abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:29:04 #151
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84985146
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:03 schreef Waaghals het volgende:
Hee Schenkie
nog geneukt?
De teller staat nogsteeds op 1.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:30:24 #152
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84985196
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De teller staat nogsteeds op 1.
Dat is al 1 meer dan de helft van Fok
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_84985359
Mijn vriend is aziaat, zo lelijk vind ik die jukbeenderen nou ook weer niet hoor O+
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:37:09 #154
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84985438
Mischien heb jij een exemplaar dat er nog mee door kan. Plaats eens een foto van je vriend, ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84985717
Schenkstroop topic-kaap :')

Met alle respect kerel, jij hebt echt professionele hulp nodig.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:45:37 #156
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_84985737
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jamaar knappe Iatlianen, they got something to show for. Chinezen zijn gewoon achterlijk als ze "denken dat ze er ook mogen zijn".. das mijn punt. Ik hoor veel dat ik niet beweeg zoals andere chinezen maar diep van binnen en afentoe, merk ik dat ik toch dezelfde trekjes vertoon (een beetje). En dan kan ik mezelf wel schieten.
Maar jij bent toch ook half-neger?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:47:56 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84985816
half-neger, he wat Ik heb iets gemist volgens mij :D
pi_84985863
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach, dan heb je nog een hele bevolkingsgroep om je zelfhaat op te projecteren....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:50:35 #159
222384 Bonzai.
pi_84985919
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hoe wil je dit vergelijken met een Chinees:

[ afbeelding ]

Denk daarbij hoge jukbeenderen die opzij staan, een kleine kin, ronde wangen en spleetogen. Dan ben ik liever Dirk Kuijt ^O^
Eerste (normale) google-resultaat voor chinese man:

Hmm, ik denk toch dat ik er dan liever als een Chinees uitzie.
waarin de stenen rusten,
pi_84985930
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jamaar knappe Iatlianen, they got something to show for. Chinezen zijn gewoon achterlijk als ze "denken dat ze er ook mogen zijn".. das mijn punt. Ik hoor veel dat ik niet beweeg zoals andere chinezen maar diep van binnen en afentoe, merk ik dat ik toch dezelfde trekjes vertoon (een beetje). En dan kan ik mezelf wel schieten.
De ene Chinees is de andere niet. Je generaliseert te veel.

Ik snap je hele gedachtegang niet. Omdat volgens jou andere mensen van Aziatische afkomst onterecht een groot ego hebben (en dat hebben miljoenen mensen over de hele wereld dus dat slaat al nergens op), vertoon jij ook die "trekjes" en kan je jezelf wel schieten? What the..?

Vergelijk jezelf eens wat minder met anderen. En je moet al helemaal stoppen het op deze manier te doen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:51:06 #161
222384 Bonzai.
pi_84985943
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Je vader was toch Surinaams...
waarin de stenen rusten,
pi_84985978
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien heb jij een exemplaar dat er nog mee door kan. Plaats eens een foto van je vriend, ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Als dat tegen mij was:
Nou, ik denk niet dat mijn vriend er blij van word als ik een foto van hem hier deponeer :7 . Maar geloof me, het valt niet mee ;). En Schenk, ik wil je best wel even beoordelen als je een foto plaatst :* . Waarschijnlijk zie je amper wat van die jukbeenderen en zit het allemaal tussen je oren.
pi_84986058
Volgens mij is Schenkstroop het omgekeerde van een weeaboo.
Sommige Westerse mensen willen liever een Aziaat zijn.
Maar Schenkstroop is een Aziaat en wil liever een Westerse man zijn.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:54:24 #164
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84986074
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:50 schreef Desunoto het volgende:

[..]

De ene Chinees is de andere niet. Je generaliseert te veel.

Ik snap je hele gedachtegang niet. Omdat volgens jou andere mensen van Aziatische afkomst onterecht een groot ego hebben (en dat hebben miljoenen mensen over de hele wereld dus dat slaat al nergens op), vertoon jij ook die "trekjes" en kan je jezelf wel schieten? What the..?

Vergelijk jezelf eens wat minder met anderen. En je moet al helemaal stoppen het op deze manier te doen.
Die te grote ego trekjes vertoon ik dan weer juist niet. Ik had het over een bepaalde manier van bewegen. Hele kleine typische trekjes. Is dat jou noot opgevallen dan? Het valt je bewust mishcine niet op, maar onbewust wete ik zeker dat je je daar aan ergert. Dat is afstotelijk. Daar ben ik mij van bewust.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 07-08-2010 21:10:00 ]
pi_84986179
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel Aziaten in Suriname wonen? :')
pi_84986240
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Eh nee, die te grote ego trekjes vertoon ik dan weer juist niet. Ik ad het over een bepaalde manier van bewegen. Hele leine typische trekjes. Is dat jou noot opgevallen dan?
Het enige wat mij opvalt is dat jij wel zo negatief tegen de wereld aankijkt dat het een godswonder mag heten dat je geen accuzuur piest.... Je bent bevoordeeld over alles en nog wat, en je legt de schuld ervan bij jezelf. Maar er wat aan willen doen, ho maar. :{w
pi_84986338
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Eh nee, die te grote ego trekjes vertoon ik dan weer juist niet. Ik ad het over een bepaalde manier van bewegen. Hele leine typische trekjes. Is dat jou noot opgevallen dan?
Iedereen beweegt iets anders. En ga jezelf nou niet forceren om anders te bewegen want dan krijg je dit:

En dat wil je ook niet.
pi_84986430
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Iedereen beweegt iets anders. En ga jezelf nou niet forceren om anders te bewegen want dan krijg je dit:

[ afbeelding ]

En dat wil je ook niet.
Haha baas _O_

Die gast ging zooo hard af..
pi_84986463
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En dat wil je ook niet.
Ja maar, dat KAN toch niet? Hijs geeneens Aziaat! :o
pi_84986519
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja maar, dat KAN toch niet? Hijs geeneens Aziaat! :o
Volgens mij wil Schenkstroop gewoon een Westerse man zijn. :')
Dan is hij van al z'n "problemen" af, denkt 'ie. :')
Eigenlijk best zielig. ;(
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:07:31 #171
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84986555
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nee dat mens dat ik "moeder" noem was geboren in Suriname. Maar zij is gewoon chinese.
pi_84986629
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Volgens mij wil Schenkstroop gewoon een Westerse man zijn. :')
Dan is hij van al z'n "problemen" af, denkt 'ie. :')
Eigenlijk best zielig. ;(
Nou....
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee dat mens dat ik "moeder" noem was geboren in Suriname. Maar zij is gewoon chinese.
Schenkstroop creeert z'n eigen hel op aarde, en geeft de wereld er de schuld van. Voor iemand met zogenaamd zo weinig eigenwaarde is dit wel heel respectloos kerel...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:11:35 #173
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84986715
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En dat wil je ook niet.
Waar is dat van? Het komt niet natuurlijk over bij hem nee. Maar hij is nog jong. Alle hollandsche jongens lopen er zo bij. En dat hoort kenbaar. Na tien jaar zit het in em en dan komt het in ene weer wel natuurlijk over en niet zo nep.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:14:40 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84986843
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou....
[..]

Schenkstroop creeert z'n eigen hel op aarde, en geeft de wereld er de schuld van. Voor iemand met zogenaamd zo weinig eigenwaarde is dit wel heel respectloos kerel...
Je probeert wel telkens op mij te bashen maar je weet niet waar je het over hebt! :D Je kent mij nog mijn moeder en hoe wij tegen over mekaar staan. Dus waar heb je het eigenlijk over?

Mij op de wereld pleuren en de andere kant op kijken en hopen dat problemen zichzelf oplossen,. Dat is pas een teken van geen respect hebben voor anderen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:15:07 #175
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84986870
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waar is dat van? Het komt niet natuurlijk over bij hem nee. Maar hij is nog jong. Alle hollandsche jongens lopen er zo bij. En dat hoort kenbaar. Na tien jaar zit het in em en dan komt het in ene weer wel natuurlijk over en niet zo nep.
Je hebt echt een eigen wereld om je heen gecreeerd he?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar waarschijnlijk is het te laat om nog een eigen persoonlijkheid te ontwikkelen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')