normaal wel fan van chuckie, maar vind deze origineel leukerquote:
quote:
De originele versie is ook superleukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:22 schreef Thas het volgende:
[..]
normaal wel fan van chuckie, maar vind deze origineel leuker
Dit had ook gewoon dè zomerhit van het jaar moeten zijn![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Coldplayquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:40 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmmm, ga ik op die link drukken? Shake your pants?...........nah, maar niet doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef elcastel het volgende:
Kwam dit tegen omdat de Beastie Boys dit nummer hebben gebruikt voor 'Hey Ladies'..
Vanavond knal ik mijn LP ook weer eens aan jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef vosss het volgende:
Hele DVD ben ik aan het kijken.
Blijft mooie muziek
Goed plan. Flesje wijn erbij en jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vanavond knal ik mijn LP ook weer eens aan ja
Flesje wijn al aangeboord?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef friekin_ het volgende:
quote:
quote:
Check die kabouters in de achtergrond dan!quote:
Morcheeba. +5. Altijd.quote:
Goede track!quote:
Ga zo door, dan komt het vanzelf goed!! )quote:
zo...eens kijken of je terug hebt van REO Speedwagon!quote:
Die lelijke nicht? Easy!!! Goeie tekst though!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo...eens kijken of je terug hebt van REO Speedwagon!
welke lelijke nicht? ik zie enkel een goed gecoiffeerde mannen-man die toevallig een beetje een hoge stem heeft en enorm in touch is met z'n emoties...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Die lelijke nicht? Easy!!! Goeie tekst though!
Glenn!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welke lelijke nicht? ik zie enkel een goed gecoiffeerde mannen-man die toevallig een beetje een hoge stem heeft en enorm in touch is met z'n emoties...![]()
Net als deze, trouwens:
Ik wist niet dat je het zo hard zou spelen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Glenn!!Die was echt té erg. Ongeloofwaardig.
Top this:
Oeh. Die was gemeen. Mes gedraaid in rug.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het zo hard zou spelen...Hiervoor moet ik een geheim wapen uit de kast trekken :
OK....Jij wintquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef conleche het volgende:
Oeh. Die was gemeen. Mes gedraaid in rug.Máár!!! Nog niet verslagen:
It's like forgettingquote:
Ook mooi, ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef P.F. het volgende:
[..]
It's like forgetting
the words to your favorite song
You can't believe it
You where always singing along..
It was so easy... And the words so sweet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |