Verslaafdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Kut, ik had gezegd dat ik pas over een maand terugkwam. Het is verdomd moeilijk.
Ik zie het ook helemaal voor me. Keihard staan te schelden tegen dat dingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik prikken, in die cake... Kwam niks mee, ik dacht. oh mooi.. klaar
Haal 'm eruit.. zakt ie in..
HOE-REN-CAKE![]()
quote:
quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me. Keihard staan te schelden tegen dat ding![]()
heeeee bos mensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Zo eten was lekker, afwas is gedaan. nu even goed uitrusten
Wat ondeugend.quote:
Zo ben ik en dat weet je.quote:
Nou kom op, laat zien dat misbaksel van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de foto's zijn gemaakt hoor..
die hoerencake zal het berouwen..
waarom ben je nu zo boos op die cake Pat, hij kan het toch ook niet helpen dat ie zich een beetje slapjes voelt. Bij jouw is de boog toch ook niet altijd gespannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de foto's zijn gemaakt hoor..
die hoerencake zal het berouwen..
Ghihi.quote:
Vuige hoer Chowi danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben geen maagd en al helemaal niet heilig, Zeekoe.
In Chrome is iedere tab een andere task. Dan het hele Chrome is nog een task en dan plugins dacht ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ow Symp? We moeten het toch nog even hebben hoor over dat SW Iron van je. 1 venster, 5 tabs en de boel gomt 7 keer voor in Taskmgr?WTF?
Faalcake.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoerencake... GRRRRRRRRRRRRRRRR
en dan ook nog verbranden als k 'm tien minuutjes langer doe om nog iets bij te trekken..
Dat klopt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Faalcake..
Maar ik denk dat 'ie desondanks nog best lekker smaakt hoor. Het beslag op zich is al een ware delicatesse..
Ik denk dat je beter terug kunt gaan naar het gewoon homo zijn, cakes bakken is blijkbaar niet je dingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan ook nog verbranden als k 'm tien minuutjes langer doe om nog iets bij te trekken..
Vroeger ging 't altijd goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter terug kunt gaan naar het gewoon homo zijn, cakes bakken is blijkbaar niet je ding!
idd whehe xD!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter terug kunt gaan naar het gewoon homo zijn, cakes bakken is blijkbaar niet je ding!
Ziet er klef uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dure shit, jeweetzquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziet er klef uit
Welke cakemeel gebruik je?
quote:
Heh lagchuh togg?quote:
Welke?quote:
quote:
kOOPMANS INDERDAAD... HOERENMERK... ik heb ook 150 graden gedaan en 65 minuten...zelf nog iets langer denk ik..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb altijd koopmans fijne cake. Hetelucht op 150 graden en na 65 minuten issie gaar en kakt niet in
Ze mislukken nooit, en nog een tip: half flesje rum aroma erin
Ik denk dat ie beter voortaan de kleine Patjes eruit kan latenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziet er klef uit
Welke cakemeel gebruik je?
ik doe hem altijd kant en klaar in mijn boodschappenkarretjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kOOPMANS INDERDAAD... HOERENMERK... ik heb ook 150 graden gedaan en 65 minuten...zelf nog iets langer denk ik..
rum is vies.. ik doe vanille...
Maar... doe jij m altijd net onder de helft van het midden, of wat lager in de oven..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |