Niks mis mee. Uiterst links en recht mogen samen meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ik ben echt lelijk. geloof me nou maar. Mijn nichtje heeft meer geluk. Zij is chinees/hindoestaans/nederlands/joods als ik mij niet vergis. Je kan (eigenlijk kon, want ze is ontzettend veranderd, zij lijkt nu meer op een koelie dan een aziaat) wel zien dat wij verwant zijn. dat zeggen zeiden mensen.
links:
[ afbeelding ]
ja gebrek aan ruggegraat noemen ze datquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In mijn geval heeft het geen izn om te dieten, lees jojo-en. Als je afvalt kom je net zo makkelijk weer aan. En dat heeft een reden dus daarom doe ik mijn lichaam dat niet meer aan tot ik een pemranentere oplossing kan betalen.
Dat is natuurlijk wel een beetje onzin, en ja ik weet waar ik over praat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In mijn geval heeft het geen izn om te dieten, lees jojo-en. Als je afvalt kom je net zo makkelijk weer aan. En dat heeft een reden dus daarom doe ik mijn lichaam dat niet meer aan tot ik een pemranentere oplossing kan betalen.
Ja helemaal links. ben wel een beetje trots dat het ergens in de familie toch nog de goeie kant op gaat. Al heb ik haar in 10 jaar niet gesproken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
welke is je nichtje dan? ik gok de linkse? ( mooi meisje)
Ooit wel is in je opgekomen dat je jezelf wel erg zwak opstelt naar de buitenwereld? En dat je ten eerste daarom al weinig kans maakt bij de gemiddelde vrouw? Fuck it man, ik denk dat zelfs jij een geile date kan scoren met de juiste instellingquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In mijn geval heeft het geen zin om te dieten, lees jojo-en. Als je afvalt kom je net zo makkelijk weer aan. En dat heeft een reden dus daarom doe ik mijn lichaam dat niet meer aan tot ik een permanentere oplossing kan betalen.
Gezien jouw voorkeur voor Aziaten (hoe raar ik het ook vind). Zul jij als Hollands meisje iig 1 aziaat hier in Holland gelukkig maken straks. Lucky him.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:39 schreef Miezziej het volgende:
Mja, gezien jouw afkeer naar Aziaten zie ik het wel voor me dat je over het algemeen knappe Aziaten nog steeds lelijk vindt.
TS is gek als hij ook maar een moment twijfelt om dat linker meisje af te wijzen (mocht het niet zijn nichtje zijn uiteraardquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:39 schreef Miezziej het volgende:
Mja, gezien jouw afkeer naar Aziaten zie ik het wel voor me dat je over het algemeen knappe Aziaten nog steeds lelijk vindt.
In mijn ervaring is het voor mij als Hollander nog vrij moeilijk om er 1 aan de haak te slaan, het lukt me niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gezien jouw voorkeur voor Aziaten (hoe raar ik het ook vind). Zul jij als Hollands meisje iig 1 aziaat hier in Holland gelukkig maken straks. Lucky him.
Ik zie potentie in dit topic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het voor mij als Hollander nog vrij moeilijk om er 1 aan de haak te slaan, het lukt me niet!![]()
haha
Koelie's en Indos doen het beter dan chinezen hoor. Ik zag laatst bij de albert hein weer een koelie met een leuk hollands meisje ernaast en werd opslag jaloers. Ogen vol afgunst enzo. Hij was een half? bloed hollandse koelie. Lang en dun, rood-wit-zwarte nep leren jas en air-max aan. Dat meisje was echt cute. Kop kleiner dan mij, donkerblond, en ze had een zwart-wit gestreepte vestje aan met rokje en platte bikerboots. Op dat soort momenten kan ik de emoties in mezelf niet meer bedwingen.Niet meer ik weet niet wat ik moet doen.Echt bagger om mij te zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kvind koelie's over het algemeen minder "aantrekkelijk" dan aziaten.
Iedereen zo zijn smaakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Koelie's en Indos doen het beter dan chinezen hoor. Ik zag laatst bij de albert hein weer een koelie met een leuk hollands meisje ernaast en werd opslag jaloers. Ogen vol afgunst enzo. Hij was een half? bloed hollandse koelie. Lang en dun, rood-wit-zwarte nep leren jas en air-max aan. Dat meisje was echt cute. Kop kleiner dan mij, donkerblond, en ze had een zwart-wit gestreepte vestje aan met rokje en platte bikerboots. Op dat soort momenten kan ik de emoties in mezelf niet meer bedwingen.Niet meer ik weet niet wat ik moet doen.Echt bagger om mij te zijn.
Punt die ik wilde maken is in de stad waar ik woon zie ik deze combinatie vrij vaak.
Heb jij al eens professionele hulp overwogen? Serieusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Koelie's en Indos doen het beter dan chinezen hoor. Ik zag laatst bij de albert hein weer een koelie met een leuk hollands meisje ernaast en werd opslag jaloers. Ogen vol afgunst enzo. Hij was een half? bloed hollandse koelie. Lang en dun, rood-wit-zwarte nep leren jas en air-max aan. Dat meisje was echt cute. Kop kleiner dan mij, donkerblond, en ze had een zwart-wit gestreepte vestje aan met rokje en platte bikerboots. Op dat soort momenten kan ik de emoties in mezelf niet meer bedwingen.Niet meer ik weet niet wat ik moet doen.Echt bagger om mij te zijn.
Punt die ik wilde maken is in de stad waar ik woon zie ik deze combinatie vrij vaak.
Als je er leuk uiztiet kan ik me niet voorstellen dat dat zo gaat in de praktijk. Dan is het meer dat zij niet durven (en geloof me nou maar dat lijkt mij waarschijnlijker dan al die andere scenarios, want aziaten zijn meestal chickenshit.)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het voor mij als Hollander nog vrij moeilijk om er 1 aan de haak te slaan, het lukt me niet!![]()
haha
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind hoge jukbeenderen sexy
Ja Aziatische jongens kom er maar in. Dan zie je Schenkstroop vanzelf vertrekken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie potentie in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Jamaar 'chinese bois' hebben die hoge jukbeenderen opzij zitten. Vind je dat nog mooi?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja Aziatische jongens kom er maar in. Dan zie je Schenkstroop vanzelf vertrekken.Dat jij geen meis kan vinden ligt niet aan je uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt puur door je instellen, vrouwen willen graag een zelfverzekerde man en een zelfverzekerde man is per definitie al aantrekkelijker dan een onzelfverzekerde man.
Daarnaast wil je zelf alleen een meisje wat erg mooi is dus je bent nog hypocriet ook.
Je bent boos dat knappe meisjes niet op je vallen vanwege je uiterlijk maar je wil zelf ook geen meisje met een minder mooi uiterlijk."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ik vind Aziatische jongens aantrekkelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar 'chinese bois' hebben die hoge jukbeenderen opzij zitten. Vind je dat nog mooi?
Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat jij geen meis kan vinden ligt niet aan je uiterlijk.
Dat komt puur door je instellen, vrouwen willen graag een zelfverzekerde man en een zelfverzekerde man is per definitie al aantrekkelijker dan een onzelfverzekerde man.
Daarnaast wil je zelf alleen een meisje wat erg mooi is dus je bent nog hypocriet ook.
Je bent boos dat knappe meisjes niet op je vallen vanwege je uiterlijk maar je wil zelf ook geen meisje met een minder mooi uiterlijk.
Dat dus. En dank je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar hij heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje?
Nee, hij moet niks, maar waarom niet eens wat minder focussen op uiterlijk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar hij heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje?
Links is knap. Nummer twee en rechts kunnen ermee door.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ik ben echt lelijk. geloof me nou maar. Mijn nichtje heeft meer geluk. Zij is chinees/hindoestaans/nederlands/joods als ik mij niet vergis. Je kan (eigenlijk kon, want ze is ontzettend veranderd, zij lijkt nu meer op een koelie dan een aziaat) wel zien dat wij verwant zijn. dat zeggen zeiden mensen.
links:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat niet oneerlijk. Als hij vrouwen op het uiterlijk uitkiest is het alleen maar eerlijk dat vrouwen dat ook doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Toch kan ik me wel voorstellen dat hij gefrustreerd is. Hij is naar eigen zeggen toevallig wat minder mooi bedeeld qua uiterlijk, daar heeft hij niet voor gekozen. Is het dan niet wat oneerlijk dat hij perse genoegen moet nemen met een wat minder mooi meisje?
Nooit met de instelling die Schenkstroop heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:24 schreef Miezziej het volgende:
Mja, soms zie ik wel een lelijk persoon met een hele knappe andere persoon aan de arm... Dus in principe zou je alles moeten kunnen krijgen
Ik stel voor om mij te koppelen aan je nichtje en dan koppel ik jou aan mn buurmeisje...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
links:
[ afbeelding ]
Russel Peters.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze comedian maakt altijd erg leuke grappen over chinezen. Over alle rassen eigenlijk. Erg leuk:
Ps. die misplaatste zelfvertouwen van, oh ik mag er zijn, chicks diggen mij. vind ik trouwens erg typish bij chinese jongens (japans, koreaans, whatever). het is deze instelling waar ik een bloedhekel aan heb. oogkleppen en misplaatste zelfvertrouwen en niet weten hoe lelijk of dom je eruit ziet (bijv. in een BMW met je gouden ringen en een tandenstoker in je mik, dat staat gewoon niet bij aziaten), vaak overschatten zij zich compleet. dit zijn een van die aziatische trekjes waar ik een bloedhekel aan heb.
verder russel peters dus:
Als ik eerlijk ben is elke (normale) chinees lelijker dan hemquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:34 schreef Bonzai. het volgende:
Wat is dit nou weer Schenkie?![]()
Alsof Hollandse mannen zo knap zijn. Ik denk dat je al ver gaat moge zoeken als je een Chinees wil vinden die lelijker is dan Dirk Kuijt.
Wat een onzin. Zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben is elke (normale) chinees lelijker dan hem. Aziaten missen vaak de mannelijkheid.
Maja boeiuh zijn genoeg chicks op aarde...
Als je die trekjes zelf niet hebt, waar maak je je druk over? Omdat andere Aziaten hoog over zichzelf denken, doe jij dat ook, of zoiets? Sorry, maar ik mis de logica hier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ps. die misplaatste zelfvertouwen van, oh ik mag er zijn, chicks diggen mij. vind ik trouwens erg typish bij chinese jongens (japans, koreaans, whatever). het is deze instelling waar ik een bloedhekel aan heb. oogkleppen en misplaatste zelfvertrouwen en niet weten hoe lelijk of dom je eruit ziet (bijv. in een BMW met je gouden ringen en een tandenstoker in je mik, dat staat gewoon niet bij aziaten), vaak overschatten zij zich compleet. dit zijn een van die aziatische trekjes waar ik een bloedhekel aan heb.
Ik snap dat niet. Hoe zijn Aziatische mannen niet mannelijk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben is elke (normale) chinees lelijker dan hem. Aziaten missen vaak de mannelijkheid.
Maja boeiuh zijn genoeg chicks op aarde...
Waarom denk je dat ze minder in trek zijn bij vrouwen. Ze zijn meestal klein niet gespierd en hebben geen mannelijke gelaatstrekken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zelf verzonnen?
Zie mijn post. Negers hebben over t algemeen de sterkste mannelijke trekken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoe zijn Aziatische mannen niet mannelijk?
In welke opzichte zijn ze niet mannelijk vergeleken met een Nederlander of neger?
Wat moet ik me inbeelden met mannelijke gelaatstrekken? Rechte kaaklijn? Gespierde/breede lichaam? Diepe stem?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie mijn post. Negers hebben over t algemeen de sterkste mannelijke trekken...
Tsja kut, maar that's life
Alsof je gespierd geboren wordtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze minder in trek zijn bij vrouwen. Ze zijn meestal klein niet gespierd en hebben geen mannelijke gelaatstrekken...
Jamaar knappe Iatlianen, they got something to show for. Chinezen zijn gewoon achterlijk als ze "denken dat ze er ook mogen zijn".. das mijn punt. Ik hoor veel dat ik niet beweeg zoals andere chinezen maar diep van binnen en afentoe, merk ik dat ik toch dezelfde trekjes vertoon (een beetje). En dan kan ik mezelf wel schieten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je die trekjes zelf niet hebt, waar maak je je druk over? Omdat andere Aziaten hoog over zichzelf denken, doe jij dat ook, of zoiets? Sorry, maar ik mis de logica hier.
Daar gelaten of wat je zegt ook waar is, want volgens mij klopt er geen reet van.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over Nederlandse mannen. Of Russen. Of Amerikanen. Of Italianen.
gelaatstrekken, rond en breed hoofd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoe zijn Aziatische mannen niet mannelijk?
In welke opzichte zijn ze niet mannelijk vergeleken met een Nederlander of neger?
Hoe wil je dit vergelijken met een Chinees:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:34 schreef Bonzai. het volgende:
Wat is dit nou weer Schenkie?![]()
Alsof Hollandse mannen zo knap zijn. Ik denk dat je al ver gaat moge zoeken als je een Chinees wil vinden die lelijker is dan Dirk Kuijt.
Links is mijn nichtje maar dat was mischien niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Links is knap. Nummer twee en rechts kunnen ermee door.
Natuurlijk is het wel oneerlijk, min of meer. In ieder geval erg klote. De praktijk is namelijk dat iedereen kijkt naar mooi-mooier-mooist. Als je zelf aan het kortste end trekt doordat je zelf niet zo mooi bent en daardoor minder te bieden hebt, dan is dat nogal klote. Want dat verkleint je kansen drastisch.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet oneerlijk. Als hij vrouwen op het uiterlijk uitkiest is het alleen maar eerlijk dat vrouwen dat ook doen![]()
En dan hebben we het nog niet over dat aantrekkelijkheid niet eerlijk verdeelt is en 'eerlijkheid' daarom geen eens een factor is. Als hij realistisch is, dan kijkt hij naar wat hij kan krijgen en gaat hij daarmee akkoord of niet, maar dan ook niet zeuren als je alleen voor onrealistisch gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |