Haha, dat is wel een scherpe inderdaadquote:
Ik leg nog steeds de link niet tussen die moskee en Bin Laden, of wil hij er ook elke ochtend komen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Precies. En dus is het Westen laf als de New Yorkse welstandscommissie een vergunning geeft voor een islamitisch buurtcentrum. Want Wij houden van Vrijheid, en Dus mag je geen Moskee bouwen! Echt, ik heb altijd het idee dat er iets fundamenteel mis is met deze man, dat hij mentaal niet helemaal gebalanceerd is.
Dit bevestigt dat idee.
Het schijnt dat Bin Laden zich ook moslim noemt. Dat is de overeenkomst. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. Je kunt ook wel iedereen die bruine ogen heeft de aanslag van 9/11 aanrekenen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:57 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik leg nog steeds de link niet tussen die moskee en Bin Laden, of wil hij er ook elke ochtend komen?
Vertel dat maar tegen de Serven van de 20ste eeuw die elke Moskee hebben gebombardeerd op 1 na.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:13 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Je bent in Bosnie nog een kerk vergeten die midden in stad Sarajevostaat.
[ afbeelding ]
Daarbij zie je dat je in Bosnie waar ik vandaan kom alle geloven elkaar respecteren en er geen haat tegen over elkaar is.
Owja en Dr. NIkita, als je een realist bent moet je ook realistisch in zien 9 jaar later, dat 9/11 waarschijnlijk door Amerika zelf is gepleegd.
Ja de Serven, maar hun zijn ook geen mensen. Ik heb het over Bosnie zelf, niet over Servie. Wat de Serven ons aangedaan hebben moeten ze voor in de hel branden en dat zullen ze. De vieze hoerenkinderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:04 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen de Serven van de 20ste eeuw die elke Moskee hebben gebombardeerd op 1 na.
Tuurlijk jongen, waar de islam is is er vrede.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:13 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Je bent in Bosnie nog een kerk vergeten die midden in stad Sarajevostaat.
[ afbeelding ]
Daarbij zie je dat je in Bosnie waar ik vandaan kom alle geloven elkaar respecteren en er geen haat tegen over elkaar is.
Ja, en de aarde is waarschijnlijk plat.quote:Owja en Dr. NIkita, als je een realist bent moet je ook realistisch in zien 9 jaar later, dat 9/11 waarschijnlijk door Amerika zelf is gepleegd.
Opvallend. Als je dit schrijft over moslims krijg je een ban.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:14 schreef JohnnyDidIt het volgende:
[..]
Ja de Serven, maar hun zijn ook geen mensen.
Heb je je al aangemeld als 'vrijheidsstrijder'?quote:Ik heb het over Bosnie zelf, niet over Servie. Wat de Serven ons aangedaan hebben moeten ze voor in de hel branden en dat zullen ze.
quote:De vieze hoerenkinderen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:13 schreef JohnnyDidIt het volgende:
quote:Ja de Serven, maar hun zijn ook geen mensen. Ik heb het over Bosnie zelf, niet over Servie. Wat de Serven ons aangedaan hebben moeten ze voor in de hel branden en dat zullen ze. De vieze hoerenkinderen.
Dat is al weer een tijdje geleden. Nu doen Iraakse moslims dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:07 schreef oompaloompa het volgende:
Amerika bouwt toch ook herhaaldelijk ground zeros in de buurt van Irakese moskeeėn?
Patriot Actquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Lyrebird het volgende:
Vraag me af waardoor Obama zich liet verleiden om heel stoer het recht van moslims te verdedigen om een moskee te bouwen. Alsof Amerikanen ineens de grondwet aan hun laars zouden lappen.
Ze zijn jou en je familie helaas vergetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:14 schreef JohnnyDidIt het volgende:
[..]
Ja de Serven, maar hun zijn ook geen mensen. Ik heb het over Bosnie zelf, niet over Servie. Wat de Serven ons aangedaan hebben moeten ze voor in de hel branden en dat zullen ze. De vieze hoerenkinderen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Farang het volgende:
To quote John Oliver from the Tonight Show let's stop building Catholic churches next to the playground.
Jij denkt dat de Patriot Act in tegenspraak is met de Amerikaanse grondwet?quote:
Vrijheidsontneming zonder verdenking, ja dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Patriot Act in tegenspraak is met de Amerikaanse grondwet?
Manneke toch.
Je bedoeld deze?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Lyrebird het volgende:
Vraag me af waardoor Obama zich liet verleiden om heel stoer het recht van moslims te verdedigen om een moskee te bouwen. Alsof Amerikanen ineens de grondwet aan hun laars zouden lappen.
Men heeft delen van de Patriot Act (al onder Bush) moeten wijzigen en aanpassen omdat het U.S. Supreme Court destijds al oordeelde dat die delen in strijd waren met de Grondwet. Nadat de eerste Patriot Act werd getekend in 2001, is in 2005 een herziene versie waarin diverse aanpassingen zijn gemaakt ingevoerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef Lyrebird het volgende:
Jij denkt dat de Patriot Act in tegenspraak is met de Amerikaanse grondwet?
Manneke toch.
Heb je mij horen zeggen dat de islam er iets mee te maken heeft, ik heb gezegd dat in Bosnie verschillende culturen onder elkaar leven en het daar vrij goed gaat. Niet dat de Islam altijd vrede brengt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, waar de islam is is er vrede.![]()
[..]
Ja, en de aarde is waarschijnlijk plat.
Opvallend hoe moslims altijd alles ontkennen als het even niet goed uitkomt voor hun doctrine. Ze zijn altijd de onschuld zelve.
Jonge, nu moet ik jou is vragen. What's going on with you dude. De Serven hebben gewoon iets heel ergs gedaan tegenover de Moslim mensen in Bosnie, dit kun je niet ontkennen. JIJ hebt er niks van meegekregen en JIJ kan dat gevoel niet evenaren. Dus wat is jou reden om zoiets te zeggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Opvallend. Als je dit schrijft over moslims krijg je een ban.
[..]
Heb je je al aangemeld als 'vrijheidsstrijder'?
[..]
![]()
Dankje man!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze zijn jou en je familie helaas vergeten
Ik ken trouwens andere verhalen van Bosniėrs over Bosniėrs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |