Nee dat heb je niet. Hup, aan het werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Welke
Als je de chart bedoelt: Die is gek, heb meer te doen![]()
Hahaha gniffie kijkt naar Shoujo-shit!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef gniffie het volgende:
Sleep vertaal dat is voor ons
Edit:
die 2de en 4de van de eerste rij lijken me iets, rest is kut![]()
Die 4d eis toch bakuman? eerste 20 chapters van gelezen, die hsit is baas![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef Qunix het volgende:
HotD is wel oke...
Maar wel enorm veel spelfouten zeg, Sleepsub
anders rot je ff op Qunixquote:Comment: Yay~ And again, we all are deaf to hear the correct ED lyrics | This is a v0, so expect the GOOD RELEASE with GOOD QUALITY later | Dus ga niet klagen van slechte kwaliteit, dat komt later... moet nu per direct naar de bank wat regelen... XD!
Taalgebruik hier...quote:
Dyslexie hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Qunix het volgende:
Cool!
Project Railgun 2
Hakuōki Shinsengumi Kitan 2
Arakawa Under The Bridge 2
En nog 2 interessante waarbij ik de naam nog niet kan ontcijferen
Ik kijk uit naar volgend seizoen!
[..]
Taalgebruik hier...![]()
Dat is toch iedere week?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef gniffie het volgende:
HOTD 06 loopt door tot 23:30 , dus na de ED is er nog een stukkie !!!
Geef niet.quote:
Bij alle eps gaat het een stukje door na de ED.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef gniffie het volgende:
HOTD 06 loopt door tot 23:30 , dus na de ED is er nog een stukkie !!!
Ik moet eerst de puntjes op de spreekwoordelijke "i" van mijn scriptie zetten die ik morgen ga inleveren. Daarna mag ik pas van mezelf HOTD, Occult Academy en Legend of Legendary Heroes van deze week kijken!quote:
Mijn commentaar op HOTD 6: FANSERVICE heeft een nieuwe meetlatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik moet eerst de puntjes op de spreekwoordelijke "i" van mijn scriptie zetten die ik morgen ga inleveren. Daarna mag ik pas van mezelf HOTD, Occult Academy en Legend of Legendary Heroes van deze week kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |