Wel grappig dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dagelijkse kost. Ons TV-journaal wordt dag in dag uit gemanipuleerd.
When TV brings you the news as it didn't happen
Lying with Pixels
En daarnaast doen we al 150 jaar aan fotomanipulatie en misleiding. En dan zouden ze eerlijk zijn over 911.
Get real.
Dus als men het al geregeld doet voor normale zaken. Dan wordt het zonder enig twijfel JUIST gebruikt voor zaken als 911.
Ga jij maar eens die lantarenpalen tevoorschijn toverenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat er logisch is aan het officiële verhaal.?
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread309850/pg1quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ga jij maar eens die lantarenpalen tevoorschijn toveren
Dat zijn dus lantarenpalen die helemaal van de grond los zijn gekomen en alle kanten op konden vallen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread309850/pg1
Een massief stuk beton van bunker kwaliteit is (in die zin) ook echt te vergelijken met de buitenkant van een WTC torenquote:
De actie-reactie-wet kennelijk niet van toepassing was op 911.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een massief stuk beton van bunker kwaliteit is (in die zin) ook echt te vergelijken met de buitenkant van een WTC toren
Wat precies is desinfo?quote:
Wat had er dan moeten gebeuren Lambiekje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De actie-reactie-wet kennelijk niet van toepassing was op 911.
Of er nou vliegtuigen gebruikt zijn of niet, doet er in dit stadium niet toe. Intussen zijn 3000+ figuren als jij en ik kapot gegaan toen die torens tot as veranderd werden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat precies is desinfo?
Zeuren dat een lantarenpaal niet precies richting het Pentagon wijst?
Of er wel of geen vliegtuigen zijn gebruikt vind ik geen detail.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of er nou vliegtuigen gebruikt zijn of niet, doet er in dit stadium niet toe. Intussen zijn 3000+ figuren als jij en ik kapot gegaan toen die torens tot as veranderd werden.
Men zou zich moeten richten op de manier waarop die gebeurtenis plaats vond, in plaats van zich richten op speculatie betreffende details in het geheel.
Even voor de duidelijkheid:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Of er wel of geen vliegtuigen zijn gebruikt vind ik geen detail.
Dat is volgens vele mensen de basis om te zeggen dat het een complot is.
Je maakt het er niet duidelijk op door al die ongefundeerde stellingen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
De belachelijke overheidtheorie houdt ook een complot in. Een conspiracy van +/- 20 kapers om dat te doen.
Zogenaamd. Want luitjes die zich in een vliegtuig in torens storten, kunnen geen nano-thermite aanbrengen, NORAD bevelen niet in te grijpen, WTC7 gecontroleerd laten slopen, de Black Boxes vernietigen, tegelijk aan hun acties ervoor zorgen dat NORAD en andere luchtinstanties bezig waren met verschillende oefeningen die exact het werkelijke 9/11 scenario reflecteerden, etc.
Het is wel makkelijk om de stelling dat de overheidversie van 9/11 ook een conspiracy theory is af te doen als "onduidelijk". Voor figuren in staat van ontkenning.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:32 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je maakt het er niet duidelijk op door al die ongefundeerde stellingen.
Zeker niet met stellingen die allang zijn onderuit gehaald.
Daarintegen vind ik het heel makkelijk om stellingen op tafel te gooien en zeggen dat het een feit is, zoals jij dat doet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om de stelling dat de overheidversie van 9/11 ook een conspiracy theory is af te doen als "onduidelijk". Voor figuren in staat van ontkenning.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Daarintegen vind ik het heel makkelijk om stellingen op tafel te gooien en zeggen dat het een feit is, zoals jij dat doet.
Dat nano thermite is gevonden door een gesjeesde professor die 8 jaar na 9/11 ineens wat stof ging onderzoeken. En al die 8 jaar was hij er al van overtuigd dat er iets niet klopt.
Dat vind ik niet objectief en zou ik dus niet als feit presenteren.
Plus dat die aanwezigheid van nano thermiet niet veel zegt. Wat dat met een complot te maken heeft, is niet te zeggen.
Er is niemand die heeft bevolen dat NORAD niet mocht ingrijpen.
WTC7 is niet gecontroleerd gesloopt.
Dat filmpje ken ik inderdaad, maar zoals iemand anders al zei; Een dikke betonnen wand is wel even iets anders dan de buitenkant van het WTC.quote:
Ik ben het met je eens dat er regelmatig dingen die in het nieuws komen zijn bewerkt of gemanipuleerd, maar je bewering dat AL het beeldmateriaal, inclusief de talloze filmpjes van amateurs die nooit in nieuwsrubrieken, laat staan überhaupt op tv zijn uitgezonden, is gemanipuleerd, is werkelijk belachelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dagelijkse kost. Ons TV-journaal wordt dag in dag uit gemanipuleerd.
When TV brings you the news as it didn't happen
Lying with Pixels
En daarnaast doen we al 150 jaar aan fotomanipulatie en misleiding. En dan zouden ze eerlijk zijn over 911.
Get real.
Dus als men het al geregeld doet voor normale zaken. Dan wordt het zonder enig twijfel JUIST gebruikt voor zaken als 911.
Riiiight. En jij snapt die wet? Kan je in je eigen woorden uitleggen waarom die wet geschonden is op 9/11?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je onderbouwing is weer zeer overtuigend
tuurlijk wel. Ooit wel eens een voetbal door een pagina krant en door een stenen muur proberen te gooien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar de buitenkant van het WTC kan je qua sterkte misschien vergelijken met houten palen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Brawler het volgende:
Dat filmpje ken ik inderdaad, maar zoals iemand anders al zei; Een dikke betonnen wand is wel even iets anders dan de buitenkant van het WTC.
Maar dat filmpje wat je hebt gepost, is naar mijn mening niet te vergelijken met de filmpjes die je ziet van de vliegtuigen die het WTC invliegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar de buitenkant van het WTC kan je qua sterkte misschien vergelijken met houten palen.
en in een eerder filmpje wat ik liet zien, daar zie je dat de vleugels door houten palen gewoon "eraf gesneden" worden.
En niet zoals in de filmpjes te zien is, dat die vleugels gewoon door het WTC snijden.
Lijkt mij zo goed als onmogelijk.
De buitenkant van het WTC was vooral glas. Zoals in de eerder getoonde foto te zien is kun je praktisch dwars door het gebouw kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar de buitenkant van het WTC kan je qua sterkte misschien vergelijken met houten palen.
en in een eerder filmpje wat ik liet zien, daar zie je dat de vleugels door houten palen gewoon "eraf gesneden" worden.
En niet zoals in de filmpjes te zien is, dat die vleugels gewoon door het WTC snijden.
Lijkt mij zo goed als onmogelijk.
Intressant...quote:
quote:With experience as an army reservist, as a staffer with a top-secret clearance on the Senate's Intelligence Committee, and as a legislative liaison for the Secretary of the Army, Currie has seen governmental decision-making and politicking up close. He is convinced that real-time video manipulation will be, or already is, in the hands of the military and intelligence communities. And while he has no evidence yet that any government or nongovernment organization has deployed video manipulation techniques, real-time or not, for political or military purposes, he has no problem conjuring up disinformation scenarios. For example, he says, consider the impact of a fabricated video that seemed to show Saddam Hussein "pouring himself a Scotch and taking a big drink of it. You could run it on Middle Eastern television and it would totally undermine his credibility with Islamic audiences."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |