abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84986930
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Schenkstroop creeert z'n eigen hel op aarde, en geeft de wereld er de schuld van. Voor iemand met zogenaamd zo weinig eigenwaarde is dit wel heel respectloos kerel...
Je kan wel "lief" tegen Schenkstroop doen maar dat helpt niets. Elke keer post hij weer hetzelfde. Als je nou zijn rare denkbeelden belachelijk maakt, misschien ziet hij dan in dat het echt belachelijk is wat hij denkt en gaat hij verder kijken.
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waar is dat van? Het komt niet natuurlijk over bij hem nee. Maar hij is nog jong. Alle hollandsche jongens lopen er zo bij. En dat hoort kenbaar. Na tien jaar zit het in em en dan komt het in ene weer wel natuurlijk over en niet zo nep.
Nee, niet alle Hollandse jongens lopen er zo bij. :')

Dit is een voorbeeld van een jongen die niet tevreden is met hoe hij is en gaat forceren om zich anders voor te doen. En daarmee maakt hij zichzelf nog belachelijker. Dus daarom zeg ik: die kant moet het niet opgaan.
pi_84986955
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef Darkmello het volgende:

[..]

Als dat tegen mij was:
Nou, ik denk niet dat mijn vriend er blij van word als ik een foto van hem hier deponeer :7 . Maar geloof me, het valt niet mee ;). En Schenk, ik wil je best wel even beoordelen als je een foto plaatst :* . Waarschijnlijk zie je amper wat van die jukbeenderen en zit het allemaal tussen je oren.
Waar blijft die foto? -O-
pi_84986970
Die komt er niet.
pi_84987055
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je probeert wel telkens op mij te bashen maar je weet niet waar je het over hebt! :D Je kent mij nog mijn moeder en hoe wij tegen over mekaar staan. Dus waar heb je het eigenlijk over?

Mij op de wereld pleuren en de andere kant op kijken en hopen dat problemen zichzelf oplossen,. Dat is pas een teken van geen respect hebben voor anderen.
OMFG.....als je moeder inderdaad zo'n heks is als dat je zegt, dan ben jij inderdaad haar kind ja. :')

En weet je, ik heb je niet altijd geprobeerd te bashen. Maar je wilt het gewoon niet zien. Dus ja, dan blijft er weinig anders over. :{w En dan mag je nu mij bashen, omdat ik zo'n semi-arrogante Indo ben die denkt dat hij zo goed in de markt ligt bij vrouwen omdat hij goud om z'n nek heeft hangen en op een tandenstoker kauwt en een raar loopje heeft. :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:21:13 #180
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84987121
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Darkmello het volgende:

[..]

Waar blijft die foto? -O-
nee ik ga geen foto van mijzelf plaatsen joh, ben jij mal :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84987133
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:16 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Je kan wel "lief" tegen Schenkstroop doen maar dat helpt niets. Elke keer post hij weer hetzelfde. Als je nou zijn rare denkbeelden belachelijk maakt, misschien ziet hij dan in dat het echt belachelijk is wat hij denkt en gaat hij verder kijken.

Dat laatste was ook niet voor jou bedoeld, maar voor Schenkstroop. :P Ik ben het namelijk volledig met je eens.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:26:26 #182
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84987325
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou....
[..]

Schenkstroop creeert z'n eigen hel op aarde, en geeft de wereld er de schuld van. Voor iemand met zogenaamd zo weinig eigenwaarde is dit wel heel respectloos kerel...
Ik creeer de hel niet die is er.. En ik zie het onder ogen. Het is deze hel die zich afentoe of vaker dan gewenst de kop op doet. Opmerkingen van anderen die je laten weten dat je toch anders bent, kleine afwijzingen in het sociale wezen. De hel is er niet alleen als je hard ontkent. En zo wil ik niet zijn. Als ik (op een gekke manier) behaal wat ik voor ogen heb in het leven, dan weet ik voor mijzelf dat ik zeker goed zit. Ik weet niet of je dat begrijpt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84987359
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ook niet als ik het heel lief vraag? :* O+ :*
pi_84987399
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat jij geen meis kan vinden ligt niet aan je uiterlijk.
Dat komt puur door je instellen, vrouwen willen graag een zelfverzekerde man en een zelfverzekerde man is per definitie al aantrekkelijker dan een onzelfverzekerde man.
Daarnaast wil je zelf alleen een meisje wat erg mooi is dus je bent nog hypocriet ook.
Je bent boos dat knappe meisjes niet op je vallen vanwege je uiterlijk maar je wil zelf ook geen meisje met een minder mooi uiterlijk.
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:29 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Nooit met de instelling die Schenkstroop heeft.

Als je uiterlijk -, maar innerlijk ++ kan je inderdaad nog veel kanten op.
Voel je je echter te hoog met een -uiterlijk, dan wordt innerlijk ook een -, en iemand van uiterlijk ++ kan je dan zeker vergeten.
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:42 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ooit wel is in je opgekomen dat je jezelf wel erg zwak opstelt naar de buitenwereld? En dat je ten eerste daarom al weinig kans maakt bij de gemiddelde vrouw? Fuck it man, ik denk dat zelfs jij een geile date kan scoren met de juiste instelling :{
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:22 schreef Miezziej het volgende:

[..]

@Schenkstroop:
Ik betwijfel of je echt zo lelijk bent als je doet beschrijven. Misschien wat doen aan je zelfvertrouwen, meer zelfvertrouwen vergroot ook de kans op een vriendin :9
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:37 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ja gebrek aan ruggegraat noemen ze dat
Dit. Ik heb al een tijdje geprobeerd de Schenkstroop kaap-topics te ontwijken/negeren, maar ik wil hem graag helpen van zijn pessimisme af te komen.

quote:
neehoor zover gaat mijn haat niet. ik merk alleen dat zelfs een soort eenheid onder aziaten er gewoonweg niet is. de laatste illusie die ik had. weg.
Er is nog wel broederliefde, broeder. 100% Chinees hier, en ik heb ook een tijdje in dezelfde situatie/mindstate als jij gezeten, ongeveer toen ik 16 was. Op het moment ben ik 18, bijna 19, maagd; klein, niet erg gespierd en erg gemiddeld qua uiterlijk. Het punt is, is dat ik mijn Chineesheid niet ervaar als een vloek. Weet niet zeker of je een superverveelde troll bent, maar zo niet, hoe je nu door het leven gaat maakt mij zelfs depressief. Niet elke Aziaat is een arrogante douchebag zoals je eerder beschreef. Wat je nodig hebt is enige mate van geluk en zelfvertrouwen, ook al is dit maar een beetje. Als je verder wil praten kun je me PMen.

Meisjes kunnen me PMen voor foto's :s) (See what I did there?)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:28:59 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84987409
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

OMFG.....als je moeder inderdaad zo'n heks is als dat je zegt, dan ben jij inderdaad haar kind ja. :')

Ja, overduidelijk niks goedbedoeld aan wat je allemaal wilt zeggen, Alleen tenen trappen waar dat pijn kan doen bij een ander. Dat heet Trollen.
pi_84987432
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik creeer de hel niet die is er.. En ik zie het onder ogen. Het is deze hel die zich afentoe of vaker dan gewenst de kop op doet. Opmerkingen van anderen die je laten weten dat je toch anders bent, kleine afwijzingen in het sociale wezen. De hel is er niet alleen als je hard ontkent. En zo wil ik niet zijn. Als ik (op een gekke manier) behaal wat ik voor ogen heb in het leven, dan weet ik voor mijzelf dat ik zeker goed zit. Ik weet niet of je dat begrijpt.
Nee, ik begrijp je niet. Je geeft aan dat je zelf verantwoordelijk bent voor je leven, je eigen leven leidt, maar je geeft anderen de schuld van je ongelukkige leven. :{w
pi_84987479
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Die komt er niet.
Wat 'n anticlimax -O-
pi_84987505
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja, overduidelijk niks goedbedoeld aan wat je allemaal wilt zeggen, Alleen tenen trappen waar dat pijn kan doen bij een ander. Dat heet Trollen.
Dude, je bent zelf je eigen leven aan het trollen.... :')
pi_84987559
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij is Schenkstroop het omgekeerde van een weeaboo.
Sommige Westerse mensen willen liever een Aziaat zijn.
Maar Schenkstroop is een Aziaat en wil liever een Westerse man zijn.
Toch snap ik dat niet. Als hij westers zou zijn, verandert dat nog niets aan zijn huidproblemen en andere dingen.
pi_84987603
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een voorbeeld dan, van iemand met jouw huidaandoening?
Zeker niet om je uit te lachen, maar om te zien hoe erg het is.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:34:20 #191
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84987639
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch snap ik dat niet. Als hij westers zou zijn, verandert dat nog niets aan zijn huidproblemen en andere dingen.
En dan heeft ie nog steeds geen karakter, maar dan vindt ie wel weer andere smoesjes
tis gewoon een luie rat die alles wil zonder enige inspanning
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_84987681
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Waaghals het volgende:

[..]

En dan heeft ie nog steeds geen karakter, maar dan vindt ie wel weer andere smoesjes
Nee, ik denk echt dat hij heel erg lelijk is en last heeft van fysieke pijn en ontstekingen.

Dan zou ik het ook weinig hoopvol inzien. Ik werd vroeger alleen al van acne erg onzeker, omdat leeftijdsgenoten het niet zo erg hadden als ik. Laat staan als je over je hele lichaam littekens hebt en ontstekingen waar je dagelijks last van hebt en waar je erg lelijk door bent geworden.
pi_84987813
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Dat dus.
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik denk echt dat hij heel erg lelijk is en last heeft van fysieke pijn en ontstekingen.

Dan zou ik het ook weinig hoopvol inzien. Ik werd vroeger alleen al van acne erg onzeker, omdat leeftijdsgenoten het niet zo erg hadden als ik. Laat staan als je over je hele lichaam littekens hebt en ontstekingen waar je dagelijks last van hebt en waar je erg lelijk door bent geworden.
Ik heb de meest leijke kerels met de mooiste vrouwen aan de arm zien lopen. Maar met zo'n persoonlijkheid als dat van hem is inderdaad alle hoop verloren ja. Het trieste is dat hij er anderen de schuld van geeft. De ene keer zijn het mooie vrouwen die te arrogant voor hem zijn, nu zijn het Aziaten.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:42:18 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84987976
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef Darkmello het volgende:

[..]

Ook niet als ik het heel lief vraag? :* O+ :*
Daar moet ik even ongevoelig voor zijn om de mogelijke konsekwenties uit de weg te gaan. mschien via pm ooit maar reken er maar niet op.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:45:17 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84988118
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat dus.
[..]

Ik heb de meest leijke kerels met de mooiste vrouwen aan de arm zien lopen. Maar met zo'n persoonlijkheid als dat van hem is inderdaad alle hoop verloren ja. Het trieste is dat hij er anderen de schuld van geeft. De ene keer zijn het mooie vrouwen die te arrogant voor hem zijn, nu zijn het Aziaten.
Wij leven gewoon in een arrogante wereld en ik ben een doodeerlijke jongen. Ik dacht dat eerlijkheid en waarheid hoog in het vaandel stonden bij vrijwel iedereen. Mischien is de praktijk dan toch één van verdraaingen en baggetaliseren en liegen tot je het maakt ?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:45:20 #196
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_84988119
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Daar moet ik even ongevoelig voor zijn om de mogelijke konsekwenties uit de weg te gaan. mschien via pm ooit maar reken er maar niet op.
Doe dan eens wat foto's van mensen die op jou lijken. Eentje met jouw huidprobleem, de volgende met jouw jukbeenderen/dikke kop, en dan nog eentje met jouw overgewicht :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_84988126
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat dus.
[..]

Tja, ik heb hetzelfde gezien, maar ik schat in dat Schenkstroop er toch wat erger aantoe is dan de gemiddelde lelijke dude. :)

Maar ipv te klagen kan hij het ook accepteren voorwat het is, want veranderen zal deze oneerlijke wereld toch niet en het is aan hemzelf om er het beste van te maken, zijn leven.
pi_84988228
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wij leven gewoon in een arrogante wereld en ik ben een doodeerlijke jongen. Ik dacht dat eerlijkheid en waarheid hoog in het vaandel stonden bij vrijwel iedereen. Mischien is de praktijk dan toch één van verdraaingen en baggetaliseren en liegen tot je het maakt ?
Relativeren, dat doe ik nog wel eens. Baggatteliseren in jouw ogen zeker. Maar vertel eens, wat verdraai ik en wat lieg ik? :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:54:03 #199
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84988441
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Relativeren, dat doe ik nog wel eens. Baggatteliseren in jouw ogen zeker. Maar vertel eens, wat verdraai ik en wat lieg ik? :)
Schenkie heeft zijn eigen waarheid. hij observeert de godsganse dag andere mensen omdat ie geen eigen persoonlijkheid heeft.
Als iemand zijn waarheid bedreigt is het meteen een leugen.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_84988535
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:54 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Schenkie heeft zijn eigen waarheid. hij observeert de godsganse dag andere mensen omdat ie geen eigen persoonlijkheid heeft.
Als iemand zijn waarheid bedreigt is het meteen een leugen.
Dat was inderdaad duidelijk ja, en niet alleen uit deze topic-kaap...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')