Verslaafdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Kut, ik had gezegd dat ik pas over een maand terugkwam. Het is verdomd moeilijk.
Ik zie het ook helemaal voor me. Keihard staan te schelden tegen dat dingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik prikken, in die cake... Kwam niks mee, ik dacht. oh mooi.. klaar
Haal 'm eruit.. zakt ie in..
HOE-REN-CAKE![]()
quote:
quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me. Keihard staan te schelden tegen dat ding![]()
heeeee bos mensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Zo eten was lekker, afwas is gedaan. nu even goed uitrusten
Wat ondeugend.quote:
Zo ben ik en dat weet je.quote:
Nou kom op, laat zien dat misbaksel van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de foto's zijn gemaakt hoor..
die hoerencake zal het berouwen..
waarom ben je nu zo boos op die cake Pat, hij kan het toch ook niet helpen dat ie zich een beetje slapjes voelt. Bij jouw is de boog toch ook niet altijd gespannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de foto's zijn gemaakt hoor..
die hoerencake zal het berouwen..
Ghihi.quote:
Vuige hoer Chowi danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben geen maagd en al helemaal niet heilig, Zeekoe.
In Chrome is iedere tab een andere task. Dan het hele Chrome is nog een task en dan plugins dacht ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ow Symp? We moeten het toch nog even hebben hoor over dat SW Iron van je. 1 venster, 5 tabs en de boel gomt 7 keer voor in Taskmgr?WTF?
Faalcake.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoerencake... GRRRRRRRRRRRRRRRR
en dan ook nog verbranden als k 'm tien minuutjes langer doe om nog iets bij te trekken..
Dat klopt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Faalcake..
Maar ik denk dat 'ie desondanks nog best lekker smaakt hoor. Het beslag op zich is al een ware delicatesse..
Ik denk dat je beter terug kunt gaan naar het gewoon homo zijn, cakes bakken is blijkbaar niet je dingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan ook nog verbranden als k 'm tien minuutjes langer doe om nog iets bij te trekken..
Vroeger ging 't altijd goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter terug kunt gaan naar het gewoon homo zijn, cakes bakken is blijkbaar niet je ding!
idd whehe xD!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter terug kunt gaan naar het gewoon homo zijn, cakes bakken is blijkbaar niet je ding!
Ziet er klef uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dure shit, jeweetzquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziet er klef uit
Welke cakemeel gebruik je?
quote:
Heh lagchuh togg?quote:
Welke?quote:
quote:
kOOPMANS INDERDAAD... HOERENMERK... ik heb ook 150 graden gedaan en 65 minuten...zelf nog iets langer denk ik..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb altijd koopmans fijne cake. Hetelucht op 150 graden en na 65 minuten issie gaar en kakt niet in
Ze mislukken nooit, en nog een tip: half flesje rum aroma erin
Ik denk dat ie beter voortaan de kleine Patjes eruit kan latenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziet er klef uit
Welke cakemeel gebruik je?
ik doe hem altijd kant en klaar in mijn boodschappenkarretjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kOOPMANS INDERDAAD... HOERENMERK... ik heb ook 150 graden gedaan en 65 minuten...zelf nog iets langer denk ik..
rum is vies.. ik doe vanille...
Maar... doe jij m altijd net onder de helft van het midden, of wat lager in de oven..?
Hey, heyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ik denk dat ie beter voortaan de kleine Patjes eruit kan laten
Kleffe toeiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe hem altijd kant en klaar in mijn boodschappenkarretje
Jij bent luiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe hem altijd kant en klaar in mijn boodschappenkarretje
Toen je zei dat je naar je cake ging kijken he...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kOOPMANS INDERDAAD... HOERENMERK... ik heb ook 150 graden gedaan en 65 minuten...zelf nog iets langer denk ik..
Maar... doe jij m altijd net onder de helft van het midden, of wat lager in de oven..?
nee nu is het resultaat geweldigquote:
Door 't raampje natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen je zei dat je naar je cake ging kijken he...
Keek je toen door het raampje? Of deed je de deur open?
Hij heeft tenminste cakequote:
Aangebrande peopcake ja.quote:
nee makkelijk (in sommige gevallen)quote:
Cake is fokking makkelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef crv het volgende:
[..]
nee makkelijk (in sommige gevallen)
andere dingen doe ik dan wel weer helemaal zelf maken met verse spullen hoor.
Maar cake is iets dat lukt bij mij nooit
quote:
Kuu ef tee.quote:
zeg dat tegen Patquote:
quote:
goeie raampje genomenquote:
maaruh Pat, ter ere waarvan cake Bakken en taart. je bent toch niet binnekort jarig he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach, gelukkig heb ik mijn verse notenkoek nog... die is pas lekker
Nee, das 30 oktober.. Dan ga k echt loss...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
maaruh Pat, ter ere waarvan cake Bakken en taart. je bent toch niet binnekort jarig he?
Ook een prima redenquote:
Waaromquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik denk dat ik van alle cd's 9 van de 10 heb weggegooid haha.
Game cds en gewone
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik denk dat ik van alle cd's 9 van de 10 heb weggegooid haha.
Game cds en gewone
stekker trekkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ons pap het die kutmuziek van Pap en Pudding opstaan.
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ons pap het die kutmuziek van Pap en Pudding opstaan.
Dat is een interessant vraagstuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bak nooit cake eigenlijk![]()
Eigenlijk bak ik helemaal nooit. Hooguit zoeen blikje DanerollesMaar ja dan moet ik er meteen zes tegelijk wegstouwen
![]()
jouw nickname is Microwave_Mikequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk bak ik helemaal nooit. Hooguit zoeen blikje DanerollesMaar ja dan moet ik er meteen zes tegelijk wegstouwen
![]()
Ermm nee. Er zijn hele hordes mensen die helemaal verslaafd zijn aan Danerollesquote:
ja maar ik neem toch niet aan dat je dat drie keer per dag, 7 dagen in de week eetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm nee. Er zijn hele hordes mensen die helemaal verslaafd zijn aan Danerolles
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:02 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ik neem toch niet aan dat je dat drie keer per dag, 7 dagen in de week eet
sympquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga vanavond echt bankhangen.
Mijn rug wil niet echt meer
ja en mijn verwijzing met Microwave_mike was niet naar je Danerontjes of hoe dat ook mag heten.quote:
Goede shit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
Zit ik nu serieus Eminem te luisteren?
Oh wellquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
ja en mijn verwijzing met Microwave_mike was niet naar je Danerontjes of hoe dat ook mag heten.
Dat nieuwe album wel ja. Die oude meuk valt m.i wel mee.quote:
Dan gaat het serieus niet goed met jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
Zit ik nu serieus Eminem te luisteren?
D.eejjjjjjjjquote:
jij zegt dat je nooit kookt. vreet je dan altijd buiten de deur of veeg je alles wat je koopt rauw naar binnen ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wellDan snap ik niet waar het wel op sloeg
Als jij er een kunt vinden. Het liefst vrouwelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
Dan gaat het serieus niet goed met je![]()
Is er een dokter in het topic ?
Bakken =! koken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef crv het volgende:
[..]
jij zegt dat je nooit kookt. vreet je dan altijd buiten de deur of veeg je alles wat je koopt rauw naar binnen ?
fixedquote:
bakken/koken, als je een wijf bent wel. bij mij heet alles koken.quote:
de vraag staat uit, het is wachten op responsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij er een kunt vinden. Het liefst vrouwelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk bak ik helemaal nooit.
Mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
de vraag staat uit, het is wachten op respons
ok mysterie opgelostquote:
Kunnen we ergens goed eten in Basel trouwens?quote:
voornamelijk oude game cds uit jaar blokquote:
Het jaar Pong?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voornamelijk oude game cds uit jaar blok
installeer spel via DOS ....
Eeeeh ,.,...
hoe dik wil je wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we ergens goed eten in Basel trouwens?
nou, vertel hou ons niet in spanning. hoe ziet ze eruitquote:
Wie? Wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
nou, vertel hou ons niet in spanning. hoe ziet ze eruit
quote:
quote:
ik neem aan dat je bezoekt krijgt dus details graagquote:
Een flinke wienerschnitzel met wat friet en salade en een grote pot bier, wat kost dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
waar heb je normaal op vakantie trek in ?
goedkoop duur gemiddeld ?
quote:
Nee hoor, ik krijg geen bezoekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ik neem aan dat je bezoekt krijgt dus details graag
hoe ziet ze eruit?
hoe oud is ze?
Maten?
wat kost ze ?
wat doet ze daarvoor ?
is het wel veilig?
etc...
Schnipo met Stange gemiddeld afhankelijk wat voor type vlees maar zo'n 35 frank dus 21 euroquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een flinke wienerschnitzel met wat friet en salade en een grote pot bier, wat kost dat?
WAAR BLIJFT DIE DOKTER NAUWquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef Zeroku het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAJAX WINT DE WEEEEEEERELDCUP
quote:
Tizda? Niet iets met bot erin hoor, ik ga niet kluivenquote:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh,quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg geen bezoek
Ik zat klaar om mensen af te gaan kraken bij POP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Jammer we hebben ook een erg goede mexicaan met verschillende soorten wingsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tizda? Niet iets met bot erin hoor, ik ga niet kluiven
Prijs klinkt prima tho
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh,Mijn vrijdagritueel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*glas whiskey inschenkt
Mooi. Dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
Jammer we hebben ook een erg goede mexicaan met verschillende soorten wings
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tizda? Niet iets met bot erin hoor, ik ga niet kluiven
Prijs klinkt prima tho
Is dat een vliegende Mexicaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
Jammer we hebben ook een erg goede mexicaan met verschillende soorten wings
ja dat weet ik maar dat je der popstars noemtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vrijdagritueel he
*glas whiskey inschenkt
Ik had al dit gevonden iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
ow wacht, SchniPo met Stange
Schni(tzel) mit Po(mmes) en bier
Als dah uit de tap kom dan komme het uit die stangequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Stange is bier ja?Hoe zit dat dan?
Waar komt die term vandaan bedoel ik?
ja, geen idee, waar komt bij ons fluitje vandaan (het glas)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Stange is bier ja?Hoe zit dat dan?
Waar komt die term vandaan bedoel ik?
wie weetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als dah uit de tap kom dan komme het uit die stange
Hmm, klinkt plausibelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als dah uit de tap kom dan komme het uit die stange
Ja gewoon een pul van een halve liter. Minimaal. Anders blijft Heidi op en neer lopen. Schiet niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef crv het volgende:
Stange is vergelijkbaar wat je bij ons een pilsje / Fluitje noemt alleen iets meer
Pilsje is bier, fluitje is een glasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef crv het volgende:
Stange is vergelijkbaar wat je bij ons een pilsje / Fluitje noemt alleen iets meer
moet je een Grosse vragenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon een pul van een halve liter. Minimaal. Anders blijft Heidi op en neer lopen. Schiet niet op natuurlijk.
ja maar vroeger (quote:
Dat doe ik sowieso welquote:
hebben ze ook maar das duurderquote:
Da's van voor mijn tijd danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:01 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar vroeger () vroeg je in de kroeg gewoon een fluitje
tis jammer want een van mijn favo tentjes is in verbouwing, bijna een jaar langquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel
Ik heb er nu al zin in
auwquote:
Baby don't hurt me, don't hurt me, no morequote:
neuken tot je er bij neervaltquote:
Oh ik dacht dat het neuken juist BEGON met "gaan liggen". Maar wat weet ik er ook van hequote:
Met 'onze' Wendyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baby don't hurt me, don't hurt me, no more
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baby don't hurt me, don't hurt me, no more
Hallonballon.quote:
Myrquote:
fixedquote:
ja maar zo was het een manwijfquote:
Korfballerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er zijn nou eenmaal beroepen die onzijdig zijn
onzijdige beroepenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er zijn nou eenmaal beroepen die onzijdig zijn
Ik ga Live'enquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef crv het volgende:
Aaargh poepstars[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
*gaat huishouden doen
ja klopt ik bak zelfs 2 cakes tegelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hallowww... wat klopt er dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt ik bak zelfs 2 cakes tegelijk
Weet ik veelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hallowww... wat klopt er dan?
Eens met dat tweede.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet meedoen met de live topics. Ik ga ook niet kijken helemaal niet leuk dan.
De slagroom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, we zijn bezig in de woonkamerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet meedoen met de live topics. Ik ga ook niet kijken helemaal niet leuk dan.
ik ben gestopt met hakken, morgen maar weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, we zijn bezig in de woonkamer
In de KSC is iemand met een kat die je misschien kan helpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gestopt met hakken, morgen maar weer
Sinterklaasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lucky youquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, we zijn bezig in de woonkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:44 schreef crv het volgende:
ik ga kally maar even nadoenHAHA HOMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja als je ff niemand hebt die het voor je kan doen moet je hetzelf doen hčquote:
Grapje jongquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
Ja als je ff niemand hebt die het voor je kan doen moet je hetzelf doen hč
Of leef jij graag in de troep
Waaromquote:
Nou, mijn avond is een beetje verpest door iemand die op het laatste moment een afspraak heeft afgezegd. Maar erbij komt nog dat ik op het moment nogal moe (en dus prikkelbaar) ben en dat ik een beetje overdreven heb gereageerd tegen diegene aan de telefoon. Dus nu is niet alleen m'n avond verpest, maar ik heb ook nog een schuldgevoel.quote:
Was het een man?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, mijn avond is een beetje verpest door iemand die op het laatste moment een afspraak heeft afgezegd. Maar erbij komt nog dat ik op het moment nogal moe (en dus prikkelbaar) ben en dat ik een beetje overdreven heb gereageerd tegen diegene aan de telefoon. Dus nu is niet alleen m'n avond verpest, maar ik heb ook nog een schuldgevoel..
Dan stuur je even een lief excuus smsjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, mijn avond is een beetje verpest door iemand die op het laatste moment een afspraak heeft afgezegd. Maar erbij komt nog dat ik op het moment nogal moe (en dus prikkelbaar) ben en dat ik een beetje overdreven heb gereageerd tegen diegene aan de telefoon. Dus nu is niet alleen m'n avond verpest, maar ik heb ook nog een schuldgevoel..
Whehe, ik heb al twee steenbeitels stuk geslagen op die kutvloer, en mijn hamer heeft een heel andere vormquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de KSC is iemand met een kat die je misschien kan helpen
preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan stuur je even een lief excuus smsje
Je PROBEERT het niet eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe, ik heb al twee steenbeitels stuk geslagen op die kutvloer, en mijn hamer heeft een heel andere vormPoo cat
Als ik een steenbeitel stuk sla, wat denk je dan wat er van die kat overblijftquote:
Niet noodzakelijk. Als het een man is kan je beter tot morgen wachten, dan is de hitte van de soep zeg maarquote:
Weinigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik een steenbeitel stuk sla, wat denk je dan wat er van die kat overblijft
Probeer nou gewoon ffquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik een steenbeitel stuk sla, wat denk je dan wat er van die kat overblijft
Oui. Hoezo?quote:
Ik doe dat liever telefonisch eigenlijk, en ik heb al geprobeerd te bellen maar nu neemt hij de telefoon niet meer op, wat me nog meer zorgen baart.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan stuur je even een lief excuus smsje
Zie, wat ik zeg, Probeer morgen nogeens. Mannen kunnen het simpelweg niet opbrengen om lang kwaad te blijvenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Chowi het volgende:
Ik doe dat liever telefonisch eigenlijk, en ik heb al geprobeerd te bellen maar nu neemt hij de telefoon niet meer op, wat me nog meer zorgen baart..
whehehe, we hebben er zelf ook drie, zou ik even mee kunnen oefenen natuurlijkquote:
ow dat had ik niet door oudquote:
Dus doe een sms en zeg erbij dat je hem nog wil bellenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui. Hoezo?
[..]
Ik doe dat liever telefonisch eigenlijk, en ik heb al geprobeerd te bellen maar nu neemt hij de telefoon niet meer op, wat me nog meer zorgen baart..
Ja, maar ik wil het opgelost hebben verdulleme.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, wat ik zeg, Probeer morgen nogeens. Mannen kunnen het simpelweg niet opbrengen om lang kwaad te blijven
STUUR EEN MMS!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het opgelost hebben verdulleme.
Mag het ook een vrijwilligster zijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat liggen
Ik heb een massage nodig, vrijwilligers?
Yes pleasequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag het ook een vrijwilligster zijn?.
Dat is nog eens een puik plan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
STUUR EEN MMS!!
Foto van je boobs erbij
Die mms mag je ook naar mij sturen hoorquote:
Ja, dan had je je ff niet zo moeten laten gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het opgelost hebben verdulleme.
* Dr_Flash knijpt een beetje in Huppel. Hmm. nog maar watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat liggen
Ik heb een massage nodig, vrijwilligers?
Opbokken!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash knijpt een beetje in Huppel. Hmm. nog maar wat
Maar ik heb je nummer heulnie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mms mag je ook naar mij sturen hoor
Dat kan geregeld wordenquote:
Je hebt wel gelijk hoor, Flash. Ik vind het alleen moeilijk om me in te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan had je je ff niet zo moeten laten gaanNu bellen brengt niks, hij is nog kwaad en jullie gaan alleen maar harder schreeuwen tegen elkaar. Dat levert niks zinvols op. Maar goed, het is jouw feestje
VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
I prefer a female touch
Precies. Dat gaat morgen vast een stuk beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, Flash. Ik vind het alleen moeilijk om me in te houden.
Droomvrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
I prefer a female touch
Oeh. Please do.quote:
quote:
quote:
Even pmenquote:[..]
Oeh. Please do..
Als er foto's van komen is ook mijn probleem opgelost.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. De chowi en Huppel-problemen lossen elkaar op, zo wordt het een lekker eenvoudige avondNIewaar?
Ghehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. De chowi en Huppel-problemen lossen elkaar op, zo wordt het een lekker eenvoudige avondNIewaar?
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als er foto's van komen is ook mijn probleem opgelost.
Van Chowi mag het bestquote:
Wat leven we toch ook in een fijne wereld, vind je niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Chantalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef Chowi het volgende:
Huppel, ik heb ook even een naam nodig voor in mijn telefoonboek..
[..]
Wat leven we toch ook in een fijne wereld, vind je niet?.
Van mij ook wel hoor.quote:
Denk je dat?quote:
Jaquote:
Mogen we foto's maken van jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef Myraela het volgende:
Als er foto's verzonden worden dan houd ik mezelf ook aanbevolen.
Ik heb fokkers gewoon bij hun nick in mijn foon staan. Zo ken ik ze ook. Bizarre occult rituals taking place therequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef Chowi het volgende:
Huppel, ik heb ook even een naam nodig voor in mijn telefoonboek..
[..]
Ik heb jouw nummer ook heulnie, Myr.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef Myraela het volgende:
Als er foto's verzonden worden dan houd ik mezelf ook aanbevolen.
Myr heeft mijn nummer wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer ook heulnie, Myr.
Het is gewoon principekwestie. Ik vind het raar als ik iemands telefoonnummer wel weet, maar de naam niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb fokkers gewoon bij hun nick in mijn foon staan. Zo ken ik ze ook. Bizarre occult rituals taking place there
Ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is gewoon principekwestie. Ik vind het raar als ik iemands telefoonnummer wel weet, maar de naam niet.
---- dat is mijn nummer maar dan zegmaar met de letters van de toetsjes. succes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer ook heulnie, Myr.
Kan. Had ik ook heel lang. Maar eigenlijk boeit het ook niet zo gek veel. Ik heb ook heel oppervlakkige contacten hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is gewoon principekwestie. Ik vind het raar als ik iemands telefoonnummer wel weet, maar de naam niet.
HAHA IK WEET HET NUquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
---- dat is mijn nummer maar dan zegmaar met de letters van de toetsjes. succes.
Echt van die nummers waarvan je later denkt "Serieus, WAAROM sta jij in mijn telefoon??"quote:
Ik ga die niet opslaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt van die nummers waarvan je later denkt "Serieus, WAAROM sta jij in mijn telefoon??"
Pak een fisheye zodat de hele handel erop pastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
Even een foto van mijn tieten maken voor huppel, brb.
No pic no..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
Even een foto van mijn tieten maken voor huppel, brb.
Zodra ik een naam heb die ik niet meer ken gooi ik ze eruit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt van die nummers waarvan je later denkt "Serieus, WAAROM sta jij in mijn telefoon??"
Oh, wel dan? Kan ook geregeld worden heur.quote:
Roken, maar ben alweer terugquote:
Oh okquote:
Als dat zo zou zijn zouden er onvoldoende cijfers achteraan komen hmmquote:
vorige keer mocht ik nog mee, maar gezien je je voorkeur aan het verleggen bent naar vrouwen weet ik niet of je me wel mee wiltquote:
Sopsopsop :pquote:
Ben alweer terugquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
vorige keer mocht ik nog mee, maar gezien je je voorkeur aan het verleggen bent naar vrouwen weet ik niet of je me wel mee wilt
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef Casualty het volgende:
HGT heeft zoveel meer talent dan Popstars
OKEE LEUK. EN NU?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
MIJN ZOON HEEFT MET DIE GASTEN VAN X-VIBE VAN HGT MEEGEDANST!!!
quote:
Nu ga ik even dat filmpje zoeken op jijbuis.quote:
JA, DAT DUS.quote:
Vanaf 5:53quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ga ik even dat filmpje zoeken op jijbuis.
En is toch stoer dat mijn zoon met zulke goede dansers heeft gedanst
Da's niehj gezont.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Fuck it. Het is bijna tien uur en ik moet nog eten.
Pizza delen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Eet dan bami. Bami kan op elk moment van de dag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Wat.quote:
Lol que?quote:
Goed punt. Maar ik krijg zo pizza.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eet dan bami. Bami kan op elk moment van de dag.
Kom je hierheen danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik krijg zo pizza.
Ik had al dibs gecalled op Myraela!quote:
Samen delenquote:
Moar enz hequote:
Had je maar geen piem0l moeten hebbenquote:
I call dibs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |