Nee dat heb je niet. Hup, aan het werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Welke
Als je de chart bedoelt: Die is gek, heb meer te doen![]()
Hahaha gniffie kijkt naar Shoujo-shit!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef gniffie het volgende:
Sleep vertaal dat is voor ons
Edit:
die 2de en 4de van de eerste rij lijken me iets, rest is kut![]()
Die 4d eis toch bakuman? eerste 20 chapters van gelezen, die hsit is baas![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef Qunix het volgende:
HotD is wel oke...
Maar wel enorm veel spelfouten zeg, Sleepsub
anders rot je ff op Qunixquote:Comment: Yay~ And again, we all are deaf to hear the correct ED lyrics | This is a v0, so expect the GOOD RELEASE with GOOD QUALITY later | Dus ga niet klagen van slechte kwaliteit, dat komt later... moet nu per direct naar de bank wat regelen... XD!
Taalgebruik hier...quote:
Dyslexie hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Qunix het volgende:
Cool!
Project Railgun 2
Hakuōki Shinsengumi Kitan 2
Arakawa Under The Bridge 2
En nog 2 interessante waarbij ik de naam nog niet kan ontcijferen
Ik kijk uit naar volgend seizoen!
[..]
Taalgebruik hier...![]()
Dat is toch iedere week?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef gniffie het volgende:
HOTD 06 loopt door tot 23:30 , dus na de ED is er nog een stukkie !!!
Geef niet.quote:
Bij alle eps gaat het een stukje door na de ED.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef gniffie het volgende:
HOTD 06 loopt door tot 23:30 , dus na de ED is er nog een stukkie !!!
Ik moet eerst de puntjes op de spreekwoordelijke "i" van mijn scriptie zetten die ik morgen ga inleveren. Daarna mag ik pas van mezelf HOTD, Occult Academy en Legend of Legendary Heroes van deze week kijken!quote:
Mijn commentaar op HOTD 6: FANSERVICE heeft een nieuwe meetlatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik moet eerst de puntjes op de spreekwoordelijke "i" van mijn scriptie zetten die ik morgen ga inleveren. Daarna mag ik pas van mezelf HOTD, Occult Academy en Legend of Legendary Heroes van deze week kijken!
One Piece is een betere kandidaat voor beste serie ooit. Kijk maar naar de verkoopcijfers...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef gniffie het volgende:
heej cakeje , hoe is rahx; de beste serie ooit?
Maar... maar...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef gniffie het volgende:
stop is met dat :effort:![]()
maar hulde dat je sekirei subt, seizoen 1 was legendarisch
Ga NGE kijken, heb je straks zelfmoordneigingenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
ik ben depressief en heb iets nodig om weer wat happy te worden,
shikiquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:26 schreef JDx het volgende:
Ik volg nu HOTD en Occult, nog iets wat erop lijkt? Heb zin om meteen aardig wat afleveringen achter elkaar te kijken van een nieuwe serie.
Vagina!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef SleepSub het volgende:
Wow...![]()
Achja, ik had het even druk met men bank en andere zaken, vandaar dat ik het ook een V0 gaf, zodat mensen juist daarover niet zeuren![]()
En de RAW die ik had encoded was een snelle encode van de .TS, dus daarom komt er zeker al een normale release, alleen daar komt :effort: weer bij kijken...![]()
Geen Shiki? Ik was aan het wachten tot je er nog mee zou komen, maar als het nog echt lang gaat duren stap ik over op een Engelse groep. Spoilers vermijden kost moeite... Je weet zelf. :'Dquote:Ik denk dat het morgen klaar is, ben nu bezig met wat andere projecten die even snel gedaan moeten worden, inclusief Naruto, K-On, Digimon, Amagami SS en Sekirei...
En over 1 week mogen weer wat mensen "solliciteren" als vertaler en deze keer als Checker.
Ik geef het op qua checking, teveel :effort, teveel gedoe en teveel gezeik~ DO NOT WANT![]()
Heb nog maar tot aflevering 3 gezienquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef gniffie het volgende:
heej cakeje , hoe is rahx; de beste serie ooit?
quote:
Ga dan maar voor de engelse subs, ik heb gisteren te horen gekregen dat de vertaler er geen zin meer in heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen Shiki? Ik was aan het wachten tot je er nog mee zou komen, maar als het nog echt lang gaat duren stap ik over op een Engelse groep. Spoilers vermijden kost moeite... Je weet zelf. :'D
okquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef SleepSub het volgende:
Oké, ik ben nu ook officieel kwaad vanwege de HOTD 6 release van ons...![]()
Whut is er gebeurd? Volgens mij lag ik in coma te typen en anders was ik wel bezopen aan het vertalen, alhoewel dat moeilijk gaat, want ik drink geen alcohol![]()
Ik wist dat er een "paar" foutjes in zaten, maar niet zoveel. Gelukkig is het een v0...
* SleepSub vertrekt met zijn boot naar zijn hoofdkwartier en gaat ervoor zorgen dat er morgen een fatsoenlijke release beschikbaar is...
Nogmaals sorry
Nah, de meeste vertalers van men groep vertalen het toch vanuit het Engels naar het Nederlands.quote:
Wat zijn de eisen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Nah, de meeste vertalers van men groep vertalen het toch vanuit het Engels naar het Nederlands.
Dus als je voldoende weet van Engels en Nederlands mag die persoon zich direct aanmelden.
Evenals checkers, want ik word er een beetje moe van, van al die spelling en grammaticale fouten.
Laat me raden, je gaat het gewoon door google translator gooienquote:
1 week eerder of later maakt me nu ook niet meer uit.quote:
Die 2 favoriete comments er ook onder, goede vondstquote:
Een vertaling van een vertaling van een adaptatie... Ik krijg er bijna zin van om de manga te lezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Nah, de meeste vertalers van men groep vertalen het toch vanuit het Engels naar het Nederlands.
Dus als je voldoende weet van Engels en Nederlands mag die persoon zich direct aanmelden.
Evenals checkers, want ik word er een beetje moe van, van al die spelling en grammaticale fouten.
Ik zie het tegemoet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef SleepSub het volgende:
[..]
1 week eerder of later maakt me nu ook niet meer uit.
De sollicitaties zijn zometeen open voor Vertaler, voor Checker moet ik nog een sollicitatie-formuliertje maken.
Daarop zie je gelijk alle eisen voordat je het gaat invullen.
Ik kijk van Umee... Goed is 'i niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet iemand trouwens een goede groep om Twilight Shiki van te downloaden?
Als het niet goed is... Waarom kijk je die van hun dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kijk van Umee... Goed is 'i niet.
dat wist ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Qunix het volgende:
Bij alle eps gaat het een stukje door na de ED.
Dat kondigen ze toch meestal wel aan? Tis niet dat ze doen "lalala credits, lalalala BAMSPOILERSOMGOMGOMGWTFBBQTHXBAI!!!!"... toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat wist ik niet, ik kijk nooit ED's en ben altijd bang dat er een comming next week stukje komt en ik haat spoilers
Zo, formulier voor Vertaler is open...quote:
Niks, onmogelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog eff Occult Academy kijken en dan pitten.
Sleepsub, jankend in slaap vallen is niet goed. Gozer het is niet alsof je betaald word voor het maken van fansubs... Je kan best wel een tandje lager werken.
Heb niks anders te doen, helaas...quote:
Probeer meisjes te ontmoetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:06 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Heb niks anders te doen, helaas...
Terwijl ik bezig ben met mijn eigen groep en in 4 (binnenkort 5) engelse groepen zit, heb ik nog steeds tijd voor games, uitgaan etc...
En bekijk momenteel zelf ook nog 30+ anime's, en dan nog heb ik tijd teveel
Sorry heb al een vriendinquote:
Uitslapen is werkelijk het enige dat ik absoluut niet kanquote:
Mag ik er niet naast komen liggen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef hexje het volgende:
Kibbelen jullie lekker verder. Ik ga naar bed. Slaap lekker iedereen
Slaapse dan maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef hexje het volgende:
Kibbelen jullie lekker verder. Ik ga naar bed. Slaap lekker iedereen
Het is beide niet opwindend. Waarom help je me niet?quote:
Ehhh................ * hexje bloostquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is beide niet opwindend. Waarom help je me niet?
Ah, vandaar dat ze er uit lagen. Weten we ook welke stomme flikkers dat nodig vonden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Slaapse dan maar![]()
Trouwens, TT had een Ddos aanval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |