abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84990198
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik ben geen man en heb liever een Aziaat :9~
Oh ja, die hebben natuurlijk niet zoveel haar. :+ Dan zit je goed.
pi_84990226
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beenhaar is toch mannelijk, come on.
Zolang het niet te is :P
Ja en dus?
pi_84990356
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef Bachnakker het volgende:

[..]

Say whut? Je had vandaag in Amsterdam moeten zijn, allemaal aantrekkelijke mannen voor jou dan... :')
Ik val niet op homo's maar gewoon op mannen die zich goed verzorgen. Beenhaar kan wel, maar het moet niet teveel zijn. Mannen met geschoren oksels vind ik dan wel weer te ver gaan eigenlijk. :')
pi_84990400
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik val niet op homo's maar gewoon op mannen die zich goed verzorgen. Beenhaar kan wel, maar het moet niet teveel zijn. Mannen met geschoren oksels vind ik dan wel weer te ver gaan eigenlijk. :')
Dus jouw kerel mag nauwelijks beenhaar hebben, maar wel okselhaar?
Ja en dus?
pi_84990487
quote:

[..]

Dat is toch best krom, vind je niet?
Of is dat omdat je last hebt van kriebelend beenhaar maar niet van okselhaar? :P
pi_84990550
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef .ZilveR. het volgende:

[..]

Dus jouw kerel mag nauwelijks beenhaar hebben, maar wel okselhaar?
Het moet allemaal niet. Jullie denken nu dat ik alleen op Aziaten zonder beenhaar, maar met okselhaar val, maar dat is niet zo. :P
Zolang een man er verzorgd uitziet vind ik het goed. Veel haar over zijn lichaam, een lange en warrige baard en zweetplekken onder zijn oksels, daar moet ik niks mee. :r
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:49:03 #232
312232 Bachnakker
Nakte Bach met z'n rhymes
pi_84990572
quote:

[..]

Je bent onnavolgbaar, werkelijk. Beenhaar wel, een beetje, maar okselhaar scheren is wel weer not done.

Soms snap ik vrouwen niet meer he. Tegenwoordig moet de man steeds maar vrouwelijker worden; verzorgder uit zien, haren helemaal piekfijn, mag zelfs halflang haar zijn, lichaamshaar bijna overal weg, babyface-jes zijn lief en aantrekkelijk, grote V-halzen mooi, roze mag opeens. Daarnaast moeten mannen opeens wel vrouwenberoepen gaan doen én meehelpen in de huishouding en veel met de kinderen helpen.

Daartegenover staat dat vrouwen tegenwoordig alle mannen dingen moeten, zouden en willen doen. Met dwang en strafeis. Nog even en we hoeven alleen de naambordjes met ''man'' en ''vrouw'' om te wisselen, niemand die het merkt. :X
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:30:17 #233
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84992169
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef Bachnakker het volgende:

[..]

Je bent onnavolgbaar, werkelijk. Beenhaar wel, een beetje, maar okselhaar scheren is wel weer not done.

Soms snap ik vrouwen niet meer he. Tegenwoordig moet de man steeds maar vrouwelijker worden; verzorgder uit zien, haren helemaal piekfijn, mag zelfs halflang haar zijn, lichaamshaar bijna overal weg, babyface-jes zijn lief en aantrekkelijk, grote V-halzen mooi, roze mag opeens. Daarnaast moeten mannen opeens wel vrouwenberoepen gaan doen én meehelpen in de huishouding en veel met de kinderen helpen.

Daartegenover staat dat vrouwen tegenwoordig alle mannen dingen moeten, zouden en willen doen. Met dwang en strafeis. Nog even en we hoeven alleen de naambordjes met ''man'' en ''vrouw'' om te wisselen, niemand die het merkt. :X
Hallo ze is 15, ze valt nog op jongetjes dus
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_84992233
Ik moet er niet aan denken om mijn beenhaar weg te gaan scheren. Met elke haar verlies je dan een stukje mannelijkheid en zelfrespect..

Vrouwen vallen gewoon op man-vrouw; tegelijkertijd willen ze iemand die zich gedraagt als een man. Ligt het aan mij of snap ik het niet meer? 8)7
pi_84992235
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Maar wel beenhaar. Dat moeten mannen ook niet hebben! :r
Ach van iemand die een aziatische man verkiest boven een westerse kan je natuurlijk niet verwachten dat ze voor mannelijkheid gaat. Dat voorbeeld dat ze gaf alleen al :')

-edit- zie dat ze 15 is, dan kan ik me voorstellen dat ze voor jochies gaat -edit-
pi_84992237
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Hallo ze is 15, ze valt nog op jongetjes dus
Niet op Justin Bieber :')
pi_84992326
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Daar moet ik even ongevoelig voor zijn om de mogelijke konsekwenties uit de weg te gaan. mschien via pm ooit maar reken er maar niet op.
Waarom plaats je geen foto, uitgelachen wordt je toch al. En voor de rest heb je als ik jouw woorden mag geloven niet zoveel te verliezen :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:34:37 #238
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84992346
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Waarom plaats je geen foto, uitgelachen wordt je toch al. En voor de rest heb je als ik jouw woorden mag geloven niet zoveel te verliezen :)
De "nuchterheid " :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 07-08-2010 23:56:27 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84992385
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Daar moet ik even ongevoelig voor zijn om de mogelijke konsekwenties uit de weg te gaan. mschien via pm ooit maar reken er maar niet op.
konsekwenties :')
pi_84992429
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De "nuchterhied " :D
Dus plaatsen die foto :7

Ik denk dat ik voor meer mensen spreek als ik zeg dat ik erg benieuwd ben welke persoon er nou achter de user Schenkstroop schuilt.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:37:13 #241
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_84992440
Ik ben ook wel nieuwsgierig Schenk.
Prrrrr
pi_84992449
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:35 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Bijna net zo mooi als de kontakten in Nieuw York :')
pi_84992464
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:35 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Hij doet niet eens de moeite het goed te spellen, dat siert hem op één of andere manier wel :D
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:39:57 #244
179534 Waaghals
pi_84992534
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Hij doet niet eens de moeite het goed te spellen, dat siert hem op één of andere manier wel :D
Dat is toch wel de rode draad hier, nergens moeite voor doen
pi_84992539
Foto's!!!! :Y
pi_84992665
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dus plaatsen die foto :7

Ik denk dat ik voor meer mensen spreek als ik zeg dat ik erg benieuwd ben welke persoon er nou achter de user Schenkstroop schuilt.
Ik denk dat hij geen foto plaatst omdat mensen hem dan zullen zeggen dat het wel meevalt, en hij dus geen platform meer overhoudt voor zijn zelfmedelijden.

Een andere reden kan ik er niet voor verzinnen. Het kan in zijn geval absoluut geen kwaad.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:45:04 #247
179534 Waaghals
pi_84992707
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat hij geen foto plaatst omdat mensen hem dan zullen zeggen dat het wel meevalt, en hij dus geen platform meer overhoudt voor zijn zelfmedelijden.

Een andere reden kan ik er niet voor verzinnen. Het kan in zijn geval absoluut geen kwaad.
Tuurlijk hij is doodsbang om om de waarheid onder ogen te zien, dat zijn persoonlijkheid namelijk het probleem is
pi_84992994
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch hoop ik dat die jongen ooit nog tot het inzicht komt dat zelfmedelijden een erg slechte basis voor een gelukkig en succesvol leven is :{
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:54:53 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84993052
Wat is er mis met "konsekwenties" ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84993189
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is er mis met "konsekwenties" ?
De spelling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')