarom zo'n d'r tieten niet dikker als polsondersteuning
laat ik even de mod uithangen en de OP quotenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Yi-Long het volgende:
Bartender is vrijwel niet te downloaden via torrents geloof ik. ALS ik al aflevering vind, zijn er belachelijk weinig seeds...
quote:Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.
dit soort reacties willen we dus niet hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[url]*KLIK*[/url]
Megaupload is je beste vriend.
Wat doe jij dat toch goed, oplettend Modjequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef zquing het volgende:
[..]
laat ik even de mod uithangen en de OP quoten
[..]
dit soort reacties willen we dus niet hebben
quote:
jup, gewoon niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:27 schreef robin007bond het volgende:
Filecrop is een search engine..
Of is animesuki etc. noemen tegenwoordig ook verboden? :p
Omdat het een gratis muismat is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
waarom zo'n d'r tieten niet dikker als polsondersteuning
Als IMAGIN dat niet doet, kan je altijd de novels lezen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef zquing het volgende:
Spice and Wolf is tof, hoop dat ze een S3 maken
moet ik gaan lezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als IMAGIN dat niet doet, kan je altijd de novels lezen...
Ja, wie leest er tegenwoordig nog subsquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jay, laten we doen alsof we allemaal anime kijken zonder de ondertitels te lezen.
...of een 'kawai' japans schoolmeisje naast zich, die het allemaal kan vertalen voor ze...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen heeft toch tegenwoordig een Japans gehoorimplantaat?
Die van mij kon geen Japansquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...of een 'kawai' japans schoolmeisje naast zich, die het allemaal kan vertalen voor ze...
Het was ook een chineesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien was het stiekum een chinees die zich voordeed als japanse!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |