Jammer hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar moet ik even ongevoelig voor zijn om de mogelijke konsekwenties uit de weg te gaan. mschien via pm ooit maar reken er maar niet op.
Sterker nog, ik héb nieteens foto's van mijzelf. De laatste baby foto die ik had toen ik een paar maanden was heb ik jaren geleden weggegooid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef Darkmello het volgende:
[..]
Jammer hoor![]()
Ben nu toch wel héél nieuwschierig, kan je me niet even een fotootje pm'en?![]()
Welke consequenties? Medelijden? Maar daar ben je toch juist op uit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar moet ik even ongevoelig voor zijn om de mogelijke konsekwenties uit de weg te gaan. mschien via pm ooit maar reken er maar niet op.
Ik heb hierbij nou niet het idee dat het een 'echte' vent is, komt niet alleen door het gezicht, maar door hun hele voorkomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem toch wel knapper dan de gemiddelde Nederlander.
Aaah c'mon, snel een fotootje trekken kan je toch wel even voor me doen? Ik snap je overigens wel, ben vroeger heel erg gepest met mijn looks en dat maakt je echt onzeker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Sterker nog, ik héb nieteens foto's van mijzelf. De laatste baby foto die ik had toen ik een paar maanden was heb ik jaren geleden weggegooid.
ik probeerde een fototje maken voor een ander meisje op fok dat vriendschap zoekt. Maar dat lukte gewoon niet.
Vind je dit een echte vent?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik heb hierbij nou niet het idee dat het een 'echte' vent is, komt niet alleen door het gezicht, maar door hun hele voorkomen.
Mwoah, het begint in de goede richting te gaan...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Vind je dit een echte vent?
[ afbeelding ]
Wat een jochie, daar kan ik het niet mee hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem toch wel knapper dan de gemiddelde Nederlander.
Babyface, dat vind ik nou ook bij Aziatenquote:
Ja jij snapt mequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lichaam![]()
Maar ja, zo'n babyface...
Dat is toch geen lichaam zegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lichaam![]()
Maar ja, zo'n babyface...
Wat is er mis mee dan? Ik zie qua slankheid een perfect figuur. Niet te dik, niet te dun. Mooi bruinig, niet bleek. Niet te gespierd, ook geen kippenborstje. En geen borsthaar.quote:
Say whut? Je had vandaag in Amsterdam moeten zijn, allemaal aantrekkelijke mannen voor jou dan...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Maar wel beenhaar. Dat moeten mannen ook niet hebben!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef Bachnakker het volgende:
[..]
Say whut? Je had vandaag in Amsterdam moeten zijn, allemaal aantrekkelijke mannen voor jou dan...
Het beetje haar dat ik heb als aziaat is beenhaar, armhaar en een baardje als ik dat lang genoeg kweek. Weer niet goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Dus je bent stiekem lesbisch zegmaar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Haarloze mannenbenen in nylonkousjes plus strapsgordel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef Bachnakker het volgende:
[..]
Say whut? Je had vandaag in Amsterdam moeten zijn, allemaal aantrekkelijke mannen voor jou dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |