Short memorie Dear? Ik heb geen tampons meer nodig sinds begin maartquote:
Dan nog!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Short memorie Dear? Ik heb geen tampons meer nodig sinds begin maart
Ik kom nooit in die omgeving, dus ik gok dat ik eerst mijn ogen uitkijk omdat het zo groen is en schoonquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, zo'n gebouw vinden in deze omgeving is geen uitdaging
Visuals. Ieuw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan nog!
Zo'n lekker uitgeharde! Rawr!
Pffffrrrrrttttt LOLLERquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die omgeving, dus ik gok dat ik eerst mijn ogen uitkijk omdat het zo groen is en schoon
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pffffrrrrrttttt LOLLER
Groen en schoon![]()
Eindhoven is ook een ouwe industriestad heur
Eindhoven????quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die omgeving, dus ik gok dat ik eerst mijn ogen uitkijk omdat het zo groen is en schoon
Jawel, dat wel, Rotterdam is in alles erger. Maar het is nou ook niet bepaald zo dat het hier een verademing van rust en ruimte is. Daarvoor verwijs ik je naar wat dunbevolktere gebiedenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
Bah ik haat mijn nieuwe (erg dure) gel. Hij doet pijn onder de lamp en daarna blijft het heel lang een branderig gevoel houden
Zoals Veghel!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, dat wel, Rotterdam is in alles erger. Maar het is nou ook niet bepaald zo dat het hier een verademing van rust en ruimte is. Daarvoor verwijs ik je naar wat dunbevolktere gebieden
ik gebruikte nog altijd het eerste potje wat ik bij de set kreeg. Nu heb ik nieuwe gekocht maar hij bevalt niet erg...maarja hij kostte 57 (!!!quote:
Ja, Veghel wel ja, met BAS enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zoals Veghel!!
maar hier is weer geen zak te doen qua uitgaan
daar is wel een marsfabriek! Toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zoals Veghel!!
maar hier is weer geen zak te doen qua uitgaan
Tevensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
daar is wel een marsfabriek! Toch?
Whoopdiedooquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:21 schreef zoeperzazke het volgende:
HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!! HELMER!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna half 6, dan kan je aan het bierquote:
ik zet m'n lappie maar uit jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bijna half 6, dan kan je aan het bier
alleen mij inhalen gaat lastig worden![]()
OEH-OEH!!! ARMY OF LOVERS - CRUCIFY!!!
Een Helmer is HET nagellak kastje jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Chill, het is maar een gammel IKEA-kassie
Hahaha ja hij staat al, het is de rode geworden. Moet nog anti-slipmatjes op maat knippen en dan strakjes inrichtenquote:
Die hebben wij heel veel heurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Toen ik laatst bijna door mn wattenschijfjes (nog 4 stuks) en mijn remover ( nog geen kwart flesje) heen was toen ik wilde swatchen, heb ik flink ingeslagen dus ik heb nu nog 6 ongeopende rollen wattenschijfjes liggen - er zijn er alweer twee op![]()
Alleen die remover van essence (de nieuwe aardbeienremover, niet die oude) is slecht te krijgen
Tof ook dat ze 'm voor de single moesten gaan uitbreiden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
wHAAAH dit nummer is tof!!
I wanna take you to a gay-bar!!!
Ja dat wel..eindelijk een stevig nummer maar die duurt maar 2 minutenquote:
Ik luister heel de dag:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
De homo 100 is geweldig, luister al de hele dag
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister heel de dag:
http://z0r.de/775
Nou alle kruidvatten (kruidvats?) hebben deze:quote:
quote:
Ik zal maandag eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou alle kruidvatten (kruidvats?) hebben deze:
[ afbeelding ]
En ik wil deze
[ afbeelding ]
En die is dus bijna nergens te vindenIk heb op de grond gezeten om de flesjes uit te zoeken en er stonden maar twee 'nieuwe' flesjes tussen 30 oudere (die bovenste)
Wat is het verschil dan? Raar dat z wel oude hebben en geen nieuwequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou alle kruidvatten (kruidvats?) hebben deze:
[ afbeelding ]
En ik wil deze
[ afbeelding ]
En die is dus bijna nergens te vindenIk heb op de grond gezeten om de flesjes uit te zoeken en er stonden maar twee 'nieuwe' flesjes tussen 30 oudere (die bovenste)
Ze hebben iets in de formule veranderd, geen idee wat maar mijn nagels reageren beter op die nieuwequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Raar dat z wel oude hebben en geen nieuwe
Jaaa hequote:
eind mei hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd (in de laatste drie maanden) toevallig nog iets besteld van beautylifenail op eBay? Ze verkopen oa nagelwielen. Ik krijg maar geen antwoord
Is dat allemaal goed gegaan? Ik wacht al sinds begin mei op mijn nagelwielen. Ze waren verkeerd geleverd maar na emailcontact zeiden ze dat ze nieuwe op zouden sturen, die ik nog steeds niet gehad heb. Ik heb gemaild en via ebay contact gezocht, maar er wordt gewoon niet gereageerdquote:
Ja, alles smooth! Wat vervelend!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat allemaal goed gegaan? Ik wacht al sinds begin mei op mijn nagelwielen. Ze waren verkeerd geleverd maar na emailcontact zeiden ze dat ze nieuwe op zouden sturen, die ik nog steeds niet gehad heb. Ik heb gemaild en via ebay contact gezocht, maar er wordt gewoon niet gereageerd
Hm okee, dan ga ik het aankaarten met eBay. Het is 8 euro ofzo, maar ik wacht nu al 3 maanden op mn nagelwielen en ik heb ze ook nodig voor mn blog enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alles smooth! Wat vervelend!
Dat is echt irritantquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm okee, dan ga ik het aankaarten met eBay. Het is 8 euro ofzo, maar ik wacht nu al 3 maanden op mn nagelwielen en ik heb ze ook nodig voor mn blog enzoThanks iig
de koh was halve prijs, anders had ik die niet gepaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje- eentje van de Groot?![]()
Stormqueen, kijk, dat is nog 'ns falen
Ik heb er 12 in totaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Die moet ik ook weer nieuwe, heb nog 1.5 lege, de andere 8.5 zijn vol![]()
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef RenRen- het volgende:
Meiden, moet je bij de groothandel een KVKnummer hebben?
Die in Veldhoven nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef RenRen- het volgende:
Meiden, moet je bij de groothandel een KVKnummer hebben?
Ik wil wel, mja heb geen gratis vervoer dus dat gaat em niet worden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Mss het volgende:
Ik wil als mijn OV weer geldig is ook een keer naar die groothandel. Iemand die na 16 augustus op een doordeweekse dag mee wil?
jaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje- eentje van de Groot?![]()
Stormqueen, kijk, dat is nog 'ns falen
ja! Hij is echt super!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:00 schreef Miss_V het volgende:
Jaaa SQ je hebt 'm! Toch? De Koh Green nogwat...
Ik wil daar ook nog een keer heen ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Mss het volgende:
Ik wil als mijn OV weer geldig is ook een keer naar die groothandel. Iemand die na 16 augustus op een doordeweekse dag mee wil?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
Bo is dood.... het Engelse bull-pupje van mijn beste dinnie.. vandaag in laten slapen. Ik was aan het werk, maar dinnetje is met mijn
samen naar de dierenarts geweest en ze hebben moeten besluiten hem in te laten slapen. Hij had longontsteking en zou het einde van de dag niet meer halen. We zijn vanmiddag nog even langs geweest om hem een laatste aaitje te geven...
En nu zit ik met een huilend beste vriendinnetje op de bank... met haar hoofd op het hondendekentje....![]()
Het breekt mijn hart
Och wat sneuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
Bo is dood.... het Engelse bull-pupje van mijn beste dinnie.. vandaag in laten slapen. Ik was aan het werk, maar dinnetje is met mijn
samen naar de dierenarts geweest en ze hebben moeten besluiten hem in te laten slapen. Hij had longontsteking en zou het einde van de dag niet meer halen. We zijn vanmiddag nog even langs geweest om hem een laatste aaitje te geven...
En nu zit ik met een huilend beste vriendinnetje op de bank... met haar hoofd op het hondendekentje....![]()
Het breekt mijn hart
Ohneeeeee!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
Het breekt mijn hart
dat hadden we al doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef Lindytje het volgende:
En de eerste smiley is dus verkeerd, dat moest eenzijn.....
elk verlies is zwaar. Ik háát mensen die zeggen: "Och het is maar een hond/kat/konijn"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |