Dit dus. Mensen die er halve complotten achter zoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De reden dat de plannen zijn goedgekeurd is dat de aanvraag voldeed aan de eisen, dunkt me.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef spaceben het volgende:
maar staat die echt op ground zero, of een paar straten ervandaan achter een flatgebouw?
Wat boeit het nou of een moskee 5847 kilometer of 5846 en 800 meter van Nederland af wordt gebouwd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef spaceben het volgende:
maar staat die echt op ground zero, of een paar straten ervandaan achter een flatgebouw?
Mensen met een beetje verstand weten heus wel dat dit tot massale protesten gaat leiden (wat ook is gebeurd).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De reden dat de plannen zijn goedgekeurd is dat de aanvraag voldeed aan de eisen, dunkt me.
3 man en een paardenkop (nofi richting Wildersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef spermanent het volgende:
Mensen met een beetje verstand weten heus wel dat dit tot massale protesten gaat leiden (wat ook is gebeurd).
Precies, er is over nagedacht, de gemeente zag geen reden de vergunning niet te verstrekken en dus voldoet de aanvraag aan de eisen.quote:Ze wisten dus wel welke gevolgen het heeft op de gemoedstoestand van veel mensen. Het afwijzen met de reden dat het 'niet gepast' is, zou prima volstaan.
'Oh hee, das toevallig een prima aanvraag voor een Moskee. Bouwt u maar!'
Nee daar is heus wel over nagedacht. Vooral bij Amerikanen blijven zo'n zaken nog lang gevoellig.
Dan is dat jouw schuld, want jij legt het niet goed uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef BertV het volgende:
Funda Moslims kozen juist voor het financiële gedeelte van NY omdat het een interessant doel was voor een aanslag. Het was in hun ogen het corrupte centrum van de westerse wereld.
Understatement: Ik denk niet dat dit begrepen wordt.
Hij kiest ervoor om al die beveiliging te hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef rodepimpanel het volgende:
En die Wilders gaat er heen van mij mag die en daar ook blijven.
Die mannetje kost ons klauwen met geld.
want hij zou er heus niet alleen na toe gaan he.
daar moet dan ook weer een kudde veiligheid mensen mee
van onze belasting geld.
het is en blijft een bange mannetje die Geert Wilders
Terroristenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
Propoganda van de overheid ja, gewoon om te laten zien dat al die oorlogen niet tegen de Islam wasAlleen is dat nogal ''onhandig'' van de overheid want daarmee impliceren ze dat ze er enkel zaten voor het zwarte goud?
Precies, alsof je als overheid in zo'n land zo maar even mag beslissen dat de ene religie wat meer gelijk is dan de andere religie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is ironie, neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies, alsof je als overheid in zo'n land zo maar even mag beslissen dat de ene religie wat meer gelijk is dan de andere religie.
Waarom? Die man gaat gedoogsteun geven, niet plaatsnemen in een kabinet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:57 schreef TomLievense het volgende:
Dat Wilders gaat spreken op ground zero wordt het eerste relletje van het kabinet Rutte I.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |