abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84965635
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ik ben echt lelijk. geloof me nou maar. Mijn nichtje heeft meer geluk. Zij is chinees/hindoestaans/nederlands/joods als ik mij niet vergis. Je kan (eigenlijk kon, want ze is ontzettend veranderd, zij lijkt nu meer op een koelie dan een aziaat) wel zien dat wij verwant zijn. dat zeggen zeiden mensen.

links:

[ afbeelding ]
Niks mis mee. Uiterst links en recht mogen samen mee :9
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:37:50 #102
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84965662
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

In mijn geval heeft het geen izn om te dieten, lees jojo-en. Als je afvalt kom je net zo makkelijk weer aan. En dat heeft een reden dus daarom doe ik mijn lichaam dat niet meer aan tot ik een pemranentere oplossing kan betalen.
ja gebrek aan ruggegraat noemen ze dat
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:37:58 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84965667
quote:

[..]

In mijn geval heeft het geen izn om te dieten, lees jojo-en. Als je afvalt kom je net zo makkelijk weer aan. En dat heeft een reden dus daarom doe ik mijn lichaam dat niet meer aan tot ik een pemranentere oplossing kan betalen.
Dat is natuurlijk wel een beetje onzin, en ja ik weet waar ik over praat.
Ben na de bevallingen van mijn kinderen beide keren rond de 15 kilo afgevallen ( dus in totaal 30 kilo) en daarvoor zul je wel wat moeten doen, veel sporten en op je eten letten, zeker niet streng dieten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:38:02 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84965668
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

welke is je nichtje dan? ik gok de linkse? ( mooi meisje)
Ja helemaal links. ben wel een beetje trots dat het ergens in de familie toch nog de goeie kant op gaat. Al heb ik haar in 10 jaar niet gesproken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84965699
Mja, gezien jouw afkeer naar Aziaten zie ik het wel voor me dat je over het algemeen knappe Aziaten nog steeds lelijk vindt.
pi_84965730
quote:

[..]

In mijn geval heeft het geen zin om te dieten, lees jojo-en. Als je afvalt kom je net zo makkelijk weer aan. En dat heeft een reden dus daarom doe ik mijn lichaam dat niet meer aan tot ik een permanentere oplossing kan betalen.
Ooit wel is in je opgekomen dat je jezelf wel erg zwak opstelt naar de buitenwereld? En dat je ten eerste daarom al weinig kans maakt bij de gemiddelde vrouw? Fuck it man, ik denk dat zelfs jij een geile date kan scoren met de juiste instelling :{
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:42:19 #107
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84965731
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:39 schreef Miezziej het volgende:
Mja, gezien jouw afkeer naar Aziaten zie ik het wel voor me dat je over het algemeen knappe Aziaten nog steeds lelijk vindt.
Gezien jouw voorkeur voor Aziaten (hoe raar ik het ook vind). Zul jij als Hollands meisje iig 1 aziaat hier in Holland gelukkig maken straks. Lucky him.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84965745
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:39 schreef Miezziej het volgende:
TS is gek als hij ook maar een moment twijfelt om dat linker meisje af te wijzen (mocht het niet zijn nichtje zijn uiteraard :P ).
pi_84965760
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gezien jouw voorkeur voor Aziaten (hoe raar ik het ook vind). Zul jij als Hollands meisje iig 1 aziaat hier in Holland gelukkig maken straks. Lucky him.
In mijn ervaring is het voor mij als Hollander nog vrij moeilijk om er 1 aan de haak te slaan, het lukt me niet! :( :P haha
pi_84965794
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:44 schreef Miezziej het volgende:

[..]

In mijn ervaring is het voor mij als Hollander nog vrij moeilijk om er 1 aan de haak te slaan, het lukt me niet! :( :P haha
Ik zie potentie in dit topic.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:47:37 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84965804
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:33 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Kvind koelie's over het algemeen minder "aantrekkelijk" dan aziaten.
Koelie's en Indos doen het beter dan chinezen hoor. Ik zag laatst bij de albert hein weer een koelie met een leuk hollands meisje ernaast en werd opslag jaloers. Ogen vol afgunst enzo. Hij was een half? bloed hollandse koelie. Lang en dun, rood-wit-zwarte nep leren jas en air-max aan. Dat meisje was echt cute. Kop kleiner dan mij, donkerblond, en ze had een zwart-wit gestreepte vestje aan met rokje en platte bikerboots. Op dat soort momenten kan ik de emoties in mezelf niet meer bedwingen.Niet meer ik weet niet wat ik moet doen.Echt bagger om mij te zijn.

Punt die ik wilde maken is in de stad waar ik woon zie ik deze combinatie vrij vaak.
pi_84965824
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Koelie's en Indos doen het beter dan chinezen hoor. Ik zag laatst bij de albert hein weer een koelie met een leuk hollands meisje ernaast en werd opslag jaloers. Ogen vol afgunst enzo. Hij was een half? bloed hollandse koelie. Lang en dun, rood-wit-zwarte nep leren jas en air-max aan. Dat meisje was echt cute. Kop kleiner dan mij, donkerblond, en ze had een zwart-wit gestreepte vestje aan met rokje en platte bikerboots. Op dat soort momenten kan ik de emoties in mezelf niet meer bedwingen.Niet meer ik weet niet wat ik moet doen.Echt bagger om mij te zijn.

Punt die ik wilde maken is in de stad waar ik woon zie ik deze combinatie vrij vaak.
Iedereen zo zijn smaak :P
pi_84965839
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Heb jij al eens professionele hulp overwogen? Serieus :{
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:50:15 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84965842
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:44 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Als je er leuk uiztiet kan ik me niet voorstellen dat dat zo gaat in de praktijk. Dan is het meer dat zij niet durven (en geloof me nou maar dat lijkt mij waarschijnlijker dan al die andere scenarios, want aziaten zijn meestal chickenshit.)
pi_84965844
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind hoge jukbeenderen sexy
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:53:08 #116
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84965877
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:46 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik zie potentie in dit topic.
Ja Aziatische jongens kom er maar in. Dan zie je Schenkstroop vanzelf vertrekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:54:03 #117
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84965891
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:50 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Jamaar 'chinese bois' hebben die hoge jukbeenderen opzij zitten. Vind je dat nog mooi?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:56:08 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84965917
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja Aziatische jongens kom er maar in. Dan zie je Schenkstroop vanzelf vertrekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij geen meis kan vinden ligt niet aan je uiterlijk.
Dat komt puur door je instellen, vrouwen willen graag een zelfverzekerde man en een zelfverzekerde man is per definitie al aantrekkelijker dan een onzelfverzekerde man.
Daarnaast wil je zelf alleen een meisje wat erg mooi is dus je bent nog hypocriet ook.
Je bent boos dat knappe meisjes niet op je vallen vanwege je uiterlijk maar je wil zelf ook geen meisje met een minder mooi uiterlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_84965940
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jamaar 'chinese bois' hebben die hoge jukbeenderen opzij zitten. Vind je dat nog mooi?
Ik vind Aziatische jongens aantrekkelijk :9~
pi_84965976
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat jij geen meis kan vinden ligt niet aan je uiterlijk.
Dat komt puur door je instellen, vrouwen willen graag een zelfverzekerde man en een zelfverzekerde man is per definitie al aantrekkelijker dan een onzelfverzekerde man.
Daarnaast wil je zelf alleen een meisje wat erg mooi is dus je bent nog hypocriet ook.
Je bent boos dat knappe meisjes niet op je vallen vanwege je uiterlijk maar je wil zelf ook geen meisje met een minder mooi uiterlijk.
Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuchterheid op 07-08-2010 03:05:29 ]
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 03:04:35 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84966044
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:59 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar hij heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje? :)
Dat dus. En dank je.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 03:07:41 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84966074
quote:

[..]

Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar hij heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje? :)
Nee, hij moet niks, maar waarom niet eens wat minder focussen op uiterlijk?
Als hij een meisje wat een gemiddeld uiterlijk niet eens een kans wil geven, waarom zouden meisjes dat dan wel bij hem moeten doen?

Daarbij, grote kans dat als hij wat moeite doet, dus gaat sporten, naar een dermatoloog en naar een psychiater hij wel een leuk meisje kan vinden.

Voor niets gaat de zon op hoor, mijn man is ook geen standaard knappe vent, hij is kleiner dan gemiddeld, vrij dun en heeft ook een zeldzame huidaandoening, maar hij heeft toch vrij veel mooie meisjes gehad.
Omdat hij spontaan, grappig en zelfverzekerd is.
pi_84966095
Aziatische jukbeenderen? Hebben alleen chinezen dat ofzo? Ik ben zelf vietnamees en de chicks dig it. :7 Wat is je probleem nou, wijzen meisjes je per direct af of probeer je het niet eens omdat je het zelf maar niks vindt? :') Misschien heb je gewoon een kut persoonlijkheid waar geen enkel meisje iets mee wilt. Iets beter je best doen TS!
Moo
pi_84966117
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:09 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik ben zelf vietnamees
Loempia's ook :D
pi_84966123
:')
Moo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 03:13:16 #126
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84966144
Snollebolt
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 03:32:35 #127
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84966300
Deze comedian maakt altijd erg leuke grappen over chinezen. Over alle rassen eigenlijk. Erg leuk:

Ps. die misplaatste zelfvertouwen van, oh ik mag er zijn, chicks diggen mij. vind ik trouwens erg typish bij chinese jongens (japans, koreaans, whatever). het is deze instelling waar ik een bloedhekel aan heb. oogkleppen en misplaatste zelfvertrouwen en niet weten hoe lelijk of dom je eruit ziet (bijv. in een BMW met je gouden ringen en een tandenstoker in je mik, dat staat gewoon niet bij aziaten), vaak overschatten zij zich compleet. dit zijn een van die aziatische trekjes waar ik een bloedhekel aan heb.

verder russel peters dus:

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 07-08-2010 03:42:43 ]
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:39:24 #128
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_84968438
quote:
Nee ik ben echt lelijk. geloof me nou maar. Mijn nichtje heeft meer geluk. Zij is chinees/hindoestaans/nederlands/joods als ik mij niet vergis. Je kan (eigenlijk kon, want ze is ontzettend veranderd, zij lijkt nu meer op een koelie dan een aziaat) wel zien dat wij verwant zijn. dat zeggen zeiden mensen.

links:

[ afbeelding ]
Links is knap. Nummer twee en rechts kunnen ermee door.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_84968896
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:11 schreef Zuivelkoe het volgende:
:')
Kan je pho maken? :+
pi_84969233
quote:

[..]

Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje? :)
Natuurlijk is dat niet oneerlijk. Als hij vrouwen op het uiterlijk uitkiest is het alleen maar eerlijk dat vrouwen dat ook doen :z

En dan hebben we het nog niet over dat aantrekkelijkheid niet eerlijk verdeelt is en 'eerlijkheid' daarom geen eens een factor is. Als hij realistisch is, dan kijkt hij naar wat hij kan krijgen en gaat hij daarmee akkoord of niet, maar dan ook niet zeuren als je alleen voor onrealistisch gaat.
pi_84969410
Mja, soms zie ik wel een lelijk persoon met een hele knappe andere persoon aan de arm... Dus in principe zou je alles moeten kunnen krijgen :+
pi_84969544
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:24 schreef Miezziej het volgende:
Mja, soms zie ik wel een lelijk persoon met een hele knappe andere persoon aan de arm... Dus in principe zou je alles moeten kunnen krijgen :+
Nooit met de instelling die Schenkstroop heeft.

Als je uiterlijk -, maar innerlijk ++ kan je inderdaad nog veel kanten op.
Voel je je echter te hoog met een -uiterlijk, dan wordt innerlijk ook een -, en iemand van uiterlijk ++ kan je dan zeker vergeten.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:58:11 #133
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_84970199
quote:

links:

[ afbeelding ]
Ik stel voor om mij te koppelen aan je nichtje en dan koppel ik jou aan mn buurmeisje... c_/
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:41:10 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84971354
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze comedian maakt altijd erg leuke grappen over chinezen. Over alle rassen eigenlijk. Erg leuk:

Ps. die misplaatste zelfvertouwen van, oh ik mag er zijn, chicks diggen mij. vind ik trouwens erg typish bij chinese jongens (japans, koreaans, whatever). het is deze instelling waar ik een bloedhekel aan heb. oogkleppen en misplaatste zelfvertrouwen en niet weten hoe lelijk of dom je eruit ziet (bijv. in een BMW met je gouden ringen en een tandenstoker in je mik, dat staat gewoon niet bij aziaten), vaak overschatten zij zich compleet. dit zijn een van die aziatische trekjes waar ik een bloedhekel aan heb.

verder russel peters dus:
Russel Peters. _O_
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:34:35 #135
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_84972747
Wat is dit nou weer Schenkie? :')

Alsof Hollandse mannen zo knap zijn. Ik denk dat je al ver gaat moge zoeken als je een Chinees wil vinden die lelijker is dan Dirk Kuijt.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:36:14 #136
88139 JoeyT
pi_84972795
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:34 schreef Bonzai. het volgende:

Alsof Hollandse mannen zo knap zijn. Ik denk dat je al ver gaat moge zoeken als je een Chinees wil vinden die lelijker is dan Dirk Kuijt.
Als ik eerlijk ben is elke (normale) chinees lelijker dan hem :o. Aziaten missen vaak de mannelijkheid.

Maja boeiuh zijn genoeg chicks op aarde... :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:12:06 #137
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_84973851
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben is elke (normale) chinees lelijker dan hem :o. Aziaten missen vaak de mannelijkheid.

Wat een onzin. Zelf verzonnen?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_84973964
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je die trekjes zelf niet hebt, waar maak je je druk over? Omdat andere Aziaten hoog over zichzelf denken, doe jij dat ook, of zoiets? Sorry, maar ik mis de logica hier.

Daar gelaten of wat je zegt ook waar is, want volgens mij klopt er geen reet van.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over Nederlandse mannen. Of Russen. Of Amerikanen. Of Italianen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:22:29 #139
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84974134
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Hoe zijn Aziatische mannen niet mannelijk?

In welke opzichte zijn ze niet mannelijk vergeleken met een Nederlander of neger?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:24:07 #140
88139 JoeyT
pi_84974184
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zelf verzonnen?
Waarom denk je dat ze minder in trek zijn bij vrouwen. Ze zijn meestal klein niet gespierd en hebben geen mannelijke gelaatstrekken...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:25:18 #141
88139 JoeyT
pi_84974214
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

In welke opzichte zijn ze niet mannelijk vergeleken met een Nederlander of neger?
Zie mijn post. Negers hebben over t algemeen de sterkste mannelijke trekken...

Tsja kut, maar that's life
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:32:54 #142
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84976138
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zie mijn post. Negers hebben over t algemeen de sterkste mannelijke trekken...

Tsja kut, maar that's life
Wat moet ik me inbeelden met mannelijke gelaatstrekken? Rechte kaaklijn? Gespierde/breede lichaam? Diepe stem?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:03:07 #143
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_84978565
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze minder in trek zijn bij vrouwen. Ze zijn meestal klein niet gespierd en hebben geen mannelijke gelaatstrekken...
Alsof je gespierd geboren wordt :?

Zo kun je evengoed zeggen dat Nederlanders lange slungels met een incesthoofd zijn :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:01:57 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84984216
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Als je die trekjes zelf niet hebt, waar maak je je druk over? Omdat andere Aziaten hoog over zichzelf denken, doe jij dat ook, of zoiets? Sorry, maar ik mis de logica hier.

Daar gelaten of wat je zegt ook waar is, want volgens mij klopt er geen reet van.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over Nederlandse mannen. Of Russen. Of Amerikanen. Of Italianen.
Jamaar knappe Iatlianen, they got something to show for. Chinezen zijn gewoon achterlijk als ze "denken dat ze er ook mogen zijn".. das mijn punt. Ik hoor veel dat ik niet beweeg zoals andere chinezen maar diep van binnen en afentoe, merk ik dat ik toch dezelfde trekjes vertoon (een beetje). En dan kan ik mezelf wel schieten.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:03:20 #145
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84984261
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

gelaatstrekken, rond en breed hoofd.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:03:56 #146
179534 Waaghals
pi_84984282
Hee Schenkie
nog geneukt?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:07:31 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84984408
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:34 schreef Bonzai. het volgende:

Hoe wil je dit vergelijken met een Chinees:

Denk daarbij hoge jukbeenderen die opzij staan, een kleine kin, ronde wangen en spleetogen. Dan ben ik liever Dirk Kuijt ^O^
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:10:15 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84984512
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Links is knap. Nummer twee en rechts kunnen ermee door.
Links is mijn nichtje maar dat was mischien niet helemaal duidelijk.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:26:57 #149
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84985066
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet oneerlijk. Als hij vrouwen op het uiterlijk uitkiest is het alleen maar eerlijk dat vrouwen dat ook doen :z

En dan hebben we het nog niet over dat aantrekkelijkheid niet eerlijk verdeelt is en 'eerlijkheid' daarom geen eens een factor is. Als hij realistisch is, dan kijkt hij naar wat hij kan krijgen en gaat hij daarmee akkoord of niet, maar dan ook niet zeuren als je alleen voor onrealistisch gaat.
Natuurlijk is het wel oneerlijk, min of meer. In ieder geval erg klote. De praktijk is namelijk dat iedereen kijkt naar mooi-mooier-mooist. Als je zelf aan het kortste end trekt doordat je zelf niet zo mooi bent en daardoor minder te bieden hebt, dan is dat nogal klote. Want dat verkleint je kansen drastisch.

Denk je dat lelijke mensen niet kijken naar wat mooi is? Ik ben anders dan gemiddeld in die zin dat ik eigenlijk niet minder wil dan waar ik altijd van heb gedroomd. Ik wil geen half-assed shit in mijn leven. Heb ik teveel voor geleden en gemist om nu maar voor een kruimeltje te gaan. En daarnaast begrijp ik als geen ander dat ik zelf niet veel te bieden heb kwa looks. En daarom voel ik mij ook zo klote. Het is als een sick joke dat ik dagelijks niet gewoon mijn verrotte uiterlijk kan uittrekken.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:29:02 #150
179534 Waaghals
pi_84985144
zo lelijk en dan zo'n ruggegraatloos karakter.
dat wordt nooit wat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')