abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85311233

_O_
pi_85311355
Zo gaat het eruit zien trouwens:

pi_85314749
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Haha, dat is wel een scherpe inderdaad ^O^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85362052
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Precies. En dus is het Westen laf als de New Yorkse welstandscommissie een vergunning geeft voor een islamitisch buurtcentrum. Want Wij houden van Vrijheid, en Dus mag je geen Moskee bouwen! Echt, ik heb altijd het idee dat er iets fundamenteel mis is met deze man, dat hij mentaal niet helemaal gebalanceerd is.

Dit bevestigt dat idee.
Ik leg nog steeds de link niet tussen die moskee en Bin Laden, of wil hij er ook elke ochtend komen?
pi_85422252
Jon Stewart had er een mooie vid over, kan het helaas niet meer vinden.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85423061
Keith Olbermann Special Comment: There Is No 'Ground Zero Mosque' - 08/16/10
_O_
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:09:07 #132
314156 Falconetti
I'm a bad motherfucker
pi_85423220
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:57 schreef boyv het volgende:

[..]

Ik leg nog steeds de link niet tussen die moskee en Bin Laden, of wil hij er ook elke ochtend komen?
Het schijnt dat Bin Laden zich ook moslim noemt. Dat is de overeenkomst. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. Je kunt ook wel iedereen die bruine ogen heeft de aanslag van 9/11 aanrekenen.
I'll fuck you up real hard!
pi_85423592
Je bent in Bosnie nog een kerk vergeten die midden in stad Sarajevo O+ staat.

Daarbij zie je dat je in Bosnie waar ik vandaan kom alle geloven elkaar respecteren en er geen haat tegen over elkaar is.

Owja en Dr. NIkita, als je een realist bent moet je ook realistisch in zien 9 jaar later, dat 9/11 waarschijnlijk door Amerika zelf is gepleegd.
pi_85423745
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 04:13 schreef JohnnyDidIt het volgende:

[ afbeelding ]

Daarbij zie je dat je in Bosnie waar ik vandaan kom alle geloven elkaar respecteren en er geen haat tegen over elkaar is.

Owja en Dr. NIkita, als je een realist bent moet je ook realistisch in zien 9 jaar later, dat 9/11 waarschijnlijk door Amerika zelf is gepleegd.
Vertel dat maar tegen de Serven van de 20ste eeuw die elke Moskee hebben gebombardeerd op 1 na.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85423776
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 05:04 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Vertel dat maar tegen de Serven van de 20ste eeuw die elke Moskee hebben gebombardeerd op 1 na.
Ja de Serven, maar hun zijn ook geen mensen. Ik heb het over Bosnie zelf, niet over Servie. Wat de Serven ons aangedaan hebben moeten ze voor in de hel branden en dat zullen ze. De vieze hoerenkinderen.
pi_85424030
quote:

[ afbeelding ]

Tuurlijk jongen, waar de islam is is er vrede. :')
quote:
Ja, en de aarde is waarschijnlijk plat.

Opvallend hoe moslims altijd alles ontkennen als het even niet goed uitkomt voor hun doctrine. Ze zijn altijd de onschuld zelve.
pi_85424039
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 05:14 schreef JohnnyDidIt het volgende:

[..]

Ja de Serven, maar hun zijn ook geen mensen.
Opvallend. Als je dit schrijft over moslims krijg je een ban.
quote:
Ik heb het over Bosnie zelf, niet over Servie. Wat de Serven ons aangedaan hebben moeten ze voor in de hel branden en dat zullen ze.
Heb je je al aangemeld als 'vrijheidsstrijder'?
quote:
De vieze hoerenkinderen.

:')
pi_85425966
quote:

quote:
Ja de Serven, maar hun zijn ook geen mensen. Ik heb het over Bosnie zelf, niet over Servie. Wat de Serven ons aangedaan hebben moeten ze voor in de hel branden en dat zullen ze. De vieze hoerenkinderen.
:') :') :') :')
pi_85428247
Amerika bouwt toch ook herhaaldelijk ground zeros in de buurt van Irakese moskeeėn?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85430093
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:07 schreef oompaloompa het volgende:
Amerika bouwt toch ook herhaaldelijk ground zeros in de buurt van Irakese moskeeėn?
Dat is al weer een tijdje geleden. Nu doen Iraakse moslims dat.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_85430259
Vraag me af waardoor Obama zich liet verleiden om heel stoer het recht van moslims te verdedigen om een moskee te bouwen. Alsof Amerikanen ineens de grondwet aan hun laars zouden lappen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_85431870
To quote John Oliver from the Tonight Show let's stop building Catholic churches next to the playground.
pi_85433070
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Lyrebird het volgende:
Vraag me af waardoor Obama zich liet verleiden om heel stoer het recht van moslims te verdedigen om een moskee te bouwen. Alsof Amerikanen ineens de grondwet aan hun laars zouden lappen.
Patriot Act

Ja
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:57:22 #144
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_85434437
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 05:14 schreef JohnnyDidIt het volgende:

[..]

Ze zijn jou en je familie helaas vergeten :(

Ik ken trouwens andere verhalen van Bosniėrs over Bosniėrs.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:59:48 #145
312734 Hassish
Puur uit interesse
pi_85434542
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Farang het volgende:
To quote John Oliver from the Tonight Show let's stop building Catholic churches next to the playground.
_O-
Een dogma is al stil staan in stromend water, wat over blijft is slechts een onherkenbaar gezicht
pi_85436505
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef boyv het volgende:

[..]

Patriot Act

Ja
Jij denkt dat de Patriot Act in tegenspraak is met de Amerikaanse grondwet?

Manneke toch.
pi_85438216
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Manneke toch.
Vrijheidsontneming zonder verdenking, ja dus.

Dat je zo'n wet die burgerrechten totaal niet in acht neemt, zo draait en kneedt dat het uiteindelijk allemaal wel "eerlijk volgens de regels" is, maakt het juist nog veel erger *O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:55:48 #148
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85442032
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Lyrebird het volgende:
Je bedoeld deze?

"Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a redress of grievances"
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:00:11 #149
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85442242
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef Lyrebird het volgende:

Manneke toch.
Men heeft delen van de Patriot Act (al onder Bush) moeten wijzigen en aanpassen omdat het U.S. Supreme Court destijds al oordeelde dat die delen in strijd waren met de Grondwet. Nadat de eerste Patriot Act werd getekend in 2001, is in 2005 een herziene versie waarin diverse aanpassingen zijn gemaakt ingevoerd.

De wet had van oorsprong inderdaad enkele zaken die direct tegen de Amerikaanse grondwet ingingen, die na uitspraken van het Supreme Court eerst weer door allerlei her-schrijf commissies moesten om het allemaal wettelijk haalbaar te maken.

Hij heeft dus DEELS gelijk, DEELS ongelijk.... want het ging slechts om enkele onderdelen van die wet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85444515
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 06:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, waar de islam is is er vrede. :')
[..]

Ja, en de aarde is waarschijnlijk plat.

Opvallend hoe moslims altijd alles ontkennen als het even niet goed uitkomt voor hun doctrine. Ze zijn altijd de onschuld zelve.
Heb je mij horen zeggen dat de islam er iets mee te maken heeft, ik heb gezegd dat in Bosnie verschillende culturen onder elkaar leven en het daar vrij goed gaat. Niet dat de Islam altijd vrede brengt.

En hoezo ontkennen? Hoezo altijd de moslims?

Er zijn zat Christenen en heldere mensen die 9 jaar later al een beetje beginnen te begrijpen dat 9/11 wel degelijk door de Amerikanen is gepleegd en niet door Osama, dat wilt niet zeggen dat ik de beste man steun. Maar nog steeds geloven dat hij het heeft gedaan.. dan ben je jezelf te slim af. Nu ga je nog vrolijk door het leven maar over een paar jaar zul je zien dat ik gelijk heb gehad over wat er gaat gebeuren in de wereld. Als je al die dingen op een rijtje zet en een beetje sceptisch kijkt dan zie je dat, daar hoef je geen wereldwonder voor te zijn.

De tijd zal het leren.

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 06:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Opvallend. Als je dit schrijft over moslims krijg je een ban.
[..]

Heb je je al aangemeld als 'vrijheidsstrijder'?
[..]

:')
Jonge, nu moet ik jou is vragen. What's going on with you dude. De Serven hebben gewoon iets heel ergs gedaan tegenover de Moslim mensen in Bosnie, dit kun je niet ontkennen. JIJ hebt er niks van meegekregen en JIJ kan dat gevoel niet evenaren. Dus wat is jou reden om zoiets te zeggen.

Dus jij vind het goed wat de Serven gedaan hebben in jou principe, als ik jou reactie zo lees.

Komop man..

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:57 schreef mlg het volgende:

[..]

Ze zijn jou en je familie helaas vergeten :(

Ik ken trouwens andere verhalen van Bosniėrs over Bosniėrs.
Dankje man! :N

Mijn vader is helaas al weg en dan nog zoiets zeggen, je kan wel zien wat voor type iemand je bent.
Oke, als jij dat weet, hit me up. Ik ben benieuwd.

Gegroet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')