One Piece is een betere kandidaat voor beste serie ooit. Kijk maar naar de verkoopcijfers...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef gniffie het volgende:
heej cakeje , hoe is rahx; de beste serie ooit?
Maar... maar...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef gniffie het volgende:
stop is met dat :effort:![]()
maar hulde dat je sekirei subt, seizoen 1 was legendarisch
Ga NGE kijken, heb je straks zelfmoordneigingenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
ik ben depressief en heb iets nodig om weer wat happy te worden,
shikiquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:26 schreef JDx het volgende:
Ik volg nu HOTD en Occult, nog iets wat erop lijkt? Heb zin om meteen aardig wat afleveringen achter elkaar te kijken van een nieuwe serie.
Vagina!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef SleepSub het volgende:
Wow...![]()
Achja, ik had het even druk met men bank en andere zaken, vandaar dat ik het ook een V0 gaf, zodat mensen juist daarover niet zeuren![]()
En de RAW die ik had encoded was een snelle encode van de .TS, dus daarom komt er zeker al een normale release, alleen daar komt :effort: weer bij kijken...![]()
Geen Shiki? Ik was aan het wachten tot je er nog mee zou komen, maar als het nog echt lang gaat duren stap ik over op een Engelse groep. Spoilers vermijden kost moeite... Je weet zelf. :'Dquote:Ik denk dat het morgen klaar is, ben nu bezig met wat andere projecten die even snel gedaan moeten worden, inclusief Naruto, K-On, Digimon, Amagami SS en Sekirei...
En over 1 week mogen weer wat mensen "solliciteren" als vertaler en deze keer als Checker.
Ik geef het op qua checking, teveel :effort, teveel gedoe en teveel gezeik~ DO NOT WANT![]()
Heb nog maar tot aflevering 3 gezienquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef gniffie het volgende:
heej cakeje , hoe is rahx; de beste serie ooit?
quote:
Ga dan maar voor de engelse subs, ik heb gisteren te horen gekregen dat de vertaler er geen zin meer in heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen Shiki? Ik was aan het wachten tot je er nog mee zou komen, maar als het nog echt lang gaat duren stap ik over op een Engelse groep. Spoilers vermijden kost moeite... Je weet zelf. :'D
okquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef SleepSub het volgende:
Oké, ik ben nu ook officieel kwaad vanwege de HOTD 6 release van ons...![]()
Whut is er gebeurd? Volgens mij lag ik in coma te typen en anders was ik wel bezopen aan het vertalen, alhoewel dat moeilijk gaat, want ik drink geen alcohol![]()
Ik wist dat er een "paar" foutjes in zaten, maar niet zoveel. Gelukkig is het een v0...
* SleepSub vertrekt met zijn boot naar zijn hoofdkwartier en gaat ervoor zorgen dat er morgen een fatsoenlijke release beschikbaar is...
Nogmaals sorry
Nah, de meeste vertalers van men groep vertalen het toch vanuit het Engels naar het Nederlands.quote:
Wat zijn de eisen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Nah, de meeste vertalers van men groep vertalen het toch vanuit het Engels naar het Nederlands.
Dus als je voldoende weet van Engels en Nederlands mag die persoon zich direct aanmelden.
Evenals checkers, want ik word er een beetje moe van, van al die spelling en grammaticale fouten.
Laat me raden, je gaat het gewoon door google translator gooienquote:
1 week eerder of later maakt me nu ook niet meer uit.quote:
Die 2 favoriete comments er ook onder, goede vondstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |