De teller staat nogsteeds op 1.quote:
Dat is al 1 meer dan de helft van Fokquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De teller staat nogsteeds op 1.
Maar jij bent toch ook half-neger?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar knappe Iatlianen, they got something to show for. Chinezen zijn gewoon achterlijk als ze "denken dat ze er ook mogen zijn".. das mijn punt. Ik hoor veel dat ik niet beweeg zoals andere chinezen maar diep van binnen en afentoe, merk ik dat ik toch dezelfde trekjes vertoon (een beetje). En dan kan ik mezelf wel schieten.
Ach, dan heb je nog een hele bevolkingsgroep om je zelfhaat op te projecteren....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
half-neger, he wat Ik heb iets gemist volgens mij
Eerste (normale) google-resultaat voor chinese man:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe wil je dit vergelijken met een Chinees:
[ afbeelding ]
Denk daarbij hoge jukbeenderen die opzij staan, een kleine kin, ronde wangen en spleetogen. Dan ben ik liever Dirk Kuijt
De ene Chinees is de andere niet. Je generaliseert te veel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar knappe Iatlianen, they got something to show for. Chinezen zijn gewoon achterlijk als ze "denken dat ze er ook mogen zijn".. das mijn punt. Ik hoor veel dat ik niet beweeg zoals andere chinezen maar diep van binnen en afentoe, merk ik dat ik toch dezelfde trekjes vertoon (een beetje). En dan kan ik mezelf wel schieten.
Je vader was toch Surinaams...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
half-neger, he wat Ik heb iets gemist volgens mij
Als dat tegen mij was:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien heb jij een exemplaar dat er nog mee door kan. Plaats eens een foto van je vriend, ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Die te grote ego trekjes vertoon ik dan weer juist niet. Ik had het over een bepaalde manier van bewegen. Hele kleine typische trekjes. Is dat jou noot opgevallen dan? Het valt je bewust mishcine niet op, maar onbewust wete ik zeker dat je je daar aan ergert. Dat is afstotelijk. Daar ben ik mij van bewust.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De ene Chinees is de andere niet. Je generaliseert te veel.
Ik snap je hele gedachtegang niet. Omdat volgens jou andere mensen van Aziatische afkomst onterecht een groot ego hebben (en dat hebben miljoenen mensen over de hele wereld dus dat slaat al nergens op), vertoon jij ook die "trekjes" en kan je jezelf wel schieten? What the..?
Vergelijk jezelf eens wat minder met anderen. En je moet al helemaal stoppen het op deze manier te doen.
Enig idee hoeveel Aziaten in Suriname wonen?quote:
Het enige wat mij opvalt is dat jij wel zo negatief tegen de wereld aankijkt dat het een godswonder mag heten dat je geen accuzuur piest.... Je bent bevoordeeld over alles en nog wat, en je legt de schuld ervan bij jezelf. Maar er wat aan willen doen, ho maar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Eh nee, die te grote ego trekjes vertoon ik dan weer juist niet. Ik ad het over een bepaalde manier van bewegen. Hele leine typische trekjes. Is dat jou noot opgevallen dan?
Iedereen beweegt iets anders. En ga jezelf nou niet forceren om anders te bewegen want dan krijg je dit:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Eh nee, die te grote ego trekjes vertoon ik dan weer juist niet. Ik ad het over een bepaalde manier van bewegen. Hele leine typische trekjes. Is dat jou noot opgevallen dan?
Haha baasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iedereen beweegt iets anders. En ga jezelf nou niet forceren om anders te bewegen want dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
En dat wil je ook niet.
Ja maar, dat KAN toch niet? Hijs geeneens Aziaat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iedereen beweegt iets anders. En ga jezelf nou niet forceren om anders te bewegen want dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
En dat wil je ook niet.
Volgens mij wil Schenkstroop gewoon een Westerse man zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja maar, dat KAN toch niet? Hijs geeneens Aziaat!
Nee dat mens dat ik "moeder" noem was geboren in Suriname. Maar zij is gewoon chinese.quote:
Nou....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij wil Schenkstroop gewoon een Westerse man zijn.
Dan is hij van al z'n "problemen" af, denkt 'ie.
Eigenlijk best zielig.
Schenkstroop creeert z'n eigen hel op aarde, en geeft de wereld er de schuld van. Voor iemand met zogenaamd zo weinig eigenwaarde is dit wel heel respectloos kerel...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee dat mens dat ik "moeder" noem was geboren in Suriname. Maar zij is gewoon chinese.
Waar is dat van? Het komt niet natuurlijk over bij hem nee. Maar hij is nog jong. Alle hollandsche jongens lopen er zo bij. En dat hoort kenbaar. Na tien jaar zit het in em en dan komt het in ene weer wel natuurlijk over en niet zo nep.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat wil je ook niet.
Je probeert wel telkens op mij te bashen maar je weet niet waar je het over hebt!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....
[..]
Schenkstroop creeert z'n eigen hel op aarde, en geeft de wereld er de schuld van. Voor iemand met zogenaamd zo weinig eigenwaarde is dit wel heel respectloos kerel...
Je hebt echt een eigen wereld om je heen gecreeerd he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar is dat van? Het komt niet natuurlijk over bij hem nee. Maar hij is nog jong. Alle hollandsche jongens lopen er zo bij. En dat hoort kenbaar. Na tien jaar zit het in em en dan komt het in ene weer wel natuurlijk over en niet zo nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |